knars +2quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:51 schreef knars het volgende:
Radio Gaga van Electric Six?
Louis Armstrong?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:26 schreef knars het volgende:
Wiens best of cd heet "The Hi De Ho Man" ?
En dan Twee-del-de-dee-del-de-de-del-de-dee? Dat iedje?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef Charmian het volgende:
Hij zingt wel zoiets van hi di hi di hi dio of zoiets toch
kan niet op z'n naam komen
Natuurlijk:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:50 schreef bukgeit het volgende:
Lenny Kravitz - Mr. Cab Driver
quote:I'll tip my hat to the new constitution
Take a bow for the new revolution
Smile and grin at the change all around me
Pick up my guitar and play
Just like yesterday
Then I'll get on my knees and pray
Wat Schaap zegtquote:Op woensdag 1 april 2009 11:04 schreef schaap001 het volgende:
Won't Get Fooled Again - The Who
schaap001 + 2quote:Op woensdag 1 april 2009 11:04 schreef schaap001 het volgende:
Won't Get Fooled Again - The Who
quote:I walked 47 miles of barbed wire,
I use a cobra-snake for a necktie,
I got a brand new house on the roadside,
Made from rattlesnake hide,
I got a brand new chimney made on top,
Made out of a human skull,
Now come on take a walk with me, Arlene,
And tell me,?
Dit is de buitenhoes. Plaatje van de band in kwestie:quote:Op woensdag 1 april 2009 14:55 schreef bukgeit het volgende:
Bij Roxy Music stonden de dames altijd op de buitenkant he?
Of is dit de buitenhoes?
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:28 schreef bartrid het volgende:
Dat is Lucy Pinder....
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:37 schreef Grobbel het volgende:
Gokje op Juicy Lucy.
Geen idee of het een echte bandnaam is...
Dat is een van de meest gecoverde nummers ooit, dus was eigenlijk een hint van niksquote:Op woensdag 1 april 2009 15:44 schreef schaap001 het volgende:
Bekend van de Bo Diddley-cover "Who Do You Love?"
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:36 schreef bukgeit het volgende:
Mace Parker
dan snap ik die 79 euro, maar waar komt die ,35 dan vandaan?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:04 schreef bukgeit het volgende:
Ja. Enige optreden In Nederland van de dan 79-jarige.
quote:Hard not soft, underground boss
Turn up the bass and the treble of course
Feel with the music and you wonder
Is he a Yankee? No, I'm a Londoner
Dat was ze jaquote:Op donderdag 2 april 2009 17:07 schreef methodmich het volgende:
Was dat niet die Sharon?
Wie?quote:
hangt er van af wat je fatsoenlijk noemt. In de top 40 van deze week staan 2 ex-deelnemers, Jim en Nikki. Maar de meeste hoor je niks meer van of zijn op een andere manier bezig, bv Jamai in de musical, Sharon en X6 in eo-kringen. En soms hoor je nog wat van iemand maar dat wordt dan niet meteen een hit... Hind, Boris, Christian proberen het nog wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wie?![]()
Is er trouwens iemand die nog een beetje fatsoenlijke muzikale carriere heeft overgehouden aan al die matige talentenshows van deze eeuw?
Ha, ik las gister ook dat ze alleen nummers van album 1 en 4 wilde doen. 1-4... tjaquote:Op donderdag 2 april 2009 18:30 schreef Gehenna het volgende:
dat stond op http://www.bjork.com/ maar ik kan me niet voorstellen dat veel mensen dat hebben gelooft
hehe, maar dan had jij de vraag dus eigenlijk ook wel geweten dus?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, ik las gister ook dat ze alleen nummers van album 1 en 4 wilde doen. 1-4... tja
Masada?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:36 schreef Gehenna het volgende:
van welke band kennen we deze man vooral:
[ afbeelding ]
... en die ene in Kus (weet ff niet hoe ze heet) maar die doen het (in hun specifieke doelgroepquote:Op donderdag 2 april 2009 18:01 schreef ranja het volgende:
hangt er van af wat je fatsoenlijk noemt. In de top 40 van deze week staan 2 ex-deelnemers, Jim en Nikki. Maar de meeste hoor je niks meer van of zijn op een andere manier bezig, bv Jamai in de musical, Sharon en X6 in eo-kringen. En soms hoor je nog wat van iemand maar dat wordt dan niet meteen een hit... Hind, Boris, Christian proberen het nog wel.
ik ook niet maarquote:Op donderdag 2 april 2009 19:04 schreef ranja het volgende:
Meike geloof ik. Geen idee of Kus nog bestaat, hoor niet bij die doelgroep
Nee, maar het is schijnbaar een behoorlijk grote produktie met (zelfs) Jan Decleir erin, dus er is kennelijk grond voor een fikse investering. Maar goed; off topic allemaal...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:10 schreef ranja het volgende:
Nou ja, dat zegt nog niet alles over de populaiteit natuurlijk... poos geleden waren afzonderlijk Hind en Christiaan in DWDD en nog eentje, Christon ofzo... allemaal een nieuwe single promoten, alleen of met band... maar weinig meer van gehoord na die tijd
Dan mis ik de zanger.quote:
Ik ken ze uberhaupt niet, ik probeerde maar wat aan de hand van de hintquote:
Dat is nu toch best wel een redelijk bekende zanger.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ken ze uberhaupt niet, ik probeerde maar wat aan de hand van de hint
Nick Cavequote:Op vrijdag 3 april 2009 08:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan mis ik de zanger.
Wie was de zanger van The Birthday Party?
Ja, die bedoelde ik dus.quote:
Belsen, kun jij met je magic powers deze nog wijzigen in +2? Ben bang dat we er anders niet meer aan denken.quote:
Ja, dat is goed, maar met tellen let ik daar amper op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Belsen, kun jij met je magic powers deze nog wijzigen in +2? Ben bang dat we er anders niet meer aan denken.
Einsturmenden Neubaten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:00 schreef cafca het volgende:
Van welke band kennen we dit logo dan:
[ afbeelding ]
idd, Henry Rollins heeft hem ook op zijn lijfquote:
maar dan met umlaut. en zonder n.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:02 schreef Mark het volgende:
Einsturzenden Neubauten is het trouwens
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat op mijn laptop (dus zonder numeriek gedeelte) moet doenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef ranja het volgende:
maar dan met umlaut.
Wie kreeg er een lintje?quote:Voormalig directeur van de stichting Buma Cultuuris maandag benoemd tot Ridder in De Orde van Oranje-Nassau.
kreeg de versierselen opgespeld tijdens de afscheidsreceptie als directeur van Buma Cultuur, door burgemeester Joan de Zwart-Bloch van Blaricum. De koninklijke onderscheiding kreeg
voor jarenlange inzet voor de Nederlandse muziek.
Dat deedniet alleen bij Buma Cultuur, maar eerder ook al als voorzitter van BV Pop en pr-manager bij Radio Noordzee Nationaal. Verder was
ooit bij de Nederlandse band
een 'exportproduct'.
Ligt aan je toetsenbordinstellingen. Als je je keyboard op US international zet, dan wel. Nadeel is dat je voor losse quotejes dan een spatie moet gebruiken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:10 schreef ranja het volgende:
dubbelequote en dan u werkt niet?
MadMaster +2quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:30 schreef MadMaster het volgende:
Allright Here I Am
Was laatst nog op de digitale TV een show met Jerney Kaagman op het kanaal Hilversum Best waar dat nummer voorbij kwam in een soort van clip opgenomen in een kasteel o.i.d.
Heb het nog opgenomen ook toen ik langs zapte.
Nog niet teruggekeken...
Niet herkend...quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:08 schreef Gehenna het volgende:
de antwoord op mijn vraag was trouwens wire
[ afbeelding ]
Wie zong dit dan?quote:Wire's coming back again
Elastica got sued by them
If Michael Jackson dies we're covering Blackbird
But won't it be absurd then, when no one knows what song they just heard
Unless someone on the radio tells them first
Selecter The Beat, toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef MadMaster het volgende:
Er vanuit gaande dat Knars' antwoord juist is, neem ik het stokje weer even over...
[ afbeelding ]
Logo van welke band?
knars +2quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:31 schreef knars het volgende:
so come on, come on, come on... you monkeys
ben even in overleg, nade lunch terug. Iemand anders mag het voortzetten
In respectievelijk The English Beat en The London Suede.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:29 schreef ranja het volgende:
Beide hebben in de VS hun naam aangepast om verwarring met daar bestaande bands te voorkomen.
Net als Buurman & Buurman zeg maar
okee daar gaan we danquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:45 schreef knars het volgende:
mooi, want met womack + die gitarist kan ik niet zo veel. Die gitarist herken ik wel, heb laatst nog wat videobeelden van hem gezien
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:27 schreef bukgeit het volgende:
Oscar Peterson?
quote:ruled the Hammond organ in the '50s and '60s. He revolutionized the instrument, showing it could be creatively used in a jazz context and popularized in the process. His Blue Note sessions from 1956 to 1963 were extremely influential and many, like 1960's Back at the Chicken Shack and 1958 's The Sermon, are classics.
turned the organ into almost an ensemble itself. He provided walking bass lines with his feet, left hand chordal accompaniment, solo lines in the right, and a booming, funky presence that punctuated every song, particularly the up-tempo cuts.
turned the fusion of R&B, blues, and gospel influences with bebop references and devices into a jubilant, attractive sound that many others immediately absorbed before following in his footsteps.
Volgens mij ook....Ik heb Scarlet and other stories nog ergens liggen meen ik...quote:Op zondag 5 april 2009 08:09 schreef cafca het volgende:
December, net als the waterboys?
Cafca +2quote:Op zondag 5 april 2009 08:09 schreef cafca het volgende:
December, net als the waterboys?
best een zware bevallingquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:03 schreef bukgeit het volgende:
Herkend aan titel The Sermon: Jimmy Smith. En nu herken ik ook Jimmy Cliff, ja.
quote:Op zondag 5 april 2009 17:04 schreef methodmich het volgende:
In the court of the crimson king?
Sugiyama +2quote:Op maandag 6 april 2009 00:28 schreef Sugiyama. het volgende:
Youtube, maar dat is niet echt muziek gerelateerd.
Bukgeit +2quote:Op maandag 6 april 2009 15:46 schreef bukgeit het volgende:
Jesus And Mary Chain? Al duurden die shows dacht ik iets langer.
bukgeit +2quote:Op maandag 6 april 2009 20:06 schreef bukgeit het volgende:
Sophie Ellis Bextor - Murder On The Dancefloor
Thee Headcoats - My Dear Watson
RATM - Killing In The Name Of
Black Uhuru - The Great Train Robbery
Goldie Lookin' Chain - Guns Don't Kill People, Rappers Do
Jane's Addiction - Been Caught Stealing
Dire Straits - Private Investigations
Falco - Jeanny
Dropkick Murphys - Citizen C.I.A.
Rancid - Corruption
The Ballad of Bonnie and Clyde inderdaad. Ik ken ook een Bonnie & Clyde van Serge Gainsbourg.quote:Op maandag 6 april 2009 20:09 schreef Burnett het volgende:
georgie fame (?) - bonnie and clyde
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:50 schreef bukgeit het volgende:
Metallica kirijgt een plek in de Rock 'n Roll Hall of Fame. Geldt dat ook voor de anderen?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:09 schreef bukgeit het volgende:
fIREHOSE?
schaap +2quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:24 schreef schaap001 het volgende:
1. Bruce Springsteen - Fire
2. Arthur Brown - Fire
3. Iron Maiden - Quest For Fire
4. Bob Seger - The Fire Inside
5. Deep Purple - Into The Fire
6. Queen - Put Out The Fire
7. Doors - Ligth My Fire
8. Dan HArtman - Relight My Fire
9. Twisted Sister - Fire Still Burns
10. Manowar - Wheels Of Fire
Ik kan het niet helpen dat jij zo flauw bent om een goede oplossing af te keuren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:53 schreef bukgeit het volgende:
Als je me zo goed kent -en ik jou- had dan wat beter je best gedaan.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:01 schreef bartrid het volgende:
butthole surfers
Bukgeit +2quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef bukgeit het volgende:
Simple Minds
Heather Nova
Living Colour
Sinead O'Connor
Claw Boys Claw
Janse Bagge Band
schaap001 +2quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef schaap001 het volgende:
Billy Sheehan
Di-Rect?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:13 schreef bartrid het volgende:
Eerder dit jaar gezien en ik was helaas niet echt onder de indruk. Heel slecht geluid helaas. Jammer.
Wat stond daar in het voorprogramma?
Nee, nog ergerquote:
Burnett +2quote:Op woensdag 8 april 2009 09:35 schreef Burnett het volgende:
school of rock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |