abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:25:55 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_67580270
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef Jelief het volgende:
@Troel
Ja dat!
En nu ik je toch spreek ik vind het zoooo gaaf dat je zwanger bent
Dank je

En nee, het zal geen Emma worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:25:57 #177
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67580272
@ chan
en dat is?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_67580286
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Sexen?
Daar doe ik helemaal niet aan!

On topic: Chan ook al een minibaby... Hoop dat je volgende week meer duidelijkheid hebt En wat is het geslacht dan!?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:27:04 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_67580310
Ik heb wel de klem bewaard, daar zit nog een stukje stomp aan maar ik heb nog geen fut gehad om het ding uit te koken. Maar voordat het opgeruimd wordt (het slingert hier nu nog ergens door de dressoirkast) gaat ie zeker wel uitgekookt worden!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:27:15 #180
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67580320
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Dank je

En nee, het zal geen Emma worden
tsssk dat valt mij nou tegen!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 maart 2009 @ 15:28:18 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67580359

Tex, Micha en Noah, gefeliciteerd met Hannah!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:28:45 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67580367
Nou, vertel op Chan!
Jammer dat ook jullie nog voor een herhalings-echo moeten voor de groei. Toch niet leuk om te horen lijkt mij.
Laten we hopen op een van de eerste 2 opties!

Ik had ook het stompje bewaard. Nou ja, eerst niet, toen toch weer uit de prullebak gevist en toen hadden wel lekkage en werd de kartonnen bewaardoos (en het stompje dus) nat en toen vond ik het toch wat viezig.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:29:56 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67580403
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:22 schreef Jelief het volgende:
Geen idee Rocka, misschien alleen wel omdat mijn moeder die van mijn neefje heeft bewaard en ik (halfautist als ik ben ) denk dat dat zo hoort
Dat doet me meteen denken aan mijn ex die twee tradities door elkaar haalde (de bovenste laag van je bruidstaart invriezen en op de eerste trouwdag opeten en het begraven van de moederkoek in de tuin). Hij maakte er dus van dat je de moederkoek een jaar moet invriezen en vervolgens opeten Ergens ben ik wel blij dat ik met hem dus geen kinderen krijg....

Huub, komt goed. Kleine meiskes zijn overigens gewoon okay, ben zelf nooit boven de 1.57 én een half (ja die halve cm doet er toe) uitgekomen en dat gaat prima. Komt helemaal goed dus

Silktie, fijn dat alles in orde is

Guus, ik kende de achtergrond ook niet. Maar als ik het goed begrijp ga je het dus alleen doen. In dat geval, stoer! En nogmaals van harte!

Ik heb ook een dagboek, maar daar wil ik ook pas na de 10/12 weken aan beginnen. Heb nu wel wat dingen al bewaard, maar echt invullen komt straks wel. Is het nu ook helemaal de tijd niet voor bij mij. De roze wolk is nergens te bekennen. Ik lijk haast depressief zo onzeker en huilerig ben ik momenteel...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67580419
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:27 schreef Troel het volgende:
Ik heb wel de klem bewaard, daar zit nog een stukje stomp aan maar ik heb nog geen fut gehad om het ding uit te koken. Maar voordat het opgeruimd wordt (het slingert hier nu nog ergens door de dressoirkast) gaat ie zeker wel uitgekookt worden!

Miss_Sly,leuk boek is dat "Raad eens hoeveel ik van je hou'' superleuke tekeningen!
Ik heb als babyboek het boek van "Lieve Woordjes''
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:31:14 #185
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67580446
Huup zoals al vaak gezegd, als jullie zelf niet de grootsten zijn dan zal het kloppen. Toch? En wel fijn dat ze t even extra checken lijkt me...!

Hier ook geen dagboek oid. Heb een poging gedaan, maar zou eerlijk gezegd niet eens weten waar t boekje nu ligt en heb er volgens mij 1 of 2 keer iets in geschreven? Ik ga eens kijken wat het boekje 'ik ook van jou' precies is. Het prentenboekje vind ik trouwens wel echt superlief! En die van de mol die wil weten wie er op zn kop heeft gepoept, die ontbreekt nog aan de collectie!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:32:19 #186
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67580498
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:29 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat doet me meteen denken aan mijn ex die twee tradities door elkaar haalde (de bovenste laag van je bruidstaart invriezen en op de eerste trouwdag opeten en het begraven van de moederkoek in de tuin). Hij maakte er dus van dat je de moederkoek een jaar moet invriezen en vervolgens opeten Ergens ben ik wel blij dat ik met hem dus geen kinderen krijg....

dinsdag 31 maart 2009 @ 15:32:39 #187
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67580512
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef mikoxx het volgende:
@mamanik en wennie
Ben me er idd ook erg van bewust dat het zwaarder is om 2 kindjes bij je te dragen... het is ook zo'n megagroot wonder! Ik kijk ook erg uit naar het moment dat we ze eindelijk vast mogen houden... !! Ik ben benieuwd naar wat je vk vandaag gaat zeggen, wennie. Spannend hoor! Dus jij hebt de kleertjes ook al ruim van tevoren gewassen, haha! Zo eentje ben ik ook hoor..! En ik vind t ook zo lastig dat de 1 zegt: t kan best rond 34 weken al komen hoor, terwijl de ander zegt dat ze gerust tot 40 weken zitten. Konden we dat maar plannen he? Al denk ik dat de verrassing wanneer ze gaan komen ook superbijzonder is!
Wanneer is je bloeddruk te hoog mamanik? Mijn bloeddruk is juist steeds aan de lage kant. Dat is op zich niet ernstig, maar wel lastig soms. Dan duizelt het voor mn ogen en da's ook niet heul fijn!

Tex, van harte zeg! Supersnel gedaan joh... wow!
Nou omdat ik heel wat tweelingzwangerschap verhalen op internet had gelezen (had ik ook niet moeten doen) had ik zoiets van " nou als ze met 34 weken komen, dan moet alles gewoon klaar zijn" vanaf week 32 hing alles schoon en gestreken in de kast en was het kamertje klaar. Ik hoop eerlijk gezegd dat ik vrijdag een datum van de gynaecologe krijg, het spontane/spannende is er dan wel af ja, dat is jammer, maarre... ik heb er genoeg van ;-)
pi_67580528
Wat is het nut dan van uitkoken? Eventuele nare bacteridingetjes, voor zover die er al in zaten natuurlijk, zijn er al lang uit. Koken maakt alleen maar dat het weer een keer nat wordt en dat er weer nieuwe bacteriën in kunnen gaan groeien.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:34:15 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_67580577
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef owlet het volgende:
Wat is het nut dan van uitkoken? Eventuele nare bacteridingetjes, voor zover die er al in zaten natuurlijk, zijn er al lang uit. Koken maakt alleen maar dat het weer een keer nat wordt en dat er weer nieuwe bacteriën in kunnen gaan groeien.
Nou, meer zodat het stompje los laat en ik alleen de klem overhoud
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67580652
ah! dat klinkt logisch
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:37:45 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_67580698
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:36 schreef owlet het volgende:
ah! dat klinkt logisch
Zo doe ik dat ook van tijd tot tijd met de stenen uit het aquarium: in kokend water zodat de alg loslaat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:38:53 #192
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67580731
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, meer zodat het stompje los laat en ik alleen de klem overhoud
Heb je geen hond die het af wil kauwen?
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:40:19 #193
35189 Troel
scherp en bot
pi_67580782
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Heb je geen hond die het af wil kauwen?
Nee, maar misschien dat het een idee is om het ding in het aquarium te gooien voor de Zwarte Tetra's, dan hebben de guppen wat meer kans om te overleven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:51:23 #194
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67581140
Gatsiedarrie dames! Wat een verhalen.. bah!

Wennie, ik kan me heel goed voorstellen dat het allemaal een beetje 'draaglijker' zal zijn als je een datum weet! Ik 'lees' ook veel te veel hoor, maar aan de andere kant vind ik he took wel erg fijn om te weten wat ik kan verwachten (voor zover je dan kan weten)
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:00:54 #195
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67581487
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:20 schreef mikoxx het volgende:
@mamanik en wennie
Ben me er idd ook erg van bewust dat het zwaarder is om 2 kindjes bij je te dragen... het is ook zo'n megagroot wonder! Ik kijk ook erg uit naar het moment dat we ze eindelijk vast mogen houden... !! Ik ben benieuwd naar wat je vk vandaag gaat zeggen, wennie. Spannend hoor! Dus jij hebt de kleertjes ook al ruim van tevoren gewassen, haha! Zo eentje ben ik ook hoor..! En ik vind t ook zo lastig dat de 1 zegt: t kan best rond 34 weken al komen hoor, terwijl de ander zegt dat ze gerust tot 40 weken zitten. Konden we dat maar plannen he? Al denk ik dat de verrassing wanneer ze gaan komen ook superbijzonder is!
Wanneer is je bloeddruk te hoog mamanik? Mijn bloeddruk is juist steeds aan de lage kant. Dat is op zich niet ernstig, maar wel lastig soms. Dan duizelt het voor mn ogen en da's ook niet heul fijn!

Tex, van harte zeg! Supersnel gedaan joh... wow!
Bij mijn eerste zwangerschap was de eerste keer dat die tehoog was net iets boven de 80 en de 2de keer boven de 90 toen werd ik dus doorgestuurd naar de gyn. Daar was de onderdruk rond de 100! Moest gelijk blijven had ik even niet opgerekend. Na 3 dagen mocht ik naar huis met medicijnen en rust.
Maar de hele tijd is de onderdruk zo rond de 90/95 gebleven.

Nu bij de tweeling gaat het eigenlijk best netjes, vorige week 140/80 gaat dus langzaam omhoog maar was dit keer maar van het ergste uitgegaan.

Hier zijn de kleertjes ook al allemaal gewassen, alleen de recent gekochte dingen moeten nog een keer. Elke keer denk ik kom wel, maar ondertussen 28 weken dus moet toch maar weer eens verder met het kamertje, op het laatst zal ik er ook geen zin meer in hebben denk ik.

Zijn het voor jou eigenlijk je eerste kindjes of heb je er al 1 of meerdere rondlopen???
pi_67581522
Ik had me voorgenomen om het geslacht aan niemand te vertellen, maar ik kan het eigenlijk toch niet voor me houden Nou alleen maar hopen dat er nog geen familieleden of vrienden zijn die me hier ontdekt hebben, en als die er wel zijn: als jullie het maar laten het rond te bazuinen

Hoe dan ook, wij krijgen een jongetje
Ik heb het gewoon al die tijd goed gedacht en gedroomd
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:03:40 #197
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67581603
Het zijn voor mij (ons eigenlijk he? ) de eerste 2 kindjes. Spannend hoor.. na de eerste echo moesten we best eventjes aan t idee wennen en ik had ook wel een beetje een gevoel van: oh jee, kan ik dat allemaal wel? Maar nu: ik kan me echt niet meer voorstellen dat we 1 kindje zouden krijgen! Ze zijn t er ook mee eens geloof ik, want ze schoppen me nu!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:04:24 #198
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67581629
haha, chan! Wat leuk!!!! en waar vind ik nou die blauwe dansertjes?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:04:34 #199
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67581636
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef Chan het volgende:
Ik had me voorgenomen om het geslacht aan niemand te vertellen, maar ik kan het eigenlijk toch niet voor me houden Nou alleen maar hopen dat er nog geen familieleden of vrienden zijn die me hier ontdekt hebben, en als die er wel zijn: als jullie het maar laten het rond te bazuinen

Hoe dan ook, wij krijgen een [ afbeelding ] jongetje [ afbeelding ]
Ik heb het gewoon al die tijd goed gedacht en gedroomd
Oh Chan wat super, een jongetje is zoooooooooo leuk
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:06:44 #200
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67581702
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef mikoxx het volgende:
Het zijn voor mij (ons eigenlijk he? ) de eerste 2 kindjes. Spannend hoor.. na de eerste echo moesten we best eventjes aan t idee wennen en ik had ook wel een beetje een gevoel van: oh jee, kan ik dat allemaal wel? Maar nu: ik kan me echt niet meer voorstellen dat we 1 kindje zouden krijgen! Ze zijn t er ook mee eens geloof ik, want ze schoppen me nu!
Ja uiteraard bedoel ik voor jullie!!
Dat schrik moment dat ken(nen) ik/wij maar al te goed pfff die eerste echo ik dacht dat ik er in bleef we keken elkaar aan en konden alleen maar lachen. En de dagen erna hadden we zoiets van en nu...
En nu zijn we er helemaal klaar voor, al wordt het aanpoten denk ik ook omdat er nog een mannetje van net 2 rondloopt als de tweeling geboren wordt. Maar goed komt tijd komt raad! En ze zeggen toch altijd je krijgt wat je aankan, dus daar moeten we dan maar in geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')