abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67570599
Tex gefeliciteerd!

Huup

Noli, hoe is het nu? Al bij de vk geweest?
pi_67571068
Texelonia gefeliciteerd!!!

Wat een leuk nieuws!
pi_67571814
Huup, gelukkig kan je het zelf verklaren en reageren je vk en echoscopiste niet paniekerig. Ik snap wel dat dat geruststellende toontje je juist niet gerust stelt maar probeer je niet teveel zorgen te maken

@Miss_sly Hier begint de energie weer wat terug te komen, maar ik denk dat dat ook met het zonnetje te maken heeft! Ook ga ik nog steeds 2x per week naar de sportschool maar ik merk wel dat ik steeds minder kan doen. Eerst was het 30 minuten loopband en 30 minuten op de fiets maar de fiets lukt nu echt niet meer daar krijg ik heel erg steken van. Dus nu ga ik nog 40 minuten op de loopband en dan nog wat oefeningen en dan weer naar huis.
pi_67571968
Huupje,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:22:21 #105
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67572306
Huup

hier ook niet echt energie deze periode.
en idd lange tijd door de stad lopen hoef ik ook niet meer te doen,
en een trap oplopen is voor mij ook hijgend boven komen.

Wel nog een vraagje;
Ik kan nog maar met moeite mijn blaas onder controle houden, met niesen moet ik echt benen over elkaar kruisen, hoesten iedem, en nu gisteren doordat en ik aan het dollen waren en achter elkaar aan het rennen waren liep het er ook allemaal zo uit.

herkenbaar deze periode zwangerschap? of moet ik gewoon meer blaasspier oefeningen doen?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_67572454
bar ik heb er ook een beetje last van en het is idd superirritant
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:30:26 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_67572601
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:22 schreef _Bar_ het volgende:
Huup

hier ook niet echt energie deze periode.
en idd lange tijd door de stad lopen hoef ik ook niet meer te doen,
en een trap oplopen is voor mij ook hijgend boven komen.

Wel nog een vraagje;
Ik kan nog maar met moeite mijn blaas onder controle houden, met niesen moet ik echt benen over elkaar kruisen, hoesten iedem, en nu gisteren doordat en ik aan het dollen waren en achter elkaar aan het rennen waren liep het er ook allemaal zo uit.

herkenbaar deze periode zwangerschap? of moet ik gewoon meer blaasspier oefeningen doen?
herkenbaar
Ik heb er overigens vooral last van als ik moet overgeven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:31:44 #108
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67572650
Huup het is nooit leuk om zulke dingen te horen te krijgen maar denk maar zo, er zijn nou eenmaal grotere babies en kleinere babies, anders zou er nooit een gemiddelde bestaan. Jouw dame is gewoon een fijn poppetje, behept met wat kleinmakende indo-genen. Komt allemaal goed
Saartje
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:33:23 #109
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_67572716
Gefeliciteerd met jullie dochter Tex en Micha! Mooie naam, vooral ook in combinatie met Noah! Geniet ervan.
pi_67572733
Herkenbaar Bar! Ik heb er nog steeds last van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67572811
Tex, van harte met jullie dochter en zusje Hannah
Fake it till you make it...
pi_67574366
Tex, Micha en Noah! Gefeliciteerd met de geboorte van Hannah!
pi_67574473
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef huuphuup het volgende:
Thanks voor de succeswensen we zijn net terug. Helaas is niet alles helemaal geweldig, het is ook niet helemaal dramatisch, dat scheelt dan weer wel. Alles wat er moet zitten zit er, alles doet het en alles klopt. En het is nog steeds een dametje Echter ze zit qua groei met alles onder het gemiddelde (behalve de hersentjes die zijn weer iets bovengemiddeld ) en de totale omtrek van het hoofdje zit zelfs op de onderlijn. Nou heb ik een erg klein hoofd, denk in de richting: kinderafdeling mutsen/petten passen me prima, en mn lief is half aziatisch en maar 1.68m dus dat scheelt wel. De echoscopiste maakte zich niet heel erg druk maar ik moet wel volgende week terugkomen voor een ander echo-consult met een gyn erbij en rond de 28 wkn nog een groei echo.
Aan de ene kant maak ik me niet heel erg druk gezien onze eigen lengtes enzo maar aan de andere kant pff

Chan ik hoop dat alles er mooi uitzag en dat je lekker aan het genieten bent van je kindje
Ohhh Huupje . Dat is natuurlijk niet wat je wilt horen! Gelukkig kan je het zelf al aardig relativeren; en waarschijnlijk valt het allemaal hartstikke mee. En natuurlijk heeft het invloed dat jij en je lief allebei niet zo groot zijn. Komt goed, echt!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:29:17 #114
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67574643
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup het is nooit leuk om zulke dingen te horen te krijgen maar denk maar zo, er zijn nou eenmaal grotere babies en kleinere babies, anders zou er nooit een gemiddelde bestaan. Jouw dame is gewoon een fijn poppetje, behept met wat kleinmakende indo-genen. Komt allemaal goed

Huupie
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67575145
Huup: hopelijk is volgende week alles goed.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 12:49:18 #116
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_67575293
Gefeliciteerd aan alle pasgeborenen, hun ouders en oudere broertjes/zusjes!

Huup, Silly is maar 1.48 'lang' en wij weten bij voorbaat altijd dat onze koters op de onderste grens zitten qua afmetingen. Zodra ze dan ook een opmerking maken, wijs ik ze altijd fijntjes op de 'lengte' van de moeder en dan zit het weer snor.
BTW, heb je mijn pm ontvangen mbt de vraag die je me gesteld had?

Wij hebben vorige week een orgaan-scan gehad (heet dat zo? Ze controleren dan of de vitale organen aanwezig zijn en de juiste afmetingen hebben). Alles in orde, behalve dan dat een van beiden besloten had maar twee bloedvaten in de navelstreng te hebben in plaats van drie. Dat hadden we met de oudste ook, dus we denken dat dit een rossig meisje wordt (nee, we weten niks!). Behalve dat ziet alles er prima uit. Komende week met de gyn overleggen of behalve een embryonaal ECG nog iets anders nodig mocht zijn. Maar goed, dit hebben we al eens meegemaakt, dus we maken ons weinig zorgen.

Ondertussen heb ik vorige week mijn zoon meegenomen op een queeste naar een nieuwe auto. Drie kinderen passen nog wel in een Bora, maar vijf niet (tenminste, als hun veiligheid je iets waard is ). Mijn goeie hemel, grote auto's zijn duur en hebben bijna geen bagageruimte. Dat wordt dus vrijwel zeker een tweedehandsje en gewoon heel licht reizen: meer dan een tandenborstel en schone onderbroek past er bij volle bezetting dan niet in . Er zijn ook nog wel alternatieven met meer bagageruimte, dat wordt dus goed zoeken. Anders een tweede, kleine auto. Zo vaak gaan we ook niet met z'n allen op stap. We hebben nog tot augustus, dus we hoeven geen overhaaste beslissing te nemen.

De arts die de KS gaat doen heeft al een tentatieve boeking voor de OK gemaakt, dat ligt dus al vast; als Knabbel en Babbel nu ook nog meewerken ...
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_67575376
voor Huup. Hoop dat je snel gerust gesteld word. En het is idd toch heel logisch als jullie allebei niet zo groot zijn, dat jullie ook geen grote baby krijgen.
Bij onze beeb liep het hoofdje zo´n 2 weken voor op de groei, en mijn Lief heeft ook een heel groot hoofd (die past normale hoeden in de winkel nooit, en extra strechy mutsen enzo). Onze beebjes lijken gewoon op hun ouders.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67575505
Onze beeb heeft ook een hoofd wat twee weken voorligt op groei. Laten we er maar van uit gaan dat het een slimmerik wordt.
En de beentjes wat aan de korte kant. Heeft ie van mij, ik ben maar klein.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:11:38 #119
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67576006
Huup maak je niet te druk meid zoals al velen voor me zeiden je hebt grote baby's en kleine jullie krijgen gewoon een klein mopie

Tex en familie van harte met de geboorte van jullie snelle meid Hannah! (prachtige naam!)

En Guuzewuus van harte welkom hier!! fijne zwangerschap gewenst.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:16:08 #120
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67576140
Huup

Ik ben trouwens allang weer terug. Alles was gewoon prima. Alleen als er regelmaat in die vage buiken ging zitten dan moest ik meteen gaan bellen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:21:32 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67576275
Fijn dat alles in orde was Noli!
pi_67576452
Ik ben al 2 dagen niet meer misselijk

Heerlijk...
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 13:34:39 #123
5428 crew  miss_sly
pi_67576730
Fijn dat alles goed was Noli!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67577016
quote:
Thanks voor de succeswensen we zijn net terug. Helaas is niet alles helemaal geweldig, het is ook niet helemaal dramatisch, dat scheelt dan weer wel. Alles wat er moet zitten zit er, alles doet het en alles klopt. En het is nog steeds een dametje Echter ze zit qua groei met alles onder het gemiddelde (behalve de hersentjes die zijn weer iets bovengemiddeld ) en de totale omtrek van het hoofdje zit zelfs op de onderlijn. Nou heb ik een erg klein hoofd, denk in de richting: kinderafdeling mutsen/petten passen me prima, en mn lief is half aziatisch en maar 1.68m dus dat scheelt wel. De echoscopiste maakte zich niet heel erg druk maar ik moet wel volgende week terugkomen voor een ander echo-consult met een gyn erbij en rond de 28 wkn nog een groei echo.
Aan de ene kant maak ik me niet heel erg druk gezien onze eigen lengtes enzo maar aan de andere kant pff

Chan ik hoop dat alles er mooi uitzag en dat je lekker aan het genieten bent van je kindje
Huup toen ik 5 jaar geleden zwanger was van Morgaine was zij ook achter op haar groei en moest ik vanaf maand 7 absolute rust houden. Misschien moet jij wat meer je rust nemen zodat je meisje de achterstand in kan halen?
pi_67577334
Fijn dat alles goed was Noli

Huup, ook ik was in mn moeders buik te klein, waardoor mijn moeder in de 7de maand een weekje in het ziekenhuis onder algehele bedrust aan de monitors heeft moeten liggen.
Uiteindelijk woog ik 5 pond bij mn geboorte en mocht gelukkig gewoon mee naar huis, en ben nu nog steeds best klein (1.60 cm)
Jij hebt hopelijk vast gewoon een klein kindje

Houden jullie een zwangerschapsdagboek bij? Ik heb net ''9 maanden zwanger album" van Deltas gekocht.
Ik ga er nog maar niet in schrijven totdat ik de 12 weken voorbij ben, wel heb ik er losse kladblaadjes tussengedaan van momenteel, die ik dan hopelijk over een paar weekjes er echt in kan gaan schrijven.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:56:00 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_67577406
Ik had bij Ruben de agenda van Beatrijs Smulders, maar vond het eigenlijk maar een onhandig ding. Weet nog niet of ik nu wel zoiets bij ga houden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67577433
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:53 schreef Poppejans het volgende:
Houden jullie een zwangerschapsdagboek bij? Ik heb net ''9 maanden zwanger album" van Deltas gekocht.
Ik ga er nog maar niet in schrijven totdat ik de 12 weken voorbij ben, wel heb ik er losse kladblaadjes tussengedaan van momenteel, die ik dan hopelijk over een paar weekjes er echt in kan gaan schrijven.
Ohja shit die heb ik ook nog liggen Sinds week 15 ofzo niks meer in geschreven
pi_67577559
Ik had er eentje bij Amber maar al sik er 4 woorden in gechreven heb is het veel.. ik ben daar niet de persoon voor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67577566
Thanks allemaal

Ymme fijn dat je niet meer zo misselijk bent!

Silktie haha, mijn lief is het kleintje bij ons. Ik ben 1.68, volgens mij is dat wel redelijk gemiddeld voor een NLse, maar mijn lief is dus ook 1.68m "lang" en das toch wel erg klein voor een man dacht ik zo. (zijn moeder -NL- is 1.55 ofzo en zijn vader -Maleis- is 1.70m dus mja ach). en ik ga je nu terug PMen! ik wist wel dat ik iets vergeten was!!
Fijn dat alles er goed uitzag bij jullie check! ik denk dat dat bij ons een SEO of gewoon 20 wkn echo heet? Die wordt afgenomen tussen de 18-20 wkn als het even kan

Faja thanks maar ik denk dat ik gewoon even het advies van de gyn afwacht. Ik heb de mazzel dat ik geen fulltime baan heb en zelf mn uren in kan delen om mn colleges heen dus ik kom wel redelijk aan mijn rust enzo. Als we inderdaad gewoon een erfelijk belast klein poppetje krijgen (Maneki wat zeg je dat mooi ) dan heeft bedrust denk ik niet zo heel erg veel zin. Het valt ook wel mee. Ze is niet té klein. Qua groei zit ze onder het gemiddelde maar dat zal me roesten, het is inderdaad zoals maneki zegt, een gemiddelde, dus ach. Alleen het hoofdje wijkt af nog verder naar beneden. Ik hoop maar gewoon dat ze mijn kleine bolletje heeft en dan zit het allemaal wel goed verder. We gaan het morgen horen voor een deel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:02:42 #130
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67577636
Ooh Huuphuup, jullie krijgen zo'n mooi meisje met een fijn klein bolleke .
Gelukkig maak je je niet al te veel zorgen. Het klinkt ook alsof dat helemaal niet nodig is .
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:02:46 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67577639
Geen dagboek hier. FOK was voldoende.
pi_67577664
Ik vind schrijven en dingen erin kunnen plakken echt heerlijk, mijn schoolagenda's waren dan ook ware kunstwerken
Denk wel dat ik hem veel ga gebruiken, er staan echt leuke dingen zin.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67577703
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Geen dagboek hier. FOK was voldoende.
Ik ga ook zeker een aantal berichten van mezelf uitprinten en in dagboek plakken +al jullie reacties
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 14:06:31 #134
5428 crew  miss_sly
pi_67577741
ik had er niet meer aan gedacht, maar ik heb meteen even Raad eens hoeveel ik van je houd besteld op bol.com. NIet echt een dagboek, maar ook leuk om nu al mee te beginnen, toch?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:09:22 #135
223453 Guuzewuus
pi_67577832
Ook geen dagboek hier. Wel een mini-inschuif-foto-albumpje met allemaal vodjes en papiertjes waar ik lieve berichtjes/reacties uit smsjes en mailtjes op kliederde. Misschien dat ik dat toch nu ook weer moet doen. mensen kunnen zo leuk reageren en dat eens kunnen teruglezen is tcoh wel leuk .

Ik ga er NU aan beginnen .
pi_67577864
Hier ook geen dagboek. Ik zou dat wel leuk vinden om bij te houden, ik heb zelf die van mn moeder eens door mogen bladeren van mijn zwangerschap en mijn babytijd maar ik ben te lam voor een dagboek. Ik vergeet er altijd in te schrijven enzo en ik mis de feedback het voelt voor mij als hardop in jezelf lullen

Maar ik heb wel het rupsje nooitgenoeg babyboek en daar kun je ook redelijk wat in kwijt qua verhaaltjes enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67577896
Huup, je klinkt er (terecht) best nuchter onder. Kleiner dan gemiddeld is inderdaad helemaal geen ramp, anders zou er helemaal geen gemiddelde bestaan. En natuurlijk heeft ze jouw kleine bolletje
Fijn dat je morgen al wat meer info krijgt.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:17:06 #138
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67578083
Ik wil ooit nog eens vanalles van Fok uit gaan printen. Dagboeken begin ik enthousiast in, maar maak ze nooit 'vol'. En de reacties van hier, als bonusmateriaal. Lijkt me echt leuk voor de kinderen later om te lezen.

Wel hebben ze alletwee een bak. Daar gaat vanalles in: 1e pakjes, luiers in mini-maatjes, plastic taartversieren van hun eerste verjaardag, schriftje van het KDV, moederdagknutsels. Ik kan me er nu al op verheugen het ooit eens met hun door te kijken.

HuuperdePuup, dikke zoen op dat mini bolleke. Fijn dat je snel terecht kunt ter geruststelling!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_67578101
Ik heb het zwangerschapsweekboek, verschilt per week of je er elke dag wat in kan schrijven, of soms gewoon voor een week wat algemene vragen. En om de week ook iets van 2 vragen voor de papa to be. Vind het wel leuk om bij te houden. Vond het vroeger ook altijd leuk om dat soort dingen terug te lezen van mijn moeder, al was die niet zo schrijverig, dus viel er meestal niet zo heel veel te lezen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:18:46 #140
223453 Guuzewuus
pi_67578137
Oh dat ga ik ook doen lishe, zo'n bak. Goed idee .

heb vandaag in het kdv-boekje geschreven dat Stella op 5 december grote zus gaat worden .
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:20:50 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67578202
Raad eens heb ik idd als babyboek voor Sasha. En leuk om nu al wat dingetjes in te zetten.
Ik wist (en weet) bijv. niet meer wanneer ik hem voor het eerst gevoeld heb. Ik moet nog steeds een keer 40w fok terug gaan lezen.
Ik heb wel laatst, toen ik op een trip door memory lane liep hier de posts van toen ik mijn eerste wee hier postte tot aan een week na de bevalling geprint! 1 dikke ordner vol!

Maar idd wil ik ooit nog eens alles wat ik in Z&G postte bij elkaar gooien en printen. Ooit.

Een bak heb ik ook voor Sasha, mijn favoriete shirtje van hem, echo foto's, kdv schriftje en zo nog een paar dingetjes idd. Een verzameldoos.
pi_67578269
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:22 schreef _Bar_ het volgende:

Wel nog een vraagje;

Dat zijn je bekkenbodemspieren, veel mensen die een tweede of derde krijgen hebben daar last van dat die spieren slap zijn. Met urineverlies als gevolg. Ze raden dan ook met klem aan om na de bevalling dat heel snel weer te gaan trainen.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_67578390
BE, een ordnerlange bevalling
pi_67578477
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Lishe het volgende:
Ik wil ooit nog eens vanalles van Fok uit gaan printen. Dagboeken begin ik enthousiast in, maar maak ze nooit 'vol'. En de reacties van hier, als bonusmateriaal. Lijkt me echt leuk voor de kinderen later om te lezen.

Wel hebben ze alletwee een bak. Daar gaat vanalles in: 1e pakjes, luiers in mini-maatjes, plastic taartversieren van hun eerste verjaardag, schriftje van het KDV, moederdagknutsels. Ik kan me er nu al op verheugen het ooit eens met hun door te kijken.

HuuperdePuup, dikke zoen op dat mini bolleke. Fijn dat je snel terecht kunt ter geruststelling!
Dat hadden wij ook! Alleen bij ons was het een bureaula. Oh dat is zo leuk om terug te zien voor je meiden later bij mij zat er een gebreid vestje in, had mn moeder gemaakt tijdens de zwangerschap, maatje 50, maar ik kwam eruit met maat 56 en al mn vaderdag/moederdag werkjes zitten erin. en mn vader heeft laatst allerlei videobanden die hij gemaakt had van vakanties op dvd gezet en die erbij gedaan. Zo leuk!

Innepin ik lees mn posts terug en ik klink idd redelijk nuchter maar dat valt tegen hoor haha. Ik kan dingen gelukkig redelijk relativeren en zo mezelf dingen wijsmaken zeg maar maar er blijft wel iets knagen en das inmiddels best een rottig gevoel. Maar ik hoor net dat we strakjes naar intratuin gaan en dat ik een bramenstruik uit mag zoeken dus ik kan mn zinnen even verzetten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:35:32 #145
223453 Guuzewuus
pi_67578699
Ik krijg heel veel vragen via de pm over waar deze zwangerschap nou toch in hemelsnaam vandaan komt .

Daar komt het antwoord dames, let goed op:
Van dezelfde donor als die van Stella . Jaja, mijn kinders zullen volbloed zus en broer of zus en zus zijn.

Heb me helemaal niet gerealiseerd dat ik daar gesloten of onduidelijk in was.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:37:07 #146
223453 Guuzewuus
pi_67578763
Verdere details vind ik overigens niet nodig om te plaatsen dus daar mogen jullie je eigen fantasie bij gebruiken.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:41:21 #147
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67578898
Fijn Guus! Ik voelde me al zo'n aagje. Vind het echt bijzonder zo, en heel fijn voor je kinderen dat ze helemaal broer en zus zijn. Gewoon, voor hun wetenschap.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_67578937
Oh wat leuk dat ze echt volbloed broer en zus zijn dan!! (of zus en zus natuurlijk inderdaad.)

Wat een rijkdom Guus twee van die leukerds
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:42:45 #149
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_67578942
Guuzewuus, ik vroeg het me ook af maar vond het ongepast om te vragen. Leuk dat ik nu toch weet hoe de vork in de steel zit!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:43:27 #150
223453 Guuzewuus
pi_67578957
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:41 schreef Lishe het volgende:
Fijn Guus! Ik voelde me al zo'n aagje. Vind het echt bijzonder zo, en heel fijn voor je kinderen dat ze helemaal broer en zus zijn. Gewoon, voor hun wetenschap.
Ik krijg een zoon hč . Dat jij dat al weet na mijn 4,5 weken zwangerschap . Maar ik denk dat je gelijk hebt hoor .
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:43:50 #151
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67578968
Ik ga hier gewoon nog even jubelen om dat tweede mormel van Guus!
Nóg een zeer gewenst kindje!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:46:12 #152
190853 RockabeIIa
pi_67579045
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:37 schreef Guuzewuus het volgende:
Verdere details vind ik overigens niet nodig om te plaatsen dus daar mogen jullie je eigen fantasie bij gebruiken.
Kinky!
pi_67579068
Guus, ik ben normaal ook best nieuwsgierig hoor, maar ik wist überhaupt niet eens dat Stella van een donor was Maakt toch ook niet uit? Sowieso is het hartstikke tof dat je zwanger bent, dus nogmaals van harte!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:47:19 #154
223453 Guuzewuus
pi_67579076
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:46 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Kinky!
Je hebt er ook wat hulpmiddelen bij nodig ...
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:48:35 #155
223453 Guuzewuus
pi_67579116
Innepin. Volgens mij letten jullie gewoon niet op want ik ben er zeker ergens ooit heel open over geweest .
pi_67579169
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:48 schreef Guuzewuus het volgende:
Innepin. Volgens mij letten jullie gewoon niet op want ik ben er zeker ergens ooit heel open over geweest .
Ja maar hallo, zo'n hardcore lurker was ik nou ook weer niet, en ik post pas sinds november hier mee. Dus dan weet je niet wat er in voorgaande topics is gebeurd Ik heb niet iedereen z'n leven in m'n hoofd zitten.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:00:18 #157
190853 RockabeIIa
pi_67579482
Innepin, ik wist niet eens dat jij al aan sex deed joh! En toen opeens was je zwanger!
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 15:00:46 #158
5428 crew  miss_sly
pi_67579494
Zo'n doosje/blikje/bakje wil ik ook maken, dat is een leuk idee

En ik heb van mijn Secret Santa natuurlijk in mijn pakketje een aantal uitdraaitjes gekregen van het begin van de zwangerschap, dat vond ik echt zoo ontzettend geweldig

Aah, guusje, de kindjes van mijn zusje en haar vrouw hebben ook alledrie dezelfde donor. Echte broertjes dus
pi_67579516
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Innepin, ik wist niet eens dat jij al aan sex deed joh! En toen opeens was je zwanger!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:03:14 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67579575
Rocka en Innepin!
pi_67579611
BE, ze pest me Zeg er es wat van!
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 15:06:16 #162
5428 crew  miss_sly
pi_67579660
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:00 schreef RockabeIIa het volgende:
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:10:22 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67579790
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:04 schreef innepin het volgende:
BE, ze pest me Zeg er es wat van!
Rocka! Af!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:10:35 #164
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67579795
Tex gefeliciteerd met je snelle bevalling van Hannah! Ik ben ook benieuwd wat Noah er van vindt.
Dan nog eenkus voor huup en een opluchtingsjompel voor Noli.
Dikke voor guus die nog een mooi kindje gaat bakken

Ik heb bij Emma de agenda voor het eerste jaar van smulders geprobeerd bij tehouden maar dat werkt niet bij mij, ik kan beter zoals meerderen hier Fok! uitprinten
Ze hebben wel beide een bak waar eerste kleertjes, zieknhuisbandje, navelstreng,geboortekaartjes, krantenknipsel en nog wat van dat spul in gaat.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:12:28 #165
190853 RockabeIIa
pi_67579849
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Rocka! Af!

<hier stond niets!>

dinsdag 31 maart 2009 @ 15:14:46 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_67579907
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:10 schreef Jelief het volgende:
navelstreng
die heb ik nou juist weer gewoon in het ziekenhuis achtergelaten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:18:47 #167
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67580031
nee het stompje Troel!
pi_67580044
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:12 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

<hier stond niets!>

Nou, vooruit dan maar weer.

?

En dat ondanks dat ik gezien heb wat er éérst stond
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:19:52 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_67580074
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:18 schreef Jelief het volgende:
nee het stompje Troel!
Ow, met de klem erbij ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:19:56 #170
190853 RockabeIIa
pi_67580076
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:19 schreef innepin het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan maar weer.

?

En dat ondanks dat ik gezien heb wat er éérst stond
Sexen?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:20:34 #171
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67580091
@mamanik en wennie
Ben me er idd ook erg van bewust dat het zwaarder is om 2 kindjes bij je te dragen... het is ook zo'n megagroot wonder! Ik kijk ook erg uit naar het moment dat we ze eindelijk vast mogen houden... !! Ik ben benieuwd naar wat je vk vandaag gaat zeggen, wennie. Spannend hoor! Dus jij hebt de kleertjes ook al ruim van tevoren gewassen, haha! Zo eentje ben ik ook hoor..! En ik vind t ook zo lastig dat de 1 zegt: t kan best rond 34 weken al komen hoor, terwijl de ander zegt dat ze gerust tot 40 weken zitten. Konden we dat maar plannen he? Al denk ik dat de verrassing wanneer ze gaan komen ook superbijzonder is!
Wanneer is je bloeddruk te hoog mamanik? Mijn bloeddruk is juist steeds aan de lage kant. Dat is op zich niet ernstig, maar wel lastig soms. Dan duizelt het voor mn ogen en da's ook niet heul fijn!

Tex, van harte zeg! Supersnel gedaan joh... wow!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:20:42 #172
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67580099
@Troel
Ja dat!
En nu ik je toch spreek ik vind het zoooo gaaf dat je zwanger bent
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:20:55 #173
190853 RockabeIIa
pi_67580103
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:18 schreef Jelief het volgende:
nee het stompje Troel!
ielg! Dat uitgedroogde ding?
Waarom toch?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:22:33 #174
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67580163
Geen idee Rocka, misschien alleen wel omdat mijn moeder die van mijn neefje heeft bewaard en ik (halfautist als ik ben ) denk dat dat zo hoort
pi_67580233
quote:

Huup
Ik snap hoe je je voelt, hier ongeveer hetzelfde verhaal. Kindje is klein, volgende week terugkomen om het hartje en het aangezicht nog eens goed te bekijken. En er zijn 3 opties: 1, de uitgerekende datum klopt gewoon niet (ik heb een onregelmatige cyclus dus het zou best gewoon wat later kunnen zijn) 2, het kindje is gewoon klein (ik ben ook klein en dun en manlief is ook dun maar wel errug lang) of 3, het kindje heeft echt een groeiachterstand. Hopelijk weten we volgende week donderdag meer, dan gaat deze zelfde echoscopist er dus nog een keer naar kijken.
Ohw en we hebben alleen 1 suffe foto van de ruggengraat gehad, meer niet, want kindlief wilde niet stilliggen. Op zich heel mooi gezicht wel, die ruggengraat

Maar we weten wel het geslacht
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:25:55 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_67580270
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef Jelief het volgende:
@Troel
Ja dat!
En nu ik je toch spreek ik vind het zoooo gaaf dat je zwanger bent
Dank je

En nee, het zal geen Emma worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:25:57 #177
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67580272
@ chan
en dat is?
pi_67580286
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Sexen?
Daar doe ik helemaal niet aan!

On topic: Chan ook al een minibaby... Hoop dat je volgende week meer duidelijkheid hebt En wat is het geslacht dan!?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:27:04 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_67580310
Ik heb wel de klem bewaard, daar zit nog een stukje stomp aan maar ik heb nog geen fut gehad om het ding uit te koken. Maar voordat het opgeruimd wordt (het slingert hier nu nog ergens door de dressoirkast) gaat ie zeker wel uitgekookt worden!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:27:15 #180
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67580320
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Dank je

En nee, het zal geen Emma worden
tsssk dat valt mij nou tegen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 maart 2009 @ 15:28:18 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67580359

Tex, Micha en Noah, gefeliciteerd met Hannah!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:28:45 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67580367
Nou, vertel op Chan!
Jammer dat ook jullie nog voor een herhalings-echo moeten voor de groei. Toch niet leuk om te horen lijkt mij.
Laten we hopen op een van de eerste 2 opties!

Ik had ook het stompje bewaard. Nou ja, eerst niet, toen toch weer uit de prullebak gevist en toen hadden wel lekkage en werd de kartonnen bewaardoos (en het stompje dus) nat en toen vond ik het toch wat viezig.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:29:56 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67580403
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:22 schreef Jelief het volgende:
Geen idee Rocka, misschien alleen wel omdat mijn moeder die van mijn neefje heeft bewaard en ik (halfautist als ik ben ) denk dat dat zo hoort
Dat doet me meteen denken aan mijn ex die twee tradities door elkaar haalde (de bovenste laag van je bruidstaart invriezen en op de eerste trouwdag opeten en het begraven van de moederkoek in de tuin). Hij maakte er dus van dat je de moederkoek een jaar moet invriezen en vervolgens opeten Ergens ben ik wel blij dat ik met hem dus geen kinderen krijg....

Huub, komt goed. Kleine meiskes zijn overigens gewoon okay, ben zelf nooit boven de 1.57 én een half (ja die halve cm doet er toe) uitgekomen en dat gaat prima. Komt helemaal goed dus

Silktie, fijn dat alles in orde is

Guus, ik kende de achtergrond ook niet. Maar als ik het goed begrijp ga je het dus alleen doen. In dat geval, stoer! En nogmaals van harte!

Ik heb ook een dagboek, maar daar wil ik ook pas na de 10/12 weken aan beginnen. Heb nu wel wat dingen al bewaard, maar echt invullen komt straks wel. Is het nu ook helemaal de tijd niet voor bij mij. De roze wolk is nergens te bekennen. Ik lijk haast depressief zo onzeker en huilerig ben ik momenteel...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67580419
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:27 schreef Troel het volgende:
Ik heb wel de klem bewaard, daar zit nog een stukje stomp aan maar ik heb nog geen fut gehad om het ding uit te koken. Maar voordat het opgeruimd wordt (het slingert hier nu nog ergens door de dressoirkast) gaat ie zeker wel uitgekookt worden!

Miss_Sly,leuk boek is dat "Raad eens hoeveel ik van je hou'' superleuke tekeningen!
Ik heb als babyboek het boek van "Lieve Woordjes''
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:31:14 #185
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67580446
Huup zoals al vaak gezegd, als jullie zelf niet de grootsten zijn dan zal het kloppen. Toch? En wel fijn dat ze t even extra checken lijkt me...!

Hier ook geen dagboek oid. Heb een poging gedaan, maar zou eerlijk gezegd niet eens weten waar t boekje nu ligt en heb er volgens mij 1 of 2 keer iets in geschreven? Ik ga eens kijken wat het boekje 'ik ook van jou' precies is. Het prentenboekje vind ik trouwens wel echt superlief! En die van de mol die wil weten wie er op zn kop heeft gepoept, die ontbreekt nog aan de collectie!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:32:19 #186
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67580498
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:29 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat doet me meteen denken aan mijn ex die twee tradities door elkaar haalde (de bovenste laag van je bruidstaart invriezen en op de eerste trouwdag opeten en het begraven van de moederkoek in de tuin). Hij maakte er dus van dat je de moederkoek een jaar moet invriezen en vervolgens opeten Ergens ben ik wel blij dat ik met hem dus geen kinderen krijg....

dinsdag 31 maart 2009 @ 15:32:39 #187
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67580512
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef mikoxx het volgende:
@mamanik en wennie
Ben me er idd ook erg van bewust dat het zwaarder is om 2 kindjes bij je te dragen... het is ook zo'n megagroot wonder! Ik kijk ook erg uit naar het moment dat we ze eindelijk vast mogen houden... !! Ik ben benieuwd naar wat je vk vandaag gaat zeggen, wennie. Spannend hoor! Dus jij hebt de kleertjes ook al ruim van tevoren gewassen, haha! Zo eentje ben ik ook hoor..! En ik vind t ook zo lastig dat de 1 zegt: t kan best rond 34 weken al komen hoor, terwijl de ander zegt dat ze gerust tot 40 weken zitten. Konden we dat maar plannen he? Al denk ik dat de verrassing wanneer ze gaan komen ook superbijzonder is!
Wanneer is je bloeddruk te hoog mamanik? Mijn bloeddruk is juist steeds aan de lage kant. Dat is op zich niet ernstig, maar wel lastig soms. Dan duizelt het voor mn ogen en da's ook niet heul fijn!

Nou omdat ik heel wat tweelingzwangerschap verhalen op internet had gelezen (had ik ook niet moeten doen) had ik zoiets van " nou als ze met 34 weken komen, dan moet alles gewoon klaar zijn" vanaf week 32 hing alles schoon en gestreken in de kast en was het kamertje klaar. Ik hoop eerlijk gezegd dat ik vrijdag een datum van de gynaecologe krijg, het spontane/spannende is er dan wel af ja, dat is jammer, maarre... ik heb er genoeg van ;-)
pi_67580528
Wat is het nut dan van uitkoken? Eventuele nare bacteridingetjes, voor zover die er al in zaten natuurlijk, zijn er al lang uit. Koken maakt alleen maar dat het weer een keer nat wordt en dat er weer nieuwe bacteriėn in kunnen gaan groeien.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:34:15 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_67580577
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef owlet het volgende:
Wat is het nut dan van uitkoken? Eventuele nare bacteridingetjes, voor zover die er al in zaten natuurlijk, zijn er al lang uit. Koken maakt alleen maar dat het weer een keer nat wordt en dat er weer nieuwe bacteriėn in kunnen gaan groeien.
Nou, meer zodat het stompje los laat en ik alleen de klem overhoud
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67580652
ah! dat klinkt logisch
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:37:45 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_67580698
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:36 schreef owlet het volgende:
ah! dat klinkt logisch
Zo doe ik dat ook van tijd tot tijd met de stenen uit het aquarium: in kokend water zodat de alg loslaat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:38:53 #192
190853 RockabeIIa
pi_67580731
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, meer zodat het stompje los laat en ik alleen de klem overhoud
Heb je geen hond die het af wil kauwen?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:40:19 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_67580782
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Heb je geen hond die het af wil kauwen?
Nee, maar misschien dat het een idee is om het ding in het aquarium te gooien voor de Zwarte Tetra's, dan hebben de guppen wat meer kans om te overleven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:51:23 #194
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67581140
Gatsiedarrie dames! Wat een verhalen.. bah!

Wennie, ik kan me heel goed voorstellen dat het allemaal een beetje 'draaglijker' zal zijn als je een datum weet! Ik 'lees' ook veel te veel hoor, maar aan de andere kant vind ik he took wel erg fijn om te weten wat ik kan verwachten (voor zover je dan kan weten)
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:00:54 #195
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67581487
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef mikoxx het volgende:
@mamanik en wennie

Bij mijn eerste zwangerschap was de eerste keer dat die tehoog was net iets boven de 80 en de 2de keer boven de 90 toen werd ik dus doorgestuurd naar de gyn. Daar was de onderdruk rond de 100! Moest gelijk blijven had ik even niet opgerekend. Na 3 dagen mocht ik naar huis met medicijnen en rust.
Maar de hele tijd is de onderdruk zo rond de 90/95 gebleven.

Nu bij de tweeling gaat het eigenlijk best netjes, vorige week 140/80 gaat dus langzaam omhoog maar was dit keer maar van het ergste uitgegaan.

Hier zijn de kleertjes ook al allemaal gewassen, alleen de recent gekochte dingen moeten nog een keer. Elke keer denk ik kom wel, maar ondertussen 28 weken dus moet toch maar weer eens verder met het kamertje, op het laatst zal ik er ook geen zin meer in hebben denk ik.

Zijn het voor jou eigenlijk je eerste kindjes of heb je er al 1 of meerdere rondlopen???
pi_67581522
Ik had me voorgenomen om het geslacht aan niemand te vertellen, maar ik kan het eigenlijk toch niet voor me houden Nou alleen maar hopen dat er nog geen familieleden of vrienden zijn die me hier ontdekt hebben, en als die er wel zijn: als jullie het maar laten het rond te bazuinen

Hoe dan ook, wij krijgen een jongetje
Ik heb het gewoon al die tijd goed gedacht en gedroomd
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:03:40 #197
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67581603
Het zijn voor mij (ons eigenlijk he? ) de eerste 2 kindjes. Spannend hoor.. na de eerste echo moesten we best eventjes aan t idee wennen en ik had ook wel een beetje een gevoel van: oh jee, kan ik dat allemaal wel? Maar nu: ik kan me echt niet meer voorstellen dat we 1 kindje zouden krijgen! Ze zijn t er ook mee eens geloof ik, want ze schoppen me nu!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:04:24 #198
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67581629
haha, chan! Wat leuk!!!! en waar vind ik nou die blauwe dansertjes?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:04:34 #199
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67581636
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef Chan het volgende:
Ik had me voorgenomen om het geslacht aan niemand te vertellen, maar ik kan het eigenlijk toch niet voor me houden Nou alleen maar hopen dat er nog geen familieleden of vrienden zijn die me hier ontdekt hebben, en als die er wel zijn: als jullie het maar laten het rond te bazuinen

Hoe dan ook, wij krijgen een [ afbeelding ] jongetje [ afbeelding ]
Ik heb het gewoon al die tijd goed gedacht en gedroomd
Oh Chan wat super, een jongetje is zoooooooooo leuk
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:06:44 #200
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67581702
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef mikoxx het volgende:
Het zijn voor mij (ons eigenlijk he? ) de eerste 2 kindjes. Spannend hoor.. na de eerste echo moesten we best eventjes aan t idee wennen en ik had ook wel een beetje een gevoel van: oh jee, kan ik dat allemaal wel? Maar nu: ik kan me echt niet meer voorstellen dat we 1 kindje zouden krijgen! Ze zijn t er ook mee eens geloof ik, want ze schoppen me nu!
Ja uiteraard bedoel ik voor jullie!!
Dat schrik moment dat ken(nen) ik/wij maar al te goed pfff die eerste echo ik dacht dat ik er in bleef we keken elkaar aan en konden alleen maar lachen. En de dagen erna hadden we zoiets van en nu...
En nu zijn we er helemaal klaar voor, al wordt het aanpoten denk ik ook omdat er nog een mannetje van net 2 rondloopt als de tweeling geboren wordt. Maar goed komt tijd komt raad! En ze zeggen toch altijd je krijgt wat je aankan, dus daar moeten we dan maar in geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')