makkelijk met die rechten ofnietquote:
Ja hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 11:50 schreef yvonne het volgende:
Zie ook:
Pappie's kleine meid slaapt op straat
Ben benieuwd, mogen we hier vragen dumpen?
Daar komt hij nooit meer van af, denk ikquote:Op maandag 30 maart 2009 12:24 schreef B.E.D het volgende:
Dat die Bart 10 jaar later nog steeds aan dat Big Brother wordt gelinkt.
Mooi boek!quote:
Toevoegingen; wat zijn je plannen voor de toekomst? Nog meer schrijven of heb je ook nog andere ambities?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi boek!
Ga je nog meer schrijven, want ik denk dat je nog veel meer te vertellen hebt
Ben je niet enorm bang dat je een terugval krijgt?
Ben je niet enorm boos op alle instanties die gewoonweg wanpresteren?
Hoe komt het dat zwervende jeugd zo "onzichtbaar"is, rond de 8000 kinderen die zwerven en ze zijn zo goed als onzichtbaar.
Of is dat iets dat je "leert" je onzichtbaar maken?
Morgen komt de actiequote:Op maandag 30 maart 2009 20:13 schreef Copycat het volgende:
Ik ben er.
Heb ik nou dat boek gewonnen, Yvonne?
/care, doeiquote:Op maandag 30 maart 2009 20:22 schreef Paul het volgende:
Ohja
![]()
![]()
Ik heb kaartjes gewonnen voor het goede doel Nolius en Martijn
![]()
![]()
Ik vind het wel een goed nummer hoorquote:
Beetje vol van zichzelf jaquote:Op maandag 30 maart 2009 20:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Zooo, die Bart is volgens mij iemand die vijf kwartier in een uur vol kan lullen.
Twee zelfsquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toevoegingen; wat zijn je plannen voor de toekomst? Nog meer schrijven of heb je ook nog andere ambities?
En ben je van plan om je in te zetten voor jongeren die op straat leven? Je kunt je immer goed inleven in hun belevingswereld.
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:32 schreef NanKing het volgende:
O dit vind ik zo'n kutnummer. Hoor nog liever ons aller Rick.
Niet perse hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 20:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat is wat 5 kwartier in een uur lullen betekent
En wie zou jou moeten spelen?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:33 schreef yvonne het volgende:
NOLIUS OPLETTEN
Extra vraag: wat vind je van de vergelijking Christiane F en jouw boek.
En zou je het verfilmd willen zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Huuuuuuuu!quote:
QFTquote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef NatteBever het volgende:
Bel mij ff op dan, kan ik een weerwoord geven...jan lul
Aan 't verstoppen voor jou.quote:
Put a sock in itquote:Op maandag 30 maart 2009 20:40 schreef Paul het volgende:
Martijn wanneer feliciteer je mij met de kaartjes voor het goede doel die ik heb gewonnen?
Haten is verlatenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:47 schreef Rossdale het volgende:
Wat een gezeur vanavond... sorry maar ik haak af deze keer
Bart
Doe ik tochquote:
Ok ik pm je wel homies4lifequote:Op maandag 30 maart 2009 20:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik toch
Roep maar als ze weer Happy Hardcore gaan draaien
Jou?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:53 schreef Paul het volgende:
Bart: hoeveel gaat het kosten voor ons de kijker
* Sj0rSz agreesquote:Op maandag 30 maart 2009 20:58 schreef yvonne het volgende:
Draai iets meer muziek tussendoor, teveel info in een keer, zo dwaal je af, ik was al met mn gedachten heeeel ergens anders.
Ik doe mee.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:03 schreef Florian_ het volgende:
Zet ik voor de eerste keer die FOK!Radio aan. Eerste woord dat ik hoor: "Paultjuhhh".
rond de 10 mensen waaronder remlof, Sjorz en ik elke weekquote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef Florian_ het volgende:
Hoeveel mensen luisteren er gemiddeld naar de FOK! radio?
Jij en ikquote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef Florian_ het volgende:
2 man en een paardenkop.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef Florian_ het volgende:
Noem je yvonne nou een paardenkop?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Noem je yvonne nou een paardenkop?
Wehehehquote:
En er komt een FOK!actiequote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:15 schreef NatteBever het volgende:
Goede research jongens!! Dr zijn al fucking 6000 exemplaren van verkocht en dan ga je die vraag stellenHeb je überhaupt de titel van het boek al op Google ingetikt?? Amateurs...zo voelt dat meisje zich ook lekker serieus genomen...
quote:
Plan!quote:
Draai iets stoms!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:29 schreef drumstickNL het volgende:
Ga eens ff wat leuks draaien anders ben ik er volgende week niet.
ik moest lachenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:29 schreef drumstickNL het volgende:
Ga eens ff wat leuks draaien anders ben ik er volgende week niet.
Et tuquote:
noekjequote:
Graag gedaan.quote:
Ik heb zojuist weer een zeldzaam saai praatje gehouden, dus het wordt gewoon tijd dat jij weer eens live de hond eten geeft en sjekkies rolt.quote:
en vergeet de ouderwetse raggel nietquote:Op maandag 30 maart 2009 21:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist weer een zeldzaam saai praatje gehouden, dus het wordt gewoon tijd dat jij weer eens live de hond eten geeft en sjekkies rolt.
Ja, achteraf wel jammer, want ik heb hem zo intens gehaat.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
En Schmupz wat hield jij je nog in, over de horse wankerer.![]()
Dan heb je inmiddels antwoordquote:Op maandag 30 maart 2009 21:35 schreef Paul het volgende:
Vertel gewoon een bedrag Bart wat wij moeten betalen ongeveer![]()
Ik vond het goed!!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist weer een zeldzaam saai praatje gehouden, dus het wordt gewoon tijd dat jij weer eens live de hond eten geeft en sjekkies rolt.
Zie je Nankingquote:
Ik ken je goed genoeg om te weten wat je bedoelt.quote:
Wat dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ken je goed genoeg om te weten wat je bedoelt.
Ze negeren je!quote:
En bedankt hequote:
Told youquote:
Wilde-ie niks over zeggen.quote:
Tsssk.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:04 schreef yvonne het volgende:
Nolius mist iteejer
Nou ja, die heeft hetzelfde formaat als cynix
Met een Brabants accent is heul niets mis.quote:
Ja hoor. Check Radio.fok.nlquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:05 schreef drumstickNL het volgende:
Kunnen we dit nog terugluisteren?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:00 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat je het live moet mee makenMaar we zijn service gericht he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |