herkenbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:22 schreef _Bar_ het volgende:
Huup
hier ook niet echt energie deze periode.
en idd lange tijd door de stad lopen hoef ik ook niet meer te doen,
en een trap oplopen is voor mij ook hijgend boven komen.
Wel nog een vraagje;
Ik kan nog maar met moeite mijn blaas onder controle houden, met niesen moet ik echt benen over elkaar kruisen, hoesten iedem, en nu gisteren doordaten ik aan het dollen waren en achter elkaar aan het rennen waren liep het er ook allemaal zo uit.
herkenbaar deze periode zwangerschap? of moet ik gewoon meer blaasspier oefeningen doen?
Ohhh Huupjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef huuphuup het volgende:
Thanks voor de succeswensenwe zijn net terug. Helaas is niet alles helemaal geweldig, het is ook niet helemaal dramatisch, dat scheelt dan weer wel. Alles wat er moet zitten zit er, alles doet het en alles klopt. En het is nog steeds een dametje
Echter ze zit qua groei met alles onder het gemiddelde (behalve de hersentjes die zijn weer iets bovengemiddeld
) en de totale omtrek van het hoofdje zit zelfs op de onderlijn. Nou heb ik een erg klein hoofd, denk in de richting: kinderafdeling mutsen/petten passen me prima, en mn lief is half aziatisch en maar 1.68m dus dat scheelt wel. De echoscopiste maakte zich niet heel erg druk maar ik moet wel volgende week terugkomen voor een ander echo-consult met een gyn erbij en rond de 28 wkn nog een groei echo.
Aan de ene kant maak ik me niet heel erg druk gezien onze eigen lengtes enzo maar aan de andere kant pff![]()
Chan ik hoop dat alles er mooi uitzag en dat je lekker aan het genieten bent van je kindje
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup het is nooit leuk om zulke dingen te horen te krijgen maar denk maar zo, er zijn nou eenmaal grotere babies en kleinere babies, anders zou er nooit een gemiddelde bestaan. Jouw dame is gewoon een fijn poppetje, behept met wat kleinmakende indo-genen. Komt allemaal goed
Huup toen ik 5 jaar geleden zwanger was van Morgaine was zij ook achter op haar groei en moest ik vanaf maand 7 absolute rust houden. Misschien moet jij wat meer je rust nemen zodat je meisje de achterstand in kan halen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef huuphuup het volgende:
Thanks voor de succeswensenwe zijn net terug. Helaas is niet alles helemaal geweldig, het is ook niet helemaal dramatisch, dat scheelt dan weer wel. Alles wat er moet zitten zit er, alles doet het en alles klopt. En het is nog steeds een dametje
Echter ze zit qua groei met alles onder het gemiddelde (behalve de hersentjes die zijn weer iets bovengemiddeld
) en de totale omtrek van het hoofdje zit zelfs op de onderlijn. Nou heb ik een erg klein hoofd, denk in de richting: kinderafdeling mutsen/petten passen me prima, en mn lief is half aziatisch en maar 1.68m dus dat scheelt wel. De echoscopiste maakte zich niet heel erg druk maar ik moet wel volgende week terugkomen voor een ander echo-consult met een gyn erbij en rond de 28 wkn nog een groei echo.
Aan de ene kant maak ik me niet heel erg druk gezien onze eigen lengtes enzo maar aan de andere kant pff![]()
Chan ik hoop dat alles er mooi uitzag en dat je lekker aan het genieten bent van je kindje
Ohja shit die heb ik ook nog liggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:53 schreef Poppejans het volgende:
Houden jullie een zwangerschapsdagboek bij? Ik heb net ''9 maanden zwanger album" van Deltas gekocht.
Ik ga er nog maar niet in schrijven totdat ik de 12 weken voorbij ben, wel heb ik er losse kladblaadjes tussengedaan van momenteel, die ik dan hopelijk over een paar weekjes er echt in kan gaan schrijven.
Ik ga ook zeker een aantal berichten van mezelf uitprinten en in dagboek plakken +al jullie reactiesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Geen dagboek hier. FOK was voldoende.
Dat zijn je bekkenbodemspieren, veel mensen die een tweede of derde krijgen hebben daar last van dat die spieren slap zijn. Met urineverlies als gevolg. Ze raden dan ook met klem aan om na de bevalling dat heel snel weer te gaan trainen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:22 schreef _Bar_ het volgende:
Wel nog een vraagje;
Ik kan nog maar met moeite mijn blaas onder controle houden, met niesen moet ik echt benen over elkaar kruisen, hoesten iedem, en nu gisteren doordaten ik aan het dollen waren en achter elkaar aan het rennen waren liep het er ook allemaal zo uit.
herkenbaar deze periode zwangerschap? of moet ik gewoon meer blaasspier oefeningen doen?
Dat hadden wij ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:17 schreef Lishe het volgende:
Ik wil ooit nog eens vanalles van Fok uit gaan printen. Dagboeken begin ik enthousiast in, maar maak ze nooit 'vol'. En de reacties van hier, als bonusmateriaal. Lijkt me echt leuk voor de kinderen later om te lezen.
Wel hebben ze alletwee een bak. Daar gaat vanalles in: 1e pakjes, luiers in mini-maatjes, plastic taartversieren van hun eerste verjaardag, schriftje van het KDV, moederdagknutsels. Ik kan me er nu al op verheugen het ooit eens met hun door te kijken.
HuuperdePuup, dikke zoen op dat mini bolleke. Fijn dat je snel terecht kunt ter geruststelling!
Ik krijg een zoon hèquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:41 schreef Lishe het volgende:
Fijn Guus! Ik voelde me al zo'n aagje. Vind het echt bijzonder zo, en heel fijn voor je kinderen dat ze helemaal broer en zus zijn. Gewoon, voor hun wetenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |