Dan mis ik de zanger.quote:
Ik ken ze uberhaupt niet, ik probeerde maar wat aan de hand van de hintquote:
Dat is nu toch best wel een redelijk bekende zanger.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ken ze uberhaupt niet, ik probeerde maar wat aan de hand van de hint
Nick Cavequote:Op vrijdag 3 april 2009 08:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan mis ik de zanger.
Wie was de zanger van The Birthday Party?
Ja, die bedoelde ik dus.quote:
Belsen, kun jij met je magic powers deze nog wijzigen in +2? Ben bang dat we er anders niet meer aan denken.quote:
Ja, dat is goed, maar met tellen let ik daar amper op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Belsen, kun jij met je magic powers deze nog wijzigen in +2? Ben bang dat we er anders niet meer aan denken.
Einsturmenden Neubaten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:00 schreef cafca het volgende:
Van welke band kennen we dit logo dan:
[ afbeelding ]
idd, Henry Rollins heeft hem ook op zijn lijfquote:
maar dan met umlaut. en zonder n.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:02 schreef Mark het volgende:
Einsturzenden Neubauten is het trouwens
Ik weet nog steeds niet hoe ik dat op mijn laptop (dus zonder numeriek gedeelte) moet doenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef ranja het volgende:
maar dan met umlaut.
Wie kreeg er een lintje?quote:Voormalig directeur van de stichting Buma Cultuuris maandag benoemd tot Ridder in De Orde van Oranje-Nassau.
kreeg de versierselen opgespeld tijdens de afscheidsreceptie als directeur van Buma Cultuur, door burgemeester Joan de Zwart-Bloch van Blaricum. De koninklijke onderscheiding kreeg
voor jarenlange inzet voor de Nederlandse muziek.
Dat deedniet alleen bij Buma Cultuur, maar eerder ook al als voorzitter van BV Pop en pr-manager bij Radio Noordzee Nationaal. Verder was
ooit bij de Nederlandse band
een 'exportproduct'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |