abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:56:00 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_67577406
Ik had bij Ruben de agenda van Beatrijs Smulders, maar vond het eigenlijk maar een onhandig ding. Weet nog niet of ik nu wel zoiets bij ga houden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67577433
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:53 schreef Poppejans het volgende:
Houden jullie een zwangerschapsdagboek bij? Ik heb net ''9 maanden zwanger album" van Deltas gekocht.
Ik ga er nog maar niet in schrijven totdat ik de 12 weken voorbij ben, wel heb ik er losse kladblaadjes tussengedaan van momenteel, die ik dan hopelijk over een paar weekjes er echt in kan gaan schrijven.
Ohja shit die heb ik ook nog liggen Sinds week 15 ofzo niks meer in geschreven
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67577559
Ik had er eentje bij Amber maar al sik er 4 woorden in gechreven heb is het veel.. ik ben daar niet de persoon voor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67577566
Thanks allemaal

Ymme fijn dat je niet meer zo misselijk bent!

Silktie haha, mijn lief is het kleintje bij ons. Ik ben 1.68, volgens mij is dat wel redelijk gemiddeld voor een NLse, maar mijn lief is dus ook 1.68m "lang" en das toch wel erg klein voor een man dacht ik zo. (zijn moeder -NL- is 1.55 ofzo en zijn vader -Maleis- is 1.70m dus mja ach). en ik ga je nu terug PMen! ik wist wel dat ik iets vergeten was!!
Fijn dat alles er goed uitzag bij jullie check! ik denk dat dat bij ons een SEO of gewoon 20 wkn echo heet? Die wordt afgenomen tussen de 18-20 wkn als het even kan

Faja thanks maar ik denk dat ik gewoon even het advies van de gyn afwacht. Ik heb de mazzel dat ik geen fulltime baan heb en zelf mn uren in kan delen om mn colleges heen dus ik kom wel redelijk aan mijn rust enzo. Als we inderdaad gewoon een erfelijk belast klein poppetje krijgen (Maneki wat zeg je dat mooi ) dan heeft bedrust denk ik niet zo heel erg veel zin. Het valt ook wel mee. Ze is niet té klein. Qua groei zit ze onder het gemiddelde maar dat zal me roesten, het is inderdaad zoals maneki zegt, een gemiddelde, dus ach. Alleen het hoofdje wijkt af nog verder naar beneden. Ik hoop maar gewoon dat ze mijn kleine bolletje heeft en dan zit het allemaal wel goed verder. We gaan het morgen horen voor een deel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:02:42 #130
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67577636
Ooh Huuphuup, jullie krijgen zo'n mooi meisje met een fijn klein bolleke .
Gelukkig maak je je niet al te veel zorgen. Het klinkt ook alsof dat helemaal niet nodig is .
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:02:46 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67577639
Geen dagboek hier. FOK was voldoende.
pi_67577664
Ik vind schrijven en dingen erin kunnen plakken echt heerlijk, mijn schoolagenda's waren dan ook ware kunstwerken
Denk wel dat ik hem veel ga gebruiken, er staan echt leuke dingen zin.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67577703
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Geen dagboek hier. FOK was voldoende.
Ik ga ook zeker een aantal berichten van mezelf uitprinten en in dagboek plakken +al jullie reacties
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 14:06:31 #134
5428 crew  miss_sly
pi_67577741
ik had er niet meer aan gedacht, maar ik heb meteen even Raad eens hoeveel ik van je houd besteld op bol.com. NIet echt een dagboek, maar ook leuk om nu al mee te beginnen, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:09:22 #135
223453 Guuzewuus
pi_67577832
Ook geen dagboek hier. Wel een mini-inschuif-foto-albumpje met allemaal vodjes en papiertjes waar ik lieve berichtjes/reacties uit smsjes en mailtjes op kliederde. Misschien dat ik dat toch nu ook weer moet doen. mensen kunnen zo leuk reageren en dat eens kunnen teruglezen is tcoh wel leuk .

Ik ga er NU aan beginnen .
pi_67577864
Hier ook geen dagboek. Ik zou dat wel leuk vinden om bij te houden, ik heb zelf die van mn moeder eens door mogen bladeren van mijn zwangerschap en mijn babytijd maar ik ben te lam voor een dagboek. Ik vergeet er altijd in te schrijven enzo en ik mis de feedback het voelt voor mij als hardop in jezelf lullen

Maar ik heb wel het rupsje nooitgenoeg babyboek en daar kun je ook redelijk wat in kwijt qua verhaaltjes enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67577896
Huup, je klinkt er (terecht) best nuchter onder. Kleiner dan gemiddeld is inderdaad helemaal geen ramp, anders zou er helemaal geen gemiddelde bestaan. En natuurlijk heeft ze jouw kleine bolletje
Fijn dat je morgen al wat meer info krijgt.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:17:06 #138
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67578083
Ik wil ooit nog eens vanalles van Fok uit gaan printen. Dagboeken begin ik enthousiast in, maar maak ze nooit 'vol'. En de reacties van hier, als bonusmateriaal. Lijkt me echt leuk voor de kinderen later om te lezen.

Wel hebben ze alletwee een bak. Daar gaat vanalles in: 1e pakjes, luiers in mini-maatjes, plastic taartversieren van hun eerste verjaardag, schriftje van het KDV, moederdagknutsels. Ik kan me er nu al op verheugen het ooit eens met hun door te kijken.

HuuperdePuup, dikke zoen op dat mini bolleke. Fijn dat je snel terecht kunt ter geruststelling!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_67578101
Ik heb het zwangerschapsweekboek, verschilt per week of je er elke dag wat in kan schrijven, of soms gewoon voor een week wat algemene vragen. En om de week ook iets van 2 vragen voor de papa to be. Vind het wel leuk om bij te houden. Vond het vroeger ook altijd leuk om dat soort dingen terug te lezen van mijn moeder, al was die niet zo schrijverig, dus viel er meestal niet zo heel veel te lezen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:18:46 #140
223453 Guuzewuus
pi_67578137
Oh dat ga ik ook doen lishe, zo'n bak. Goed idee .

heb vandaag in het kdv-boekje geschreven dat Stella op 5 december grote zus gaat worden .
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:20:50 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67578202
Raad eens heb ik idd als babyboek voor Sasha. En leuk om nu al wat dingetjes in te zetten.
Ik wist (en weet) bijv. niet meer wanneer ik hem voor het eerst gevoeld heb. Ik moet nog steeds een keer 40w fok terug gaan lezen.
Ik heb wel laatst, toen ik op een trip door memory lane liep hier de posts van toen ik mijn eerste wee hier postte tot aan een week na de bevalling geprint! 1 dikke ordner vol!

Maar idd wil ik ooit nog eens alles wat ik in Z&G postte bij elkaar gooien en printen. Ooit.

Een bak heb ik ook voor Sasha, mijn favoriete shirtje van hem, echo foto's, kdv schriftje en zo nog een paar dingetjes idd. Een verzameldoos.
pi_67578269
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 11:22 schreef _Bar_ het volgende:

Wel nog een vraagje;
Ik kan nog maar met moeite mijn blaas onder controle houden, met niesen moet ik echt benen over elkaar kruisen, hoesten iedem, en nu gisteren doordat en ik aan het dollen waren en achter elkaar aan het rennen waren liep het er ook allemaal zo uit.

herkenbaar deze periode zwangerschap? of moet ik gewoon meer blaasspier oefeningen doen?
Dat zijn je bekkenbodemspieren, veel mensen die een tweede of derde krijgen hebben daar last van dat die spieren slap zijn. Met urineverlies als gevolg. Ze raden dan ook met klem aan om na de bevalling dat heel snel weer te gaan trainen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67578390
BE, een ordnerlange bevalling
pi_67578477
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Lishe het volgende:
Ik wil ooit nog eens vanalles van Fok uit gaan printen. Dagboeken begin ik enthousiast in, maar maak ze nooit 'vol'. En de reacties van hier, als bonusmateriaal. Lijkt me echt leuk voor de kinderen later om te lezen.

Wel hebben ze alletwee een bak. Daar gaat vanalles in: 1e pakjes, luiers in mini-maatjes, plastic taartversieren van hun eerste verjaardag, schriftje van het KDV, moederdagknutsels. Ik kan me er nu al op verheugen het ooit eens met hun door te kijken.

HuuperdePuup, dikke zoen op dat mini bolleke. Fijn dat je snel terecht kunt ter geruststelling!
Dat hadden wij ook! Alleen bij ons was het een bureaula. Oh dat is zo leuk om terug te zien voor je meiden later bij mij zat er een gebreid vestje in, had mn moeder gemaakt tijdens de zwangerschap, maatje 50, maar ik kwam eruit met maat 56 en al mn vaderdag/moederdag werkjes zitten erin. en mn vader heeft laatst allerlei videobanden die hij gemaakt had van vakanties op dvd gezet en die erbij gedaan. Zo leuk!

Innepin ik lees mn posts terug en ik klink idd redelijk nuchter maar dat valt tegen hoor haha. Ik kan dingen gelukkig redelijk relativeren en zo mezelf dingen wijsmaken zeg maar maar er blijft wel iets knagen en das inmiddels best een rottig gevoel. Maar ik hoor net dat we strakjes naar intratuin gaan en dat ik een bramenstruik uit mag zoeken dus ik kan mn zinnen even verzetten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:35:32 #145
223453 Guuzewuus
pi_67578699
Ik krijg heel veel vragen via de pm over waar deze zwangerschap nou toch in hemelsnaam vandaan komt .

Daar komt het antwoord dames, let goed op:
Van dezelfde donor als die van Stella . Jaja, mijn kinders zullen volbloed zus en broer of zus en zus zijn.

Heb me helemaal niet gerealiseerd dat ik daar gesloten of onduidelijk in was.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:37:07 #146
223453 Guuzewuus
pi_67578763
Verdere details vind ik overigens niet nodig om te plaatsen dus daar mogen jullie je eigen fantasie bij gebruiken.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:41:21 #147
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67578898
Fijn Guus! Ik voelde me al zo'n aagje. Vind het echt bijzonder zo, en heel fijn voor je kinderen dat ze helemaal broer en zus zijn. Gewoon, voor hun wetenschap.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_67578937
Oh wat leuk dat ze echt volbloed broer en zus zijn dan!! (of zus en zus natuurlijk inderdaad.)

Wat een rijkdom Guus twee van die leukerds
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:42:45 #149
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_67578942
Guuzewuus, ik vroeg het me ook af maar vond het ongepast om te vragen. Leuk dat ik nu toch weet hoe de vork in de steel zit!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:43:27 #150
223453 Guuzewuus
pi_67578957
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:41 schreef Lishe het volgende:
Fijn Guus! Ik voelde me al zo'n aagje. Vind het echt bijzonder zo, en heel fijn voor je kinderen dat ze helemaal broer en zus zijn. Gewoon, voor hun wetenschap.
Ik krijg een zoon hè . Dat jij dat al weet na mijn 4,5 weken zwangerschap . Maar ik denk dat je gelijk hebt hoor .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')