Beetje vol van zichzelf jaquote:Op maandag 30 maart 2009 20:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Zooo, die Bart is volgens mij iemand die vijf kwartier in een uur vol kan lullen.
Twee zelfsquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toevoegingen; wat zijn je plannen voor de toekomst? Nog meer schrijven of heb je ook nog andere ambities?
En ben je van plan om je in te zetten voor jongeren die op straat leven? Je kunt je immer goed inleven in hun belevingswereld.
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:32 schreef NanKing het volgende:
O dit vind ik zo'n kutnummer. Hoor nog liever ons aller Rick.
Niet perse hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 20:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat is wat 5 kwartier in een uur lullen betekent
En wie zou jou moeten spelen?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:33 schreef yvonne het volgende:
NOLIUS OPLETTEN
Extra vraag: wat vind je van de vergelijking Christiane F en jouw boek.
En zou je het verfilmd willen zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Huuuuuuuu!quote:
QFTquote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef NatteBever het volgende:
Bel mij ff op dan, kan ik een weerwoord geven...jan lul
Aan 't verstoppen voor jou.quote:
Put a sock in itquote:Op maandag 30 maart 2009 20:40 schreef Paul het volgende:
Martijn wanneer feliciteer je mij met de kaartjes voor het goede doel die ik heb gewonnen?
Haten is verlatenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:47 schreef Rossdale het volgende:
Wat een gezeur vanavond... sorry maar ik haak af deze keer
Bart
Doe ik tochquote:
Ok ik pm je wel homies4lifequote:Op maandag 30 maart 2009 20:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik toch
Roep maar als ze weer Happy Hardcore gaan draaien
Jou?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:53 schreef Paul het volgende:
Bart: hoeveel gaat het kosten voor ons de kijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |