Ja, maar ze hebben die dingen niet meer schijntquote:
HahahahahaHAHAhaHAAHaHaHH11Hh!11!@12quote:Op maandag 30 maart 2009 16:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
VUILE JANNES, IK WOU DE LAPO, EN FIX DE OP, EN JIJ,
ik ben jaloers
Doe ik niet aanquote:Op maandag 30 maart 2009 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
Shoarma!
Fix je ook ff de link in de Lapo?
Nee, geen rechten hierquote:Op maandag 30 maart 2009 16:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kut, ja.
OA, kan jij tt veranderen?
Ik heb een epic fail begaan.
Er doet een gast van m'n oude middelbare school meequote:Op maandag 30 maart 2009 16:20 schreef Bootje84 het volgende:
Gaat er nog iemand vanavond Beauty and the nerd kijken..?
bestaat dat nog?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:20 schreef Bootje84 het volgende:
Gaat er nog iemand vanavond Beauty and the nerd kijken..?
Nee hoor, ik hou van kleine OP's.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hey je OP mist een deeltje, luilak.
als je die lapo nou aan mij had overgelaten.
MNMLSM is de shit!quote:
zo is het maar net.quote:
Ik weet niet wat daar staat, maar je hebt voor mij gelijk.quote:
Blaf 'm maar vol dan.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind het geen doen zo, in een leeg topic als dit posten.
Ik denk dat Piles z'n statsgebeuren 'skool' niet meeneemt in de lijstquote:Op maandag 30 maart 2009 16:22 schreef eer-ik het volgende:
En het is een afrikaans topic, wil je er weer Skool van maken?
En braai ipv. bbq?
Minimalism op zn minimal'squote:Op maandag 30 maart 2009 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar staat, maar je hebt voor mij gelijk.
Pagina 2 is pas bij #102 bereikt hierquote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Blaf 'm maar vol dan.
Zit je zo op pagina 2, hoef je die onzin niet te missen.
Er staat echt teveel crap in de OP imo.
quote:
Je kan 'm handmatig toevoegenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat Piles z'n statsgebeuren 'skool' niet meeneemt in de lijst
Ccl.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat Piles z'n statsgebeuren 'skool' niet meeneemt in de lijst
quote:
wel afrikaanse roots, maar toen mochten m'n over-over-over-over grootouders mee op een cruisequote:
Vanavond 1e aflevering van seizoen 3 gok ik..?quote:
Zelf roeien zeker?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:27 schreef jna het volgende:
[..]
wel afrikaanse roots, maar toen mochten m'n over-over-over-over grootouders mee op een cruise
ga ik dan even beoordelen, de nederlandse versie dan toch wel hea?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vanavond 1e aflevering van seizoen 3 gok ik..?
wat moet je dan zeggen?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom zeg je eigenlijk "ik kom uit nederland" dat is toch raar?
dat is waar ja.quote:
Nico heeft slobbelen bedachtquote:Op maandag 30 maart 2009 16:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wie verzint eigenlijk de nieuwe woorden in de nederlandse taal?
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga ik dan even beoordelen, de nederlandse versie dan toch wel hea?
Ik ben Nederlanderquote:Op maandag 30 maart 2009 16:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is waar ja.
wie verzint een nieuw woord?
wie verzint eigenlijk de nieuwe woorden in de nederlandse taal?
hersenscheten![]()
Je zegt alleen "ik kom van *insert eiland*"quote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je drvan maakt: ik kom van Nederland, klinkt het weer zo Belgisch.
Da's waar.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:36 schreef jna het volgende:
[..]
Je zegt alleen "ik kom van *insert eiland*"
ik kom van Aruba klinkt al beter
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb je ee thump up gegeven bij urbandictionary
2ndquote:
uh neequote:Op maandag 30 maart 2009 16:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik bewoon in nederland
Zo klopt het wel.quote:
hoe beval ik?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik vind je een eigenaardige user, ff je posthistory doorspitten.
Ik vind je maar raarquote:
Ook net gedaanquote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb je ee thump up gegeven bij urbandictionary
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind je maar raarBen je een kloon, danwel tweede/derde/blabla registratie?
nee, ik heb me gewoon snel aangepast aan kwaliteit fok! postsquote:Op maandag 30 maart 2009 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind je maar raarBen je een kloon, danwel tweede/derde/blabla registratie?
Kan je je niet ff aanpassen aan onze kwaliteit?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, ik heb me gewoon snel aangepast aan kwaliteit fok! posts
Ik vind je nogal erg direct naar mensen die je niet kentquote:Op maandag 30 maart 2009 16:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, ik heb me gewoon snel aangepast aan kwaliteit fok! posts
Mja, iedereen vond die nieuwe maar kutquote:
eigenlijk ben ik een autistische jongen hoor, maar op fok! zie je niet de gezichten van de enge boosdoeners in de wereld, dus blaas ik hier ketel af!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind je nogal erg direct naar mensen die je niet kentMaar verder wel net zo'n kutuser als het gros van Fok, dus dat pleit voor je [ afbeelding ]
Prodigyquote:Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, iedereen vond die nieuwe maar kutGeen respect meer voor The Prodigy tegenwoordig
met dat vuurlied toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, iedereen vond die nieuwe maar kutGeen respect meer voor The Prodigy tegenwoordig
Jaja, precies, zoals de meesten hierquote:Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik een autistische jongen hoor, maar op fok! zie je niet de gezichten van de enge boosdoeners in de wereld, dus blaas ik hier ketel af!
The Prodigyquote:Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Always Outnumbered, Never Outgunned ouwequote:
Echt niet, ik ben echt niet bang voor je. Kom maar op skype dan zal ik het je eens goed recht in je gezicht vertellenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaja, precies, zoals de meesten hier
ik las schurenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Firestarter?
Je kan goed scheuren op prodigy
Skype, whehequote:Op maandag 30 maart 2009 16:59 schreef jna het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben echt niet bang voor je. Kom maar op skype dan zal ik het je eens goed recht in je gezicht vertellen
Ook hoorquote:
ik vind de afbeelding gewoon niet mooiquote:Op maandag 30 maart 2009 16:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Always Outnumbered, Never Outgunned ouwe
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens skypequote:Op maandag 30 maart 2009 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
ik wilde eerst msn zeggen maar skype was toch nog net een tikje beter
Serieus niet?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik vind de afbeelding gewoon niet mooi
2 euro? Dat is 4 keer klikken, klaarquote:Op maandag 30 maart 2009 17:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat zou ik vragen voor het installeren van office 2007?
blijkbaar.. die bevalt me een stuk beter, maar misschien is het ook wel gewoon gewenningquote:Op maandag 30 maart 2009 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus niet?Ik vind het pure kunst
De andere cover uit mn UI wel dan?
ja maar jeweet, da's allemaal fok tijd hea.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
2 euro?Dat is 4 keer klikken klaar
en office update downloaden..quote:Op maandag 30 maart 2009 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
2 euro? Dat is 4 keer klikken, klaar
maakt toch niet uit? Is toch al gebeurd?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat zou ik vragen voor het installeren van office 2007?
Fair enoughquote:Op maandag 30 maart 2009 17:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
blijkbaar.. die bevalt me een stuk beter, maar misschien is het ook wel gewoon gewenning
Lukt best, hoewel het er wat harder aan toe zal gaan dan normaalquote:Op maandag 30 maart 2009 17:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, dat is vrij lastig denk, om fastoenlijk te 'schuren' op the prodigy.
Dat heb je de hele dag al gedaanquote:Op maandag 30 maart 2009 17:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja maar jeweet, da's allemaal fok tijd hea.
'iets'quote:Op maandag 30 maart 2009 17:10 schreef jna het volgende:
[..]
Lukt best, hoewel het er wat harder aan toe zal gaan dan normaal
Dat komt even mooi uit dan aangezien Ritja Ritja een vleesgerecht isquote:Op maandag 30 maart 2009 17:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mijn vader gaat ritja ritja maken, en dat terwijl ik geen groente eet.
ohquote:Op maandag 30 maart 2009 17:17 schreef jna het volgende:
[..]
Dat komt even mooi uit dan aangezien Ritja Ritja een vleesgerecht is
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
http://www.deoudnaut.nl/recept/Ritja%20Ritja.htm
en nog goed voor je ogen ook die site
Daar gaat je beeld van een oud Indonesisch vrouwtje wat haar kleinzoon heeft gevraagd dit oude familierecept online te zettenquote:Ingezonden door Theo Smit
Heel Rotterdams toch juist?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:28 schreef jna het volgende:
ik ga
Of zoals een Antilliaanse vriend van m'n vader altijd serieus zegt: Ik gaat.
Ja nou, eerste stagedag gehad vandaagquote:
Waar / wat / hoe?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja nou, eerste stagedag gehad vandaag
Neeeeee, niet jij in deze reeksquote:
Uitvoerder op een groot bouwprojectquote:
Neequote:Op maandag 30 maart 2009 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neeeeee, niet jij in deze reeksWas CUL niet genoeg?
Oh, in CUL jaquote:Op maandag 30 maart 2009 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Toen jij gister of eergisteren over deze reeks begon wist ik het gelijk.
Succes dan Bart.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, in CUL jaJe kan mijn taak gaan over nemen, ik ben hier niet meer zo actief de komende tijd
Wat staat er op je tattoo?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
FOBO GEUPDATE!!
Jij ook al?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:55 schreef Houniet het volgende:
Ik ben verliefd op een meisje uit me klas.
alicequote:
Hehehehe ik zag je daar ook al.quote:
Oké dat ken.quote:
Je bent een mattie met een matje!quote:
en ik heb uitgezakte tietjesquote:
Ik heb overheerlijke home-made gehaktballen, broccoli en aardappelsquote:Op maandag 30 maart 2009 18:29 schreef Psychonikeo het volgende:
denk dat ik weer zo'n overheerlijke panpizza shoarma ga bestellen
dat klinkt ook wel goed jaquote:Op maandag 30 maart 2009 18:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb overheerlijke home-made gehaktballen, broccoli en aardappels
Zelf koken is stiekem best chill.quote:
Haha, wat dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:33 schreef Houniet het volgende:
Koning, ik heb wat moois gevonden hehe.
Zo'n mooie toch wel he?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:33 schreef Houniet het volgende:
Koning, ik heb wat moois gevonden hehe.
ik vind het nooit tof om alleen voor mezelf te kokenquote:Op maandag 30 maart 2009 18:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zelf koken is stiekem best chill.
Kan nu ook gewoon zelf bepalen wat voor (gezond, want bijna zomer) voer ik eet.
Ik ook niet, daarom kook ik vaak ook voor meer dagenquote:Op maandag 30 maart 2009 18:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik vind het nooit tof om alleen voor mezelf te koken
mja.. dat werkt toch lastig met aardappelen en broccoli?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom kook ik vaak ook voor meer dagen
quote:
quote:
welneequote:Op maandag 30 maart 2009 18:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. dat werkt toch lastig met aardappelen en broccoli?
quote:
jeeeeeeejquote:
Ze lacht wel leuk. En op en neer gaan met dat hoofdquote:
dat wink wink nodge nodge, say no more, say no more, met d'r ogen is welquote:Op maandag 30 maart 2009 18:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze lacht wel leuk. En op en neer gaan met dat hoofd.
en dat even bijten op dr onderlipquote:Op maandag 30 maart 2009 18:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat wink wink nodge nodge, say no more, say no more, met d'r ogen is welO ++o
Mja, daar ben ik wel klaar mee.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dat even bijten op dr onderlip
Vriendinnetje van me deed dat vaak. Donders wat is dat mooi.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dat even bijten op dr onderlip
dan snap ik het jaquote:Op maandag 30 maart 2009 18:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, daar ben ik wel klaar mee.
Doen vrouwen bij de vleet naar me
donders ja..quote:Op maandag 30 maart 2009 18:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me deed dat vaak. Donders wat is dat mooi.
20 minuten!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
5 minuten geleden besteld neem ik aan?
Dan is het inderdaad wel eens tijd voor de pizzaquote:
en daar is tiequote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad wel eens tijd voor de pizza
Eet smakelijkquote:
net bakkie opquote:Op maandag 30 maart 2009 19:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
de Buddha Bar complete CD pakket is binnen![]()
![]()
tijd voor een bakkie koffie en een bank.
Prima hoor!quote:
dat is geluktquote:
panpizza shoarma van de domino'squote:Op maandag 30 maart 2009 19:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat voor een pizza?
en welke tent?
Heb net shoarma op, dus het bakkie stel ik nog even uitquote:Op maandag 30 maart 2009 19:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
de Buddha Bar complete CD pakket is binnen![]()
![]()
tijd voor een bakkie koffie en een bank.
Ja, daar ben ik weer.quote:
domino'squote:Op maandag 30 maart 2009 19:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is gelukt
[..]
panpizza shoarma van de domino's
Het was ook in een broodje, maar wel alles zelfgemaaktquote:Op maandag 30 maart 2009 19:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
boh, dan eet ik toch liever een gewoon broodje shoarma.
Ben haast bang van niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik weer.
Eer
Morgen weer aan de bak?
zelf maken > allquote:Op maandag 30 maart 2009 19:28 schreef OA het volgende:
[..]
Het was ook in een broodje, maar wel alles zelfgemaakt.
Bezorgspul
Vervelendquote:Op maandag 30 maart 2009 19:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben haast bang van niet.
Was iets te optimistisch.
Sowieso.quote:
Mja, heb net effe gezeten maar dat wil niet echt.quote:
eerquote:
nicoooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
welke?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:36 schreef eer-ik het volgende:
Oeh, briljante plaat blijft dit toch.
alleen kan het nietquote:Op maandag 30 maart 2009 20:03 schreef Bravebart het volgende:
Kan je dit plaatje in een keer tekenen?
Interessant topic
Nee natuurlijk nietquote:
dat zou heel flauw zijn jaquote:Op maandag 30 maart 2009 20:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietOf hij moet met lullige dingen aankomen als dat zn potlood niet van het papier af mag, dus het daarom maar met zn pen tekent
Ik zie hem er wel voor aanquote:
Prima prima, alleen een beetje moe.quote:
Heb het ook eens door zitten te lezen..quote:Op maandag 30 maart 2009 20:03 schreef Bravebart het volgende:
Kan je dit plaatje in een keer tekenen?
Interessant topic
Guten Abendquote:
Of carbonpapier gebruikenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie hem er wel voor aanOf zo'n oplossing als uit dat filmpje, met papier omvouwen
Toppertje.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:16 schreef eer-ik het volgende:
beetje trainen gaat verbazingwekkend goed met rugpijn.
Ook meteen maar de rugspieren meegenomen.quote:
Dat is altijd zo. Nu volhouden en opbouwen.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook meteen maar de rugspieren meegenomen.
Opdrukken gaat met de dag beter trouwens
Kan nu probleemloos 40 pushups doen, waar ik vorige week met moeite 15 voor elkaar kreeg
quote:
't bevalt me prima voor alsnog.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:19 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga zo ook even thuis wat krachttraining doen.. maar eerst Grey's Anatomy kijken..
I willquote:Op maandag 30 maart 2009 20:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Nu volhouden en opbouwen.
who's the chick?quote:
Volgens mij die uit Heroes.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:21 schreef eer-ik het volgende:
who's the chick?
hayden panettiere uit o.a Heroesquote:Op maandag 30 maart 2009 20:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't bevalt me prima voor alsnog.
Doe 't alleen stiekem iets vaker dan zou moeten
[..]
I will
[..]
who's the chick?
Ik leef nog! Wat liefquote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cali!!!![]()
=o
ik vroeg me vandaag nog af of je nog leefde...
Wat nog een?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik leef nog! Wat liefKom hier eigenlijk niet meer zo vaak.... Of op fok eigenlijk
Maar moest even melden dat ik weer even in de lage landen ben
wat een hartelijk welkomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Aahh ik snapte hem al niet.quote:
't was positief bedoeld hoor...quote:Op maandag 30 maart 2009 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
wat een hartelijk welkom![]()
![]()
Moet donderdag mijn literatuurverslag verdedigen voor 30 studiepunten, morgen naar Utrecht voor gesprek, vrienden bezoeken.... vakantie vierenen dan de 11e weer terug vliegen
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't was positief bedoeld hoor...
Maar nice
Bevalt het nog wel in GB?
briljant, maar veel te kortquote:Op maandag 30 maart 2009 20:58 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jah bevalt nog hoor! Meer mensen leren kennen.... jah ik vermaak me daar wel
hoe was jouw vakantie eigenlijk?
Ahquote:Op maandag 30 maart 2009 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
briljant, maar veel te kort
Heb wel echt intens genoten, zou zo verkassen als het kon
Donker haar zal haar niet verkeerd staan.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:44 schreef Houniet het volgende:
Mwha, vind het wel meevallen. Maar toen ze der haar donker had was ze echt mooi.
Al wat ondernomen met die dame?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en weer terug van gamen en tv kijken
Jammer man. Wat houd je tegen?quote:
Hier nog een.quote:
Er komt altijd wel iets tussen op mijn zaterdagquote:
dat wordt wel wennen jaquote:Op maandag 30 maart 2009 22:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hier nog een.
Zal wel donderdag wat moeite met opstaan hebben![]()
Join the clubquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:15 schreef Piles het volgende:
Mogguh
Wordt geen productieve dag ben ik bang![]()
En vanmiddag zit ik alleen denk ik
Ja, dat dus, want:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:27 schreef Daph_ het volgende:
Join the clubIk heb al mijn bestanden geopend, maar er nog niks mee gedaan
. En ik wil zo graag iets nuttigs doen
quote:
Bartquote:
Nou, zoquote:
Gupding! Wat doe jij bij het NLR?quote:
Diequote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:35 schreef Bravebart het volgende:
Nou, zois dat niet, eerder
want ik had vandaag een leerdag gepland
Ahquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Diewas ook voor mij
Ik ben er al aan gewend ondertussen
Maar vandaag weer gesprek met begeleider, dus moet eigenlijk wel wat gebeurenquote:
Doh, mn oom werkt erquote:
Same herequote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar vandaag weer gesprek met begeleider, dus moet eigenlijk wel wat gebeuren
Ik val gewoon bijna in slaap hier
Allebeiquote:
Oh, voelt dat zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereIk heb echt zo'n duffe kop alsof ik me gister klem gezopen heb ofso
PM even zijn naamquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AllebeiMaar hoofdzakelijk polder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |