Oh jaquote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef Psychonikeo het volgende:
was bij het vorige topic al hoor
maar ik heb het goed gedaan dit keer ja
Uhm, neequote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Heeft iemand hier wel eens frituurvet gedronken?
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Lijkt me niet erg verstandigquote:
Wat zat er bij jou op je brood...?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Nee.. en waarom zou je ?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Ik zou het bij kans niet weten.quote:
Geen "undercover champignons"?quote:
Ik denk zomaar dat je er van aan de schijt gaatquote:
Weet jij iets van Milou wat wij niet weten danquote:Op maandag 30 maart 2009 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral omdat Milou het schreef twijfelde ik
Ja, het paste weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal wel soepel gaan denk ikquote:Op maandag 30 maart 2009 13:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat je er van aan de schijt gaat
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, het paste weer nietWhehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja, het paste weer nietgok dat hij dat niet zegt met Milou in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lijkt me niet verstandig dan.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat je er van aan de schijt gaat
[..]
Ja, het paste weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Ja, want Milou moet echt niks hebben van zulke opmerkingenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gok dat hij dat niet zegt met Milou in de buurt
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:15 schreef jna het volgende:
[..]Zou Milou dit kunnen bevestigen of ontkennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:15 schreef jna het volgende:
[..]Hoe kon jij dat horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lag je onder ons bed?
![]()
die heeft een fappauzequote:Op maandag 30 maart 2009 13:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zou Milou dit kunnen bevestigen of ontkennen?
Ik heb een microfoontje geplaatst bij Milouquote:Op maandag 30 maart 2009 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe kon jij dat horenLag je onder ons bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Man man man. Zit met rode oortjes achter mijn computer
Na een jaar is het een eind opquote:Op maandag 30 maart 2009 13:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Van jou kan ik meer verwacht, Piles
Pittige Tijden.. het leven is een zure bomquote:Op maandag 30 maart 2009 13:14 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb het ontstaan van deze SC gemist![]()
We waren Pittige tijden kijken op YouTube* Jeugdsentiment *
Heel goedquote:Op maandag 30 maart 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pittige Tijden.. het leven is een zure bom
toch
Jaaaaaaaquote:Op maandag 30 maart 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pittige Tijden.. het leven is een zure bom
toch
Ik ben Rik en ik wil moooooootorrrrrrrrrijeeeuhquote:Op maandag 30 maart 2009 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
HET IS MIJ, ROBBERT![]()
in het echt doet ie het niet eens![]()
Doe eens Nieuw Topic, en plak deze TT daar in. Past nietquote:
Hoe kan dat nouquote:
dat is ook nog een flink verhaal geweest eerder in de Stage SCquote:Op maandag 30 maart 2009 13:14 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb het ontstaan van deze SC gemist![]()
We waren Pittige tijden kijken op YouTube* Jeugdsentiment *
Dat klopt.. want mods kunnen dat inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2009 13:28 schreef Piles het volgende:
Oh, krijgen we nu weer een Pittige Tijden-topic hier![]()
[..]
Doe eens Nieuw Topic, en plak deze TT daar in. Past niet
heul ver zelfsquote:Op maandag 30 maart 2009 13:31 schreef Daph_ het volgende:
Wil ik het weten?
Die Pittige tijden SC is zeker van voor mijn tijd
Ja ik zie het. Ik zal eens kijken of het de bedoeling is dat mods het wel mogen.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe eens Nieuw Topic, en plak deze TT daar in. Past niet
Vorig jaar liep ik ook al stage hoor, alleen zat ik toen nog niet op Fok!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kon jij er wat aan doen dat jij toen nog geen stage liep?
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vorig jaar liep ik ook al stage hoor, alleen zat ik toen nog niet op Fok!
Een leven zonder Fok? Nee je hebt gelijk, dat is niet mogelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wat voor leven had je toen dan?
maar kan zelfs zo zijn dat het al langer dan een jaar geleden is hoor
het kan wel, maar dat kan gewoon niet leuk zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 13:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een leven zonder Fok? Nee je hebt gelijk, dat is niet mogelijk
Ik wilde vragen of het lekker wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of het lekker wasIk heb niet geluncht. Ff stad in gelopen. Allstars bij de scapino voor 30 euro gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en een zonnebril
![]()
welke kleur all-stars en wat voor zonnebril?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb niet geluncht. Ff stad in gelopen. Allstars bij de scapino voor 30 euro gekocht![]()
en een zonnebril
Toch handig dat ik dat nieuwsbericht postte dusquote:Op maandag 30 maart 2009 13:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb niet geluncht. Ff stad in gelopen. Allstars bij de scapino voor 30 euro gekocht![]()
en een zonnebril
Misschien kun je de mod's vragen of ze wat posts verwijderen, hebben ze nooit zo'n probleem meequote:
Zwart. Die had ik nog nietquote:Op maandag 30 maart 2009 13:39 schreef jna het volgende:
[..]
welke kleur all-stars en wat voor zonnebril?
Jaquote:Op maandag 30 maart 2009 13:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch handig dat ik dat nieuwsbericht postte dus
HAHAHAHAHAahah1!!11`1~1quote:
* Milou__ gaat snel terug lezenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kun je de mod's vragen of ze wat posts verwijderen, hebben ze nooit zo'n probleem mee![]()
Once you go black...quote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zwart. Die had ik nog niet![]()
[..]
JaBen mijne altijd kwijt dus
Je spaart ze allemaal?quote:
Ben die van mij laatst verloren volgens mijquote:JaBen mijne altijd kwijt dus
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Echte allstarts voor 30 euro?? Mono kleur?
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kun je de mod's vragen of ze wat posts verwijderen, hebben ze nooit zo'n probleem mee![]()
Nu 3quote:Op maandag 30 maart 2009 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Je spaart ze allemaal?Hoeveel heb je er al?
[..]
Aai.gifquote:Ben die van mij laatst verloren volgens mij
Oh, dat valt wel mee dusquote:
Zo erg is het nou ook weer nietquote:
Niet te krijgen via internet?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vandaag in de aanbieding gegaan.. ik liep er toevallig langs
Misschien moeten we dan maar dichter bij elkaar in de buurt gaan werkenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb geen fappauze's tijdens mijn stage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |