Ja, maar ze hebben die dingen niet meer schijntquote:
HahahahahaHAHAhaHAAHaHaHH11Hh!11!@12quote:Op maandag 30 maart 2009 16:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
VUILE JANNES, IK WOU DE LAPO, EN FIX DE OP, EN JIJ,
ik ben jaloers
Doe ik niet aanquote:Op maandag 30 maart 2009 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
Shoarma!
Fix je ook ff de link in de Lapo?
Nee, geen rechten hierquote:Op maandag 30 maart 2009 16:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kut, ja.
OA, kan jij tt veranderen?
Ik heb een epic fail begaan.
Er doet een gast van m'n oude middelbare school meequote:Op maandag 30 maart 2009 16:20 schreef Bootje84 het volgende:
Gaat er nog iemand vanavond Beauty and the nerd kijken..?
bestaat dat nog?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:20 schreef Bootje84 het volgende:
Gaat er nog iemand vanavond Beauty and the nerd kijken..?
Nee hoor, ik hou van kleine OP's.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hey je OP mist een deeltje, luilak.
als je die lapo nou aan mij had overgelaten.
MNMLSM is de shit!quote:
zo is het maar net.quote:
Ik weet niet wat daar staat, maar je hebt voor mij gelijk.quote:
Blaf 'm maar vol dan.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind het geen doen zo, in een leeg topic als dit posten.
Ik denk dat Piles z'n statsgebeuren 'skool' niet meeneemt in de lijstquote:Op maandag 30 maart 2009 16:22 schreef eer-ik het volgende:
En het is een afrikaans topic, wil je er weer Skool van maken?
En braai ipv. bbq?
Minimalism op zn minimal'squote:Op maandag 30 maart 2009 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar staat, maar je hebt voor mij gelijk.
Pagina 2 is pas bij #102 bereikt hierquote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Blaf 'm maar vol dan.
Zit je zo op pagina 2, hoef je die onzin niet te missen.
Er staat echt teveel crap in de OP imo.
quote:
Je kan 'm handmatig toevoegenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat Piles z'n statsgebeuren 'skool' niet meeneemt in de lijst
Ccl.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat Piles z'n statsgebeuren 'skool' niet meeneemt in de lijst
quote:
wel afrikaanse roots, maar toen mochten m'n over-over-over-over grootouders mee op een cruisequote:
Vanavond 1e aflevering van seizoen 3 gok ik..?quote:
Zelf roeien zeker?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:27 schreef jna het volgende:
[..]
wel afrikaanse roots, maar toen mochten m'n over-over-over-over grootouders mee op een cruise
ga ik dan even beoordelen, de nederlandse versie dan toch wel hea?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vanavond 1e aflevering van seizoen 3 gok ik..?
wat moet je dan zeggen?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom zeg je eigenlijk "ik kom uit nederland" dat is toch raar?
dat is waar ja.quote:
Nico heeft slobbelen bedachtquote:Op maandag 30 maart 2009 16:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wie verzint eigenlijk de nieuwe woorden in de nederlandse taal?
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga ik dan even beoordelen, de nederlandse versie dan toch wel hea?
Ik ben Nederlanderquote:Op maandag 30 maart 2009 16:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is waar ja.
wie verzint een nieuw woord?
wie verzint eigenlijk de nieuwe woorden in de nederlandse taal?
hersenscheten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |