Thanks allemaal
Ymme fijn dat je niet meer zo misselijk bent!

Silktie haha, mijn lief is het kleintje bij ons. Ik ben 1.68, volgens mij is dat wel redelijk gemiddeld voor een NLse, maar mijn lief is dus ook 1.68m "lang" en das toch wel erg klein voor een man dacht ik zo. (zijn moeder -NL- is 1.55 ofzo en zijn vader -Maleis- is 1.70m dus mja ach).
en ik ga je nu terug PMen! ik wist wel dat ik iets vergeten was!!Fijn dat alles er goed uitzag bij jullie check! ik denk dat dat bij ons een SEO of gewoon 20 wkn echo heet? Die wordt afgenomen tussen de 18-20 wkn als het even kan

Faja thanks

maar ik denk dat ik gewoon even het advies van de gyn afwacht. Ik heb de mazzel dat ik geen fulltime baan heb en zelf mn uren in kan delen om mn colleges heen dus ik kom wel redelijk aan mijn rust enzo. Als we inderdaad gewoon een erfelijk belast klein poppetje krijgen (Maneki wat zeg je dat mooi

) dan heeft bedrust denk ik niet zo heel erg veel zin. Het valt ook wel mee. Ze is niet té klein. Qua groei zit ze onder het gemiddelde maar dat zal me roesten, het is inderdaad zoals maneki zegt, een gemiddelde, dus ach. Alleen het hoofdje wijkt af nog verder naar beneden. Ik hoop maar gewoon dat ze mijn kleine bolletje heeft en dan zit het allemaal wel goed verder. We gaan het morgen horen voor een deel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回