en ik aan het dollen waren en achter elkaar aan het rennen waren liep het er ook allemaal zo uit.
 en ik aan het dollen waren en achter elkaar aan het rennen waren liep het er ook allemaal zo uit. 

herkenbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:22 schreef _Bar_ het volgende:
Huup
hier ook niet echt energie deze periode.
en idd lange tijd door de stad lopen hoef ik ook niet meer te doen,
en een trap oplopen is voor mij ook hijgend boven komen.
Wel nog een vraagje;
Ik kan nog maar met moeite mijn blaas onder controle houden, met niesen moet ik echt benen over elkaar kruisen, hoesten iedem, en nu gisteren doordaten ik aan het dollen waren en achter elkaar aan het rennen waren liep het er ook allemaal zo uit.
herkenbaar deze periode zwangerschap? of moet ik gewoon meer blaasspier oefeningen doen?

Mooie naam, vooral ook in combinatie met Noah!
 Mooie naam, vooral ook in combinatie met Noah!  Geniet ervan.
 Geniet ervan.  

Ohhh Huupjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef huuphuup het volgende:
Thanks voor de succeswensenwe zijn net terug. Helaas is niet alles helemaal geweldig, het is ook niet helemaal dramatisch, dat scheelt dan weer wel. Alles wat er moet zitten zit er, alles doet het en alles klopt. En het is nog steeds een dametje
Echter ze zit qua groei met alles onder het gemiddelde (behalve de hersentjes die zijn weer iets bovengemiddeld
) en de totale omtrek van het hoofdje zit zelfs op de onderlijn. Nou heb ik een erg klein hoofd, denk in de richting: kinderafdeling mutsen/petten passen me prima, en mn lief is half aziatisch en maar 1.68m dus dat scheelt wel. De echoscopiste maakte zich niet heel erg druk maar ik moet wel volgende week terugkomen voor een ander echo-consult met een gyn erbij en rond de 28 wkn nog een groei echo.
Aan de ene kant maak ik me niet heel erg druk gezien onze eigen lengtes enzo maar aan de andere kant pff
Chan ik hoop dat alles er mooi uitzag en dat je lekker aan het genieten bent van je kindje
 . Dat is natuurlijk niet wat je wilt horen! Gelukkig kan je het zelf al aardig relativeren; en waarschijnlijk valt het allemaal hartstikke mee. En natuurlijk heeft het invloed dat jij en je lief allebei niet zo groot zijn. Komt goed, echt!
 . Dat is natuurlijk niet wat je wilt horen! Gelukkig kan je het zelf al aardig relativeren; en waarschijnlijk valt het allemaal hartstikke mee. En natuurlijk heeft het invloed dat jij en je lief allebei niet zo groot zijn. Komt goed, echt!   

quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup het is nooit leuk om zulke dingen te horen te krijgen maar denk maar zo, er zijn nou eenmaal grotere babies en kleinere babies, anders zou er nooit een gemiddelde bestaan. Jouw dame is gewoon een fijn poppetje, behept met wat kleinmakende indo-genen. Komt allemaal goed

en wij weten bij voorbaat altijd dat onze koters op de onderste grens zitten qua afmetingen. Zodra ze dan ook een opmerking maken, wijs ik ze altijd fijntjes op de 'lengte' van de moeder en dan zit het weer snor.
 en wij weten bij voorbaat altijd dat onze koters op de onderste grens zitten qua afmetingen. Zodra ze dan ook een opmerking maken, wijs ik ze altijd fijntjes op de 'lengte' van de moeder en dan zit het weer snor. (nee, we weten niks!). Behalve dat ziet alles er prima uit. Komende week met de gyn overleggen of behalve een embryonaal ECG nog iets anders nodig mocht zijn. Maar goed, dit hebben we al eens meegemaakt, dus we maken ons weinig zorgen.
 (nee, we weten niks!). Behalve dat ziet alles er prima uit. Komende week met de gyn overleggen of behalve een embryonaal ECG nog iets anders nodig mocht zijn. Maar goed, dit hebben we al eens meegemaakt, dus we maken ons weinig zorgen. ). Mijn goeie hemel, grote auto's zijn duur en hebben bijna geen bagageruimte. Dat wordt dus vrijwel zeker een tweedehandsje en gewoon heel licht reizen: meer dan een tandenborstel en schone onderbroek past er bij volle bezetting dan niet in
 ). Mijn goeie hemel, grote auto's zijn duur en hebben bijna geen bagageruimte. Dat wordt dus vrijwel zeker een tweedehandsje en gewoon heel licht reizen: meer dan een tandenborstel en schone onderbroek past er bij volle bezetting dan niet in  . Er zijn ook nog wel alternatieven met meer bagageruimte, dat wordt dus goed zoeken. Anders een tweede, kleine auto. Zo vaak gaan we ook niet met z'n allen op stap. We hebben nog tot augustus, dus we hoeven geen overhaaste beslissing te nemen.
 . Er zijn ook nog wel alternatieven met meer bagageruimte, dat wordt dus goed zoeken. Anders een tweede, kleine auto. Zo vaak gaan we ook niet met z'n allen op stap. We hebben nog tot augustus, dus we hoeven geen overhaaste beslissing te nemen. 

voor Huup. Hoop dat je snel gerust gesteld word. En het is idd toch heel logisch als jullie allebei niet zo groot zijn, dat jullie ook geen grote baby krijgen.
 voor Huup. Hoop dat je snel gerust gesteld word. En het is idd toch heel logisch als jullie allebei niet zo groot zijn, dat jullie ook geen grote baby krijgen. 

maak je niet te druk meid zoals al velen voor me zeiden je hebt grote baby's en kleine jullie krijgen gewoon een klein mopie
 maak je niet te druk meid zoals al velen voor me zeiden je hebt grote baby's en kleine jullie krijgen gewoon een klein mopie  

Huup toen ik 5 jaar geleden zwanger was van Morgaine was zij ook achter op haar groei en moest ik vanaf maand 7 absolute rust houden. Misschien moet jij wat meer je rust nemen zodat je meisje de achterstand in kan halen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef huuphuup het volgende:
Thanks voor de succeswensenwe zijn net terug. Helaas is niet alles helemaal geweldig, het is ook niet helemaal dramatisch, dat scheelt dan weer wel. Alles wat er moet zitten zit er, alles doet het en alles klopt. En het is nog steeds een dametje
Echter ze zit qua groei met alles onder het gemiddelde (behalve de hersentjes die zijn weer iets bovengemiddeld
) en de totale omtrek van het hoofdje zit zelfs op de onderlijn. Nou heb ik een erg klein hoofd, denk in de richting: kinderafdeling mutsen/petten passen me prima, en mn lief is half aziatisch en maar 1.68m dus dat scheelt wel. De echoscopiste maakte zich niet heel erg druk maar ik moet wel volgende week terugkomen voor een ander echo-consult met een gyn erbij en rond de 28 wkn nog een groei echo.
Aan de ene kant maak ik me niet heel erg druk gezien onze eigen lengtes enzo maar aan de andere kant pff
Chan ik hoop dat alles er mooi uitzag en dat je lekker aan het genieten bent van je kindje

Ohja shit die heb ik ook nog liggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:53 schreef Poppejans het volgende:
Houden jullie een zwangerschapsdagboek bij? Ik heb net ''9 maanden zwanger album" van Deltas gekocht.
Ik ga er nog maar niet in schrijven totdat ik de 12 weken voorbij ben, wel heb ik er losse kladblaadjes tussengedaan van momenteel, die ik dan hopelijk over een paar weekjes er echt in kan gaan schrijven.
 Sinds week 15 ofzo niks meer in geschreven
 Sinds week 15 ofzo niks meer in geschreven  

maar ik denk dat ik gewoon even het advies van de gyn afwacht. Ik heb de mazzel dat ik geen fulltime baan heb en zelf mn uren in kan delen om mn colleges heen dus ik kom wel redelijk aan mijn rust enzo. Als we inderdaad gewoon een erfelijk belast klein poppetje krijgen (Maneki wat zeg je dat mooi
 maar ik denk dat ik gewoon even het advies van de gyn afwacht. Ik heb de mazzel dat ik geen fulltime baan heb en zelf mn uren in kan delen om mn colleges heen dus ik kom wel redelijk aan mijn rust enzo. Als we inderdaad gewoon een erfelijk belast klein poppetje krijgen (Maneki wat zeg je dat mooi   ) dan heeft bedrust denk ik niet zo heel erg veel zin. Het valt ook wel mee. Ze is niet té klein. Qua groei zit ze onder het gemiddelde maar dat zal me roesten, het is inderdaad zoals maneki zegt, een gemiddelde, dus ach. Alleen het hoofdje wijkt af nog verder naar beneden. Ik hoop maar gewoon dat ze mijn kleine bolletje heeft en dan zit het allemaal wel goed verder. We gaan het morgen horen voor een deel.
 ) dan heeft bedrust denk ik niet zo heel erg veel zin. Het valt ook wel mee. Ze is niet té klein. Qua groei zit ze onder het gemiddelde maar dat zal me roesten, het is inderdaad zoals maneki zegt, een gemiddelde, dus ach. Alleen het hoofdje wijkt af nog verder naar beneden. Ik hoop maar gewoon dat ze mijn kleine bolletje heeft en dan zit het allemaal wel goed verder. We gaan het morgen horen voor een deel.  

met een fijn klein bolleke
  met een fijn klein bolleke   .
. .
 .

Ik ga ook zeker een aantal berichten van mezelf uitprinten en in dagboek plakken +al jullie reactiesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Geen dagboek hier. FOK was voldoende.

en dat eens kunnen teruglezen is tcoh wel leuk
  en dat eens kunnen teruglezen is tcoh wel leuk   .
 . .
 .

het voelt voor mij als hardop in jezelf lullen
 het voelt voor mij als hardop in jezelf lullen 
 en daar kun je ook redelijk wat in kwijt qua verhaaltjes enzo.
  en daar kun je ook redelijk wat in kwijt qua verhaaltjes enzo.

.
 . .
 .

1 dikke ordner vol!
 1 dikke ordner vol! 

Dat zijn je bekkenbodemspieren, veel mensen die een tweede of derde krijgen hebben daar last van dat die spieren slap zijn. Met urineverlies als gevolg. Ze raden dan ook met klem aan om na de bevalling dat heel snel weer te gaan trainen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:22 schreef _Bar_ het volgende:
Wel nog een vraagje;
Ik kan nog maar met moeite mijn blaas onder controle houden, met niesen moet ik echt benen over elkaar kruisen, hoesten iedem, en nu gisteren doordaten ik aan het dollen waren en achter elkaar aan het rennen waren liep het er ook allemaal zo uit.
herkenbaar deze periode zwangerschap? of moet ik gewoon meer blaasspier oefeningen doen?

Dat hadden wij ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Lishe het volgende:
Ik wil ooit nog eens vanalles van Fok uit gaan printen. Dagboeken begin ik enthousiast in, maar maak ze nooit 'vol'. En de reacties van hier, als bonusmateriaal. Lijkt me echt leuk voor de kinderen later om te lezen.
Wel hebben ze alletwee een bak. Daar gaat vanalles in: 1e pakjes, luiers in mini-maatjes, plastic taartversieren van hun eerste verjaardag, schriftje van het KDV, moederdagknutsels. Ik kan me er nu al op verheugen het ooit eens met hun door te kijken.
HuuperdePuup, dikke zoen op dat mini bolleke. Fijn dat je snel terecht kunt ter geruststelling!
 Alleen bij ons was het een bureaula. Oh dat is zo leuk om terug te zien voor je meiden later
 Alleen bij ons was het een bureaula. Oh dat is zo leuk om terug te zien voor je meiden later  bij mij zat er een gebreid vestje in, had mn moeder gemaakt tijdens de zwangerschap, maatje 50, maar ik kwam eruit met maat 56
 bij mij zat er een gebreid vestje in, had mn moeder gemaakt tijdens de zwangerschap, maatje 50, maar ik kwam eruit met maat 56  en al mn vaderdag/moederdag werkjes zitten erin.
 en al mn vaderdag/moederdag werkjes zitten erin.  en mn vader heeft laatst allerlei videobanden die hij gemaakt had van vakanties op dvd gezet en die erbij gedaan. Zo leuk!
 en mn vader heeft laatst allerlei videobanden die hij gemaakt had van vakanties op dvd gezet en die erbij gedaan. Zo leuk! haha. Ik kan dingen gelukkig redelijk relativeren en zo mezelf dingen wijsmaken zeg maar maar er blijft wel iets knagen en das inmiddels best een rottig gevoel. Maar ik hoor net dat we strakjes naar intratuin gaan en dat ik een bramenstruik uit mag zoeken
 haha. Ik kan dingen gelukkig redelijk relativeren en zo mezelf dingen wijsmaken zeg maar maar er blijft wel iets knagen en das inmiddels best een rottig gevoel. Maar ik hoor net dat we strakjes naar intratuin gaan en dat ik een bramenstruik uit mag zoeken  dus ik kan mn zinnen even verzetten.
 dus ik kan mn zinnen even verzetten.

.
 .  . Jaja, mijn kinders zullen volbloed zus en broer of zus en zus zijn.
 . Jaja, mijn kinders zullen volbloed zus en broer of zus en zus zijn. 

twee van die leukerds
 twee van die leukerds  

Ik krijg een zoon hčquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:41 schreef Lishe het volgende:
Fijn Guus! Ik voelde me al zo'n aagje. Vind het echt bijzonder zo, en heel fijn voor je kinderen dat ze helemaal broer en zus zijn. Gewoon, voor hun wetenschap.

. Dat jij dat al weet na mijn 4,5 weken zwangerschap
 . Dat jij dat al weet na mijn 4,5 weken zwangerschap   . Maar ik denk dat je gelijk hebt hoor
 . Maar ik denk dat je gelijk hebt hoor   .
 .

Kinky!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:37 schreef Guuzewuus het volgende:
Verdere details vind ik overigens niet nodig om te plaatsen dus daar mogen jullie je eigen fantasie bij gebruiken.

Innepin. Volgens mij letten jullie gewoon niet op want ik ben er zeker ergens ooit heel open over geweest
  Innepin. Volgens mij letten jullie gewoon niet op want ik ben er zeker ergens ooit heel open over geweest   .
 .

Ja maar hallo, zo'n hardcore lurker was ik nou ook weer niet, en ik post pas sinds november hier mee. Dus dan weet je niet wat er in voorgaande topics is gebeurdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:48 schreef Guuzewuus het volgende:
Innepin. Volgens mij letten jullie gewoon niet op want ik ben er zeker ergens ooit heel open over geweest
.
 Ik heb niet iedereen z'n leven in m'n hoofd zitten.
 Ik heb niet iedereen z'n leven in m'n hoofd zitten.  

quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Innepin, ik wist niet eens dat jij al aan sex deed joh! En toen opeens was je zwanger!

quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Innepin, ik wist niet eens dat jij al aan sex deed joh! En toen opeens was je zwanger!

voor guus die nog een mooi kindje gaat bakken
 voor guus die nog een mooi kindje gaat bakken   

die heb ik nou juist weer gewoon in het ziekenhuis achtergelatenquote:

Sexen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar weer.
?
En dat ondanks dat ik gezien heb wat er éérst stond

Ik ben benieuwd naar wat je vk vandaag gaat zeggen, wennie. Spannend hoor! Dus jij hebt de kleertjes ook al ruim van tevoren gewassen, haha! Zo eentje ben ik ook hoor..! En ik vind t ook zo lastig dat de 1 zegt: t kan best rond 34 weken al komen hoor, terwijl de ander zegt dat ze gerust tot 40 weken zitten. Konden we dat maar plannen he? Al denk ik dat de verrassing wanneer ze gaan komen ook superbijzonder is!
 Ik ben benieuwd naar wat je vk vandaag gaat zeggen, wennie. Spannend hoor! Dus jij hebt de kleertjes ook al ruim van tevoren gewassen, haha! Zo eentje ben ik ook hoor..! En ik vind t ook zo lastig dat de 1 zegt: t kan best rond 34 weken al komen hoor, terwijl de ander zegt dat ze gerust tot 40 weken zitten. Konden we dat maar plannen he? Al denk ik dat de verrassing wanneer ze gaan komen ook superbijzonder is!  

ielg! Dat uitgedroogde ding?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:18 schreef Jelief het volgende:
nee het stompje Troel!

Huupquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef huuphuup het volgende:

Dank jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef Jelief het volgende:
@Troel
Ja dat!
En nu ik je toch spreek ik vind het zoooo gaaf dat je zwanger bent

Daar doe ik helemaal niet aan!quote:
 En wat is het geslacht dan!?
 En wat is het geslacht dan!?  

tsssk dat valt mij nou tegen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Dank je
En nee, het zal geen Emma worden

Dat doet me meteen denken aan mijn ex die twee tradities door elkaar haalde (de bovenste laag van je bruidstaart invriezen en op de eerste trouwdag opeten en het begraven van de moederkoek in de tuin). Hij maakte er dus van dat je de moederkoek een jaar moet invriezen en vervolgens opetenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:22 schreef Jelief het volgende:
Geen idee Rocka, misschien alleen wel omdat mijn moeder die van mijn neefje heeft bewaard en ik (halfautist als ik ben ) denk dat dat zo hoort
 Ergens ben ik wel blij dat ik met hem dus geen kinderen krijg....
 Ergens ben ik wel blij dat ik met hem dus geen kinderen krijg.... 

quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:27 schreef Troel het volgende:
Ik heb wel de klem bewaard, daar zit nog een stukje stomp aan maar ik heb nog geen fut gehad om het ding uit te koken. Maar voordat het opgeruimd wordt (het slingert hier nu nog ergens door de dressoirkast) gaat ie zeker wel uitgekookt worden!

superleuke tekeningen!
  superleuke tekeningen! 

zoals al vaak gezegd, als jullie zelf niet de grootsten zijn dan zal het kloppen. Toch? En wel fijn dat ze t even extra checken lijkt me...!
  zoals al vaak gezegd, als jullie zelf niet de grootsten zijn dan zal het kloppen. Toch? En wel fijn dat ze t even extra checken lijkt me...!  

quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat doet me meteen denken aan mijn ex die twee tradities door elkaar haalde (de bovenste laag van je bruidstaart invriezen en op de eerste trouwdag opeten en het begraven van de moederkoek in de tuin). Hij maakte er dus van dat je de moederkoek een jaar moet invriezen en vervolgens opetenErgens ben ik wel blij dat ik met hem dus geen kinderen krijg....

Nou omdat ik heel wat tweelingzwangerschap verhalen op internet had gelezen (had ik ook niet moeten doen) had ik zoiets van " nou als ze met 34 weken komen, dan moet alles gewoon klaar zijn" vanaf week 32 hing alles schoon en gestreken in de kast en was het kamertje klaar. Ik hoop eerlijk gezegd dat ik vrijdag een datum van de gynaecologe krijg, het spontane/spannende is er dan wel af ja, dat is jammer, maarre... ik heb er genoeg van ;-)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef mikoxx het volgende:
@mamanik en wennie
Ben me er idd ook erg van bewust dat het zwaarder is om 2 kindjes bij je te dragen... het is ook zo'n megagroot wonder! Ik kijk ook erg uit naar het moment dat we ze eindelijk vast mogen houden... !!Ik ben benieuwd naar wat je vk vandaag gaat zeggen, wennie. Spannend hoor! Dus jij hebt de kleertjes ook al ruim van tevoren gewassen, haha! Zo eentje ben ik ook hoor..! En ik vind t ook zo lastig dat de 1 zegt: t kan best rond 34 weken al komen hoor, terwijl de ander zegt dat ze gerust tot 40 weken zitten. Konden we dat maar plannen he? Al denk ik dat de verrassing wanneer ze gaan komen ook superbijzonder is!
Wanneer is je bloeddruk te hoog mamanik? Mijn bloeddruk is juist steeds aan de lage kant. Dat is op zich niet ernstig, maar wel lastig soms. Dan duizelt het voor mn ogen en da's ook niet heul fijn!
Tex, van harte zeg! Supersnel gedaan joh... wow!

Nou, meer zodat het stompje los laat en ik alleen de klem overhoudquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef owlet het volgende:
Wat is het nut dan van uitkoken? Eventuele nare bacteridingetjes, voor zover die er al in zaten natuurlijk, zijn er al lang uit. Koken maakt alleen maar dat het weer een keer nat wordt en dat er weer nieuwe bacteriėn in kunnen gaan groeien.

Zo doe ik dat ook van tijd tot tijd met de stenen uit het aquarium: in kokend water zodat de alg loslaatquote:

Heb je geen hond die het af wil kauwen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, meer zodat het stompje los laat en ik alleen de klem overhoud

Nee, maar misschien dat het een idee is om het ding in het aquarium te gooien voor de Zwarte Tetra's, dan hebben de guppen wat meer kans om te overlevenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Heb je geen hond die het af wil kauwen?

Bij mijn eerste zwangerschap was de eerste keer dat die tehoog was net iets boven de 80 en de 2de keer boven de 90 toen werd ik dus doorgestuurd naar de gyn. Daar was de onderdruk rond de 100! Moest gelijk blijvenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef mikoxx het volgende:
@mamanik en wennie
Ben me er idd ook erg van bewust dat het zwaarder is om 2 kindjes bij je te dragen... het is ook zo'n megagroot wonder! Ik kijk ook erg uit naar het moment dat we ze eindelijk vast mogen houden... !!Ik ben benieuwd naar wat je vk vandaag gaat zeggen, wennie. Spannend hoor! Dus jij hebt de kleertjes ook al ruim van tevoren gewassen, haha! Zo eentje ben ik ook hoor..! En ik vind t ook zo lastig dat de 1 zegt: t kan best rond 34 weken al komen hoor, terwijl de ander zegt dat ze gerust tot 40 weken zitten. Konden we dat maar plannen he? Al denk ik dat de verrassing wanneer ze gaan komen ook superbijzonder is!
Wanneer is je bloeddruk te hoog mamanik? Mijn bloeddruk is juist steeds aan de lage kant. Dat is op zich niet ernstig, maar wel lastig soms. Dan duizelt het voor mn ogen en da's ook niet heul fijn!
Tex, van harte zeg! Supersnel gedaan joh... wow!
 had ik even niet opgerekend. Na 3 dagen mocht ik naar huis met medicijnen en rust.
  had ik even niet opgerekend. Na 3 dagen mocht ik naar huis met medicijnen en rust. 

Nou alleen maar hopen dat er nog geen familieleden of vrienden zijn die me hier ontdekt hebben, en als die er wel zijn: als jullie het maar laten het rond te bazuinen
  Nou alleen maar hopen dat er nog geen familieleden of vrienden zijn die me hier ontdekt hebben, en als die er wel zijn: als jullie het maar laten het rond te bazuinen   

) de eerste 2 kindjes. Spannend hoor.. na de eerste echo moesten we best eventjes aan t idee wennen en ik had ook wel een beetje een gevoel van: oh jee, kan ik dat allemaal wel? Maar nu: ik kan me echt niet meer voorstellen dat we 1 kindje zouden krijgen! Ze zijn t er ook mee eens geloof ik, want ze schoppen me nu!
 ) de eerste 2 kindjes. Spannend hoor.. na de eerste echo moesten we best eventjes aan t idee wennen en ik had ook wel een beetje een gevoel van: oh jee, kan ik dat allemaal wel? Maar nu: ik kan me echt niet meer voorstellen dat we 1 kindje zouden krijgen! Ze zijn t er ook mee eens geloof ik, want ze schoppen me nu!    

Oh Chan wat super, een jongetje is zoooooooooo leukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef Chan het volgende:
Ik had me voorgenomen om het geslacht aan niemand te vertellen, maar ik kan het eigenlijk toch niet voor me houdenNou alleen maar hopen dat er nog geen familieleden of vrienden zijn die me hier ontdekt hebben, en als die er wel zijn: als jullie het maar laten het rond te bazuinen

Hoe dan ook, wij krijgen een [ afbeelding ] jongetje [ afbeelding ]
Ik heb het gewoon al die tijd goed gedacht en gedroomd

Ja uiteraard bedoel ik voor jullie!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef mikoxx het volgende:
Het zijn voor mij (ons eigenlijk he?) de eerste 2 kindjes. Spannend hoor.. na de eerste echo moesten we best eventjes aan t idee wennen en ik had ook wel een beetje een gevoel van: oh jee, kan ik dat allemaal wel? Maar nu: ik kan me echt niet meer voorstellen dat we 1 kindje zouden krijgen! Ze zijn t er ook mee eens geloof ik, want ze schoppen me nu!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |