Ja ik had m er al tussen staan, maar weer verwijderd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
1 april islamitisch hondje in je.....
Ik verpest je topic niet, volgens mij is het een 1 april bericht en gewoon niet serieus te nemen, net als veel nieuws de laatste dagenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja ik had m er al tussen staan, maar weer verwijderd.
Waarom verpest je mn topic?
Ja klopt maar het was juist niet de bedoeling dat iedereen dat wist.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik verpest je topic niet, volgens mij is het een 1 april bericht en gewoon niet serieus te nemen, net als veel nieuws de laatste dagen
Zie ik er uit als de rijdende rechter ofzo? Denk je dat ik ook een seconde van me leven druk maak om een conflict tussen hondeneigenaren en een stel volwassenen die een hond niet gewoon als een hond kunnen zien? In Amersfoort nota bene? Ik heb negentien jaar in die stad gewoond en dan ga je inderdaad rare dingen doen, maar kunnen we het in godsnaam binnen die stadsgrenzen houden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Het is een uitlaatplek, ik vind dat die mensen met honden in hun recht staat, wat jullie?
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik verpest je topic niet, volgens mij is het een 1 april bericht en gewoon niet serieus te nemen, net als veel nieuws de laatste dagen
Oh nee hoor, dit is tegenwoordig nieuws.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op de rijdende rechter lijkt, hoop het niet voor je...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zie ik er uit als de rijdende rechter ofzo? Denk je dat ik ook een seconde van me leven druk maak om een conflict tussen hondeneigenaren en een stel volwassenen die een hond niet gewoon als een hond kunnen zien? In Amersfoort nota bene? Ik heb negentien jaar in die stad gewoond en dan ga je inderdaad rare dingen doen, maar kunnen we het in godsnaam binnen die stadsgrenzen houden?
Kom op zeg, laat ze het lekker zelf uitvechten, juich die Mocro's toe dat ze de Nederlandse intolerantie en kleinburgerlijkheid al helemaal onder de knie hebben, en maak je eens druk om dingen die er toe doen.
Maar nee, Mevrouwhopjes ziet in dit onnozele bericht waarschijnlijk weer de eerste tekenen van de Intifada, al wegdromend bij de gedachte aan een Venloose heilstaat, geleid door de toekomstige blondharige burgemeester van fucking Den Helder.
Tuurlijk is dit een 1 april garp.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dit is tegenwoordig nieuws.
En dan, mijn post opnieuw plaatsen ofzo? En dat jij dan weer dit plaatst, en ik dit dan weer antwoord, en we zo met z'n tweetjes gezellig dit topic vol krijgen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op de rijdende rechter lijkt, hoop het niet voor je...
Maarre misschien moet je de eerste post even lezen ofzo.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zie ik er uit als de rijdende rechter ofzo? Denk je dat ik ook een seconde van me leven druk maak om een conflict tussen hondeneigenaren en een stel volwassenen die een hond niet gewoon als een hond kunnen zien? In Amersfoort nota bene? Ik heb negentien jaar in die stad gewoond en dan ga je inderdaad rare dingen doen, maar kunnen we het in godsnaam binnen die stadsgrenzen houden?
Kom op zeg, laat ze het lekker zelf uitvechten, juich die Mocro's toe dat ze de Nederlandse intolerantie en kleinburgerlijkheid al helemaal onder de knie hebben, en maak je eens druk om dingen die er toe doen.
Maar nee, Mevrouwhopjes ziet in dit onnozele bericht waarschijnlijk weer de eerste tekenen van de Intifada, al wegdromend bij de gedachte aan een Venloose heilstaat, geleid door de toekomstige blondharige burgemeester van fucking Den Helder.
Dan heb jij niet naast die moskee gewoond, want dan had je geweten hoe godsgruwelijk veel gezeik dat ding heeft opgeleverd, en dat het dus heel erg waarschijnlijk is dat er daadwerkelijk Amersfoorters bestaan die hun hondje Pico het liefst in de minaret zelf z'n drolletje hadden laten leggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit een 1 april garp.
Nee idd, en dat laatste zal best ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan heb jij niet naast die moskee gewoond, want dan had je geweten hoe godsgruwelijk veel gezeik dat ding heeft opgeleverd, en dat het dus heel erg waarschijnlijk is dat er daadwerkelijk Amersfoorters bestaan die hun hondje Pico het liefst in de minaret zelf z'n drolletje hadden laten leggen.
Zo klopt het.quote:Sommige viervoeters ergeren zich aan de loslopende moskeegangers, die in de ogen van veel honden onrein zijn.
quote:
Nee, zó klopt het!quote:Sommige viervoeters ergeren zich aan de loslopende moskeegangers, die in de ogen van iedereen onrein zijn.
Ze kunnen alleen geen katoen plukken omdat ze geen duimen hebben, maar ze zeuren tenminste niet. Go doggies!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef Provinciaal het volgende:
Honden zijn tof, en ze zijn veel geschikter als huisdieren dan Moslims
Als dit als 1 april grap bedoelt is, geldt hier slechts de volgende smiley:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef Pwoekie het volgende:
lijkt me een 1 april grap....anders is het te dom voor woorden
Gatverdamme. Ik wil niet dat zo'n kutbeest aan mij snuffelt. Als ik hem tegenkom dan zal ik hem eens snuffelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Pico, een olijke Spaanse schobbejak, houdt ervan luid blaffend op voorbijgangers af te lopen. Hij snuffelt even en maakt zich dan waggelend uit de voeten. Pico kun je gerust los laten lopen, weet zijn bazin.
Dat zijn ze wel. Honden zijn zichzelf bevuilende kadavervreters.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef HiZ het volgende:
Honden zijn helemaal niet onrein.
Net als wij dusquote:Op woensdag 1 april 2009 08:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel. Honden zijn zichzelf bevuilende kadavervreters.
Wi jij hiermee zeggen dat de Almachtige, in zijn onmetelijke wijsheid en goedheid, dieren gecreeërd heeft die minderwaardig zijn?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
HondenZe zijn alleen nuttig als bewakers van een pand, maar dat is dan ook alles.
Nee, niet die minderwaardig zijn, maar wel die onrein zijn. En elk dier heeft wat dat betreft zijn eigen functie in het gehele (eco)systeem. Je moet nog veel leren Yvonne!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wi jij hiermee zeggen dat de Almachtige, in zijn onmetelijke wijsheid en goedheid, dieren gecreeërd heeft die minderwaardig zijn?
Dat is euh, bizar.
Je dicht Allah nu prutswerk toe..
Hoe denkt Allah dan over mestkevers of lintwormen? Die zijn pas onrein.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, niet die minderwaardig zijn, maar wel die onrein zijn. En elk dier heeft wat dat betreft zijn eigen functie in het gehele (eco)systeem. Je moet nog veel leren Yvonne!
Dus meneertje, heb je ALLES wat Allah gecreeërd heeft te respecteren.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, niet die minderwaardig zijn, maar wel die onrein zijn. En elk dier heeft wat dat betreft zijn eigen functie in het gehele (eco)systeem. Je moet nog veel leren Yvonne!
Ik ken mensen die nog smeriger zijn dan de gemiddelde hond. Feit is dat uit dit bericht blijkt dat honden gewoon vrij rond mogen lopen daar en de moskee onrechtmatig een ingang heeft gemaakt in dat gebied. Als ze de aanwezigheid van loslopende honden niet bevalt, moeten ze gewoon een andere ingang nemen.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de Moskee of in de musala? Er zijn sahieh ahadieth over dat waar een hond zich bevind in een huis de engelen niet komen, en een moskee is het huis van Allaah. Wat is dit voor een dwaling.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:37 schreef yvonne het volgende:
Wat een bullshit, in de Sultanachmet/Blauwe Moskee in istanbul hebben ze welgeteld 6! Moskee honden die in en uit mogen lopen en prima verzorgd worden.
Wat heb ik met mensen in Istanbul te maken. En ja, ik respecteer alles wat God gecreëerd heeft, ook onreine dieren. Dat betekent echter niet dat je onreine dieren in je buurt moet hebben om ze überhaupt te kunnen respecteren.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus meneertje, heb je ALLES wat Allah gecreeërd heeft te respecteren.
Toch raar dat de moslims in Istanbul het wél begrepen..
De onrechtmatigheid van de ingang kunnen ze voor de civiele rechter bevechten. Zij zeggen nu wel dat het onrechtmatig is, maar dat kan iedereen roepen natuurlijk. Verder zijn er inderdaad mensen die nog smeriger zijn dan de gemiddelde hond, die zijn dan ook onrein. Of dacht je dat alleen dieren onrein konden zijn?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:56 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik ken mensen die nog smeriger zijn dan de gemiddelde hond. Feit is dat uit dit bericht blijkt dat honden gewoon vrij rond mogen lopen daar en de moskee onrechtmatig een ingang heeft gemaakt in dat gebied. Als ze de aanwezigheid van loslopende honden niet bevalt, moeten ze gewoon een andere ingang nemen.
Soms snap je niet dat mensen hier uberhaupt nog tijd in steken. Er zou toch een ambtenaar moeten zijn die ze gewoon wijst op de feiten op het moment dat ze erover klagen.
Wat een onzin dat een hond onrein zou zijn. Volgens mij is het zo dat mensen met huisdieren (in het algemeen) gelukkiger en geestelijk gezonder zijn dan mensen zonder huisdieren hetgeen resulteert in een langere levensduur. Kinderen die opgroeien in een omgeving met huisdieren zijn op latere leeftijd minder vatbaar voor astma dan kinderen die in een "steriele" omgeving opgroeien. Wat praat je nou over onrein, een huiskamer zonder dieren en met van die witte tegeltjes op de grond dát is pas onrein.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:11 schreef Mutant01 het volgende:
Wat heb ik met mensen in Istanbul te maken. En ja, ik respecteer alles wat God gecreëerd heeft, ook onreine dieren. Dat betekent echter niet dat je onreine dieren in je buurt moet hebben om ze überhaupt te kunnen respecteren.
Wat een redenering weer. Er staat dat dat uitlaat gebied al ruim voor de bouw van die moskee bestond en de bewoners er al jaren hun hond uitlaten. Verdraagzaamheid dwing je niet af door naar een rechter te gaan hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 09:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De onrechtmatigheid van de ingang kunnen ze voor de civiele rechter bevechten. Zij zeggen nu wel dat het onrechtmatig is, maar dat kan iedereen roepen natuurlijk. Verder zijn er inderdaad mensen die nog smeriger zijn dan de gemiddelde hond, die zijn dan ook onrein. Of dacht je dat alleen dieren onrein konden zijn?
Wie heeft het over mensen met huisdieren?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:17 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat een onzin dat een hond onrein zou zijn. Volgens mij is het zo dat mensen met huisdieren (in het algemeen) gelukkiger en geestelijk gezonder zijn dan mensen zonder huisdieren hetgeen resulteert in een langere levensduur. Kinderen die opgroeien in een omgeving met huisdieren zijn op latere leeftijd minder vatbaar voor astma dan kinderen die in een "steriele" omgeving opgroeien. Wat praat je nou over onrein, een huiskamer zonder dieren en met van die witte tegeltjes op de grond dát is pas onrein.
Dat staat er ja. Heel leuk en aardig maar jij weet net zo goed als ik dat wat mensen roepen en wat de feitelijke situatie is doorgaans van elkaar verschillen. Dat geldt evengoed dus voor de moskee zelf wat ik hier zeg, en niet alleen de hondenuitlaters. Verdraagzaamheid creëer je ook niet door bij een krant te gaan lopen janken toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Wat een redenering weer. Er staat dat dat uitlaat gebied al ruim voor de bouw van die moskee bestond en de bewoners er al jaren hun hond uitlaten. Verdraagzaamheid dwing je niet af door naar een rechter te gaan hoor
Als sommige mensen onreiner dan een hond kunnen zijn, mogen die dus ook niet in een moskee komen lijkt me?
Als jij mijn hond aanraakt dan ga ik mijn hond grondig wassenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
Wie heeft het over mensen met huisdieren?Je verlegd hier het onderwerp door te praten over huisdieren in het algemeen. In tegenstelling tot honden, zijn katten bijvoorbeeld niet onrein. En als moslim kan je ook best een hond als huisdier houden hoor (gebeurd best veel nog), alleen moet je jezelf nadat je het beest hebt aangeraakt grondig wassen.
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef Pwoekie het volgende:
lijkt me een 1 april grap....anders is het te dom voor woorden
Klinkt bijzonder praktischquote:Op woensdag 1 april 2009 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie heeft het over mensen met huisdieren?Je verlegd hier het onderwerp door te praten over huisdieren in het algemeen. In tegenstelling tot honden, zijn katten bijvoorbeeld niet onrein. En als moslim kan je ook best een hond als huisdier houden hoor (gebeurd best veel nog), alleen moet je jezelf nadat je het beest hebt aangeraakt grondig wassen.
Niet perse direct erna, ligt aan de situatie waar je je in bevind he...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder praktisch
De enige moslims die ik zie met honden zijn aso-mocro's met zo een shitbull.
Maar die doen wel meer dingen die volgens de koran niet mogen.
Dan zou zo'n hond inderdaad alleen voor bewakingsdoeleinden in zijn eigen hok in de tuin mogen ofzo. Zo'n hond wordt niet direct als huisdier of als 'maatje' beschouwd, lijkt mij dan itt. westerlingen, bij wie een hond vaak bijna de status van familielid heeft.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet perse direct erna, ligt aan de situatie waar je je in bevind he...
Het lijkt mij onrein om een dergelijk dier in huis te hebben ja. In Islamitische landen houd men honden doorgaans buiten het huis in hun eigen hok inderdaad, maar wat andere moslims doen moeten ze zelf weten natuurlijk. Katten daarentegen zijn dieren die juist zeer welkom zijn, die zul je dan ook vaak genoeg thuis aantreffen bij een moslim.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dan zou zo'n hond inderdaad alleen voor bewakingsdoeleinden in zijn eigen hok in de tuin mogen ofzo. Zo'n hond wordt niet direct als huisdier of als 'maatje' beschouwd, lijkt mij dan itt. westerlingen, bij wie een hond vaak bijna de status van familielid heeft.
Ik neem aan dat moslims (in jouw ogen) geen hond in huis mogen houden? Want dan kan je net zo goed een 24/7 huishoudster in dienst nemen.
Een lokale politieke partij heeft het aangehaald bij de gemeente. Moskeebestuur is niet bereikbaar voor commentaar. You do the math met je gezeik alsof de hondenbezitters nu ineens onverdraagzaam zouden zijn. Misschien zou je eens je moslimpetje af kunnen doen en proberen om objectief dit verhaal te lezen.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat staat er ja. Heel leuk en aardig maar jij weet net zo goed als ik dat wat mensen roepen en wat de feitelijke situatie is doorgaans van elkaar verschillen. Dat geldt evengoed dus voor de moskee zelf wat ik hier zeg, en niet alleen de hondenuitlaters. Verdraagzaamheid creëer je ook niet door bij een krant te gaan lopen janken toch?
En ja, die mensen zouden ook de moskee niet in mogen komen, alleen is dat wat moeilijker te controleren he.
Misschien moet je wat minder jointjes roken kerel, je hersencellen lijken erdoor te worden aangetast. Het is namelijk nog geen reden om de krant erbij te gaan halen als een stel jankerds hun zin niet krijgen. Jij wil immers ook niet dat ze naar de rechter gaan, dan moet je zelf ook consequent zijn en dit ook afkeuren als het gaat om "verdraagzaamheid creëren". Laten we een hondenuitlaatstrook in je tuin aanleggen, even kijken of je dat zo leuk vindt. De hele discussie is niet nodig geweest als Pico, de blaffende hond die graag op mensen springt, aan de lijn hangt.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:33 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Een lokale politieke partij heeft het aangehaald bij de gemeente. Moskeebestuur is niet bereikbaar voor commentaar. You do the math met je gezeik alsof de hondenbezitters nu ineens onverdraagzaam zouden zijn. Misschien zou je eens je moslimpetje af kunnen doen en proberen om objectief dit verhaal te lezen.
Het klinkt niet erg plausibel inderdaad. Ik vermoed dat de hondenbezitters ineens vervelend wilden doen, demonstratief hun honden niet meer aangelijnd hielden en het zelf met terugwerkende kracht als honden uitlaat gebied hebben geconfisqueerd. Dat zal het zijn.
Oja, knoflook doet wonderen he.
Stem op een wolf in schaapskleren, dat is verre familie van de hond.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef Provinciaal het volgende:
Ik heb iets tegen mensen die iets tegen honden hebben, moet ik nu op Wilders stemmen?
Gebruiken jullie daar niet jullie blote hand voor?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
Het is overigens niet voor niets dat honden gebruikt worden voor wc-papier reclame.
Nee, we heten geen Provinciaal.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:38 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Gebruiken jullie daar niet jullie blote hand voor?
Met je superieure kennis over de Islam moet je dat toch wel weten.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:41 schreef buachaille het volgende:
Is de wolf trouwens ook onrein binnen de islam? Of is de verwantschap tussen de wolf en de hond kennis die rond 600 AD nog niet bekend was?
Toch denk ik dat de gemiddelde hond in nederland een stuk reiner is als de gemiddelde persoon in bijv. Afghanistan.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met je superieure kennis over de Islam moet je dat toch wel weten.
Tja, maar wat is rein .. voor sommigen is dat onder een laag modder zitten om de vliegende bloedzuigende parasieten in je leefomgeving te doden ..quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de gemiddelde hond in nederland een stuk reiner is als de gemiddelde persoon in bijv. Afghanistan.
wtfquote:Op woensdag 1 april 2009 12:38 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
En water. Dat is inderdaad veel schoner dan papier, waarbij er nog allerlei restjes blijven.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:38 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat is India zover ik weet ..quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
ik hoorde ooit dat men daarom in het MO alleen rechtshandig handen geeft...
Dat zou best kunnen, ik ben nooit in Afghanistan geweest.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de gemiddelde hond in nederland een stuk reiner is als de gemiddelde persoon in bijv. Afghanistan.
Dat komt omdat men met links hun kont afveegt. Maar dat heeft voor de rest niet zoveel te maken met het middel dat ze gebruiken om hun kont af te vegen.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat is omdat het Soennah is. Je eet, drink en be(groet) met rechts en je veegt je achterste met links.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Jawel, ook met de rechter.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:15 schreef Provinciaal het volgende:
En dan mag je niet eens met die linkerhand een hond aaien?
Dat je je moet wassen, net zoals je dat doet nadat je naar de wc bent gegaan. Voor het bidden wudu doen. Thats it.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:19 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Maar wat is dan het gevolg van het idee dat honden onrein zijn?
Ok, en dat je dus geen honden voor je plezier in huis mag hebben? Want dan komen er geen Engelen binnen ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat je je moet wassen, net zoals je dat doet nadat je naar de wc bent gegaan. Voor het bidden wudu doen. Thats it.
Of met je hond for that matter?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:29 schreef msnk het volgende:
Ik eet met links en veeg af met rechts.
Maar ik ga mijn kont niet afvegen met mijn hand
Verkaasd.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:29 schreef msnk het volgende:
Ik eet met links en veeg af met rechts.
Maar ik ga mijn kont niet afvegen met mijn hand
Zacht en handzaam. Ideaal voor de gevoelige huidquote:Op woensdag 1 april 2009 14:32 schreef Provinciaal het volgende:
Tenzij het een Page Labrador pup is.
Dan moet het nog makkelijk voor je zijn om met links je reet af te wegen.quote:
Neuh.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet het nog makkelijk voor je zijn om met links je reet af te wegen.
Hardcover, lijkt me best lastig.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:00 schreef DustPuppy het volgende:
Er zijn ook hele bevolkingsgroepen die hun reet afvegen met de Koran. Maar dan wel met links natuurlijk.
Je kon er op wachten natuurlijk
Paperback is fijner. Zachter papier ookquote:
maar dat zijn speciale moslim hondenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:37 schreef yvonne het volgende:
Wat een bullshit, in de Sultanachmet/Blauwe Moskee in istanbul hebben ze welgeteld 6! Moskee honden die in en uit mogen lopen en prima verzorgd worden.
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Paperback is fijner. Zachter papier ook
Hmmm, Koran-toiletpapier. Ik zie een markt.
Correctie: Honda of Hondini.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef nuget het volgende:
maar dat zijn speciale moslim honden![]()
met een burka of burkini
De hondenuitlaatroute stond er eerst pietjequote:Op woensdag 1 april 2009 12:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder jointjes roken kerel, je hersencellen lijken erdoor te worden aangetast. Het is namelijk nog geen reden om de krant erbij te gaan halen als een stel jankerds hun zin niet krijgen. Jij wil immers ook niet dat ze naar de rechter gaan, dan moet je zelf ook consequent zijn en dit ook afkeuren als het gaat om "verdraagzaamheid creëren". Laten we een hondenuitlaatstrook in je tuin aanleggen, even kijken of je dat zo leuk vindt. De hele discussie is niet nodig geweest als Pico, de blaffende hond die graag op mensen springt, aan de lijn hangt.
Waarschijnlijk wordt binnenkort de kaart aangepast.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Het is een uitlaatplek, ik vind dat die mensen met honden in hun recht staat, wat jullie?
Je hebt inside info? Deel het met ons!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt binnenkort de kaart aangepast.
Nee, dat zie ik in mijn glazen bol. Nou goed?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt inside info? Deel het met ons!
Waar koop je die? Bij de Blokker?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik in mijn glazen bol. Nou goed?
Vooral als-ie net aan een drol heeft lopen lebberen. Sodemieter toch op man.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:37 schreef Hamilcar het volgende:
Godverdomme, de tong van een hond is hygienischer dan een schoonmaak doekje!
quote:Op donderdag 2 april 2009 01:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Honden die zomaar op een voorbijganger af rennen al blaffende en dan aan ze gaan snuffelen zijn ook irritant, dan kan je ze gewoon af leren schieten....
De tong is hygienischer dan een kopvod ,quote:Op donderdag 2 april 2009 00:37 schreef Hamilcar het volgende:
Godverdomme, de tong van een hond is hygienischer dan een schoonmaak doekje! Achterlijk geloof zegt achterlijke dingen, maar dat is logisch.
Ho nou effe!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:03 schreef buachaille het volgende:
Vreemd dat katten wel rein zijn volgens de islam. Ook katten kunnen ziektes overbrengen op mensen. Zwangere vrouwen kunnen bijvoorbeeld een miskraam krijgen als ze met katten in aanraking komen.
Er zijn gewoon al erg weinig loslaat stroken. Op die paar die er wel zijn, mogen honden gewoon los lopen.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:11 schreef Ringo het volgende:
1 april of niet, je zou willen dat er meer mensen in de stad durfden op te staan tegen de terreur van diesmerige tyfusbeesten
. Wat mij betreft gaan er heel wat meer plekken verboden terrein zijn voor die klotestinkhonden dan alleen het stoepje voor de moskee.
Wat er onder een burka zit is pas echt ranzig; Als je een bouvier yoghurt heb zien drinken, dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vooral als-ie net aan een drol heeft lopen lebberen. Sodemieter toch op man.
Ach gut, ooit eens anaal vernederd door een Sint Bernard ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:11 schreef Ringo het volgende:
1 april of niet, je zou willen dat er meer mensen in de stad durfden op te staan tegen de terreur van diesmerige tyfusbeesten
. Wat mij betreft gaan er heel wat meer plekken verboden terrein zijn voor die klotestinkhonden dan alleen het stoepje voor de moskee.
Helemaal waar !!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:29 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ach gut, ooit eens anaal vernederd door een Sint Bernard ofzo?
Gefrustreerde, angstige en asociale azijnpissers zijn de meeste hondenhaters in mijn ervaring.
Das niet zo vreemd, zo schijten katten in een kuil en reinigen ze zichzelf.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:03 schreef buachaille het volgende:
Vreemd dat katten wel rein zijn volgens de islam. Ook katten kunnen ziektes overbrengen op mensen. Zwangere vrouwen kunnen bijvoorbeeld een miskraam krijgen als ze met katten in aanraking komen.
wat een oude hond...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ergernis over hond en moskee
[....]
Bewoner Bert van der Kuil laat al 40 jaar zijn hond uit langs het kanaal. [....]
Juist, gewoon terugsturen naar Marokko die kankerhonden!!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:11 schreef Ringo het volgende:
Gestresste, kwijlende en stinkende trottoirpissers zijn de meeste honden in mijn omgeving. Stadsbuurt, die beesten horen hier helemaal niet thuis. Hondenbezitters, egoïstische krengen zijn het. Je zou die zogenaamde "dierenliefhebbers" zwaar moeten kunnen beboeten.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:29 schreef Provinciaal het volgende:
Gefrustreerde, angstige en asociale azijnpissers zijn de meeste hondenhaters in mijn ervaring.
Met hun eigen speeksel! Lekker frisquote:Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Das niet zo vreemd, zo schijten katten in een kuil en reinigen ze zichzelf.
Ja, ze likken aan hun hol en daarna over jouw hand. Erg rein!!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das niet zo vreemd, zo schijten katten in een kuil en reinigen ze zichzelf.
Weljaquote:Op donderdag 2 april 2009 09:03 schreef buachaille het volgende:
Zwangere vrouwen kunnen bijvoorbeeld een miskraam krijgen als ze met katten in aanraking komen.
Och, klok en klepel, denk ik.quote:
Ja, zolang ze maar voorbij banjeren ..quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:43 schreef Omnifacer het volgende:
Hoe zit het met Christenhonden, mogen die wel voorbij banjeren bij die moskee?
Die moskeegangers hadden het kunnen weten, ga dan nu niet zeuren, lijkt me.quote:Hondenbezitster Henny Ruizendaal gnuift van verontwaardiging over de houding van de El Fath moskee. Ze nam deel in het project Goede Buren, waarin buurtbewoners konden meepraten over de destijds omstreden bouw van de moskee. ,,We hebben het er zo vaak over gehad. En toch hebben ze een extra toegangspoort aan de achterkant gemaakt. Je mag hier niet eens fietsen trouwens. Maar daar trekken ze zich ook niks van aan.
Zo werkt het al jaren niet in Nederland. Ik heb jaren terug aan een haven gewoond, waar de horeca onbeperkte sluitingstijd had , totdat er een stel buitenstaanderds er een kapitaal huis hadden gekocht.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:30 schreef McKillem het volgende:
Als er al 40 jaar honden losgelaten mogen worden lijkt het me dat de moskeeganger dat maar moet accepteren.
Kennelijk was dit een bekend feit voordat die hele moskee daar stond.
Ik begrijp tevens dat er meerdere in/uitgangen zijn.
Ik zou zeggen, neem de andere uitgang, heb je er geen last van.
Mijn honden lopen met uitzondering van het strand en of park altijd aangelijnt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:22 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik snap het punt niet helemaal. Je lijnt je hond toch ook aan indien je een valse of loopse hond tegenkomt of in het geval van kleine kinderen die waarschijnlijk bang zullen zijn voor een middelgrote hond.
Tenzij het gros van de Moslims het wel heel erg eisend brengt (Ik heb er zelf een tering hekel aan als een aso met een valse hond maar verwacht dat iedereen snel z'n hond aanlijnt in een losloop gebied) zie ik het probleem niet.
Ach ga weg met je zure gelul. Beetje tolerantie mag je wel ontwikkelen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:31 schreef LXIV het volgende:
Ik vind honden ook smerige beesten, die niet binnen de bebouwde kom thuishoren. Met hun smerige kakgedrag op grasvelden waar kinderen spelen. Je kunt nergens onbezorgd rondlopen zonder uit te hoeven kijken of je niet in de stront trapt! En vaak zijn ze nog vals ook. Wat moeten mensen met een hond.
Ik zet zo mijn vraagtekens bij de islamisering, maar dat hondenmogelijk straks uit de bebouwde kom geweerd gaan worden kan ik enkel toejuichen! Om over honden in winkels, slagerijen en restaurants nog maar te zwijgen. Typisch Nederlands om te denken dat het normaal is om met zo'n vuil joekel een restaurant binnen te mogen lopen.
Tokkies laten hun beest overal uit waar het ze uitkomt. Het gros gewoon op honden uitlaat plaatsen of het bos.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:57 schreef LXIV het volgende:
Waarom mag je dan geen varken in je achtertuin houden, maar wel een hond? Varkens poepen tenminste nog in hun eigen stal, honden overal waar het hun eigenaar uitkomt.
Daar zijn die speciale gebieden ook voor dus. Aanlijnen elders lijkt me logisch. Niet iedereen is bedient van honden die aandacht willen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:10 schreef Suko het volgende:
Voor de duidelijkheid, hier gaat het om een losloopveld, elders moeten honden worden aangelijnd en daar ben ik ook voor, heb geen behoefte aan die tegen je opspringende beesten, no way!
Elders aanlijnen is zelfs verplicht.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Daar zijn die speciale gebieden ook voor dus. Aanlijnen elders lijkt me logisch. Niet iedereen is bedient van honden die aandacht willen.
Maar überhaupt honden weg willen hebben vind ik weer janken om het janken. Er zijn ook zat dingen waar ik mij onmeunig de graftering aan erger, maar zoiets ontwikkel je een bepaalde tolerantie voor.
Althans ik was altijd onder de indruk dat dat normaal is.
Dan is de islam wat voor jou!quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:29 schreef HugoChavez het volgende:
Ik ben geen Moslim, maar ik vind honden ook gore beesten eigenlijk. Was een verademing toen ik een keer in Marokko was (Ouid-Zem), dat ze daar wel poezen (poesjes zijn lievvvvv![]()
) , maar geen honden
houden thuis.
Hondebezitters heb ik altijd al naar gevonden, ook in de jaren '80 toen ik zelf nog kind was en er nog geen Moslims in Nederland woonden (misschien waren ze er wel, maar ik hoorde nooit iets van ze en in mijn wijk hadden we geen Moslims).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |