Voor sprinters kijken is het soms ook gewoon handig om de ING website er bij te pakkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie de koers hier ook verlopen, dus ik denk dat ik moet zeggen dat je gelijk hebt!
Vind 219 wel een beetje een enge sprinter...nog 2 punten en we zijn stop loss...
Ja, dat staat bij mij ook. Maar bij verschil staat "NaN". En hij geeft geen verloop weer... Zal wel een foutje in Alex zijn dan...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de SS219 is volgens Alex bijna 350k keer verhandeld?
Je kan kijken naar de technische analyse grafiek, die is er wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij sprinters heb je geen intraday grafieken. Althans, bij Binck sowieso niet. Je kun zien of er handel in is, als er een bied en laat koers is, met de huidige tijd (nu 17:16 bv).
Dank!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Voor sprinters kijken is het soms ook gewoon handig om de ING website er bij te pakken![]()
http://www.ingsprinters.nl/
Macro cijfers zijn ruis,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef RvLaak het volgende:
Weer een knap staaltje "cijfers ontkennen" daar in NY...
Hmmm...data is 15 min. vertraagd zo te zien?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens geeft ING wel gewoon de dag grafieken van sprinters aan. Niet geheel onverwachts natuurlijk sinds zij de issuer zijn van die geliefde sprintertjes.
Bij andere sprinters heb ik wel gewoon intraday koersen van de hele dag op Alex. Daarom vond ik het zo vreemd...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij sprinters heb je geen intraday grafieken. Althans, bij Binck sowieso niet. Je kun zien of er handel in is, als er een bied en laat koers is, met de huidige tijd (nu 17:16 bv).
Onzin als de cijfers keer op keer lager zijn dan de verwachtingen. Goed, dit is de laatste tijd wat minder voorgekomen, maar vandaag zijn enkel de Italiaanse en Canadese cijfers meegevallen.quote:
Nee ik bedoel dat macro cijfers ruis is voor beleggers, je zou er niet naar moeten kijken..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onzin als de cijfers keer op keer lager zijn dan de verwachtingen. Goed, dit is de laatste tijd wat minder voorgekomen, maar vandaag zijn enkel de Italiaanse en Canadese cijfers meegevallen.
Die zijn idd ruis.
De meeste cijfers in de VS laten sowieso een uitbodeming zien en zijn vaak beter dan de vorige. Dit kan wel een aanleiding geven voor een verdere rally.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onzin als de cijfers keer op keer lager zijn dan de verwachtingen. Goed, dit is de laatste tijd wat minder voorgekomen, maar vandaag zijn enkel de Italiaanse en Canadese cijfers meegevallen.
Die zijn idd ruis.
oohh ok ok ik dacht dat die elliot wave meer bedoelt was voor periodes van enkele jarenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:57 schreef Porat het volgende:
[..]
Nee, meestal tussen de 1-3 weken voor mijn posities... Is natuurlijk maar net wat je langere termijn vind.
Zozo voor hoeveel dan? Bij alex?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Omdat ik aandelen heb gekocht vrijdag...
maar, ik denk omdat er teveel positiviteit in de markt zat.
Nee totaal niet, met Elliott wave is ook goed te handelen op weekbasis, dagbasis is lastiger, dat laat ik aan anderen over.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:52 schreef edikt het volgende:
[..]
oohh ok ok ik dacht dat die elliot wave meer bedoelt was voor periodes van enkele jaren
quote:This session's gains come without any specific catalysts, supporting the notion that short-sellers are covering their positions and investors are revamping their portfolios as the end of the first quarter draws to a close. Those portfolio makeovers are exacerbating the session's choppy trading. Bron : Yahoo Financ
Nee hoor, maar ik zit short op de AEX, dus vind dat omhoog gaan op wallstreet niet zo tof..quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef Porat het volgende:
[..]
Nee totaal niet, met Elliott wave is ook goed te handelen op weekbasis, dagbasis is lastiger, dat laat ik aan anderen over.
long is leuker sinds 5u gisterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zit short op de AEX, dus vind dat omhoog gaan op wallstreet niet zo tof..
Doen ze pas na 3dagen geloof ik....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom de grafieken ontbreken, zal toch wel iets mee zijn dan.
Goh, weten we dat voor het volgend kwartaal. Gewoon 2 dagen voor het nieuwe kwartaal long gaan.quote:
begint er op te lijken bijna 50% van de beurswaarde verliezen in slechts 2 dagenquote:
ik zie het morgen vlak openen bovendien opties worden niet veel meer waar met maar 5pnt op de aexquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:01 schreef edikt het volgende:
Ik denk erover na een paar call week opties te kopen AEX; CALL AX1 apr. 2009 220,00 en dan te verkopen als de aex ongeveer 220 is. Dat moet de AEX toch wel redden deze week?
Precies dezelfde gegevens als bij Alex in ieder geval. Bedankt!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom de grafieken ontbreken, zal toch wel iets mee zijn dan.
Dealquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef capricia het volgende:
Mocht ik winst hebben, dan koop ik er een flesje wijn van voor bij onze AEX meet
als je denkt dat ie verder door gaat stijgen, dan kan je mits je daar kapitaal voor hebt verdeeld kopen zo nu en dan een optie zo blijft je gemiddelde prijs altijd wel aardig, ik pas dit ook toe alleen dan voor puts mei .quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:14 schreef edikt het volgende:
Ok ok die at the money AX1 is nu ¤3,80 en die van 220 ¤1,90, toch een behoorlijk rendement als de aex (vlot) ietsje stijgt naar de 220 lijkt mij???
Maarja als hij daalt ben je ook wel héél snel je geld kwijt.
Op welke koers zijn ze rendabel voor jou?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef MSfortheworld het volgende:
wil mn INGs wel weer ns laten renderen!
quote:
Sorry, maar wie gaat z'n shorts nog coveren nog een rally van 20%?quote:supporting the notion that short-sellers are covering their positions
vanaf 4.59 inclquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Op welke koers zijn ze rendabel voor jou?
Bij mij 5,20...maar wat toen te laat met verkopen. Lesje geleerd.
Heb je ze een week geleden pas gekocht dan?quote:
vrijdagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je ze een week geleden pas gekocht dan?
Gewoon vasthouden...komt vanzelf hopelijk weer een keer goed!quote:
waarom heb ik het idee dat jij altijd goed zit? Dat zal toch niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |