Je hebt inside info? Deel het met ons!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt binnenkort de kaart aangepast.
Nee, dat zie ik in mijn glazen bol. Nou goed?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt inside info? Deel het met ons!
Waar koop je die? Bij de Blokker?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik in mijn glazen bol. Nou goed?
Vooral als-ie net aan een drol heeft lopen lebberen. Sodemieter toch op man.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:37 schreef Hamilcar het volgende:
Godverdomme, de tong van een hond is hygienischer dan een schoonmaak doekje!
quote:Op donderdag 2 april 2009 01:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Honden die zomaar op een voorbijganger af rennen al blaffende en dan aan ze gaan snuffelen zijn ook irritant, dan kan je ze gewoon af leren schieten....
De tong is hygienischer dan een kopvod ,quote:Op donderdag 2 april 2009 00:37 schreef Hamilcar het volgende:
Godverdomme, de tong van een hond is hygienischer dan een schoonmaak doekje! Achterlijk geloof zegt achterlijke dingen, maar dat is logisch.
Ho nou effe!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:03 schreef buachaille het volgende:
Vreemd dat katten wel rein zijn volgens de islam. Ook katten kunnen ziektes overbrengen op mensen. Zwangere vrouwen kunnen bijvoorbeeld een miskraam krijgen als ze met katten in aanraking komen.
Er zijn gewoon al erg weinig loslaat stroken. Op die paar die er wel zijn, mogen honden gewoon los lopen.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:11 schreef Ringo het volgende:
1 april of niet, je zou willen dat er meer mensen in de stad durfden op te staan tegen de terreur van diesmerige tyfusbeesten
. Wat mij betreft gaan er heel wat meer plekken verboden terrein zijn voor die klotestinkhonden dan alleen het stoepje voor de moskee.
Wat er onder een burka zit is pas echt ranzig; Als je een bouvier yoghurt heb zien drinken, dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vooral als-ie net aan een drol heeft lopen lebberen. Sodemieter toch op man.
Ach gut, ooit eens anaal vernederd door een Sint Bernard ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:11 schreef Ringo het volgende:
1 april of niet, je zou willen dat er meer mensen in de stad durfden op te staan tegen de terreur van diesmerige tyfusbeesten
. Wat mij betreft gaan er heel wat meer plekken verboden terrein zijn voor die klotestinkhonden dan alleen het stoepje voor de moskee.
Helemaal waar !!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:29 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ach gut, ooit eens anaal vernederd door een Sint Bernard ofzo?
Gefrustreerde, angstige en asociale azijnpissers zijn de meeste hondenhaters in mijn ervaring.
Das niet zo vreemd, zo schijten katten in een kuil en reinigen ze zichzelf.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:03 schreef buachaille het volgende:
Vreemd dat katten wel rein zijn volgens de islam. Ook katten kunnen ziektes overbrengen op mensen. Zwangere vrouwen kunnen bijvoorbeeld een miskraam krijgen als ze met katten in aanraking komen.
wat een oude hond...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ergernis over hond en moskee
[....]
Bewoner Bert van der Kuil laat al 40 jaar zijn hond uit langs het kanaal. [....]
Juist, gewoon terugsturen naar Marokko die kankerhonden!!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:11 schreef Ringo het volgende:
Gestresste, kwijlende en stinkende trottoirpissers zijn de meeste honden in mijn omgeving. Stadsbuurt, die beesten horen hier helemaal niet thuis. Hondenbezitters, egoïstische krengen zijn het. Je zou die zogenaamde "dierenliefhebbers" zwaar moeten kunnen beboeten.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:29 schreef Provinciaal het volgende:
Gefrustreerde, angstige en asociale azijnpissers zijn de meeste hondenhaters in mijn ervaring.
Met hun eigen speeksel! Lekker frisquote:Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Das niet zo vreemd, zo schijten katten in een kuil en reinigen ze zichzelf.
Ja, ze likken aan hun hol en daarna over jouw hand. Erg rein!!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das niet zo vreemd, zo schijten katten in een kuil en reinigen ze zichzelf.
Weljaquote:Op donderdag 2 april 2009 09:03 schreef buachaille het volgende:
Zwangere vrouwen kunnen bijvoorbeeld een miskraam krijgen als ze met katten in aanraking komen.
Och, klok en klepel, denk ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |