Ja ik had m er al tussen staan, maar weer verwijderd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
1 april islamitisch hondje in je.....
Ik verpest je topic niet, volgens mij is het een 1 april bericht en gewoon niet serieus te nemen, net als veel nieuws de laatste dagenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja ik had m er al tussen staan, maar weer verwijderd.
Waarom verpest je mn topic?
Ja klopt maar het was juist niet de bedoeling dat iedereen dat wist.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik verpest je topic niet, volgens mij is het een 1 april bericht en gewoon niet serieus te nemen, net als veel nieuws de laatste dagen
Zie ik er uit als de rijdende rechter ofzo? Denk je dat ik ook een seconde van me leven druk maak om een conflict tussen hondeneigenaren en een stel volwassenen die een hond niet gewoon als een hond kunnen zien? In Amersfoort nota bene? Ik heb negentien jaar in die stad gewoond en dan ga je inderdaad rare dingen doen, maar kunnen we het in godsnaam binnen die stadsgrenzen houden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Het is een uitlaatplek, ik vind dat die mensen met honden in hun recht staat, wat jullie?
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik verpest je topic niet, volgens mij is het een 1 april bericht en gewoon niet serieus te nemen, net als veel nieuws de laatste dagen
Oh nee hoor, dit is tegenwoordig nieuws.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op de rijdende rechter lijkt, hoop het niet voor je...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zie ik er uit als de rijdende rechter ofzo? Denk je dat ik ook een seconde van me leven druk maak om een conflict tussen hondeneigenaren en een stel volwassenen die een hond niet gewoon als een hond kunnen zien? In Amersfoort nota bene? Ik heb negentien jaar in die stad gewoond en dan ga je inderdaad rare dingen doen, maar kunnen we het in godsnaam binnen die stadsgrenzen houden?
Kom op zeg, laat ze het lekker zelf uitvechten, juich die Mocro's toe dat ze de Nederlandse intolerantie en kleinburgerlijkheid al helemaal onder de knie hebben, en maak je eens druk om dingen die er toe doen.
Maar nee, Mevrouwhopjes ziet in dit onnozele bericht waarschijnlijk weer de eerste tekenen van de Intifada, al wegdromend bij de gedachte aan een Venloose heilstaat, geleid door de toekomstige blondharige burgemeester van fucking Den Helder.
Tuurlijk is dit een 1 april garp.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dit is tegenwoordig nieuws.
En dan, mijn post opnieuw plaatsen ofzo? En dat jij dan weer dit plaatst, en ik dit dan weer antwoord, en we zo met z'n tweetjes gezellig dit topic vol krijgen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op de rijdende rechter lijkt, hoop het niet voor je...
Maarre misschien moet je de eerste post even lezen ofzo.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zie ik er uit als de rijdende rechter ofzo? Denk je dat ik ook een seconde van me leven druk maak om een conflict tussen hondeneigenaren en een stel volwassenen die een hond niet gewoon als een hond kunnen zien? In Amersfoort nota bene? Ik heb negentien jaar in die stad gewoond en dan ga je inderdaad rare dingen doen, maar kunnen we het in godsnaam binnen die stadsgrenzen houden?
Kom op zeg, laat ze het lekker zelf uitvechten, juich die Mocro's toe dat ze de Nederlandse intolerantie en kleinburgerlijkheid al helemaal onder de knie hebben, en maak je eens druk om dingen die er toe doen.
Maar nee, Mevrouwhopjes ziet in dit onnozele bericht waarschijnlijk weer de eerste tekenen van de Intifada, al wegdromend bij de gedachte aan een Venloose heilstaat, geleid door de toekomstige blondharige burgemeester van fucking Den Helder.
Dan heb jij niet naast die moskee gewoond, want dan had je geweten hoe godsgruwelijk veel gezeik dat ding heeft opgeleverd, en dat het dus heel erg waarschijnlijk is dat er daadwerkelijk Amersfoorters bestaan die hun hondje Pico het liefst in de minaret zelf z'n drolletje hadden laten leggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit een 1 april garp.
Nee idd, en dat laatste zal best ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan heb jij niet naast die moskee gewoond, want dan had je geweten hoe godsgruwelijk veel gezeik dat ding heeft opgeleverd, en dat het dus heel erg waarschijnlijk is dat er daadwerkelijk Amersfoorters bestaan die hun hondje Pico het liefst in de minaret zelf z'n drolletje hadden laten leggen.
Zo klopt het.quote:Sommige viervoeters ergeren zich aan de loslopende moskeegangers, die in de ogen van veel honden onrein zijn.
quote:
Nee, zó klopt het!quote:Sommige viervoeters ergeren zich aan de loslopende moskeegangers, die in de ogen van iedereen onrein zijn.
Ze kunnen alleen geen katoen plukken omdat ze geen duimen hebben, maar ze zeuren tenminste niet. Go doggies!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef Provinciaal het volgende:
Honden zijn tof, en ze zijn veel geschikter als huisdieren dan Moslims
Als dit als 1 april grap bedoelt is, geldt hier slechts de volgende smiley:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef Pwoekie het volgende:
lijkt me een 1 april grap....anders is het te dom voor woorden
Gatverdamme. Ik wil niet dat zo'n kutbeest aan mij snuffelt. Als ik hem tegenkom dan zal ik hem eens snuffelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Pico, een olijke Spaanse schobbejak, houdt ervan luid blaffend op voorbijgangers af te lopen. Hij snuffelt even en maakt zich dan waggelend uit de voeten. Pico kun je gerust los laten lopen, weet zijn bazin.
Dat zijn ze wel. Honden zijn zichzelf bevuilende kadavervreters.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef HiZ het volgende:
Honden zijn helemaal niet onrein.
Net als wij dusquote:Op woensdag 1 april 2009 08:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel. Honden zijn zichzelf bevuilende kadavervreters.
Wi jij hiermee zeggen dat de Almachtige, in zijn onmetelijke wijsheid en goedheid, dieren gecreeërd heeft die minderwaardig zijn?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
HondenZe zijn alleen nuttig als bewakers van een pand, maar dat is dan ook alles.
Nee, niet die minderwaardig zijn, maar wel die onrein zijn. En elk dier heeft wat dat betreft zijn eigen functie in het gehele (eco)systeem. Je moet nog veel leren Yvonne!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wi jij hiermee zeggen dat de Almachtige, in zijn onmetelijke wijsheid en goedheid, dieren gecreeërd heeft die minderwaardig zijn?
Dat is euh, bizar.
Je dicht Allah nu prutswerk toe..
Hoe denkt Allah dan over mestkevers of lintwormen? Die zijn pas onrein.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, niet die minderwaardig zijn, maar wel die onrein zijn. En elk dier heeft wat dat betreft zijn eigen functie in het gehele (eco)systeem. Je moet nog veel leren Yvonne!
Dus meneertje, heb je ALLES wat Allah gecreeërd heeft te respecteren.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, niet die minderwaardig zijn, maar wel die onrein zijn. En elk dier heeft wat dat betreft zijn eigen functie in het gehele (eco)systeem. Je moet nog veel leren Yvonne!
Ik ken mensen die nog smeriger zijn dan de gemiddelde hond. Feit is dat uit dit bericht blijkt dat honden gewoon vrij rond mogen lopen daar en de moskee onrechtmatig een ingang heeft gemaakt in dat gebied. Als ze de aanwezigheid van loslopende honden niet bevalt, moeten ze gewoon een andere ingang nemen.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de Moskee of in de musala? Er zijn sahieh ahadieth over dat waar een hond zich bevind in een huis de engelen niet komen, en een moskee is het huis van Allaah. Wat is dit voor een dwaling.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:37 schreef yvonne het volgende:
Wat een bullshit, in de Sultanachmet/Blauwe Moskee in istanbul hebben ze welgeteld 6! Moskee honden die in en uit mogen lopen en prima verzorgd worden.
Wat heb ik met mensen in Istanbul te maken. En ja, ik respecteer alles wat God gecreëerd heeft, ook onreine dieren. Dat betekent echter niet dat je onreine dieren in je buurt moet hebben om ze überhaupt te kunnen respecteren.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus meneertje, heb je ALLES wat Allah gecreeërd heeft te respecteren.
Toch raar dat de moslims in Istanbul het wél begrepen..
De onrechtmatigheid van de ingang kunnen ze voor de civiele rechter bevechten. Zij zeggen nu wel dat het onrechtmatig is, maar dat kan iedereen roepen natuurlijk. Verder zijn er inderdaad mensen die nog smeriger zijn dan de gemiddelde hond, die zijn dan ook onrein. Of dacht je dat alleen dieren onrein konden zijn?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:56 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik ken mensen die nog smeriger zijn dan de gemiddelde hond. Feit is dat uit dit bericht blijkt dat honden gewoon vrij rond mogen lopen daar en de moskee onrechtmatig een ingang heeft gemaakt in dat gebied. Als ze de aanwezigheid van loslopende honden niet bevalt, moeten ze gewoon een andere ingang nemen.
Soms snap je niet dat mensen hier uberhaupt nog tijd in steken. Er zou toch een ambtenaar moeten zijn die ze gewoon wijst op de feiten op het moment dat ze erover klagen.
Wat een onzin dat een hond onrein zou zijn. Volgens mij is het zo dat mensen met huisdieren (in het algemeen) gelukkiger en geestelijk gezonder zijn dan mensen zonder huisdieren hetgeen resulteert in een langere levensduur. Kinderen die opgroeien in een omgeving met huisdieren zijn op latere leeftijd minder vatbaar voor astma dan kinderen die in een "steriele" omgeving opgroeien. Wat praat je nou over onrein, een huiskamer zonder dieren en met van die witte tegeltjes op de grond dát is pas onrein.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:11 schreef Mutant01 het volgende:
Wat heb ik met mensen in Istanbul te maken. En ja, ik respecteer alles wat God gecreëerd heeft, ook onreine dieren. Dat betekent echter niet dat je onreine dieren in je buurt moet hebben om ze überhaupt te kunnen respecteren.
Wat een redenering weer. Er staat dat dat uitlaat gebied al ruim voor de bouw van die moskee bestond en de bewoners er al jaren hun hond uitlaten. Verdraagzaamheid dwing je niet af door naar een rechter te gaan hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 09:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De onrechtmatigheid van de ingang kunnen ze voor de civiele rechter bevechten. Zij zeggen nu wel dat het onrechtmatig is, maar dat kan iedereen roepen natuurlijk. Verder zijn er inderdaad mensen die nog smeriger zijn dan de gemiddelde hond, die zijn dan ook onrein. Of dacht je dat alleen dieren onrein konden zijn?
Wie heeft het over mensen met huisdieren?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:17 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat een onzin dat een hond onrein zou zijn. Volgens mij is het zo dat mensen met huisdieren (in het algemeen) gelukkiger en geestelijk gezonder zijn dan mensen zonder huisdieren hetgeen resulteert in een langere levensduur. Kinderen die opgroeien in een omgeving met huisdieren zijn op latere leeftijd minder vatbaar voor astma dan kinderen die in een "steriele" omgeving opgroeien. Wat praat je nou over onrein, een huiskamer zonder dieren en met van die witte tegeltjes op de grond dát is pas onrein.
Dat staat er ja. Heel leuk en aardig maar jij weet net zo goed als ik dat wat mensen roepen en wat de feitelijke situatie is doorgaans van elkaar verschillen. Dat geldt evengoed dus voor de moskee zelf wat ik hier zeg, en niet alleen de hondenuitlaters. Verdraagzaamheid creëer je ook niet door bij een krant te gaan lopen janken toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Wat een redenering weer. Er staat dat dat uitlaat gebied al ruim voor de bouw van die moskee bestond en de bewoners er al jaren hun hond uitlaten. Verdraagzaamheid dwing je niet af door naar een rechter te gaan hoor
Als sommige mensen onreiner dan een hond kunnen zijn, mogen die dus ook niet in een moskee komen lijkt me?
Als jij mijn hond aanraakt dan ga ik mijn hond grondig wassenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
Wie heeft het over mensen met huisdieren?Je verlegd hier het onderwerp door te praten over huisdieren in het algemeen. In tegenstelling tot honden, zijn katten bijvoorbeeld niet onrein. En als moslim kan je ook best een hond als huisdier houden hoor (gebeurd best veel nog), alleen moet je jezelf nadat je het beest hebt aangeraakt grondig wassen.
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef Pwoekie het volgende:
lijkt me een 1 april grap....anders is het te dom voor woorden
Klinkt bijzonder praktischquote:Op woensdag 1 april 2009 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie heeft het over mensen met huisdieren?Je verlegd hier het onderwerp door te praten over huisdieren in het algemeen. In tegenstelling tot honden, zijn katten bijvoorbeeld niet onrein. En als moslim kan je ook best een hond als huisdier houden hoor (gebeurd best veel nog), alleen moet je jezelf nadat je het beest hebt aangeraakt grondig wassen.
Niet perse direct erna, ligt aan de situatie waar je je in bevind he...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder praktisch
De enige moslims die ik zie met honden zijn aso-mocro's met zo een shitbull.
Maar die doen wel meer dingen die volgens de koran niet mogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |