Ik zag het inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:21 schreef Daph_ het volgende:
DeeBee als ik de website van de Dam tot Damloop bekijk wordt er tussen 18.00 en 20.00 gestart, dus echt by night is het niet (ik had het ook wel later verwacht, maar niet om 23.00 uur. Dan slaap ik bijna)
quote:Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 25e Dam tot Damloop op 20 september 2009. Je hebt gekozen voor het onderdeel: 10 mijl (16.1 km) trimloop.
quote:Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 25e Dam tot Damloop op 20 september 2009. Je hebt gekozen voor het onderdeel: 10 mijl (16.1 km) trimloop.
Over drinken in berlijn: ik vertrouw op duitse efficientie en dus efficiente drinksystemen inclusief spons. Dat vind ik verruit het makkelijkste drinken, in zon bekertje gooi ik altijd alles over mijzelf heen. Maar straks even oefenen kan geen kwaad inderdaad.quote:edere loper aan de Dam tot Dam by night verschijnt in zijn jubileumshirt aan de start, hetgeen een indrukwekkend gezicht zal opleveren.
http://www.damloop.nl/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=66quote:Op woensdag 1 april 2009 08:32 schreef annoh het volgende:
Waar?? Ik kan m niet vinden bij inschrijven.nl! Ik vind alleen de zondag versie en de site ligt plat... Help!
http://www.inschrijven.nl/formulier?id=2009092003901&tl=nlquote:Op woensdag 1 april 2009 08:32 schreef annoh het volgende:
Waar?? Ik kan m niet vinden bij inschrijven.nl! Ik vind alleen de zondag versie en de site ligt plat... Help!
kijk eens op inschrijven.nlquote:Op woensdag 1 april 2009 10:20 schreef knnth het volgende:
Hmmpf. Probeer voor 12 april nog een 5k-wedstrijd te vinden in voorbereiding op The Hague Royal Ten. Gaat lekker
Staat op hardloopkalender de Kopjesloop in Delft, kijk je op de site zelf staat er niets voor april. Zo ook weer voor 'n andere loop.
Weet iemand iets in regio 070
Fuck, is Pasen. Zal wel betekenen dat er veel lopen niet doorgaan?
Pasen of niet.. wedstrijden gaan gewoon door.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:20 schreef knnth het volgende:
Hmmpf. Probeer voor 12 april nog een 5k-wedstrijd te vinden in voorbereiding op The Hague Royal Ten. Gaat lekker
Staat op hardloopkalender de Kopjesloop in Delft, kijk je op de site zelf staat er niets voor april. Zo ook weer voor 'n andere loop.
Weet iemand iets in regio 070
Fuck, is Pasen. Zal wel betekenen dat er veel lopen niet doorgaan?
60000! Zijn dat nou alle hardlopers van NL(minus moi)?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef mouzzer het volgende:
Sinds 1 april 0.00 uur is de inschrijving van de 25e jubileumeditie van de Dam tot Damloop geopend. Duizenden hardlopers bleven afgelopen nacht wakker om één van de maximaal 60.000 startbewijzen te bemachtigen.
Dan zal ik mijn antwoord ook maar herhalenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:45 schreef star_gazer het volgende:Mijn vriendin is sinds kort begonnen met hardlopen en heeft tijdens het lopen al na een meter of 300 altijd enorme pijn in d'r kuit. Ze loopt nu zo'n 2 a 3km onafgebroken. Ze loopt het uit, maar heeft al wel snel last van d'r kuit. Zouden die speciale hoge kuitsokken (deze dus) helpen daartegen? Zo ja, iemand tips wat betreft merk/model?
vriend van huisgenoot werkt in hardloopwinkel en raadde huisgenoot af om flessengordel te kopen omdat het heel vervelend loopt. Je kunt beter nog een half klein flesje meenemen in je hand en halverwege weggooien dan heb je er ook niet zoveel last van...quote:Op woensdag 1 april 2009 15:45 schreef star_gazer het volgende:
Sorry voor de repost, maar door de gekte rond de DTD is mijn post een beetje ondergesneeuwd geraakt![]()
Drie vraagjesAangezien het warmer wordt en ik nogal zweet, wordt het misschien tijd om te gaan leren lopen met een flessengordel. Kan iemand met ervaring mij een bepaald merk / model aanraden?
Tijdens een loop kan dat, omdat er dan opgeruimd wordt. Maar gewoon buiten zou ik dat dus nooit doen, omdat ik het simpelweg asociaal vind om zomaar plastic flesjes weg te pleuren.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:15 schreef superbient het volgende:
[..]
vriend van huisgenoot werkt in hardloopwinkel en raadde huisgenoot af om flessengordel te kopen omdat het heel vervelend loopt. Je kunt beter nog een half klein flesje meenemen in je hand en halverwege weggooien dan heb je er ook niet zoveel last van...
LOL, waar loop je, je komt nooit niet een prullenbak tegen?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tijdens een loop kan dat, omdat er dan opgeruimd wordt. Maar gewoon buiten zou ik dat dus nooit doen, omdat ik het simpelweg asociaal vind om zomaar plastic flesjes weg te pleuren.
Hij heeft het over weggooien, dat is nog iets anders als op straat gooienquote:Op woensdag 1 april 2009 16:26 schreef star_gazer het volgende:
Tijdens een loop kan dat, omdat er dan opgeruimd wordt. Maar gewoon buiten zou ik dat dus nooit doen, omdat ik het simpelweg asociaal vind om zomaar plastic flesjes weg te pleuren.
Als je net als ik dwars door de onbewoonde polder loopt, kan dat wel eens lastig zijn jaquote:Op woensdag 1 april 2009 16:33 schreef superbient het volgende:
[..]
LOL, waar loop je, je komt nooit niet een prullenbak tegen?
ligt eraan. 10kilo spier minder en je loopt 5km/h langzamer, 10kilo vet minder en je loopt 1-2km/h sneller.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:34 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr doet ook mee aan dam tot dam by night![]()
Streeftijd 1:05:00 of ik dat ga halen, geen ideekans is klein, maar heb iig iets om voor te trainen deze zomer. Trouwens, ik denk dat ik nog wel 10 kilo kwijt kan raken aan overbodig lichaamsgewicht (nee ik ga geen botten eruit halen
) hoeveel zou dit schelen in km/h?
quote:De volgende onderdelen zijn volgeboekt
Op 2 april 2009, 11.00 uur is het maximum aantal deelnemers bereikt op de volgende onderdelen:
a. 10 Engelse Mijl trimloop (zondag)
b. 10 Engelse Mijl wedstrijd (zondag)
Knap maar dat is dan niet alleen vet, want 15kg = 135000 calorieen is een tekort van 1000 calorieen per dag voor 4 maanden en dat is echt hugequote:Op donderdag 2 april 2009 11:57 schreef FJD het volgende:
Bij mij ging het heel makkelijk; stoppen met vette troep en snacks, alleen nog maar volkoren producten eten en dan 3x in de week hardlopen. Ben in vier maanden tijd iets van 15kg kwijt geraakt
Het was geen crash dieet oid. Daar doe ik niet aan omdat ik niet geloof dat je een lichaam in opbouw moet limiteren. Ik eet als ik honger heb maar ik eet alleen goede dingen. Ik weet niet wat het anders zou moeten zijn? Geen spier iig, ik had de twee jaar daarvoor geen vin verroerdquote:Op donderdag 2 april 2009 12:41 schreef superbient het volgende:
Knap maar dat is dan niet alleen vet, want 15kg = 135000 calorieen is een tekort van 1000 calorieen per dag voor 4 maanden en dat is echt huge
nou........is afhankelijk van hoevele je weegt en hoelang je loopt.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:41 schreef superbient het volgende:
[..]
ligt eraan. 10kilo spier minder en je loopt 5km/h langzamer, 10kilo vet minder en je loopt 1-2km/h sneller.
Je moet t wel geleidelijk doen natuurlijk. Als je 3-4x in de week traint en normaal eet dan bouw je een tekort op van +/- 4000 calorieen.
Dat is ook niet veelquote:Op donderdag 2 april 2009 13:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
nou........is afhankelijk van hoevele je weegt en hoelang je loopt.
Volgens mijn Polar verbruik ik met een uur hardlopen maar zo'n 350 kcal, dat is helemaal niet zoveel.
Ik ben ook nauwelijks afgevallen sinds ik langere afstanden hardloop.
Volgens mij kloppen die dingen op de sportschool niet........verbruik aan kcal is altijd afhankelijk van je gewicht, het kost veel meer energie als een kerel van 85 kilo 10 km/u loopt dan wanneer een vrouw van 57 kilo het zelfde tempo looptquote:Op donderdag 2 april 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel
Als ik op de sportschool op de loopband 20 minuten loop dan verbrand ik al bijna 200 kCal
True, maar deze loopband vraagt ook je gewicht voordat je begint met lopen.. Hij houdt dus wel rekening met gewicht, maar hoe nauwkeurig het ding is weet ik niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen die dingen op de sportschool niet........verbruik aan kcal is altijd afhankelijk van je gewicht, het kost veel meer energie als een kerel van 85 kilo 10 km/u loopt dan wanneer een vrouw van 57 kilo het zelfde tempo loopt
Volgens mij klopt het wel aardig, op runner's world website komt de berekening ook ongeveer in die regio.....wel jammer dat een uur hardlopen nauwelijks een mars-reep 'calorie winst' oplevertquote:Op donderdag 2 april 2009 13:49 schreef Daph_ het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk meer dat die 350 in een heel uur me ook erg onlogisch lijkt dan
Dan ben je zeker (erg) licht? Als ik namelijk voor mezelf op runinfo.nl/energieverbruik.htm een afstand intyp met mijn gewicht erbij zit ik wel nog vrij hoog qua kCal. Maargoed ik weeg dan ook 72 kgquote:Op donderdag 2 april 2009 13:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het wel aardig, op runner's world website komt de berekening ook ongeveer in die regio.....wel jammer dat een uur hardlopen nauwelijks een mars-reep 'calorie winst' oplevert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |