Ja, zolang ze maar voorbij banjeren ..quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:43 schreef Omnifacer het volgende:
Hoe zit het met Christenhonden, mogen die wel voorbij banjeren bij die moskee?
Die moskeegangers hadden het kunnen weten, ga dan nu niet zeuren, lijkt me.quote:Hondenbezitster Henny Ruizendaal gnuift van verontwaardiging over de houding van de El Fath moskee. Ze nam deel in het project Goede Buren, waarin buurtbewoners konden meepraten over de destijds omstreden bouw van de moskee. ,,We hebben het er zo vaak over gehad. En toch hebben ze een extra toegangspoort aan de achterkant gemaakt. Je mag hier niet eens fietsen trouwens. Maar daar trekken ze zich ook niks van aan.
Zo werkt het al jaren niet in Nederland. Ik heb jaren terug aan een haven gewoond, waar de horeca onbeperkte sluitingstijd had , totdat er een stel buitenstaanderds er een kapitaal huis hadden gekocht.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:30 schreef McKillem het volgende:
Als er al 40 jaar honden losgelaten mogen worden lijkt het me dat de moskeeganger dat maar moet accepteren.
Kennelijk was dit een bekend feit voordat die hele moskee daar stond.
Ik begrijp tevens dat er meerdere in/uitgangen zijn.
Ik zou zeggen, neem de andere uitgang, heb je er geen last van.
Mijn honden lopen met uitzondering van het strand en of park altijd aangelijnt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:22 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik snap het punt niet helemaal. Je lijnt je hond toch ook aan indien je een valse of loopse hond tegenkomt of in het geval van kleine kinderen die waarschijnlijk bang zullen zijn voor een middelgrote hond.
Tenzij het gros van de Moslims het wel heel erg eisend brengt (Ik heb er zelf een tering hekel aan als een aso met een valse hond maar verwacht dat iedereen snel z'n hond aanlijnt in een losloop gebied) zie ik het probleem niet.
Ach ga weg met je zure gelul. Beetje tolerantie mag je wel ontwikkelen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:31 schreef LXIV het volgende:
Ik vind honden ook smerige beesten, die niet binnen de bebouwde kom thuishoren. Met hun smerige kakgedrag op grasvelden waar kinderen spelen. Je kunt nergens onbezorgd rondlopen zonder uit te hoeven kijken of je niet in de stront trapt! En vaak zijn ze nog vals ook. Wat moeten mensen met een hond.
Ik zet zo mijn vraagtekens bij de islamisering, maar dat hondenmogelijk straks uit de bebouwde kom geweerd gaan worden kan ik enkel toejuichen! Om over honden in winkels, slagerijen en restaurants nog maar te zwijgen. Typisch Nederlands om te denken dat het normaal is om met zo'n vuil joekel een restaurant binnen te mogen lopen.
Tokkies laten hun beest overal uit waar het ze uitkomt. Het gros gewoon op honden uitlaat plaatsen of het bos.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:57 schreef LXIV het volgende:
Waarom mag je dan geen varken in je achtertuin houden, maar wel een hond? Varkens poepen tenminste nog in hun eigen stal, honden overal waar het hun eigenaar uitkomt.
Daar zijn die speciale gebieden ook voor dus. Aanlijnen elders lijkt me logisch. Niet iedereen is bedient van honden die aandacht willen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:10 schreef Suko het volgende:
Voor de duidelijkheid, hier gaat het om een losloopveld, elders moeten honden worden aangelijnd en daar ben ik ook voor, heb geen behoefte aan die tegen je opspringende beesten, no way!
Elders aanlijnen is zelfs verplicht.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Daar zijn die speciale gebieden ook voor dus. Aanlijnen elders lijkt me logisch. Niet iedereen is bedient van honden die aandacht willen.
Maar überhaupt honden weg willen hebben vind ik weer janken om het janken. Er zijn ook zat dingen waar ik mij onmeunig de graftering aan erger, maar zoiets ontwikkel je een bepaalde tolerantie voor.
Althans ik was altijd onder de indruk dat dat normaal is.
Dan is de islam wat voor jou!quote:Op zaterdag 4 april 2009 03:29 schreef HugoChavez het volgende:
Ik ben geen Moslim, maar ik vind honden ook gore beesten eigenlijk. Was een verademing toen ik een keer in Marokko was (Ouid-Zem), dat ze daar wel poezen (poesjes zijn lievvvvv![]()
) , maar geen honden
houden thuis.
Hondebezitters heb ik altijd al naar gevonden, ook in de jaren '80 toen ik zelf nog kind was en er nog geen Moslims in Nederland woonden (misschien waren ze er wel, maar ik hoorde nooit iets van ze en in mijn wijk hadden we geen Moslims).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |