quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef amaranta het volgende:
Maareh Oeke, kom jij ook uit Eindhoven dan???
En nogmaals gefeliciteerd met Kobus
Ah, wat lief!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:35 schreef huuphuup het volgende:![]()
oh my![]()
ik knuffel met mn meisje![]()
ik heb mn hand op mn buik en ik voel dat ze eronder ligt en zich omhoog drukt (ik gok op een kontje ofzo), als ik mn hand verplaats dan voel ik een paar seconden niets en dan een volksverhuizing en dan zit ze weer onder mn hand.
Zo leuk![]()
Dat zal ik voortaan doen.quote:
Ja, ik geloof wel dat het voor papa's in spé ook super spannend moet zijn!quote:
Zat er ook een fullfrontal dia presentatie bij? Die kregen wij namelijk. Fullfrontal! Dia! Weet je hoe groot dat is???quote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef McLaura het volgende:
Weeeeeeeeh![]()
Ze vertellen op de zwangerschapscursus over weeën en ontsluiting en puffen en nu wordt het allemaal zo (eng) echt!
Balen dat de bijeenkomst wat tegenviel, en zeker van die dvdquote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En toen ging ze ook nog die dvd draaien die wij al hadden gezien en niet echt geweldig vonden.
nee toen zijn we meteen met de fles begonnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef Kersjes het volgende:
Karin, goed dat je alvast voorbereidingen treft! Een goed begin is het halve werk. Heb je met Meike ook bv gegeven?
Lief van je!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Balen dat de bijeenkomst wat tegenviel, en zeker van die dvd
Hopelijk heb je wat aan het boek! Leuk je even te zien trouwens, en mooie buik!
Dank uquote:Op maandag 8 juni 2009 20:50 schreef miss_sly het volgende:
Duchess, de babietjes gaan naar dit topic. Heel belangrijk om te weten, want daar ga jij straks ook heen met je meisje
Oh Huup!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:35 schreef huuphuup het volgende:![]()
oh my![]()
ik knuffel met mn meisje![]()
ik heb mn hand op mn buik en ik voel dat ze eronder ligt en zich omhoog drukt (ik gok op een kontje ofzo), als ik mn hand verplaats dan voel ik een paar seconden niets en dan een volksverhuizing en dan zit ze weer onder mn hand.
Zo leuk![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef amaranta het volgende:dus ik koop zo'n kant en klaar pak voor home made chocolate cookies.
Op de achterkant staat dat je alleen dat pak nodig hebt en water.
Zit er potverdorie helemaal geen chocolade in!!!! Wat is dat nou?? En nu? Nu ga ik maar mijn pot nutella erdoorheen gooien.
Staat er mooi in dat recept dat de chocoladedruppels doorheen moeten. Wat nou? MOet ik die huilen van verdriet ofzo??
Ik ga morgen mooi een klachtenmail sturen. Dit doe je een zwangere vrouw toch niet aan!!
Wij zijn al getrouwdquote:Op maandag 8 juni 2009 23:28 schreef marlieske het volgende:
[..]
wat een ongeduld tot het topic vol is ga je duchess ten huwelijk vragen op Fok ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |