Oh jaquote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef Psychonikeo het volgende:
was bij het vorige topic al hoor
maar ik heb het goed gedaan dit keer ja
Uhm, neequote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Heeft iemand hier wel eens frituurvet gedronken?
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Lijkt me niet erg verstandigquote:
Wat zat er bij jou op je brood...?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Nee.. en waarom zou je ?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Ik zou het bij kans niet weten.quote:
Geen "undercover champignons"?quote:
Ik denk zomaar dat je er van aan de schijt gaatquote:
Weet jij iets van Milou wat wij niet weten danquote:Op maandag 30 maart 2009 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral omdat Milou het schreef twijfelde ik
Ja, het paste weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal wel soepel gaan denk ikquote:Op maandag 30 maart 2009 13:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat je er van aan de schijt gaat
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, het paste weer nietWhehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja, het paste weer nietgok dat hij dat niet zegt met Milou in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lijkt me niet verstandig dan.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat je er van aan de schijt gaat
[..]
Ja, het paste weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Ja, want Milou moet echt niks hebben van zulke opmerkingenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gok dat hij dat niet zegt met Milou in de buurt
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:15 schreef jna het volgende:
[..]Zou Milou dit kunnen bevestigen of ontkennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:15 schreef jna het volgende:
[..]Hoe kon jij dat horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lag je onder ons bed?
![]()
die heeft een fappauzequote:Op maandag 30 maart 2009 13:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zou Milou dit kunnen bevestigen of ontkennen?
Ik heb een microfoontje geplaatst bij Milouquote:Op maandag 30 maart 2009 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe kon jij dat horenLag je onder ons bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Man man man. Zit met rode oortjes achter mijn computer
Na een jaar is het een eind opquote:Op maandag 30 maart 2009 13:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Van jou kan ik meer verwacht, Piles
Pittige Tijden.. het leven is een zure bomquote:Op maandag 30 maart 2009 13:14 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb het ontstaan van deze SC gemist![]()
We waren Pittige tijden kijken op YouTube* Jeugdsentiment *
Heel goedquote:Op maandag 30 maart 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pittige Tijden.. het leven is een zure bom
toch
Jaaaaaaaquote:Op maandag 30 maart 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pittige Tijden.. het leven is een zure bom
toch
Ik ben Rik en ik wil moooooootorrrrrrrrrijeeeuhquote:Op maandag 30 maart 2009 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
HET IS MIJ, ROBBERT![]()
in het echt doet ie het niet eens![]()
Doe eens Nieuw Topic, en plak deze TT daar in. Past nietquote:
Hoe kan dat nouquote:
dat is ook nog een flink verhaal geweest eerder in de Stage SCquote:Op maandag 30 maart 2009 13:14 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb het ontstaan van deze SC gemist![]()
We waren Pittige tijden kijken op YouTube* Jeugdsentiment *
Dat klopt.. want mods kunnen dat inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2009 13:28 schreef Piles het volgende:
Oh, krijgen we nu weer een Pittige Tijden-topic hier![]()
[..]
Doe eens Nieuw Topic, en plak deze TT daar in. Past niet
heul ver zelfsquote:Op maandag 30 maart 2009 13:31 schreef Daph_ het volgende:
Wil ik het weten?
Die Pittige tijden SC is zeker van voor mijn tijd
Ja ik zie het. Ik zal eens kijken of het de bedoeling is dat mods het wel mogen.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe eens Nieuw Topic, en plak deze TT daar in. Past niet
Vorig jaar liep ik ook al stage hoor, alleen zat ik toen nog niet op Fok!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kon jij er wat aan doen dat jij toen nog geen stage liep?
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vorig jaar liep ik ook al stage hoor, alleen zat ik toen nog niet op Fok!
Een leven zonder Fok? Nee je hebt gelijk, dat is niet mogelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wat voor leven had je toen dan?
maar kan zelfs zo zijn dat het al langer dan een jaar geleden is hoor
het kan wel, maar dat kan gewoon niet leuk zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 13:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een leven zonder Fok? Nee je hebt gelijk, dat is niet mogelijk
Ik wilde vragen of het lekker wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of het lekker wasIk heb niet geluncht. Ff stad in gelopen. Allstars bij de scapino voor 30 euro gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en een zonnebril
![]()
welke kleur all-stars en wat voor zonnebril?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb niet geluncht. Ff stad in gelopen. Allstars bij de scapino voor 30 euro gekocht![]()
en een zonnebril
Toch handig dat ik dat nieuwsbericht postte dusquote:Op maandag 30 maart 2009 13:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb niet geluncht. Ff stad in gelopen. Allstars bij de scapino voor 30 euro gekocht![]()
en een zonnebril
Misschien kun je de mod's vragen of ze wat posts verwijderen, hebben ze nooit zo'n probleem meequote:
Zwart. Die had ik nog nietquote:Op maandag 30 maart 2009 13:39 schreef jna het volgende:
[..]
welke kleur all-stars en wat voor zonnebril?
Jaquote:Op maandag 30 maart 2009 13:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch handig dat ik dat nieuwsbericht postte dus
HAHAHAHAHAahah1!!11`1~1quote:
* Milou__ gaat snel terug lezenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kun je de mod's vragen of ze wat posts verwijderen, hebben ze nooit zo'n probleem mee![]()
Once you go black...quote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zwart. Die had ik nog niet![]()
[..]
JaBen mijne altijd kwijt dus
Je spaart ze allemaal?quote:
Ben die van mij laatst verloren volgens mijquote:JaBen mijne altijd kwijt dus
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Echte allstarts voor 30 euro?? Mono kleur?
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kun je de mod's vragen of ze wat posts verwijderen, hebben ze nooit zo'n probleem mee![]()
Nu 3quote:Op maandag 30 maart 2009 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Je spaart ze allemaal?Hoeveel heb je er al?
[..]
Aai.gifquote:Ben die van mij laatst verloren volgens mij
Oh, dat valt wel mee dusquote:
Zo erg is het nou ook weer nietquote:
Niet te krijgen via internet?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vandaag in de aanbieding gegaan.. ik liep er toevallig langs
Misschien moeten we dan maar dichter bij elkaar in de buurt gaan werkenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb geen fappauze's tijdens mijn stage
Probeer ik maar kan ze niet vinden. Lijkt een nee te zijn dusquote:Op maandag 30 maart 2009 13:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik zo niet. Zou je zelf even moeten uitzoeken.
Ja, 't is watquote:Op maandag 30 maart 2009 13:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sinds het 'school &' erbij staat wel
op je stagequote:
ja, bij mij heb ik daar natuurlijk geen last van. Maar verschil moet er zijn.quote:
het maakt mij leven een stuk fijnerquote:
Hebben ze een keer iets leuks, zetten ze het niet op de sitequote:Op maandag 30 maart 2009 13:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Probeer ik maar kan ze niet vinden. Lijkt een nee te zijn dus
Ah, ok.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
En dirk: nee, sorry man. Ik moet nog ff wat shit doen hier thuis
Bij jou is het standje toch ook van belang? of ze wat voelt of nietquote:Op maandag 30 maart 2009 13:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, bij mij heb ik daar natuurlijk geen last van. Maar verschil moet er zijn.
[..]
het maakt mij leven een stuk fijner
De binnenstad ook?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:54 schreef PieterBas het volgende:
De binnenstad van Den Haag is morgen echt een no-go..
Oh nico, ik hoop dat je hier een goede opmerking op terug maaktquote:Op maandag 30 maart 2009 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
Bij jou is het standje toch ook van belang? of ze wat voelt of niet
ja, schijnen wat demonstraties ook in de buurt en op het Malieveld te zijn. Kreeg net ook van school een mailtje.. dat wij maar extra vroeg voor de tentamens naar school moesten gaan.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het kan wel, maar dat kan gewoon niet leuk zijn
Dit is inderdaad een soort examen voor hem of ie al een beetje leert en dus een stap kan maken in mijn 12 stappen programmaquote:Op maandag 30 maart 2009 13:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh nico, ik hoop dat je hier een goede opmerking op terug maakt
Jij hebt niks te klagen hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 13:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
nee, dat lukt me in elk standje wel. En ook geen rolstoel nodig, het duurt alleen even voor ze weer bijgekomen is.. (nee niet van de GHBquote:Op maandag 30 maart 2009 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
Bij jou is het standje toch ook van belang? of ze wat voelt of niet
ik kon er zoveel op zeggenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet ze zo hard zuigen dat ze geen lucht meer krijgt en flauwvalt?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het duurt alleen even voor ze weer bijgekomen is..
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:02 schreef jna het volgende:
[..]
Moet ze zo hard zuigen dat ze geen lucht meer krijgt en flauwvalt?
sorryquote:Op maandag 30 maart 2009 14:03 schreef Piles het volgende:
Mooi moment om laptop weer ff uit te zetten
Ik heb wat te doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje dat thuiswerken?
HOI COLLEGA VAN DAPH_quote:Op maandag 30 maart 2009 14:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn collegaatje leest af en toe mee over mijn schouder![]()
Niemand weet hier dat ik fok! Alleen een persoon maar die kon fok alquote:Op maandag 30 maart 2009 14:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn collegaatje leest af en toe mee over mijn schouder![]()
kon?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Niemand weet hier dat ik fok! Alleen een persoon maar die kon fok al
Hoe kun je fok! doen dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Fair enough.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb wat te doen.
Maar zit liever op werk.
D'OHquote:Op maandag 30 maart 2009 14:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de vraag is hoe je het niet meer kan!
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en ik ga er weer vandoor, voor de laatste minipauze van de dag!
Hoeveel pauzes heb jij nietquote:Op maandag 30 maart 2009 14:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en ik ga er weer vandoor, voor de laatste minipauze van de dag!
Mja, vind het wel lekker om onder de collega's te zijn. Beter dan hier thuis zitten in m'n eentje en te werken. Hoewel ik wel veel kan doen op zo'n dag.quote:
Mooi antwoordquote:Op maandag 30 maart 2009 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
Christus. Krijg op mn schoolmail een mailtje van een student voor het invullen van een enquête.. Goed, ik strijk met mn hand over mn hart.
De vragen staan in het zwart op een donkerblauwe achtergrondbalk
1e vraag: Waar denkt u aan als u de naam "studentmobiel.nl" hoort? Ik heb maar ingevuld dat ik dan denk aan een vervoersmiddel voor studenten![]()
Sommige mensen denken niet na bij het maken van een enquête...
of 9 van de 10 keer is het bij vraag 1: kent u ... (1 of ander kutmerk of kut djquote:Op maandag 30 maart 2009 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
Christus. Krijg op mn schoolmail een mailtje van een student voor het invullen van een enquête.. Goed, ik strijk met mn hand over mn hart.
1e vraag: Waar denkt u aan als u de naam "studentmobiel.nl" hoort? Ik heb maar ingevuld dat ik dan denk aan een vervoersmiddel voor studenten![]()
Ik hoop sowieso dat niet serieus denken aan studentmobiel.nlquote:Op maandag 30 maart 2009 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
Dat heb ik ook gehad met een enquete over Red Bull en Bullit. "Drinkt u dit wel eens?" "Nee" "Vul de volgende vragen in"quote:Op maandag 30 maart 2009 14:24 schreef jna het volgende:
[..]
of 9 van de 10 keer is het bij vraag 1: kent u ... (1 of ander kutmerk of kut dj)
Dan vul je in: nee
EN DAN KRIJG JE VERVOLGENS 30 VRAGEN OVER DAT MERK WAT JE NIET KENT EN NOOIT HEBT GEZIEN![]()
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
tering hoe hard gaat het hier zeg?
En HIMYM is legen....wait for it....... DARY!
We dont take no for an answerquote:Op maandag 30 maart 2009 14:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad met een enquete over Red Bull en Bullit. "Drinkt u dit wel eens?" "Nee" "Vul de volgende vragen in"
Laatst een enquete ingevuld over bedrijven. Welke bedrijven kent u.. ik kon er ongeveer 50 van de 60.. volgende vraag..quote:Op maandag 30 maart 2009 14:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad met een enquete over Red Bull en Bullit. "Drinkt u dit wel eens?" "Nee" "Vul de volgende vragen in"
NEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET WEER KON.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laatst een enquete ingevuld over bedrijven. Welke bedrijven kent u.. ik kon er ongeveer 50 van de 60.. volgende vraag..
moest ik bij 50 een beoordeling schrijven..
Ik stond ook een beetje te kijken dat het pas sinds dit jaar op de Nederlandse tv wordt uitgezonden.quote:
gaan we weerquote:
Enquête heb ik ook in mijn mailbox ontvangen...quote:Op maandag 30 maart 2009 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
Blijkbaar geeft INHOLLAND ook VMBO'ers lesquote:Op maandag 30 maart 2009 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Enquête heb ik ook in mijn mailbox ontvangen...
Wat is uw opleiding?
Verdomme man, je hebt het 4de en 5de jaars inholland Den Haag gemaild...
Vrijdag begonnen met seizoen 1, ben nu ergens bij begin van seizoen 4.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik stond ook een beetje te kijken dat het pas sinds dit jaar op de Nederlandse tv wordt uitgezonden.
Ja maar jij stuurt toch ook altijd alle enquetes door naar je vriendengroepquote:Op maandag 30 maart 2009 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat is uw opleiding?
Dat heb ik ook een keer gehadquote:Op maandag 30 maart 2009 14:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laatst een enquete ingevuld over bedrijven. Welke bedrijven kent u.. ik kon er ongeveer 50 van de 60.. volgende vraag..
moest ik bij 50 een beoordeling schrijven..
Ieder geval is er een mbo/hbo klas bij School Of Social Work.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Blijkbaar geeft INHOLLAND ook VMBO'ers les
Je moet ook je emailadres invullen en een vraag of ze je mailtjes mochten sturen van die tent.. Fuck no!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar jij stuurt toch ook altijd alle enquetes door naar je vriendengroep
Er stond 5 a 10 minuten voor.. maar was ruim 45 minuten bezig..quote:Op maandag 30 maart 2009 14:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehadWhat are those people thinking
Binnen een maand wordt mijn inholland account (als het meezit) verwijderd.. Dat kunnen ze namelijk wel heel snelquote:Op maandag 30 maart 2009 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet ook je emailadres invullen en een vraag of ze je mailtjes mochten sturen van die tent.. Fuck no!
Degenen die die tijdsindicatie geven zijn ook niet helemaal goed bij hun hoofd hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 14:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er stond 5 a 10 minuten voor.. maar was ruim 45 minuten bezig..
van 1 bepaalde opleiding?? Want ik vind de vraag dan helemaal niet zo gekquote:Op maandag 30 maart 2009 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat is uw opleiding?
Ik had het serieus gewoon niet gedaanquote:Op maandag 30 maart 2009 14:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er stond 5 a 10 minuten voor.. maar was ruim 45 minuten bezig..
dat bedoel ikquote:Op maandag 30 maart 2009 14:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom doe je die enquete dan ook echt?
Verloting van goodiesquote:Op maandag 30 maart 2009 14:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom doe je die enquete dan ook echt?
De vraag is op zich niet zo gek. Ik zou deze vraag ook in een enquête plaatsen, maar als je al weet dat deze ingevuld gaat worden onder studenten.. dan is het vrij nutteloos.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
van 1 bepaalde opleiding?? Want ik vind de vraag dan helemaal niet zo gek
heb je je laatste cijferlijst uitgeprint? Ik heb gehoord dat ze een keer iemand te snel hadden "uitgeschreven", en dus ook verwijderd, waarna ie zelf maar ff moest gaan bewijzen dat ie wel gewoon alle vakken had gehaald vanaf jaar 1quote:Op maandag 30 maart 2009 14:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Binnen een maand wordt mijn inholland account (als het meezit) verwijderd.. Dat kunnen ze namelijk wel heel snel
Dat dus..quote:
Dat moet ik dan maar eens doenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef jna het volgende:
[..]
heb je je laatste cijferlijst uitgeprint? Ik heb gehoord dat ze een keer iemand te snel hadden "uitgeschreven", en dus ook verwijderd, waarna ie zelf maar ff moest gaan bewijzen dat ie wel gewoon alle vakken had gehaald vanaf jaar 1
Had dat verhaal inderdaad ook gehoord. Fucking hell, het zou je maar gebeuren...!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef jna het volgende:
[..]
heb je je laatste cijferlijst uitgeprint? Ik heb gehoord dat ze een keer iemand te snel hadden "uitgeschreven", en dus ook verwijderd, waarna ie zelf maar ff moest gaan bewijzen dat ie wel gewoon alle vakken had gehaald vanaf jaar 1
En geen vrienden die op de koffie komenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, vind het wel lekker om onder de collega's te zijn. Beter dan hier thuis zitten in m'n eentje en te werken. Hoewel ik wel veel kan doen op zo'n dag.
ik kijk nergens meer van op bij Inhollandquote:Op maandag 30 maart 2009 14:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Had dat verhaal inderdaad ook gehoord. Fucking hell, het zou je maar gebeuren...!
Goodies zijn leuk, jammer dat ze altijd zo snel stuk gaanquote:Op maandag 30 maart 2009 14:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dus..
Ik ben ook een goodies-slet.. Vooral bij carrièrebeurzen..
Een eigen tv omroep oprichtenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:53 schreef Milou__ het volgende:
Weet iemand nog leuke 1-april grappen voor woensdag?
Porno Omroep Nederlandquote:
Bij al je collega's het beeldschem omdraaien met een toetsencombinatie.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:53 schreef Milou__ het volgende:
Weet iemand nog leuke 1-april grappen voor woensdag?
*zucht*quote:Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moest ff kijken wie je was hoor. Ik herkende je nieuwe UI niet
Die meneer de leeuw blijft goedquote:Op maandag 30 maart 2009 14:57 schreef jna het volgende:
[..]
Bij al je collega's het beeldschem omdraaien met een toetsencombinatie.
Een briefje achterlaten met het nummer van artis en dan zeggen dat ze moeten vragen naar meneer de leeuw![]()
computermuis van iemand omwisselen met een draadloze zodat jij in feite de computer bedient
Als er meerdere bureau's tegen elkaar aanstaan de muizen omwisselen
Je bent de 261938262ste die dat zegtquote:
Oh wist ik niet. Anders had ik niks gezegdquote:Op maandag 30 maart 2009 15:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent de 261938262ste die dat zegt
Fixed.
Maar goed dat je niks wist dus, eerlijkheid kan ik wel waarderenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Anders had ik niks gezegd
ik zou op je bureau gaan staan en fappenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
nog een 25 minuten! wat kan ik nog gaan doen?
uitgesloten:
- pauze (minipauzes zijn op)
- fappen (?)
- muziek luisteren (geen geluidskaart)
- filmpje kijken (bagger videokaart)
- naar huis (poort is op slot)
- fokken (want ben ik al hele dag aan het doen)
- nieuws lezen (want dat heb ik al gedaan)
Dumpert checken!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
uitgesloten:
- fappen (?)
Hyven of twitterenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
uitgesloten:
- fappen (?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:12 schreef PieterBas het volgende:
Dit helpt misschien met motiverenThanks man. loopt niet iemand achter me als ik die foto openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:12 schreef PieterBas het volgende:
Dit helpt misschien met motiverenTeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar jij bent leuker hoor Milou
Jawel, je keek.
\quote:Op maandag 30 maart 2009 15:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Thanks man. loopt niet iemand achter me als ik die foto open
netjes aan de policy gehoudenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
\
Daarom is tie ook in een spoiler natuurlijk
Dag hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 15:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ga allemaal maar lekker naar de pleuris, ik ben naar huis![]()
![]()
doeiii
Whehe. M.a.w. het blijft in een permanente staat van net niet af.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Soort van. Zo goed als en nog meer clichés die je uit de kast kan halen
Lekker amicaal afscheid.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ga allemaal maar lekker naar de pleuris, ik ben naar huis![]()
![]()
doeiii
Whehe, ja.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En geen vrienden die op de koffie komen![]()
Nee dat zeker niet. Maar door studie en probleempjes hier en daar is het nog niet af. Je hoort het fijne er nog wel van.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. M.a.w. het blijft in een permanente staat van net niet af.
Huis is niet af?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Maar door studie en probleempjes hier en daar is het nog niet af. Je hoort het fijne er nog wel van.
Bakkie zonder longkankerquote:Op maandag 30 maart 2009 15:34 schreef eer-ik het volgende:
Roken
+ een bakkie.
En wat is een bakkie zonder peuk....
Jajaquote:Op maandag 30 maart 2009 15:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Maar door studie en probleempjes hier en daar is het nog niet af. Je hoort het fijne er nog wel van.
Ja, klopt.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:38 schreef OA het volgende:
He, eer, gisteren was je ineens weer verdwenen, maar je gaat dus nog naar de VS?
En daarna Portugal.
En....??
Dat uur heeft mij ook genektquote:Op maandag 30 maart 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 pleurt bijna in slaap. Vanavond maar vroeg naar mn nest
Ik heb ook een zere keel. Elke keer slikken voelt alsof ik een cactus zit te deepthroaten...quote:
nog nooit gedaan, maar dat is blijkbaar geen aanrader?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb ook een zere keel. Elke keer slikken voelt alsof ik een cactus zit te deepthroaten...
ach, weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op maandag 30 maart 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb ook een zere keel. Elke keer slikken voelt alsof ik een cactus zit te deepthroaten...
Kleine dingetjes nog. Geiser komt woensdag en verder nog wat afwerkingkjes die nog gedaan moeten worden. Het ziet er in ieder geval wel 'af' uitquote:
Zie hierbovenquote:
Kijk. Ik vond het er behoorlijk af uitzien idd.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kleine dingetjes nog. Geiser komt woensdag en verder nog wat afwerkingkjes die nog gedaan moeten worden. Het ziet er in ieder geval wel 'af' uit
[..]
Zie hierboven
Verkleiningsvorm kan nooit met een g en kjes..quote:Op maandag 30 maart 2009 15:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kleine dingetjes nog. Geiser komt woensdag en verder nog wat afwerkingkjes afwerkinkjes die nog gedaan moeten worden. Het ziet er in ieder geval wel 'af' uit
[..]
Zie hierboven
Niet bepaald tof nee...quote:Op maandag 30 maart 2009 15:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog nooit gedaan, maar dat is blijkbaar geen aanrader?
Een echte fokker!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik ben dus thuis, ga ik weer fokken![]()
Volgens mij blijven er altijd nog wel wat kleine dingetjesquote:Op maandag 30 maart 2009 15:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kleine dingetjes nog. Geiser komt woensdag en verder nog wat afwerkingkjes die nog gedaan moeten worden. Het ziet er in ieder geval wel 'af' uit
[..]
Zie hierboven
De juffrouw tekende vroeger dan altijd een hartje om de 'nk'quote:Op maandag 30 maart 2009 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verkleiningsvorm kan nooit met een g en kjes..
[..]
Niet bepaald tof nee...
Meneer de taalnazi die zelf geregeld fouten maakt.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verkleiningsvorm kan nooit met een g en kjes..
[..]
Niet bepaald tof nee...
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Meneer de taalnazi die zelf geregeld fouten maakt.![]()
quote:
inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2009 15:58 schreef eer-ik het volgende:
Zo, scherm is weer brandschoon
Mensen die aan je scherm zitten.
JA, MOET JE HIER EFFE HEENGAAN!!1! *veeg veeg kladder kladder*
pomper op je oog ken je krijge!
Dat is verschillendquote:Op maandag 30 maart 2009 16:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
is dit topic nou ook actief na grotemensenuren?
wat zijn grote mensen uren? Dean is over het algemeen de enige die hier er laat nog wel aanwezig is als hij aan het werk is 's nachts.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
is dit topic nou ook actief na grotemensenuren?
Herkenbaarquote:Op maandag 30 maart 2009 15:58 schreef eer-ik het volgende:
Heb je nog doekjes?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:58 schreef eer-ik het volgende:
Hehe.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:58 schreef eer-ik het volgende:
Ik nog maar 1quote:
whehe, dat is mooi jaquote:Op maandag 30 maart 2009 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Tenzij je het zelf expres doet bij een vriend z'n nieuwe macbook ofzo![]()
![]()
Nee, na nu zijn ze op.quote:
nee oke, dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
soms is het druk en soms is er geen kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |