Dat is best een goede vraag, heb er geen antwoord opquote:Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus theoretisch kan je niet leven op bier en koffie?
Nee, ik zit me hierover te verbazen: Nogmaals, problemen met vriend en schoonmoeder..wat te doen?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Alle theedrinkers zijn in slaap gesukkeld.
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik zit me hierover te verbazen: Nogmaals, problemen met vriend en schoonmoeder..wat te doen?
Leuk is anders, maar om het op zo'n manier op de spits te drijven? Er zo'n heisa om te maken?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
![]()
Kan me haar ergernis trouwens wel voorstellen. Je zal maar zo'n vriend hebben.Eigen schuld natuurlijk.
He ik ben ook schoonmoeder maar ben een hele leuke hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar om het op zo'n manier op de spits te drijven? Er zo'n heisa om te maken?
Daarbij zijn schoonmoeders per definitie niet leuk.
Ze is niet echt tactisch idd. Leuke post-history wel.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar om het op zo'n manier op de spits te drijven? Er zo'n heisa om te maken?
Daarbij zijn schoonmoeders per definitie niet leuk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef Chickiewickie het volgende:
Probleem is alleen,dat ik schijnbaar op zulke momenten niet redelijk kan zijn. Dat komt door die woede die op komt zetten. Dan wordt ik helemaal gek van binnen gewoon.
(...)
We kunnen er achteraf wel over praten, alleen of we elkaar werkelijk snappen.. Ik hem wel hoor, ná de grote explosie zie ik ook vaak pas in (als ik rustiger geworden ben) dat ik te ver gegaan ben, probleem bij mij is dus ook niet alleen dat ik explodeer, maar er allerlei rottigheid ga uitgooien. Hem voor alles en nog wat uitschelden. Zeggen dat hij de tering kan krijgen en kan oprotten. Dat soort dingen. Dat is dus grotendeels ook me probleem, niet het feit dat ik van veel dingen een probleem maak, maar dat ik me TOTAAL niet kan beheersen..
Jaja. Kijk maar uit voor die doornen, voordat je dadelijk honderd jaar slaapt ...quote:Op maandag 30 maart 2009 15:42 schreef lies1958 het volgende:
He ik ben ook schoonmoeder maar ben een hele leuke hoor.
Weet natuurlijk niet of hij dat ook denkt maar hij kwam me net wel 20 rode rozen brengen van die hele lange.
En hij komt al 2 jaar heel graag bij me hoor.
Tsja, je krijgt ze er gratis bij zeg maar. Je wórdt het ook vanzelf, tegen wil en dank.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:56 schreef Manu82 het volgende:
Schoonouders zijn toch gewoon een noodzakelijk kwaad
Ljikt me ook een leuke ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:08 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Zou voor mij eerder een éxtra reden zijn om ja te zeggen trouwens, zo'n schooenmoeder.
die fb misschien ook welquote:Op maandag 30 maart 2009 16:51 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Gert gooit de SC TBO tijdelijk dicht.
wat??quote:Op maandag 30 maart 2009 16:51 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Gert gooit de SC TBO tijdelijk dicht.
Nou ja, dan maar gehaktballen maken.![]()
Opruimslotje omdat LS, Manu en Dementor ruziemaken. Of zo. Waarbij LS uitblinkt in het imiteren van een heilig boontje.quote:
Ellende aan de overkant, same old same old.quote:
Oh wacht, de afkorting van de bunker is TBO.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opruimslotje omdat LS, Manu en Dementor ruziemaken. Of zo. Waarbij LS uitblinkt in het imiteren van een heilig boontje.
Hij schijnt de notes niet meer te kunnen bijbenen ofzo...quote:
Juud kookte toch altijd of zit je in Rotterdam?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:53 schreef Dementor het volgende:
Straks weer even koken, nu nog even een half uurtje aan de slag.
Ik kook nu zo af en toe.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Juud kookte toch altijd of zit je in Rotterdam?
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kook nu zo af en toe.
Dat huis in Rotterdam is voorgoed weg, ik woon al sinds december in Apeldoorn.
Vanaf september had ik dat huis in Rotterdam er eigenlijk alleen nog maar "bij" als 2e basis want toen was ik al best veel in Apeldoorn aanwezig.
Ah op die manierquote:Op maandag 30 maart 2009 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kook nu zo af en toe.
Dat huis in Rotterdam is voorgoed weg, ik woon al sinds december in Apeldoorn.
Vanaf september had ik dat huis in Rotterdam er eigenlijk alleen nog maar "bij" als 2e basis want toen was ik al best veel in Apeldoorn aanwezig.
Alleen nog voor school om vakken in te leveren en om af en toe wat dingen te kopen.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah op die manier
Je gaat toch nog best vaak naar Rotterdam?
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen nog voor school om vakken in te leveren en om af en toe wat dingen te kopen.
En soms langs familie om even te praten.
Dat heeft toch jaren geduurd hè?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:39 schreef Gert het volgende:
Zo, verdoving tandarts uitgewerkt.
Ik kan weer aan de
[ afbeelding ]
zonder als een mongool te kwijlen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heeft toch jaren geduurd hè?
Maar dat de tandarts daar nu een oplossing voor had is wel een mirakel.
ik moest lachenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heeft toch jaren geduurd hè?
Maar dat de tandarts daar nu een oplossing voor had is wel een mirakel.
Holy shit, hoe lang kun je doorzeiken over de telefoontjes van de moeder van, therapie wel of niet, aan of uit?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:26 schreef Copycat het volgende:
Er is een deel twee van het schoonmoedersyndroom!
Leuk topic!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy shit, hoe lang kun je doorzeiken over de telefoontjes van de moeder van, therapie wel of niet, aan of uit?
Zou het een soort Mathara zijn maar dan zonder drain?![]()
Post een aparte foto van jezelf
Als je van gestoorde types houdt wel ja. Man oh man, wat een raar wijf is dat zeg.quote:
Ja, Lara is 1 April jarig.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:12 schreef beequeen het volgende:
Alweer een kinderfeestje CarO? Het is niet meer bij te houden.
Ik ben dol op "gestoorde types".quote:Op maandag 30 maart 2009 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je van gestoorde types houdt wel ja. Man oh man, wat een raar wijf is dat zeg.
Ik kijk nu even "Wie is de chef". Altijd leuk.
Ik was uitgerekend op 5 december van mijnquote:Op maandag 30 maart 2009 19:32 schreef CarOnline het volgende:
Ja, Lara is 1 April jarig.
Mooie timing he
Tsja Pietje, ik heb Kally nog niet kunnen ontdekken tussen de kandidaten.quote:
Ik was ook 1 April uitgerekend.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was uitgerekend op 5 december van mijnlieve, stoere zoon. Uiteidelijk werd hij op 10 december geboren, maakt dus geen reet uit. Het blijft een kutdatum.
Ik val toevallig in het programmma Take me out. Zie ik daar nu Lise van CBML?
Pardon?quote:
Oh goed!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef CarOnline het volgende:
Hah Buuv mn kleurplaat is precies net gelukt![]()
Komt net uit den printer rollen.
Eten
Ja de oorbels zijn goed gelukt (zonder huilen, 't ging de eerste keer nog mis ook, maar ze blééf maar stralen hahaquote:Op maandag 30 maart 2009 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh goed!En ook helemaal geslaagd met den oorbells en dootjes?
Ik shoot je niet, ben je malquote:Op maandag 30 maart 2009 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Bunker met Bart in FOK!Radio vanavond
Om jullie over te halen.
Don't shoot me!
* geeft pietje, geflankeerd door buuv, een keiharde trap in z'n ballen + kickt topic +eentje toe in pietjes gezicht terwijl ie net op wil staanquote:
Hahaha jaaa probeer anders iets met een linkje ofzo naar een leuk topic, en dat ik daar dan in post en later zie:quote:Op maandag 30 maart 2009 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik verzin nog wel iets dat wel werkt
Ohh t gaat goed met je knie he?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
* geeft pietje, geflankeerd door buuv, een keiharde trap in z'n ballen + kickt topic +eentje toe in pietjes gezicht terwijl ie net op wil staan![]()
hoi piet
En WTF is TOB nou weer?!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha jaaa probeer anders iets met een linkje ofzo naar een leuk topic, en dat ik daar dan in post en later zie:
Kut! Ik heb TOB in mn AT staan![]()
![]()
![]()
Niet dit topic gaan verhuizen he, dat ik je even op ideeën breng
Verjaardag van Kindjequote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey CarO, wat voor dag is 't woensdag?
Heus welquote:Op maandag 30 maart 2009 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kunnen kreupele bejaarden geen juiste afkortingen onthouden?
Watte?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kunnen kreupele bejaarden geen juiste afkortingen onthouden?
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En WTF is TOB nou weer?!![]()
Goffer, voel me net zo'n kreupele bejaarde die overal maar achteraan knoffelt
quote:
Het is TBO ipv TOBquote:
Ga je me erin laten lopen?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey CarO, wat voor dag is 't woensdag?
TBO SC #193quote:
quote:
Neenee Piet, nou wil ik ook het naadje van de kousquote:Op maandag 30 maart 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fuck, ik haal de verkeerde quotes erbij. Laat maar, of zo.
Ahhh ja, we zijn ook wel gemeen tegen Pietjequote:Op maandag 30 maart 2009 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof dat ik maar ga slapen, er komt niks zinnigs uit.
For Your Thumbs up?quote:
whehequote:Op maandag 30 maart 2009 22:57 schreef CarOnline het volgende:
Ahhh ja, we zijn ook wel gemeen tegen Pietje![]()
Maar we houden echt nog wel van je hoor.
Ondanks de afstand die je schept
Oh sjit!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
Dadelijk, 0:20, start op BBC2 aflevering 1, seizoen 1 van "The Wire". Zeer goed gerecenseerde serie. Wordt 5x per week uitgezonden.
Kijk maar wat je er mee doet.
Dat meen je niet? Het is hier in 030 strakblauw.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Zonnetje?! Grauwe grijze bewolkijg zal je bedoelen.
Koud en bewolkt. Zo is het hier. Doet een beetje mistig aan haast.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Het is hier in 030 strakblauw.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:19 schreef beequeen het volgende:
Komt goed buuv.![]()
Ik ga een bakkie doen in mijn tuintje.
Ik laat mijn bikini nog maar even in de kast liggen, dat dan weer wel.quote:
Nudist ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik laat mijn bikini nog maar even in de kast liggen, dat dan weer wel.
Je eigen zonnetje in huis.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Welja!![]()
Maar ik heb een klein gloeiend jongetje op schoot.
Hier nog eentje: Alkmaar koud/bewolkt en gister zat ik zo heerlijk in mijn tuintje!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:08 schreef lies1958 het volgende:
zonnig, hier is het zwaar bewolkt en daar heb ik dus de pest over in want had me helemaal zitten voorbereiden om lekker te gaan niksen in de tuin vandaag met een lekker boek.
Heb ik me daarom gisteravond lopen uitsloven na mijn werk om mijn huis te poetsen.
Nou dan maar straks weer winkelen in ons overdekte stadshart.
Oh wou dat ik het niet erg vond. Ben gewoon zwaar teleurgesteld en nu is mijn hele vrije dag verpest en nu gaat me dat weer geld kosten omdat ik nu maar ga winkelen vanmiddag want wil niet aan mijn nieuwe boek beginnen als ik op de bank zit, dat wil ik lezen op mijn nieuwe ligbed met het mooie nieuwe kussen wat ik dit weekend speciaal heb gekocht omdat het zo mooi zonnig weer zou gaan worden deze week. Nou net op weeronline gekeken. Ze kunnen er gewoon niets van dat voorspellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:18 schreef Noek het volgende:
Hier ook grijs maar dat is niet erg. Ik herhaal, dat is niet erg.
'Nou en toen ging ik kleuren maar Mika zei...blablabla... groen, dat is best mooi...blabla'quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gelukkig, ben niet de enige in de wolken.![]()
Zoonlief hangt weer voor de tv. Echt niet fit genoeg om dingen te doen maar praatjes voor tien. Dus deelt hij zijn gedachten.
"Ik wou dat je echt over water kon lopen, want dat gaat sneller dan zwemmen"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:28 schreef Noek het volgende:
[..]
'Nou en toen ging ik kleuren maar Mika zei...blablabla... groen, dat is best mooi...blabla'
Ik voel dan heel vaak mijn hersenen krimpen, vooral als het over het heelal of dino's gaat. Inmiddels ga ik gewoon gillen. Lullen ze alsnog door maar toch, ik hoor het niet. Ik verveel ze toch ook niet met mijn make up praat enzo. Waar is het respect?
Uh, is dit net zo iets als dat Juud boven was?quote:
Voor nieuwe nichtje, moet alleen nog iets kopen, maar die winkel is pas om 1 uur openquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Moet kunnen, ik hoef nu toch niet terug te lezen he waarom je voor joker loopt of zoiets?
En ik maar denken dat jij in een babypakje rondliep!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor nieuwe nichtje, moet alleen nog iets kopen, maar die winkel is pas om 1 uur open
Een speen en een knuffel uiteindelijk en een mandje en wat douchegel en badolie die ik in het ziekenhuis had gehadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:39 schreef lies1958 het volgende:
[..]
wat heb je gekocht voor je nieuwe nichtje?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uh, is dit net zo iets als dat Juud boven was?
Weet ik niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is Juud zwanger dan?
En weet Dementor dat al?
Die liggen gewoon op het postkantoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef Manu82 het volgende:
Bestaan overschrijvingskaarten nog bij de postbank?
Ja, net dus aan de telefoon gehad en kost idd 5 Euroquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die liggen gewoon op het postkantoor.
Maar je moet er wel voor betalen bij de Postbank ING.
Daar betalen ze het salaris van Anouk mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, net dus aan de telefoon gehad en kost idd 5 Euro
Voor zo'n pakketje overschrijvingskaarten? Wat een uitzuigers.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:20 schreef Manu82 het volgende:
Ja, net dus aan de telefoon gehad en kost idd 5 Euro
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zo'n pakketje overschrijvingskaarten? Wat een uitzuigers.
Is internetbankieren geen optie?
Dat wordt dan denk ik toch die 5 Euro dokken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:35 schreef Manu82 het volgende:
heb geen pas meer aangezien dat ook al jaren geld kost.
Heb ze ook alleen nodig om wat geld er af te halen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt dan denk ik toch die 5 Euro dokken.
En dan heb je het nu van een andere heks gehoord.quote:
Waar nu die tafel met mes en vork staat ligt nog een droge vijver.quote:
Jij bent gans geen heks, jij komt uit Eindhovenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan heb je het nu van een andere heks gehoord.
Tenzij je met een eenmalige machtiging kan betalen in de winkelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]dat zei die heks aan de telefoon ook
Het is behoorlijk veel werk met het zal wel lonen in de zomer.quote:
Ja, ik had een heule mooie vijver en opeens zaterdag was ie weg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is behoorlijk veel werk met het zal wel lonen in de zomer.
Gelukkig doe ik het samen met de broer van Juud.
Ach 5 Euro is natuurlijk ook niet veel (minder dan roken) maar verbaasde me er gewoon overquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tenzij je met een eenmalige machtiging kan betalen in de winkelsoms kan dat, zijn wel kosten aan verbonden, maar vast geen 5 euro. Maar ja, voor die 5 euro kan je dan weer meerdere keren geld overmaken, dat wel.
Het is dat er geen komma tussen gans en geen staat ...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:59 schreef Manu82 het volgende:
Jij bent gans geen heks, jij komt uit Eindhoven
Daar dacht ik later ook pas aan, maar vertrouwde er wel op dat je het wel begreepquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dat er geen komma tussen gans en geen staat ...
Jij hebt mooi weer, ik zit hier met heel somber weer al de hele dag, zonder zon die schijnt. Heeft me weer genoeg gekost dat winkelen als alternatief. Maarja goed voor de economie hier.quote:
Snap niet dat het bij jou zulk slecht weer is, hier zit/ligt echt heel het park volquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:59 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jij hebt mooi weer, ik zit hier met heel somber weer al de hele dag, zonder zon die schijnt. Heeft me weer genoeg gekost dat winkelen als alternatief. Maarja goed voor de economie hier.
Grin, er zit zelfs nog een stuk terras voor de tekening, maar dat is al bestraat en mooi ook, dus dat laten we fijn zoals het is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:28 schreef beequeen het volgende:
Je hebt mooi weer om in de tuin te werken Tom, niet zeuren.
Net de tekening gezien, best wel een joekel van een tuin zeg. Mooi.
Scheelt je fietsen toch? Al het luie zweet eruit.quote:
Kop van Noord Holland, en dan zeggen ze nog dat hier de meeste zonuren van nederland in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Snap niet dat het bij jou zulk slecht weer is, hier zit/ligt echt heel het park vol
Ik snap er ook geen jota van. Hier de hele dag strakblauw. De buuv klaagde ook al.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:08 schreef Manu82 het volgende:
Snap niet dat het bij jou zulk slecht weer is, hier zit/ligt echt heel het park vol
http://www.workx.nl/nl/workx/materieelverhuur/?product_id=17661 Voor ¤ 175 ben je klaar, niks geen gemartel!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:00 schreef Dementor het volgende:
De vorige bewoner heeft met worteldoeken o.a riet met daarop stenen in zijn tuin aangebracht.
Het is dus wel even iets anders dan losse aarde, kortom een hoop trekken en snijden maar het lukt.
Genieten zal ik, samen met mijn lief.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:27 schreef beequeen het volgende:
Zeg Nmns, laat die gast ff lekker zweten. Das goed voor 'm en Juud kan straks genieten van een lekkere tuin zonder vijver.![]()
Als het echt van dat tering bamboe is, dat krijg je d'r bijna niet uit en voor je het weet steekt het elders weer de kop op. 't Kom bij mij vier meter verderop tussen de straatstenen, die strak tegen elkaar aan liggen, weer naar boven.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:27 schreef beequeen het volgende:
Zeg Nmns, laat die gast ff lekker zweten. Das goed voor 'm en Juud kan straks genieten van een lekkere tuin zonder vijver.![]()
Mooier nog als ze hem na al dat werk (liefst een paar dagen) die advertentie laat zienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:44 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Dementor zich heel de dag in het zweet gewerkt, komt Juud thuis "Ja, dat heb je met die graafmachine gedaan"
Lastig hè, die PI's?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef Juud79 het volgende:
Genieten zal ik, samen met mijn lief.
Ow en Dementor is niet in bezit van lui zweet, verre van dat zelfs.
ja, daarom zat ie hier op fok ook hele dagenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow en Dementor is niet in bezit van lui zweet, verre van dat zelfs.
Ja maar nu ook een strak blauwe lucht sinds een kwartiertje. Dus weet nu wat jullie de hele dag al hebben gehad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen jota van. Hier de hele dag strakblauw. De buuv klaagde ook al.
thanks darling, jij ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:09 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja maar nu ook een strak blauwe lucht sinds een kwartiertje. Dus weet nu wat jullie de hele dag al hebben gehad.
Eet ze allemaal voor straks.
ik heb een sterk vermoeden dat hij betaalt in naturaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hij zal waarschijnlijk geen kost en inwoning betalen, denk je niet?
hoi coosquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:23 schreef Coos het volgende:
Heerlijk!!De hele dag in de tuin gezeten en wat kleine klusjes zoals het gras maaien gedaan.
Morgen gaan ze aan mijn huis beginnen dus vluchten!
ja, die juud lust 'm welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb een sterk vermoeden dat hij betaalt in natura
Waarschijnlijk naar Liesje, kan hij mooi helpen met klussenquote:
ws naar een vriendin en dan later als het weer het toelaat de zon in ergens.quote:
haha, wilde ik nog schrijven maar dan ipv "helpen" "een beetje advies geven en flirten".quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar Liesje, kan hij mooi helpen met klussen
donderdag en vrijdag lekkah weer, dan kan die broek weer uit in een duinpannetje (vrijdag vrij hiero).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:31 schreef Coos het volgende:
[..]
ws naar een vriendin en dan later als het weer het toelaat de zon in ergens.
Kreeg idd al een sms van tante Ronald. Donderdagmiddag kan ik niet maar vrijdag met de wind in het oosten zou het zomaar eens een duinpannetje kunnen worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag lekkah weer, dan kan die broek weer uit in een duinpannetje (vrijdag vrij hiero).
Hebbuh!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:37 schreef Copycat het volgende:
Dementor!
Wat jij nodig hebt is de Awesome Auger!!!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef Copycat het volgende:
Ik herken de hele Hulk Hogan er niet in.
quote:
It's amazing Mike.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:37 schreef Copycat het volgende:
Dementor!
Wat jij nodig hebt is de Awesome Auger!!!
haha. ik kom wel een keer met de lokale strand-ronald die kant op gewandeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Kreeg idd al een sms van tante Ronald. Donderdagmiddag kan ik niet maar vrijdag met de wind in het oosten zou het zomaar eens een duinpannetje kunnen worden.
Trouwens vanmiddag ook in m'n blote kont in de tuin gezeten hoor.
rook je al (stiekem)?quote:
doe je goed!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:57 schreef Coos het volgende:
keuken --->eten--->douchen---->banken![]()
gebakken apies, boontjes, biefstukje, komkommersalade, ananas
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:55 schreef willem-jozef het volgende:
rook je al (stiekem)?
"nee"
ik geloof er geen reet van, cc?
"nou, dan toch niet"
ik wilde je wat vragen, maar wist de antwoorden al
Ook 072 dus nou dan weet je waar ik me over druk heb gemaakt vandaag. Had me er zo op verheugd om lekker te kunnen zonnen in de tuin.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha. ik kom wel een keer met de lokale strand-ronald die kant op gewandeld.
het was hier de hele dag bewolkt (alkmaar). maar nu helemaal blauw daarboven. 18 graden vrijdag
Wat een topickiller was dat zeg!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ook 072 dus nou dan weet je waar ik me over druk heb gemaakt vandaag. Had me er zo op verheugd om lekker te kunnen zonnen in de tuin.
Ach volgende keer is het hier weer mooi en alles onder het noordzeekanaal bewolkt.
Ja is goed.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, hee fritsie, ik ga ff naar het andere ding. ga je mee?
ja, dat 072-scum moet je het ook niet van hebbenquote:Op woensdag 1 april 2009 00:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat een topickiller was dat zeg!!!!![]()
hee, nmnsquote:Op woensdag 1 april 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik jullie nog even een fijne nacht toewensen?
Ja, ik moet slapen maar ben klaarwakker. Het dagelijkse drama, om negen uur slaperig, om elf uur weer compleet wakkerquote:Op woensdag 1 april 2009 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, nmns, ja, dat sla ik niet af!
welterusten en tot snel in onze s.c.![]()
slaap zacht
Jezus wat een moeilijke vraag.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
hoi fritsie! hoe is ie?
haha, ik had deissy met d'r zeurderige post gequote " de sc daar is dood". per ongeluk reply in die sc geplaatst, vandaar!!!!!!!!!
Trusten type B-mensquote:Op woensdag 1 april 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik moet slapen maar ben klaarwakker. Het dagelijkse drama, om negen uur slaperig, om elf uur weer compleet wakker
Ik hoop het.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
pak nog ff een pot bier.
misschien komt fann ook nog op visite
ja, dat herken ik: in de trein na 't werk in slaap vallen en 2 stations verderop wakker worden met kwijl en all en dan thuus des avonds niet meer kunnen slapen op een redelijke tijd.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik moet slapen maar ben klaarwakker. Het dagelijkse drama, om negen uur slaperig, om elf uur weer compleet wakker
quote:Op woensdag 1 april 2009 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
pak nog ff een pot bier.
misschien komt fann ook nog op visite
Dat type zegt me niksquote:Op woensdag 1 april 2009 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik rook, en wel buiten! Volgens mij ben ik dan een U-mens
Beetje een mus die op sterven ligt dit.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had al uitgelogd ik was even in de klaagbaak Tong een beetje aan het pesten.....
maar voor jou maak ik graag een uitzondering...... alléén om welterusten te wensen![]()
Fritseltje en NMNS natuurlijk ook....
ik hoop dat alles goed gaat komen met het knietje......
en ja met mij is alles oké ........
mooi liedje Enjoy The Silence ben nu aan het luisteren......
Hè Fannetjequote:Op woensdag 1 april 2009 00:36 schreef FANN het volgende:
en ja met mij is alles oké ........
mooi liedje Enjoy The Silence ben nu aan het luisteren......
je bedoeld toch niet mij hé ik leef nog hoor !quote:Op woensdag 1 april 2009 00:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Beetje een mus die op sterven ligt dit.
mwa........ kijk gewoon bij active topics en daar dool ik af en toe rond......quote:Op woensdag 1 april 2009 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hè Fannetje![]()
Ik loop je ook overal te zoeken, maar je zit zeker in die "softe" hoekjes van Fok!?
Ga je mee? Gaan we een schutting bij Liesje bouwen, een soort van Berlijnse muur waar ze nooit meer overheen komtquote:Op woensdag 1 april 2009 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa........ kijk gewoon bij active topics en daar dool ik af en toe rond......
kijk maar bij mijn posthistorie, staan de gekste topics tussen
jah........ moet slapen.....quote:Op woensdag 1 april 2009 00:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk dat je er bent, maar dus weer gaat
Nee niet jou maar het meteen vervallen in welterusten allemaalquote:Op woensdag 1 april 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
je bedoeld toch niet mij hé ik leef nog hoor !
jullie moeten eens wat meer kletsen hier heb ik ook eens wat bij te lezen stelletje dooiers......
quote:Op woensdag 1 april 2009 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa........ kijk gewoon bij active topics en daar dool ik af en toe rond......
kijk maar bij mijn posthistorie, staan de gekste topics tussen
quote:Op woensdag 1 april 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga je mee? Gaan we een schutting bij Liesje bouwen, een soort van Berlijnse muur waar ze nooit meer overheen komt
Whehe ik zat ook te kloten met die quote, fann heeft 'm gesaboteerd.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:40 schreef willem-jozef het volgende:
wtf quoten lukt niet zo vandaag.
opnieuw maar..
ja, maar hoor maandag nog wat en moet over klein maandje weer langs en spreek nog een andere goochelaar.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
jah........ moet slapen.....![]()
heb je nieuws over het knietje?
andere methodes?
ik heb hem effe gefixtquote:Op woensdag 1 april 2009 00:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Whehe ik zat ook te kloten met die quote, fann heeft 'm gesaboteerd.
Coos is afgekeurd voor alle dienstenquote:
jah..... alles doet het nog.......quote:Op woensdag 1 april 2009 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, maar hoor maandag nog wat en moet over klein maandje weer langs en spreek nog een andere goochelaar.
en met you alles lekkaw?
zou ut?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Whehe ik zat ook te kloten met die quote, fann heeft 'm gesaboteerd.
doen we!quote:Op woensdag 1 april 2009 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga nu slapen...... écht....... doe de rest maar de groetjes van me![]()
![]()
slaap lekker jongens.......
en WJ sterkte met je knie, zal voor je duimen
ze is niet dood, denk ik.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan doe ik er eentje voor Nachtzuster, als ze dood is dan hoort ze het vast hierboven wel, toch?
Mijn pa wel, dus doe maar geen muziekjes meer voor hem.quote:
We gaan het proberenquote:Op woensdag 1 april 2009 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaap lekker Fann.
WJ en Frits.....vermaak u!, dat is de opdracht voor vandaag![]()
ja, ik mag nog even opblijven. thanks!quote:Op woensdag 1 april 2009 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaap lekker Fann.
WJ en Frits.....vermaak u!, dat is de opdracht voor vandaag![]()
sorry, dah wist ik nietquote:Op woensdag 1 april 2009 00:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn pa wel, dus doe maar geen muziekjes meer voor hem.![]()
Kon je ook niet wetenquote:
ja, daarom dacht ik..quote:Op woensdag 1 april 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kon je ook niet weten![]()
Whitney Houston kan ik ook verder nog gewoon prima naar luisteren, no problemo![]()
Fuck it, ik zocht nog een post dat ik zei 'Hij neemt niet op', dat was dus een zwartgallig binnenpretje.
Alleen een paar biertjes, maar ik drink bijna nooit en ik eet slecht, dus dat hakt er wel in.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, daarom dacht ik..
wat heb je geconsumeerd aan booze?
je moet natuurlijk wel een beetje goed voor jezelf zorgen om die wel doorvoede handsome albino te blijven (zoals je er uitzag in dat kinderfoto-topic bedoel ik).quote:Op woensdag 1 april 2009 01:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Alleen een paar biertjes, maar ik drink bijna nooit en ik eet slecht, dus dat hakt er wel in.![]()
Hey gozur! Jij hier?!quote:Op woensdag 1 april 2009 01:12 schreef CarOnline het volgende:
Hahhhhhhh betrapt Ladies![]()
Post lekker verder, ik ga een tukje doen.
Tot 06:00, dan heb ik er eentje uitzinnig op ons bed staan springen denk ik![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 01:12 schreef CarOnline het volgende:
Hahhhhhhh betrapt Ladies![]()
Post lekker verder, ik ga een tukje doen.
Tot 06:00, dan heb ik er eentje uitzinnig op ons bed staan springen denk ik![]()
Maar natuurlijk wist jij dat!quote:Op woensdag 1 april 2009 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
alvast gefeliciteerd!!
ik wist het heus nog wel, muts!
slaap fijn
Wel doorvoed ben ik niet meer, albino ook niet echt (vind ik minder ergquote:Op woensdag 1 april 2009 01:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je moet natuurlijk wel een beetje goed voor jezelf zorgen om die wel doorvoede handsome albino te blijven (zoals je er uitzag in dat kinderfoto-topic bedoel ik).
Verjaardagsfeestje.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Maar eigenlijk stom want ik moet naar bed![]()
Lekker gesopeh?
die is ook behoorlijk blond. dat ben ik nietquote:Op woensdag 1 april 2009 01:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wel doorvoed ben ik niet meer, albino ook niet echt (vind ik minder erg). Mijn haar lijkt nu een beetje op het kapsel van die dude in je avatar (ben je niet zelf toch?
ik dacht een acteur altijd iig
)
Ik heb toevallig vandaag mezelf gewogen en ik ben lichter dan toen ik 18 was.
Ah check!quote:Op woensdag 1 april 2009 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die is ook behoorlijk blond. dat ben ik niet. is keesie kist, oud jeugd/cult idool. was een profvoetballert die met z'n ogen dicht kopte en blindelings penalties nam en af en toe een fikkie stookte
Nee helemaal niet.quote:
wilde een foto plaatsen waar ie toevallig ook z'n ogen dicht had. maar er ontbreekt van alles in de opmaak etc.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah check!![]()
Bekende kop!Alleen wat jonger dan de meeste foto's die ik ken.
Op zich net voor mijn tijd, ik begon voetbal te volgen in de zomer van '82, toen was ik 5.
het gaat slecht, maar verder gaat het goed (haha, cursief gaat ook niet).quote:Op woensdag 1 april 2009 01:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar ehm.. hoe is het eigenlijk met jou?
toch zijn er veel gezonde gerechten die je zo in elkaar flanst, fritz. dus zorg effe goed voor je tempel / moskee (zou edgar davids of soortgelijke mongool zeggen)!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 01:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.![]()
't Is eerder luiheid, geen zin, iets makkelijks eten ipv een echte maaltijd, dat soort dingen.
Nee zo goed was ik nietquote:Op woensdag 1 april 2009 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wilde een foto plaatsen waar ie toevallig ook z'n ogen dicht had. maar er ontbreekt van alles in de opmaak etc.
zelf nog gevoetbald bij de fc (uut groningen kom je toch?)?
quote:Op woensdag 1 april 2009 01:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het gaat slecht, maar verder gaat het goed (haha, cursief gaat ook niet).
Ja ik weet het.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch zijn er veel gezonde gerechten die je zo in elkaar flanst, fritz. dus zorg effe goed voor je tempel / moskee (zou edgar davids of soortgelijke mongool zeggen)!!!
toch netjes (en bescheiden dat je schrijft niet goed geweest te zijn) gedeelde tweede (als het er meer dan 4 warenquote:Op woensdag 1 april 2009 01:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee zo goed was ik niet![]()
Tot ongeveer mijn elfde geloofde ik erin, daarna werd ik geconfronteerd met beteren.
Zephnad Wattimury heeft bij FC Groningen en Veendam gespeeld. Met hem zat ik op een voetbalkamp.
Hij werd bekroond tot meest beloftevolle speler, ik zat bij de gedeelde nummers twee zeg maar.
In mijn pubertijd ben ik gestopt, door allerlei oorzaken, ruzie op de club enzo.
Tijdens m'n studie weer gespeeld.
Nee niet helemaal. Het was een week lang trainen en op allerlei manieren met voetbal bezig zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch netjes (en bescheiden dat je schrijft niet goed geweest te zijn) gedeelde tweede (als het er meer dan 4 waren). maar dat voetbalkamp was wel opgezet om talent te scouten, right?
ga ff luisteren
jawohl, und ohne das bumsenquote:Op woensdag 1 april 2009 01:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ook een gezellige avond gehad dus.![]()
[..]
Ja ik weet het.And drugs are bad.
toch netjes, respectquote:Op woensdag 1 april 2009 01:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Het was een week lang trainen en op allerlei manieren met voetbal bezig zijn.
Vooral voor de fun, maar ik nam het natuurlijk hartstikke serieus.
In de zomer, summer camp zeg maar.
Een stuk of vijf denk ik, het groepje 'beloftevolle' spelers.![]()
Van de 50 tot 100 jongetjes ofzo.
Dat zou de kers op de slagroom zijn hè?quote:
Zelfmedicatie. Met negatieve bijwerkingen.quote:ja, daar begrijp ik niets van. veel gasten zijn best wel neerslachtig, maar dan toch aan de wiet/ hash weetikveel. tamelijk tegenstrijdig omdat die zooi echt een depressie en apathie in de hand werkt (of ze moeten blij zijn met die instandhouding, maar dat geloof ik ook weer niet zo). je kan dan beter aan de hard-drugs gaan of den karnemelk, dat kost 0.69 per liter, gok ik
Welterusten man! Ik duik zo nog even de koelkast in.quote:Op woensdag 1 april 2009 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
jo frits, ik moet naar bed. morgen vroeg op en ik kom er al niet te best uit lately
was gezellig, ouwe rakkuh!
morgen ff de groentenboer bezoeken!
trusten
ach nee, was een geintje. achterhaald gedoe, dat sexenquote:Op woensdag 1 april 2009 02:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat zou de kers op het slagroom zijn hè?![]()
[..]
Zelfmedicatie. Met negatieve bijwerkingen.
Goedemorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |