Volgens mij is dat Damien Rice - 9 Crimesquote:Op maandag 6 april 2009 19:00 schreef ThAzOnE het volgende:
Ik zoek het nummer wat gebruikt wordt voor de maandagavond "reclame" van RTL4. Hierin zie je fragmenten van CSI en Bones. Het is een tamelijk rustig nummer met een waanzinnige stem.
Letterlijk het eerste resultaat op Google vind je 'mquote:Op maandag 6 april 2009 17:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Krijg em alleen nergens gevonden.
Ik zie hem echt niet staan. Als je zo vriendelijk wil zijn om een link te plaatsen ben ik je eeuwig dankbaar.quote:Op maandag 6 april 2009 19:16 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Letterlijk het eerste resultaat op Google vind je 'm
http://hypem.com/track/59(...)+Street+Where+I+Live (en dan op het playknopje klikken)quote:Op maandag 6 april 2009 20:10 schreef Sugiyama. het volgende:
[..]
Ik zie hem echt niet staan. Als je zo vriendelijk wil zijn om een link te plaatsen ben ik je eeuwig dankbaar.
Ik las dus het eerste resultaat op Youtube. Vandaar dat ik hem niet vond.quote:Op maandag 6 april 2009 20:45 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://hypem.com/track/59(...)+Street+Where+I+Live (en dan op het playknopje klikken)
Zou ik moeten weten.quote:Op maandag 6 april 2009 22:49 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn moeder is op zoek naar een nummer dat op Veronica vaak wordt gedraaid de laatste tijd. Ze wist er verder niks over te zeggen behalve dat de zanger een erg lage stem had.Iemand een idee?
Dat is hem inderdaad, thanks!quote:Op maandag 6 april 2009 19:04 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Damien Rice - 9 Crimes
Thank YOU! Held(in) voor het leven.quote:Op maandag 6 april 2009 14:37 schreef Vampess het volgende:
[..]
King Khan and the Shrines - On The Street Where I live (Gewoon Comedy Central gemaild)
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
Topic werkt goedIemand die weet hoe het liedje van the City op MTV heet. Ze zingen I'm top world yes I'm on top of the world. Wil MTV wel mailen maar krijg de site niet geopend(heb geen php).
Dank jequote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef versteegrob het volgende:
Hoe heet het 2e nummer in dit flmpje
begint op 2.25
dit is in ieder geval het origineelquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef versteegrob het volgende:
Hoe heet het 2e nummer in dit flmpje
begint op 2.25
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:08 schreef Nacho. het volgende:
Ik weet niet meer hoe het nummer heet, ik weet alleen nog hoe de clip gaat.
Het nummer is ongeveer 6 maanden tot een jaar oud, denk ik.
En de clip gaat over een soort van summercamp waar een paar gasten rondlopen van een jaar of 25 die verkleed zijn als jongetjes van 13 ofzo.
Het eindigt met dat hij in een soort discotheek staat, waarschijnlijk op dat kamp, zijn zonnenbril op doet op een meisje afstapt en dan zelf een kauwgumpje neemt en dan haar er ook 1 aanbiedt.
Hopelijk weten jullie wat ik bedoel...
Geen dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |