hangt er van af wat je fatsoenlijk noemt. In de top 40 van deze week staan 2 ex-deelnemers, Jim en Nikki. Maar de meeste hoor je niks meer van of zijn op een andere manier bezig, bv Jamai in de musical, Sharon en X6 in eo-kringen. En soms hoor je nog wat van iemand maar dat wordt dan niet meteen een hit... Hind, Boris, Christian proberen het nog wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wie?![]()
Is er trouwens iemand die nog een beetje fatsoenlijke muzikale carriere heeft overgehouden aan al die matige talentenshows van deze eeuw?
Ha, ik las gister ook dat ze alleen nummers van album 1 en 4 wilde doen. 1-4... tjaquote:Op donderdag 2 april 2009 18:30 schreef Gehenna het volgende:
dat stond op http://www.bjork.com/ maar ik kan me niet voorstellen dat veel mensen dat hebben gelooft
hehe, maar dan had jij de vraag dus eigenlijk ook wel geweten dus?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, ik las gister ook dat ze alleen nummers van album 1 en 4 wilde doen. 1-4... tja
Masada?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:36 schreef Gehenna het volgende:
van welke band kennen we deze man vooral:
[ afbeelding ]
... en die ene in Kus (weet ff niet hoe ze heet) maar die doen het (in hun specifieke doelgroepquote:Op donderdag 2 april 2009 18:01 schreef ranja het volgende:
hangt er van af wat je fatsoenlijk noemt. In de top 40 van deze week staan 2 ex-deelnemers, Jim en Nikki. Maar de meeste hoor je niks meer van of zijn op een andere manier bezig, bv Jamai in de musical, Sharon en X6 in eo-kringen. En soms hoor je nog wat van iemand maar dat wordt dan niet meteen een hit... Hind, Boris, Christian proberen het nog wel.
ik ook niet maarquote:Op donderdag 2 april 2009 19:04 schreef ranja het volgende:
Meike geloof ik. Geen idee of Kus nog bestaat, hoor niet bij die doelgroep
Nee, maar het is schijnbaar een behoorlijk grote produktie met (zelfs) Jan Decleir erin, dus er is kennelijk grond voor een fikse investering. Maar goed; off topic allemaal...quote:Op donderdag 2 april 2009 19:10 schreef ranja het volgende:
Nou ja, dat zegt nog niet alles over de populaiteit natuurlijk... poos geleden waren afzonderlijk Hind en Christiaan in DWDD en nog eentje, Christon ofzo... allemaal een nieuwe single promoten, alleen of met band... maar weinig meer van gehoord na die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |