Dat is wel jammer, het lijkt mij heel handig dat te kunnen doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:15 schreef freecell het volgende:
Ik had hem toen in de wagen, niet in de doek. ben ook niet zo goed in doekvoeden trouwens
Mij ook wel, maar ik draag hem inmiddels nooit meer vooropquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, het lijkt mij heel handig dat te kunnen doen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef MamsX het volgende:
(ik kan kon wel op mijn rug voeden, ik slinger hem onder mijn oksel langs.. werkt prima)
Wowquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef MamsX het volgende:
Ik vind het fijn om te lezen dat anderen niet vinden dat ik faal, doet me echt goed.
(ik kan kon wel op mijn rug voeden, ik slinger hem onder mijn oksel langs.. werkt prima)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:56 schreef Jelief het volgende:
Op mijn verlanglijstje staat dan ook een borstverkleining, maar dan niet eerder dan dat Ruben gestopt is óf als hij 2 is.
Ik denk dat die kans er altijd is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Misschien weet 1 van jullie het. Tijdens het borstvoeden van Nathan had ik spruw in de melkklieren volgens de lactatiedeskundige. Ik ben toen gestopt omdat er alleen zeer agressieve medicatie was om spruw in de melkklier te stoppen. Inmiddels is dat al ruim een jaar geleden dat ik ben gestopt. Als ik straks weer ga borstvoeden is de kans dan groot dat de spruw in de melkklier terug kan komen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Jelief het volgende:
nogmaals WOW!, ik heb ff geprobeerd hoe ver ik kom, als mijn kind met zijn/haar hoofd onder mijn oksel hangt kunnen ze er bij maar dan moet ik wel tegen mijn borst aanduwen
Het medelijden kan ik me indenken, het leedvermaak niet. Misschien hadden ze wel dolgraag borstvoeding willen geven...quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:24 schreef Kersjes het volgende:
Jemig, wat een geklooi zeg, kreeg echt medelijden met die ouders (en okay: ook een beetje leedvermaak)
Ik lees toevallig weer eens hier mee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Misschien weet 1 van jullie het. Tijdens het borstvoeden van Nathan had ik spruw in de melkklieren volgens de lactatiedeskundige. Ik ben toen gestopt omdat er alleen zeer agressieve medicatie was om spruw in de melkklier te stoppen. Inmiddels is dat al ruim een jaar geleden dat ik ben gestopt. Als ik straks weer ga borstvoeden is de kans dan groot dat de spruw in de melkklier terug kan komen?
Hier ook gewon met Fluconazol doorgvoed (na maaaaaanden te hebben geklungeld met allerlei ineffectieve smeersels).quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:50 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik lees toevallig weer eens hier mee.
Faja, ik heb dit gehad en inderdaad Fluconazol gehad. Gewoon doorgegaan met voeden al die tijd. Dit ook in overleg met de lactatiekundige. En het werkte ook echt, itt al die maanden smeren aan de buitenzijde.
En nog gefeliciteerd trouwens, dat had ik nog niet gezegd!
Kersjes, wij zijn inderdaad gestopt, afgelopen december, na 27 maanden. Ik mis het soms wel, maar het was een natuurlijke stop toen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:36 schreef Kersjes het volgende:
PM, waren jullie nou gestopt of voed je nog steeds? Ben het vergeten
Even gekopieerd uit het zwangerschap topic.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee toen zijn we meteen met de fles begonnen.
Ik ben heel benieuwd hoe dit zal gaan, en hoe ik me erbij voel.
Het punt is dat ik een beetje preuts ingesteld persoon ben, en ik niet weet of ik me er happy bij zal voelen, maar dat zien we dan wel. En ik trek me echt wel terug als er visite is en er gevoed moet worden.
En wat ik me ook afvraag, je voedt op verzoek, maar heb je dan voor de rest nog een leven? Of komt er wel iets van een schema in na verloop van tijd?
Dit hoort misschien meer in het bv topic thuis, sorry voor de offtopic
Fons wel, die dronk meteen en is dat blijven doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hebben jullie als bv-mama's ook na de geboorte meteen je kindje een poos op je buik gehad tot hij ging drinken?
Ze zeiden vanavond op die voorlichtingsavond dat dat superbelangrijk was. En dat je er echt voor moet waken dat ze je baby niet gaan weghalen voor allerlei testen en wegen enzo (behalve natuurlijk als het kindje het niet goed doet en er door een arts naar gekeken moet worden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben nog lang niet klaar met voeden en dat terwijl ik dacht dat het niets voor mij zou zijn
nu al meer dan 5 maanden![]()
Ja!quote:
Een ritme heb ik bij geen van beide kindjes gemerkt (de jongste is uiteraard nog te jong om een ritme te kunnen hebben).quote:Op maandag 8 juni 2009 22:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je er niet meteen een ritme in hebt zitten.
Maar na een week of 2 kan ik toch wel even naar bijv. de winkel zonder dat ik een voedtussenstop moet inlassen?
En het moet ook leuk blijven voor Meike natuurlijk, als we niet even een tripje naar de speeltuin kunnen maken omdat broertje/zusje elk moment kan komen en mams niet in het openbaar wil voeden, hebben we ook wel een probleem denk ik.
Maar goed, misschien zie ik wel teveel beren op de weg.
We beginnen "gewoon" met bv en hopelijk gaat het allemaal goed.
Hebben jullie als bv-mama's ook na de geboorte meteen je kindje een poos op je buik gehad tot hij ging drinken?
Ze zeiden vanavond op die voorlichtingsavond dat dat superbelangrijk was. En dat je er echt voor moet waken dat ze je baby niet gaan weghalen voor allerlei testen en wegen enzo (behalve natuurlijk als het kindje het niet goed doet en er door een arts naar gekeken moet worden)
inplaats van het veel gehoorde "ik probeer het wel maar als het niet lukt...". En eigenlijk zit er vaak helemaal geen verschil tussen de intentie maar het komt toch anders overquote:en dan gaan we gewoon 100% voor bv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |