Ja zoiets ja, in ieder geval dus geen ' voesjee' wat ik altijd dachtquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Faut(s)jer is beter volgensmij.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:27 schreef bulbjes het volgende:
Dat je ' voucher' NIET uitspreekt als ' voe(r)sjee' maar als ' fausjer' (dus zoals het er staat, eigenlijk). Ik dacht altijd dat ' voucher' net als bijv. ' foyer' een Frans leenwoord was, en je het daarom ook op zn Frans uitsprak(dankzij reclames nu op TV eindelijk de juiste uitspraak gehoord, fausjer dus
)
Haha! Geniaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:06 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik had altijd moeite met de extra velletjes tussen het rookvlees. Pas toen ik het (veel) later zelf ging eten snapte ik de noodzaak pas.
Mieters!quote:Op zondag 5 april 2009 10:19 schreef Philip10 het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat in het Schalke 04 logo een grote 'G' van Gelsenkirchen zit verwerkt.
[ afbeelding ]
Dat hoorde ik gister bij een reisbureau. Dacht hetzelfde als jijquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:27 schreef bulbjes het volgende:
Dat je ' voucher' NIET uitspreekt als ' voe(r)sjee' maar als ' fausjer' (dus zoals het er staat, eigenlijk). Ik dacht altijd dat ' voucher' net als bijv. ' foyer' een Frans leenwoord was, en je het daarom ook op zn Frans uitsprak(dankzij reclames nu op TV eindelijk de juiste uitspraak gehoord, fausjer dus
)
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:36 schreef Thijz het volgende:
tvp, tevens die pijl in het FedEx logo zie ik ook nu pas
thanks voor posting, in dit, topic voor prullenbakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:40 schreef Tezz het volgende:
Ik heb eigenlijk niets leuks (meer) toe te voegen, maar ik wil wel weer meelezen!
Het is Cruella De Vil, dus gewoon Devil.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat Cruella de Ville wel erg veel lijkt op Cruel(la) d'Evil.
Dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:15 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het is Cruella De Vil, dus gewoon Devil.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:33 schreef Unhuman het volgende:
Noem mij maar heel dom, maar ik kwam er een paar weken geleden pas achter dat er een verband is tussen 'Jan met de korte achternaam' en 'Jan Lul'. Ik zei dat ik niet iets voor Jan Lul wilde doen, toen verbeterde iemand mij 'Uhh ja, Jan met de korte achternaam bedoel je?'...
En toen ging er na 21 jaar eindelijk een lampje branden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |