Dat is best een goede vraag, heb er geen antwoord opquote:Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus theoretisch kan je niet leven op bier en koffie?
Nee, ik zit me hierover te verbazen: Nogmaals, problemen met vriend en schoonmoeder..wat te doen?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Alle theedrinkers zijn in slaap gesukkeld.
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik zit me hierover te verbazen: Nogmaals, problemen met vriend en schoonmoeder..wat te doen?
Leuk is anders, maar om het op zo'n manier op de spits te drijven? Er zo'n heisa om te maken?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
![]()
Kan me haar ergernis trouwens wel voorstellen. Je zal maar zo'n vriend hebben.Eigen schuld natuurlijk.
He ik ben ook schoonmoeder maar ben een hele leuke hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar om het op zo'n manier op de spits te drijven? Er zo'n heisa om te maken?
Daarbij zijn schoonmoeders per definitie niet leuk.
Ze is niet echt tactisch idd. Leuke post-history wel.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar om het op zo'n manier op de spits te drijven? Er zo'n heisa om te maken?
Daarbij zijn schoonmoeders per definitie niet leuk.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef Chickiewickie het volgende:
Probleem is alleen,dat ik schijnbaar op zulke momenten niet redelijk kan zijn. Dat komt door die woede die op komt zetten. Dan wordt ik helemaal gek van binnen gewoon.
(...)
We kunnen er achteraf wel over praten, alleen of we elkaar werkelijk snappen.. Ik hem wel hoor, ná de grote explosie zie ik ook vaak pas in (als ik rustiger geworden ben) dat ik te ver gegaan ben, probleem bij mij is dus ook niet alleen dat ik explodeer, maar er allerlei rottigheid ga uitgooien. Hem voor alles en nog wat uitschelden. Zeggen dat hij de tering kan krijgen en kan oprotten. Dat soort dingen. Dat is dus grotendeels ook me probleem, niet het feit dat ik van veel dingen een probleem maak, maar dat ik me TOTAAL niet kan beheersen..
Jaja. Kijk maar uit voor die doornen, voordat je dadelijk honderd jaar slaapt ...quote:Op maandag 30 maart 2009 15:42 schreef lies1958 het volgende:
He ik ben ook schoonmoeder maar ben een hele leuke hoor.
Weet natuurlijk niet of hij dat ook denkt maar hij kwam me net wel 20 rode rozen brengen van die hele lange.
En hij komt al 2 jaar heel graag bij me hoor.
Tsja, je krijgt ze er gratis bij zeg maar. Je wórdt het ook vanzelf, tegen wil en dank.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:56 schreef Manu82 het volgende:
Schoonouders zijn toch gewoon een noodzakelijk kwaad
Ljikt me ook een leuke ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:08 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Zou voor mij eerder een éxtra reden zijn om ja te zeggen trouwens, zo'n schooenmoeder.
die fb misschien ook welquote:Op maandag 30 maart 2009 16:51 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Gert gooit de SC TBO tijdelijk dicht.
wat??quote:Op maandag 30 maart 2009 16:51 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Gert gooit de SC TBO tijdelijk dicht.
Nou ja, dan maar gehaktballen maken.![]()
Opruimslotje omdat LS, Manu en Dementor ruziemaken. Of zo. Waarbij LS uitblinkt in het imiteren van een heilig boontje.quote:
Ellende aan de overkant, same old same old.quote:
Oh wacht, de afkorting van de bunker is TBO.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opruimslotje omdat LS, Manu en Dementor ruziemaken. Of zo. Waarbij LS uitblinkt in het imiteren van een heilig boontje.
Hij schijnt de notes niet meer te kunnen bijbenen ofzo...quote:
Juud kookte toch altijd of zit je in Rotterdam?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:53 schreef Dementor het volgende:
Straks weer even koken, nu nog even een half uurtje aan de slag.
Ik kook nu zo af en toe.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Juud kookte toch altijd of zit je in Rotterdam?
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kook nu zo af en toe.
Dat huis in Rotterdam is voorgoed weg, ik woon al sinds december in Apeldoorn.
Vanaf september had ik dat huis in Rotterdam er eigenlijk alleen nog maar "bij" als 2e basis want toen was ik al best veel in Apeldoorn aanwezig.
Ah op die manierquote:Op maandag 30 maart 2009 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kook nu zo af en toe.
Dat huis in Rotterdam is voorgoed weg, ik woon al sinds december in Apeldoorn.
Vanaf september had ik dat huis in Rotterdam er eigenlijk alleen nog maar "bij" als 2e basis want toen was ik al best veel in Apeldoorn aanwezig.
Alleen nog voor school om vakken in te leveren en om af en toe wat dingen te kopen.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah op die manier
Je gaat toch nog best vaak naar Rotterdam?
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen nog voor school om vakken in te leveren en om af en toe wat dingen te kopen.
En soms langs familie om even te praten.
Dat heeft toch jaren geduurd hè?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:39 schreef Gert het volgende:
Zo, verdoving tandarts uitgewerkt.
Ik kan weer aan de
[ afbeelding ]
zonder als een mongool te kwijlen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 17:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heeft toch jaren geduurd hè?
Maar dat de tandarts daar nu een oplossing voor had is wel een mirakel.
ik moest lachenquote:Op maandag 30 maart 2009 17:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heeft toch jaren geduurd hè?
Maar dat de tandarts daar nu een oplossing voor had is wel een mirakel.
Holy shit, hoe lang kun je doorzeiken over de telefoontjes van de moeder van, therapie wel of niet, aan of uit?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:26 schreef Copycat het volgende:
Er is een deel twee van het schoonmoedersyndroom!
Leuk topic!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy shit, hoe lang kun je doorzeiken over de telefoontjes van de moeder van, therapie wel of niet, aan of uit?
Zou het een soort Mathara zijn maar dan zonder drain?![]()
Post een aparte foto van jezelf
Als je van gestoorde types houdt wel ja. Man oh man, wat een raar wijf is dat zeg.quote:
Ja, Lara is 1 April jarig.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:12 schreef beequeen het volgende:
Alweer een kinderfeestje CarO? Het is niet meer bij te houden.
Ik ben dol op "gestoorde types".quote:Op maandag 30 maart 2009 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je van gestoorde types houdt wel ja. Man oh man, wat een raar wijf is dat zeg.
Ik kijk nu even "Wie is de chef". Altijd leuk.
Ik was uitgerekend op 5 december van mijnquote:Op maandag 30 maart 2009 19:32 schreef CarOnline het volgende:
Ja, Lara is 1 April jarig.
Mooie timing he
Tsja Pietje, ik heb Kally nog niet kunnen ontdekken tussen de kandidaten.quote:
Ik was ook 1 April uitgerekend.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was uitgerekend op 5 december van mijnlieve, stoere zoon. Uiteidelijk werd hij op 10 december geboren, maakt dus geen reet uit. Het blijft een kutdatum.
Ik val toevallig in het programmma Take me out. Zie ik daar nu Lise van CBML?
Pardon?quote:
Oh goed!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef CarOnline het volgende:
Hah Buuv mn kleurplaat is precies net gelukt![]()
Komt net uit den printer rollen.
Eten
Ja de oorbels zijn goed gelukt (zonder huilen, 't ging de eerste keer nog mis ook, maar ze blééf maar stralen hahaquote:Op maandag 30 maart 2009 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh goed!En ook helemaal geslaagd met den oorbells en dootjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |