Oh jaquote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef Psychonikeo het volgende:
was bij het vorige topic al hoor
maar ik heb het goed gedaan dit keer ja
Uhm, neequote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Heeft iemand hier wel eens frituurvet gedronken?
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Lijkt me niet erg verstandigquote:
Wat zat er bij jou op je brood...?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Nee.. en waarom zou je ?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:01 schreef eer-ik het volgende:
Ik zou het bij kans niet weten.quote:
Geen "undercover champignons"?quote:
Ik denk zomaar dat je er van aan de schijt gaatquote:
Weet jij iets van Milou wat wij niet weten danquote:Op maandag 30 maart 2009 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral omdat Milou het schreef twijfelde ik
Ja, het paste weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal wel soepel gaan denk ikquote:Op maandag 30 maart 2009 13:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat je er van aan de schijt gaat
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, het paste weer nietWhehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja, het paste weer nietgok dat hij dat niet zegt met Milou in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lijkt me niet verstandig dan.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat je er van aan de schijt gaat
[..]
Ja, het paste weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Ja, want Milou moet echt niks hebben van zulke opmerkingenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gok dat hij dat niet zegt met Milou in de buurt
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:15 schreef jna het volgende:
[..]Zou Milou dit kunnen bevestigen of ontkennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:15 schreef jna het volgende:
[..]Hoe kon jij dat horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lag je onder ons bed?
![]()
die heeft een fappauzequote:Op maandag 30 maart 2009 13:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zou Milou dit kunnen bevestigen of ontkennen?
Ik heb een microfoontje geplaatst bij Milouquote:Op maandag 30 maart 2009 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe kon jij dat horenLag je onder ons bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Man man man. Zit met rode oortjes achter mijn computer
Na een jaar is het een eind opquote:Op maandag 30 maart 2009 13:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Van jou kan ik meer verwacht, Piles
Pittige Tijden.. het leven is een zure bomquote:Op maandag 30 maart 2009 13:14 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb het ontstaan van deze SC gemist![]()
We waren Pittige tijden kijken op YouTube* Jeugdsentiment *
Heel goedquote:Op maandag 30 maart 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pittige Tijden.. het leven is een zure bom
toch
Jaaaaaaaquote:Op maandag 30 maart 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Pittige Tijden.. het leven is een zure bom
toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |