Denk je dat dat lukt? Geen conact met hem hebben? Ik zou het heel moeilijk vinden..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:23 schreef Chickiewickie het volgende:
Dat heb ik dus inderdaad voorgesteld..maar vind hij blijkbaar ook geen goed plan.
Wel zei hij nadat ik er wat op door ging op een beetje geirriteerde toon van ''ga er maar heen dan, praat maar met haar''. Maar weet dus niet of ik daarvanuit kan gaan..maar ik zoek nu even geen contact en als hij contact met mij zoekt vraag ik het gewoon nog een keer, hoe hij daar nou over denkt.
Dit is toch je toestemming? -- ''ga er maar heen dan, praat maar met haar''quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:24 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Nee maar zonder ''toestemming'' van me vriend heeft het geen nut,want ik zou het doen om dus een stuk voor hem en mij op te lossen. Staat hij daar niet achter, dan kan ik mezelf die moeite en zenuwen besparen door er niet heen te gaan.
Het gaat niet om geen contact, het gaat om minder contact.. Wel even alles lezen dan he?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zie ik dit topic nu pas?![]()
wat een zeikwijf is TS toch zeg
wat moet hij dan doen? Voortaan elke vrije minuut op de bank bij knetterend haardvuur in je ogen kijken en om de minuut zeggen hoe mooi je wel niet bent, ofzo?
Jij kunt hem niet bevelen om wel of geen contact meer te hebben met anderen. En als het je niet zint en hij is gelukkig op de manier waarop hij leeft (en contact heeft met zijn ouders), dan ben jij degene die op moet bokken![]()
Dat is hetzelfde als dat iemand zegt: "ach val toch kapot".quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dit is toch je toestemming? -- ''ga er maar heen dan, praat maar met haar''
daarom zou TS het ook maar gewoon moeten doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:27 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat iemand zegt: "ach val toch kapot".
En dat je dit dan letterlijk neemt, terwijl degene het niet zo bedoeld.
Vind ik ook. Ik weet ook niet of ik het blijf volhouden maar ik ga het wel proberen..Kijk hij heeft me wel gisteravond toen ik thuiskwam gesmst en ook vannochtend alweer..als hij me vanavond weer smst sms ik ook wel terug, alleen ik ga proberen om niet uit mijzelf te bellen of smsen of wat dan ook, ook om hem te laten zien dat ik hem de tijd gun en de rust gun.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Denk je dat dat lukt? Geen conact met hem hebben? Ik zou het heel moeilijk vinden..
lieve schat..me vriend is half antilliaans, en zn pa is anti maar zijn moeder is gewoon 100% hollands.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef Cracka-ass het volgende:
TS wordt compleet afgemaakt door Antiliaanse schoonmama als ze haar aanvalt op de liefde voor haar zoon.
Ik kan je vertellen, dan zijn de rapen echt gaar en kan je op zeker een streep door je relatie zetten.
Welke vriend?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:30 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
lieve schat..me vriend is half antilliaans, en zn pa is anti maar zijn moeder is gewoon 100% hollands.
Wat kortzichtig zeg. Ik snap niet wat elke vrije minuut op de bank bij knetterend hardvuur blabla ermee te maken heeft. Ga daar verder ook niet op in want slaat helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zie ik dit topic nu pas?![]()
wat een zeikwijf is TS toch zeg
wat moet hij dan doen? Voortaan elke vrije minuut op de bank bij knetterend haardvuur in je ogen kijken en om de minuut zeggen hoe mooi je wel niet bent, ofzo?
Jij kunt hem niet bevelen om wel of geen contact meer te hebben met anderen. En als het je niet zint en hij is gelukkig op de manier waarop hij leeft (en contact heeft met zijn ouders), dan ben jij degene die op moet bokken![]()
Als nou ook jij eens goed zou lezen, zie je staan dat het niet definitief over is ofzo maar dat er sprake is van bedenktijd.quote:
Ben ik niet met je eens, want als IK een probleem heb, is HIJ degene die ook rekening met MIJ moet houden, want IK ben degene die hij gekozen heeft om verder mee te gaan in het leven. En als je over een relatie spreekt waar toekomst in zit, ben IK degene die over 20 jaar een gezin heeft gesticht met hem, terwijl zijn moeder ondertussen de pijp uit is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt niets te vragen
als HIJ er tevreden mee is, dan heb JIJ het maar te accepteren![]()
en als je dat niet kunt, dan moet je je biezen pakken, 'schat'
En waarom is dat kortzichtig? Je hebt toch een relatie? Dan hoor je toch rekening met elkaar te houden? what the f*ck..quote:
Waarschijnlijk wel, ik ga haar ook niks vragen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:36 schreef Krentenbol. het volgende:
Denk je niet dat wanneer je naar je schoonmoeder gaat en vraagt of ze contact wil minderen dit misschien in het verkeerde keelgat zal schieten?
Ja, de stem in d'r hoofdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
is er trouwens al iemand geweest die het wèl met TS eens was? Los van het feit of je verder vindt dat het 'gezond is of niet' om zoveel contact met je schoonmoeder te hebben?
Maar jij houdt toch ook niet écht rekening met hem, jij wilt dat hij voor jou iets laat dat héél belangrijk voor hem is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:36 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
En waarom is dat kortzichtig? Je hebt toch een relatie? Dan hoor je toch rekening met elkaar te houden? what the f*ck..
datquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef As_33 het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch ook niet écht rekening met hem, jij wilt dat hij voor jou iets laat dat héél belangrijk voor hem is.
Jij vindt dat hij zich moet aanpassen, want hij heeft toch voor een relatie met jou gekozen. Maar jij hebt ook voor hem gekozen, en dit hoort bij hem.
Wordt jij er oprecht gelukkiger van als hij voortaan het bellen enz. mindert, en hij daar zelf dus ongelukkiger van wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |