abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:16:32 #241
8875 Mdk
Smart-ass
pi_67668611
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 08:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Weet je meer dan ik.
Die staat helemaal vol met regels die de consequentie zijn van gedrag of eisen van de ene groep en invloed hebben op een andere groep mensen.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:21:04 #242
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67668746
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:13 schreef kraaksandaal het volgende:
Willen we ze wel als Nederlander?
Ik niet. De baten wegen imho bij lange na niet op tegen de kosten.

Maar dat mag eenieder natuurlijk voor zichzelf uitmaken.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_67668817
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:12 schreef Reya het volgende:
Maar dat geldt dan uitsluitend voor mensen die worden genaturaliseerd tot Nederlander; de meeste mensen met een dubbele nationaliteit hebben deze al automatisch verworven bij hun geboorte.
Je moet ook mensen niks afpakken, je moet alleen niet nu nationaliteiten gaan uitdelen aan mensen die dan gaan zorgen voor volgende generaties die zich hier heel erg Marokkaan gaan voelen. Als je daarmee ophoudt is het Marokko die een probleem heeft en een oplossing van Nederland wil. Van daaruit kun je gaan praten over het nationaliteitsrecht, niet vanuit de positie dat Marokko zijn zin krijgt en of ze dan alsjeblieft een beetje om onze integratieproblematiek willen denken, dat werkt niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_67668921
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:21 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik niet. De baten wegen imho bij lange na niet op tegen de kosten.

Maar dat mag eenieder natuurlijk voor zichzelf uitmaken.
Neither do I.
  vrijdag 3 april 2009 @ 10:56:30 #245
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_67669871
quote:
Op donderdag 2 april 2009 22:36 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Sterk argument!
Dat had ik niet nodig.
Vanwaar toch die voortdurende behoefte, op een of andere wijze het Jodendom ergens bij te betrekken? Zo word je de tegenhanger van JohnDope of dergelijke schimmige schurfthoofden, terwijl je veel slimmer bent.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:42:19 #246
3542 Gia
User under construction
pi_67677437
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het KAN niet, omdat het sowieso automatisch gaat - dat is wettelijk zo geregeld. De enige manier om er af te komen is om ALLE banden te verbreken en NOOIT meer naar Marokko toe te gaan. Jij weet net zo goed als ik dat het feitelijk ONMOGELIJK is voor de huidige en volgende generatie, gezien het feit dat er FAMILIELEDEN zitten en er inderdaad BEZITTINGEN zijn. Denk jij nu echt dat mensen, alleen omdat je vol met bekrompen waanbeelden en afgunst/jaloezie zit, zij dit ALLEMAAL gaan achterlaten - daarmee wellicht tienduizenden euro's weggooien en hun familieleden nooit meer kunnen zien? Denk jij dat? Er is een duidelijk verschil tussen theoretisch kunnen en praktisch kunnen. Wellicht dat jij geen reet geeft om je eigen cultuur, eigen ouders, eigen grootouders en/of bezittingen, maar bij Marokkanen is dat duidelijk anders.

Voor de rest is het enige wat je doet in dit topic (zoals meerdere users al hebben gezien) speculeren en leugens rondbazuinen.
Blablabla

Ik heb het niet over deze en de volgende generatie, maar ik heb het over een 3de generatie.

Wat hebben die nog aan familie in Marokko als de grootouders, alle ooms en tantes en neven en nichten hier wonen?
pi_67677600
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Blablabla

Ik heb het niet over deze en de volgende generatie, maar ik heb het over een 3de generatie.

Wat hebben die nog aan familie in Marokko als de grootouders, alle ooms en tantes en neven en nichten hier wonen?
Dus jij bepaald even dat mijn kind geen familiestukken kan erven in Marokko. Echte argumenten voor invoering van een dergelijke restrictie is er niet, behalve dan die van afgunst, jaloezie en emotie.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:11:55 #248
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67678095
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus jij bepaald even dat mijn kind geen familiestukken kan erven in Marokko.
Neehoor, dat bepaalt Marokko met zijn idiote regeltjes. Het zal Gia waarschijnlijk aan haar derrière oxideren of jouw kind wel of niet familiestukken kan erven in Marokko.

Misschien moet je daar dus eens tegen vloeken en protesteren, tegen Marokko dus. In plaats van tegen mede-users die het verder geen ruk interesseert.
pi_67678178
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Blablabla

Als ik je laatste zin goed lees, heb je dan dus helemaal geen familie meer in Marokko .

Maar als je doelt op een Marokkaanse nationaliteit, nee, daar hebben ze niks aan. Wordt hooguit een keer gebruikt als ze goed kunnen voetballen of zo, niet in aanmerking komen voor het NL elftal en dan dus maar voor Marokko gaan spelen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:18:16 #250
8875 Mdk
Smart-ass
pi_67678257
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus jij bepaald even dat mijn kind geen familiestukken kan erven in Marokko. Echte argumenten voor invoering van een dergelijke restrictie is er niet, behalve dan die van afgunst, jaloezie en emotie.
Het gaat meer om het feit dat de ambtenaren van de Nederlandse overheid bewust meewerken aan deze wetten van een ander(!!) land en zelfs de registraties en informatie doorspelen aan de ambassades.
pi_67678263
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:11 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Neehoor, dat bepaalt Marokko met zijn idiote regeltjes. Het zal Gia waarschijnlijk aan haar derrière oxideren of jouw kind wel of niet familiestukken kan erven in Marokko.

Misschien moet je daar dus eens tegen vloeken en protesteren, tegen Marokko dus. In plaats van tegen mede-users die het verder geen ruk interesseert.
Als het haar geen ruk interesseert, heeft ze zich ook hier niet mee te bemoeien. Als je al wat te klagen hebt, dan is het tegen de hondjes houding van de ambtenaren bij de gemeente.

Allah Al Watan Al Malik
pi_67678290
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:11 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Amen !!
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_67678296
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:18 schreef Mdk het volgende:

[..]

Het gaat meer om het feit dat de ambtenaren van de Nederlandse overheid bewust meewerken aan deze wetten van een ander(!!) land en zelfs de registraties en informatie doorspelen aan de ambassades.
Daar gaat het Gia kennelijk niet om, als je even goed leest wat ze schrijft over de dubbele nationaliteit in het algemeen.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:21:15 #254
8875 Mdk
Smart-ass
pi_67678355
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar gaat het Gia kennelijk niet om, als je even goed leest wat ze schrijft over de dubbele nationaliteit in het algemeen.
Ah ik dacht dat je dat als algemeen bedoelde; als de reden van de ophef rondom deze zaken.
pi_67678514
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je praat erom heen, iets waar jullie moslims dikwijls goed in zijn .

Wat zal ik blij zijn als straks meer moccroos het voorbeeld van veel turken zullen volgen en zich niet alleen afkeren van die achterlijke ideologie en zijn dictaten, doch zich ook eens gaan aanpassen aan de westerse normen en waarden !!
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_67678549
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:26 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Je praat erom heen, iets waar jullie moslims dikwijls goed in zijn .

Wat zal ik blij zijn als straks meer moccroos het voorbeeld van veel turken zullen volgen en zich niet alleen afkeren van die achterlijke ideologie en zijn dictaten, doch zich ook eens gaan aanpassen aan de westerse normen en waarden !!
Henk, volgens mij moet je weer terug naar de basisschool. Verbaal laat elke straatmocro je alle hoeken van de kamer zien.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:28:45 #257
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67678574
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als het haar geen ruk interesseert, heeft ze zich ook hier niet mee te bemoeien.
Jawel hoor. Want die dubbele nationaliteit an sich interesseert haar blijkbaar wel. Alleen niet om de reden die jij hier aangeeft.
quote:
Als je al wat te klagen hebt, dan is het tegen de hondjes houding van de ambtenaren bij de gemeente.
Daar klaagt ze volgens mij ook over.
quote:
Ga je weg?
pi_67678659
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef Lemmeb het volgende:

Jawel hoor. Want die dubbele nationaliteit an sich interesseert haar blijkbaar wel. Alleen niet om de reden die jij hier aangeeft.
Oh dus het interesseert haar wel? Oh, maar mij interesseert het ook geen reet wat zij vindt. Zo kunnen we natuurlijk ook een discussie voeren he.
quote:
Daar klaagt ze volgens mij ook over.
Ook ja, het woordje OOK doet het hem. Tis trouwens eerder zijdelings dan ook.
quote:
Ga je weg?
Yep, een terrasje opzoeken.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 april 2009 @ 15:38:18 #259
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67678923
Eerst beweert Muttie01 meerdere keren dat Marokkanen hun nationaliteit simpelweg niet KUNNEN opgeven. Om vervolgens een regel verder (zelfde post) te beweren dat het toch weldegelijk kan, maar dat ze dan wellicht een erfenisje uit Marokko mislopen.

Ik snap wel waarom Muttie01 zulke wartaal aan het uitslaan is en naar users aan het uithalen is. Hij is natuurlijk doodsbenauwd dat hij op termijn zijn Marokkaanse nationaliteit zal moeten inleveren en daarmee een erfenisje uit Marokko misloopt.

Lullig voor hem natuurlijk, maar dat is verder niet het probleem van de andere users op dit forum. Die willen gewoon dat Marokkanen nu eindelijk eens fatsoenlijk integreren in ons land en hun bicriminele roots achter zich laten. Als daarvoor de dubbele nationaliteit moet worden afgeschaft, so be it.

Overigens, het is natuurlijk compleet gestoord dat je als niet-Marokkaan geen erfenis uit Marokko zou kunnen ontvangen. Dat ligt toch echt aan de achterlijke, middeleeuwse Marokkaanse wet en in geen geval aan de onze. En dus is er ook geen reden om daar ons probleem van te maken. Laat Marokkanen dat maar lekker zelf oplossen, met de Marokkaanse overheid.
pi_67679253
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh dus het interesseert haar wel? Oh, maar mij interesseert het ook geen reet wat zij vindt. Zo kunnen we natuurlijk ook een discussie voeren he.
[..]

Ook ja, het woordje OOK doet het hem. Tis trouwens eerder zijdelings dan ook.
[..]

Yep, een terrasje opzoeken.
Terrasjes zijn haram.
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:38 schreef Lemmeb het volgende:
Muttie01
Goede manier om de discussie aan te gaan hoor
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: