Voor sprinters kijken is het soms ook gewoon handig om de ING website er bij te pakkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie de koers hier ook verlopen, dus ik denk dat ik moet zeggen dat je gelijk hebt!
Vind 219 wel een beetje een enge sprinter...nog 2 punten en we zijn stop loss...
Ja, dat staat bij mij ook. Maar bij verschil staat "NaN". En hij geeft geen verloop weer... Zal wel een foutje in Alex zijn dan...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de SS219 is volgens Alex bijna 350k keer verhandeld?
Je kan kijken naar de technische analyse grafiek, die is er wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij sprinters heb je geen intraday grafieken. Althans, bij Binck sowieso niet. Je kun zien of er handel in is, als er een bied en laat koers is, met de huidige tijd (nu 17:16 bv).
Dank!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Voor sprinters kijken is het soms ook gewoon handig om de ING website er bij te pakken![]()
http://www.ingsprinters.nl/
Macro cijfers zijn ruis,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef RvLaak het volgende:
Weer een knap staaltje "cijfers ontkennen" daar in NY...
Hmmm...data is 15 min. vertraagd zo te zien?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens geeft ING wel gewoon de dag grafieken van sprinters aan. Niet geheel onverwachts natuurlijk sinds zij de issuer zijn van die geliefde sprintertjes.
Bij andere sprinters heb ik wel gewoon intraday koersen van de hele dag op Alex. Daarom vond ik het zo vreemd...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij sprinters heb je geen intraday grafieken. Althans, bij Binck sowieso niet. Je kun zien of er handel in is, als er een bied en laat koers is, met de huidige tijd (nu 17:16 bv).
Onzin als de cijfers keer op keer lager zijn dan de verwachtingen. Goed, dit is de laatste tijd wat minder voorgekomen, maar vandaag zijn enkel de Italiaanse en Canadese cijfers meegevallen.quote:
Nee ik bedoel dat macro cijfers ruis is voor beleggers, je zou er niet naar moeten kijken..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onzin als de cijfers keer op keer lager zijn dan de verwachtingen. Goed, dit is de laatste tijd wat minder voorgekomen, maar vandaag zijn enkel de Italiaanse en Canadese cijfers meegevallen.
Die zijn idd ruis.
De meeste cijfers in de VS laten sowieso een uitbodeming zien en zijn vaak beter dan de vorige. Dit kan wel een aanleiding geven voor een verdere rally.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onzin als de cijfers keer op keer lager zijn dan de verwachtingen. Goed, dit is de laatste tijd wat minder voorgekomen, maar vandaag zijn enkel de Italiaanse en Canadese cijfers meegevallen.
Die zijn idd ruis.
oohh ok ok ik dacht dat die elliot wave meer bedoelt was voor periodes van enkele jarenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:57 schreef Porat het volgende:
[..]
Nee, meestal tussen de 1-3 weken voor mijn posities... Is natuurlijk maar net wat je langere termijn vind.
Zozo voor hoeveel dan? Bij alex?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Omdat ik aandelen heb gekocht vrijdag...
maar, ik denk omdat er teveel positiviteit in de markt zat.
Nee totaal niet, met Elliott wave is ook goed te handelen op weekbasis, dagbasis is lastiger, dat laat ik aan anderen over.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:52 schreef edikt het volgende:
[..]
oohh ok ok ik dacht dat die elliot wave meer bedoelt was voor periodes van enkele jaren
quote:This session's gains come without any specific catalysts, supporting the notion that short-sellers are covering their positions and investors are revamping their portfolios as the end of the first quarter draws to a close. Those portfolio makeovers are exacerbating the session's choppy trading. Bron : Yahoo Financ
Nee hoor, maar ik zit short op de AEX, dus vind dat omhoog gaan op wallstreet niet zo tof..quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef Porat het volgende:
[..]
Nee totaal niet, met Elliott wave is ook goed te handelen op weekbasis, dagbasis is lastiger, dat laat ik aan anderen over.
long is leuker sinds 5u gisterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zit short op de AEX, dus vind dat omhoog gaan op wallstreet niet zo tof..
Doen ze pas na 3dagen geloof ik....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom de grafieken ontbreken, zal toch wel iets mee zijn dan.
Goh, weten we dat voor het volgend kwartaal. Gewoon 2 dagen voor het nieuwe kwartaal long gaan.quote:
begint er op te lijken bijna 50% van de beurswaarde verliezen in slechts 2 dagenquote:
ik zie het morgen vlak openen bovendien opties worden niet veel meer waar met maar 5pnt op de aexquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:01 schreef edikt het volgende:
Ik denk erover na een paar call week opties te kopen AEX; CALL AX1 apr. 2009 220,00 en dan te verkopen als de aex ongeveer 220 is. Dat moet de AEX toch wel redden deze week?
Precies dezelfde gegevens als bij Alex in ieder geval. Bedankt!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom de grafieken ontbreken, zal toch wel iets mee zijn dan.
Dealquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef capricia het volgende:
Mocht ik winst hebben, dan koop ik er een flesje wijn van voor bij onze AEX meet
als je denkt dat ie verder door gaat stijgen, dan kan je mits je daar kapitaal voor hebt verdeeld kopen zo nu en dan een optie zo blijft je gemiddelde prijs altijd wel aardig, ik pas dit ook toe alleen dan voor puts mei .quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:14 schreef edikt het volgende:
Ok ok die at the money AX1 is nu ¤3,80 en die van 220 ¤1,90, toch een behoorlijk rendement als de aex (vlot) ietsje stijgt naar de 220 lijkt mij???
Maarja als hij daalt ben je ook wel héél snel je geld kwijt.
Op welke koers zijn ze rendabel voor jou?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef MSfortheworld het volgende:
wil mn INGs wel weer ns laten renderen!
quote:
Sorry, maar wie gaat z'n shorts nog coveren nog een rally van 20%?quote:supporting the notion that short-sellers are covering their positions
vanaf 4.59 inclquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Op welke koers zijn ze rendabel voor jou?
Bij mij 5,20...maar wat toen te laat met verkopen. Lesje geleerd.
Heb je ze een week geleden pas gekocht dan?quote:
vrijdagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je ze een week geleden pas gekocht dan?
Gewoon vasthouden...komt vanzelf hopelijk weer een keer goed!quote:
waarom heb ik het idee dat jij altijd goed zit? Dat zal toch niet?quote:
Ik vind dat Amerika het maar bescheiden heeft gedaan t.o.v Europa vandaag. Maar misschien is het ook maar beter om tegen de massa in te gaan. Iedereen denkt we gaan naar beneden en dna lekker long inkopenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
waarom heb ik het idee dat jij altijd goed zit? Dat zal toch niet?
overigens heb ik 400 stuks ss219 a 1,00. Vrees met grote vrees dat ze er morgen uitknallen hoewel DJ toch wel wat aan het inleveren is....
Met een beetje geluk een lichtrode opening morgen of beetje inzakken als er winstnemers zijn.
Nee hoor, zat 1,5 week geleden ofzo short toen S&P rond de 790 stond...heb toen verlies genomen op 820. Gelukkig had ik wel shorts met een lage hefboom....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
waarom heb ik het idee dat jij altijd goed zit? Dat zal toch niet?
overigens heb ik 400 stuks ss219 a 1,00. Vrees met grote vrees dat ze er morgen uitknallen hoewel DJ toch wel wat aan het inleveren is....
Met een beetje geluk een lichtrode opening morgen of beetje inzakken als er winstnemers zijn.
ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef Porat het volgende:
Patroon is duidelijker geworden na vanavond.. Op weg naar 195 en daarna 180-170
Waar kijk je?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef M.Melandri het volgende:
Futs gaan trouwens flink onderuit nu.
"403 Forbidden"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:17 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
http://j4.forexpf.ru/delta/graph_popup.jsp?type=SP500_FUT&port=
Nou ja...het werkt gewoon...dank je!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:26 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
adresbalk ff aanklikken en dan ''enter''
bedankt weerquote:Op woensdag 1 april 2009 08:30 schreef pberends het volgende:
Zie jullie mailboxen voor de nieuwe april nieuwsbrief van Dr. Marc Faber
leg eens uit waarom dat juist vandaag dan is?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:45 schreef Porat het volgende:
Goedemorgen,
vandaag de make it or break it dag...Als de aex nog wil ontsnappen van koersen onder de 200 zal het vandaag in de loop van de dag moeten gaan herstellen... Ik verwacht zelf dat we naar de 180 gaan de komende weken, waar dan weer hele mooie opwaartse kansen liggen
Het is eigenlijk meer vandaag en morgen... Op dit moment is er een grote neerwaartse kracht aan het ontstaan op vooral de S&P future. Om een neerwaarste golf af te wenden dienen we met de aex snel boven de 220 te klimmen, anders komt een kleine afstort wel erg dichtbij.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:56 schreef edwinh het volgende:
[..]
leg eens uit waarom dat juist vandaag dan is?
En knalt hier weer gelijk onder de 11.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:56 schreef Lemans24 het volgende:
Ondanks de lagere DJ, hebben ze het daar wel begrepen met Philips. Virtueel 11,22. Dat is 14 cent hoger dan in NL. Ben benieuwd waarop ie opent.
De S&P futures stijgen nu wel flink.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:01 schreef Porat het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer vandaag en morgen... Op dit moment is er een grote neerwaartse kracht aan het ontstaan op vooral de S&P future. Om een neerwaarste golf af te wenden dienen we met de aex snel boven de 220 te klimmen, anders komt een kleine afstort wel erg dichtbij.
Gisteravond al flink weggezakt, deze stijging is mijn inziens niet meer dan een correctieve stijging. Ik verwacht de S&P futs nog stuk lager aan het einde van de handelsdag in de USAquote:Op woensdag 1 april 2009 09:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De S&P futures stijgen nu wel flink.
Ga je ze al wegdoen, of houd je ze aan, die shorts?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:09 schreef lammegiraf het volgende:
nou mijn shortjes hebben het voorlopig gered
ok. ik zit al aardig in de putss voor mei2009 wil nog wel wat bij kopen echter zit ik nog steeds met de g20 in mijn hoofd, de laatste weken is als er ook maar iets uit komt wat licht positief is veren de beurzen op en dan koop je dus gewoon te duur. Mbt tot de g20 is er ook geen pijl op te trekkenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:10 schreef Porat het volgende:
[..]
Gisteravond al flink weggezakt, deze stijging is mijn inziens niet meer dan een correctieve stijging. Ik verwacht de S&P futs nog stuk lager aan het einde van de handelsdag in de USA
dat gevoel kan over een uur wel weer anders zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:11 schreef Lemans24 het volgende:
Futures dalen ook alweer. Ben blij dat ik m'n S&P shorts nog heb.
Blaat.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:45 schreef Porat het volgende:
Goedemorgen,
vandaag de make it or break it dag...Als de aex nog wil ontsnappen van koersen onder de 200 zal het vandaag in de loop van de dag moeten gaan herstellen... Ik verwacht zelf dat we naar de 180 gaan de komende weken, waar dan weer hele mooie opwaartse kansen liggen
ik kijk even aan wat AEX doet. Ik heb met de SS219 eigelijk iets te gevaarlijke shorts hoewel ik nog altijd het idee heb dat we gaan dalen.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Ga je ze al wegdoen, of houd je ze aan, die shorts?
Dat zou mooi zijn voor mijn S&P shortsquote:Op woensdag 1 april 2009 09:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Blaat.
S&P zal zich corrigeren naar de 740-775 punten de komende weken, om daarna nog een move up tot de zomer te maken van 15-25%.
Dus je koopt weer shorts?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Blaat.
S&P zal zich corrigeren naar de 740-775 punten de komende weken, om daarna nog een move up tot de zomer te maken van 15-25%.
You will see, zou mij niks verbazen als we na een lagere bodem gewoon gaan verdubbelen met de beurs binnen het jaar.. Maar eerst een lagere bodem.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Blaat.
nee 11.00 eerst cijfersquote:Op woensdag 1 april 2009 09:58 schreef lammegiraf het volgende:
blijven we nu weer een beetje voortdobberen tot de walstraat open gaat?
En let er goed op dat het per vandaag SS218's zijn geworden! Dus nog gevaarlijker.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:33 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
ik kijk even aan wat AEX doet. Ik heb met de SS219 eigelijk iets te gevaarlijke shorts hoewel ik nog altijd het idee heb dat we gaan dalen.
wooow...ik zie het. goh...wist niet eens dat dat kon.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En let er goed op dat het per vandaag SS218's zijn geworden! Dus nog gevaarlijker.
Zoals? Denk niet dat het werkeloosheidspercentage van de EU indruk gaat maken.quote:
Is dat nieuw dat ze de stoploss gewoon verschuiven? Mijn longs heb ik maar verkocht.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En let er goed op dat het per vandaag SS218's zijn geworden! Dus nog gevaarlijker.
Nee, dat gebeurt iedere maand (of zelfs vaker?)quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is dat nieuw dat ze de stoploss gewoon verschuiven? Mijn longs heb ik maar verkocht.
Roodquote:Op woensdag 1 april 2009 11:32 schreef TheRoach het volgende:
Wat zijn momenteel de futures in wall street. Heb er momenteel geen zicht op.
bestaande huizen slechtquote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Ben benieuwd wat de huizencijfers vanmiddag gaan doen...
welke shorts heb je?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik blijf short zitten, ook al was daar die maffe correctie gisteren. Ik verwacht een hogere gezette bodem over een aantal dagen voordat we pas weer omhoog gaan.
Wall Street en economische cijfers uit Amerika zijn niet specifiek 'nu' zo belangrijk. Ze zijn altijd al erg belangrijk geweest. De europese en amerikaanse economie zijn erg verweven en bijna alle grote europese bedrijven staan ook in Amerika beursgenoteerd. En Amerika heeft nog het voordeel nog dat ze een grotere economie hebben dan Europa, dus het blijft gewoon een belangrijke speler voor de europese beurzen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Majar het volgende:
Waarom zijn Wall Street en economische cijfers uit Amerika zo enorm belangrijk voor beleggers nu? Europese cijfers lijken minder effect te hebben op de beurzen (zelfs de Europese) dan de Amerikaanse cijfers, terwijl Europa niet bepaald een veel kleinere economie is. Komt het misschien omdat de crisis in de VS is begonnen en iedereen hoopt dat het daar ook het eerst herstelt? Of is er een andere reden?
De 228, die ik afgelopen maandag heb aangeschaft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |