abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2009 @ 07:05:58 #121
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_67665631
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Das niet zo vreemd, zo schijten katten in een kuil en reinigen ze zichzelf.
Met hun eigen speeksel! Lekker fris
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:46:44 #122
3542 Gia
User under construction
pi_67666562
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Das niet zo vreemd, zo schijten katten in een kuil en reinigen ze zichzelf.
Ja, ze likken aan hun hol en daarna over jouw hand. Erg rein!!
  Admin vrijdag 3 april 2009 @ 08:48:38 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_67666596
quote:
Op donderdag 2 april 2009 09:03 schreef buachaille het volgende:
Zwangere vrouwen kunnen bijvoorbeeld een miskraam krijgen als ze met katten in aanraking komen.
Welja
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 3 april 2009 @ 08:58:54 #124
3542 Gia
User under construction
pi_67666805
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 08:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Welja
Och, klok en klepel, denk ik.

Een vieze kattebak kan wel tot toxoplasmose leiden:

http://www.erfelijkheid.nl/zwangerschap/toxoplasmose.php
pi_67681862
Straks op Ned. 1:

17.30-17.50 uur DICHTBIJ NEDERLAND

Actualiteitenprogramma met nieuws uit
Nederland en de landen waar veel
landgenoten hun roots hebben liggen.

Aandacht voor ruziënde moskeebezoekers
en hondenbezitters in Amersfoort.
De moslims ergeren zich wild aan
loslopende honden op het uitlaatveldje
bij de moskee.
pi_67681939
Reactionair anti nederlands gericht programma.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_67681986
Moslims..Hoe durven ze!
Op de voorpagina ermee!
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
  vrijdag 3 april 2009 @ 17:43:05 #128
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_67682421
Hoe zit het met Christenhonden, mogen die wel voorbij banjeren bij die moskee?
pi_67682616
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 17:43 schreef Omnifacer het volgende:
Hoe zit het met Christenhonden, mogen die wel voorbij banjeren bij die moskee?
Ja, zolang ze maar voorbij banjeren ..
pi_67684409
Ik heb het item gezien, die moskeegangers willen niet eens praten en dat is een verkeerde insteek, dat wekt nog meer ergernis eigenlijk. In de OP staat dat er is gesproken over de te bouwen moiskee en dus ook over de uitgang. Toen is al gezegd dat dit problemen met loslopende honden zoiu opleveren.
quote:
Hondenbezitster Henny Ruizendaal gnuift van verontwaardiging over de houding van de El Fath moskee. Ze nam deel in het project Goede Buren, waarin buurtbewoners konden meepraten over de destijds omstreden bouw van de moskee. ,,We hebben het er zo vaak over gehad. En toch hebben ze een extra toegangspoort aan de achterkant gemaakt. Je mag hier niet eens fietsen trouwens. Maar daar trekken ze zich ook niks van aan.
Die moskeegangers hadden het kunnen weten, ga dan nu niet zeuren, lijkt me.

Overigens zou ik ook geen losloopveldje voor m'n deur willen hebben (er ziiten tegenwoordig rare modelletejs tussen hoor), maar dan hangt het er net van af, wie was er het eerst. Als ik het van tevoren wist had ik maar wat anders moeten zoeken. En zo is 't. Men wist het en dus valt er eigenlijk niks te klagen. Enige oplossing, maak een een andere uitgang, iets anders is niet aan de orde in deze. Of,,,,wen d'r maar aan, maar dat zal wel niet gebeuren vrees ik.
pi_67687275
Als er al 40 jaar honden losgelaten mogen worden lijkt het me dat de moskeeganger dat maar moet accepteren.
Kennelijk was dit een bekend feit voordat die hele moskee daar stond.

Ik begrijp tevens dat er meerdere in/uitgangen zijn.
Ik zou zeggen, neem de andere uitgang, heb je er geen last van.
pi_67689435
Ik snap het punt niet helemaal. Je lijnt je hond toch ook aan indien je een valse of loopse hond tegenkomt of in het geval van kleine kinderen die waarschijnlijk bang zullen zijn voor een middelgrote hond.

Tenzij het gros van de Moslims het wel heel erg eisend brengt (Ik heb er zelf een tering hekel aan als een aso met een valse hond maar verwacht dat iedereen snel z'n hond aanlijnt in een losloop gebied) zie ik het probleem niet.
pi_67689693
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:30 schreef McKillem het volgende:
Als er al 40 jaar honden losgelaten mogen worden lijkt het me dat de moskeeganger dat maar moet accepteren.
Kennelijk was dit een bekend feit voordat die hele moskee daar stond.

Ik begrijp tevens dat er meerdere in/uitgangen zijn.
Ik zou zeggen, neem de andere uitgang, heb je er geen last van.
Zo werkt het al jaren niet in Nederland. Ik heb jaren terug aan een haven gewoond, waar de horeca onbeperkte sluitingstijd had , totdat er een stel buitenstaanderds er een kapitaal huis hadden gekocht.
Dat stel heeft een aantal omwonenden zover gekregen om bezwaren in te dienen bij de gemeente met sukses overigens, want de horeca moest na middermacht de muziek uitzetten en om 01.00 sluiten.
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:22 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik snap het punt niet helemaal. Je lijnt je hond toch ook aan indien je een valse of loopse hond tegenkomt of in het geval van kleine kinderen die waarschijnlijk bang zullen zijn voor een middelgrote hond.

Tenzij het gros van de Moslims het wel heel erg eisend brengt (Ik heb er zelf een tering hekel aan als een aso met een valse hond maar verwacht dat iedereen snel z'n hond aanlijnt in een losloop gebied) zie ik het probleem niet.
Mijn honden lopen met uitzondering van het strand en of park altijd aangelijnt.
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:31:46 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67689766
Ik vind honden ook smerige beesten, die niet binnen de bebouwde kom thuishoren. Met hun smerige kakgedrag op grasvelden waar kinderen spelen. Je kunt nergens onbezorgd rondlopen zonder uit te hoeven kijken of je niet in de stront trapt! En vaak zijn ze nog vals ook. Wat moeten mensen met een hond.

Ik zet zo mijn vraagtekens bij de islamisering, maar dat hondenmogelijk straks uit de bebouwde kom geweerd gaan worden kan ik enkel toejuichen! Om over honden in winkels, slagerijen en restaurants nog maar te zwijgen. Typisch Nederlands om te denken dat het normaal is om met zo'n vuil joekel een restaurant binnen te mogen lopen.
The End Times are wild
pi_67690299
What about Maurice de H .... ?
pi_67690612
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:31 schreef LXIV het volgende:
Ik vind honden ook smerige beesten, die niet binnen de bebouwde kom thuishoren. Met hun smerige kakgedrag op grasvelden waar kinderen spelen. Je kunt nergens onbezorgd rondlopen zonder uit te hoeven kijken of je niet in de stront trapt! En vaak zijn ze nog vals ook. Wat moeten mensen met een hond.

Ik zet zo mijn vraagtekens bij de islamisering, maar dat hondenmogelijk straks uit de bebouwde kom geweerd gaan worden kan ik enkel toejuichen! Om over honden in winkels, slagerijen en restaurants nog maar te zwijgen. Typisch Nederlands om te denken dat het normaal is om met zo'n vuil joekel een restaurant binnen te mogen lopen.
Ach ga weg met je zure gelul. Beetje tolerantie mag je wel ontwikkelen.
Al snap ik je standpunt met betrekking tot poep wel, vooral op het trottoir. Eigenaren moet je daar echter voor aanpakken, daar kunnen die beesten niets aan doen.

En dat ze vaak vals zijn is ook gewoon reinste kolder. Ik aai zo'nbeetje elke hond die in mijn buurt komt, nog nooit een grom of tanden laten zien. Nooit.Maak er dus maar soms van.
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:57:57 #137
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67690820
Waarom mag je dan geen varken in je achtertuin houden, maar wel een hond? Varkens poepen tenminste nog in hun eigen stal, honden overal waar het hun eigenaar uitkomt.
The End Times are wild
pi_67691081
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:57 schreef LXIV het volgende:
Waarom mag je dan geen varken in je achtertuin houden, maar wel een hond? Varkens poepen tenminste nog in hun eigen stal, honden overal waar het hun eigenaar uitkomt.
Tokkies laten hun beest overal uit waar het ze uitkomt. Het gros gewoon op honden uitlaat plaatsen of het bos.
Daarnaast stinkt een varkensstal als de kenker en veroorzaak je met zo'n ding in je tuin stankoverlast. Dus waarom dat niet mag lijkt me vanzelfsprekend.
pi_67691220
Voor de duidelijkheid, hier gaat het om een losloopveld, elders moeten honden worden aangelijnd en daar ben ik ook voor, heb geen behoefte aan die tegen je opspringende beesten, no way!
pi_67691324
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:10 schreef Suko het volgende:
Voor de duidelijkheid, hier gaat het om een losloopveld, elders moeten honden worden aangelijnd en daar ben ik ook voor, heb geen behoefte aan die tegen je opspringende beesten, no way!
Daar zijn die speciale gebieden ook voor dus. Aanlijnen elders lijkt me logisch. Niet iedereen is bedient van honden die aandacht willen.
Maar überhaupt honden weg willen hebben vind ik weer janken om het janken. Er zijn ook zat dingen waar ik mij onmeunig de graftering aan erger, maar zoiets ontwikkel je een bepaalde tolerantie voor.
Althans ik was altijd onder de indruk dat dat normaal is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')