Ja, nog even en ik kan de topictitel veranderen in Dag Gerard, het is weer voorbij die mooie zomer.quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hokjesdenken met Pearl Jam en Nirvana
Kom eens meedoen, we kunnen wel weer wat over hun toeren gejaagde users gebruiken.
het puffen al begonnen?quote:Op maandag 28 augustus 2009 08:16 schreef Mark het volgende:
Het lijkt er op dat vandaag de dag is / wordt. Zet maar vast een lekker muziekje op!
Oeh, spannend!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:16 schreef Mark het volgende:
Het lijkt er op dat vandaag de dag is / wordt. Zet maar vast een lekker muziekje op!
Oeh, spannend! Succes, Mark (en mevrouw Mark natuurlijk)quote:Op maandag 7 september 2009 16:10 schreef Mark het volgende:
Morgen waarschijnlijk inleiden.......
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 september 2009 06:41 schreef Mark het volgende:En op 09-09-09 verwelkomt Mark zijn kersverse dochter en zoon
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 september 2009 06:41 schreef Mark het volgende:En op 09-09-09 verwelkomt Mark zijn kersverse dochter en zoon
Proficiat aan de familie Marks!quote:Op woensdag 9 september 2009 06:41 schreef Mark het volgende:En op 09-09-09 verwelkomt Mark zijn kersverse dochter en zoon
Top Mark, een dubbele dooier.quote:Op woensdag 9 september 2009 06:41 schreef Mark het volgende:En op 09-09-09 verwelkomt Mark zijn kersverse dochter en zoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem zelf erg leuk geworden en sommige mensen zijn het met me eens.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Kut dan moet ik mijn cassete recorder even gaan afstoffenquote:Op maandag 9 november 2009 08:47 schreef Tokus het volgende:
alleen als het een echte tape is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |