quote:
Mijn hemel wat lelijk. Grijs is sowieso nooit mooi.quote:
Ik vind hem mooi! Bijpassend sponsor logoquote:
Viesquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef wolferl het volgende:
Bij Ajax komen de 3 strepen op de mouwen ook terug op de thuisshirts van '09/'10.
Is dat ter compensatie van de 3de ster?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef wolferl het volgende:
Bij Ajax komen de 3 strepen op de mouwen ook terug op de thuisshirts van '09/'10.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dat ter compensatie van de 3de ster?
En terecht.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef wolferl het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
bron?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef wolferl het volgende:
En het shirt is er nog niet of de 1ste rel is al geboren :quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef wolferl het volgende:
quote:Ajax-fans woest om verminkt nieuw tenue
De supporters van Ajax hebben woedend gereageerd op het nieuws dat de Ajax-tenues weer worden voorzien van drie rode strepen. Dit lieten de Amsterdammers de supportersvereniging dinsdag weten.
De eerste rel om de drie rode strepen op de mouw, een kenmerk van vele shirts van sponsor Adidas, dateert van 2000. Adidas gaf destijds toe de bijkomende emotie te hebben onderschat en een seizoen later kwam men hierop terug.
Acht jaar na dato heeft het merk echter opnieuw bedongen dat de thuistenues worden voorzien van de strepen. Dit gebeurt naar aanleiding van het lucratieve nieuwe sponsorcontract, dat vorig jaar voor de looptijd van tien seizoenen is afgesloten.
"Men doet regelrecht afbreuk aan de clubcultuur en tradities. De drie rode strepen horen gewoon niet op ons thuisshirt", zo luidt een verklaring op de website van de AFCA Supportersclub. "Wij hebben de directie van Ajax vriendelijk doch dringend verzocht om weer met Adidas in onderhandeling te gaan. Ajax heeft te kennen gegeven niets meer te kunnen doen. Het niet nakomen van de afspraken met de kledingsponsor zou contractbreuk betekenen, wat zou lijden tot zware (juridische) sancties. Dit betekent dus dat we de aankomende tien jaar zitten opgescheept met een verminkt Ajax-shirt."
"Het is duidelijk dat men denkt dat de wereld er na tien jaar anders uit ziet. In vele opzichten is dat natuurlijk ook zo, maar clubcultuur en historisch besef worden niet aangetast door de tijdsgeest. Dat geldt ook voor de emoties die daarbij komen kijken. Tien jaar later maakt de Ajax-directie weer een knieval voor de commercie; het grote geld, maar gaan voorbij aan de emotie van haar supporters. Een trieste constatering", aldus de supportersvereniging.
Voetbalprimeur
niets bijzonders...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:37 schreef Samcali het volgende:
Zo zien de shirts van VVV-Venlo er volgend seizoen uit:
[ afbeelding ]
Laat SCH het maar niet horen.quote:
Ik denk niet goedkoper dan op de site van NEC zelf:quote:Op maandag 30 maart 2009 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil het shirt van NEC hebben van dit seizoen. Iemand een site waar ze goedkoop te bestellen zijn.
hij staat nu voor 10 euro op plutosportquote:Op maandag 30 maart 2009 14:16 schreef belanov het volgende:
vorige week het thuisshirt van marokko besteld bij plutosport
[ afbeelding ]
19,95 euro is een mooie prijs en het is een aardig shirt, valt me alleen een beetje tegen dat de maat L wel erg ruim valt. Ik ben 1.85 maar het gaat meer in de richting van een American Football shirt dan dat het lijkt op de strakke shirtjes die ik van het weekend zag bij marokko. Of misschien wassen ze daar heel heet
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben niet eens Marokkaan of Marokko fan. Maar deze t-shirt is echt wel gaaf. Ff halen dusquote:Op woensdag 1 april 2009 10:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
hij staat nu voor 10 euro op plutosport
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:46 schreef Fortitudo het volgende:
zijn er al meer plaatjes beschikbaar van het engeland shirt?
Nummer 8quote:Op woensdag 1 april 2009 10:48 schreef Burakius het volgende:
Iemand idee waar ik dit t-shirt kan bestellen:
[ afbeelding ]
En ook laten bedrukken met Ibrahimovic(welk nummer heeft hij eigenlijk?)
Maar ik welquote:Op woensdag 1 april 2009 10:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nummer 8![]()
Naast de Amsterdam Arena staat een grote sportwinkel waar ze bijna alle shirtjes verkopen en bedrukken.
Maarja, niet iedereen komt uit Amsterdam
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:47 schreef Coin het volgende:
Het uittenue en 3de tenue zijn al niet veel beter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:46 schreef Fortitudo het volgende:
zijn er al meer plaatjes beschikbaar van het engeland shirt?
Hed je trouwens nog de naam van die winkel. Ken ik nog even online zwieren op den site. Even prijsies kijken enzo.quote:
Ik denk dat hij Decathlon bedoelt.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hed je trouwens nog de naam van die winkel. Ken ik nog even online zwieren op den site. Even prijsies kijken enzo.
http://www.subsidesports.(...)d=432345564227567818quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef toma het volgende:
Die van Engeland is echt prachtig.
Kun je op subsidesports.co.uk alleen met een creditcard betalen? Of kan dat ook op rembours of met Ideal?
Kan niet echt veel vinden bij Decathlon en Perry sport ook niet. Dit zijn tenminste de sites. Misschien dat daar lokaal wel het een en ander te vinden is. Moet ik even vrijdag kijken. Ga denk ik ook voor een vriend een Materazzi T-shirt kopen. Welk nummer heb die zager van een Mata eigelijk?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Decathlon bedoelt.
Anders is er ook nog een Perry Sport bij de ArenA.
L en M hierquote:Op woensdag 1 april 2009 10:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben niet eens Marokkaan of Marokko fan. Maar deze t-shirt is echt wel gaaf. Ff halen dus
edit: laat maar. alleen Xl of XXL. En niet eens bedrukken. Zo gaar.
Ideal?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef toma het volgende:
Die van Engeland is echt prachtig.
Kun je op subsidesports.co.uk alleen met een creditcard betalen? Of kan dat ook op rembours of met Ideal?
Je moet gewoon even langs de winkels zelf gaan.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kan niet echt veel vinden bij Decathlon en Perry sport ook niet. Dit zijn tenminste de sites. Misschien dat daar lokaal wel het een en ander te vinden is. Moet ik even vrijdag kijken. Ga denk ik ook voor een vriend een Materazzi T-shirt kopen. Welk nummer heb die zager van een Mata eigelijk?
Paas een URL anders.quote:
hier andersquote:
Goedkoop vooral. Als ik een lege witte polo wil ga ik bij wijze van spreken wel naar de Zeeman, daar betaal ik er geen 50 Pond voor.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:12 schreef pfaf het volgende:
De tering, wat een prachtig tenue van Engeland!
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Goedkoop vooral. Als ik een lege witte polo wil ga ik bij wijze van spreken wel naar de Zeeman, daar betaal ik er geen 50 Pond voor.
quote:Fabio Capello heeft er bij de Engelse voetbalbond op aangedrongen dat de emblemen op de nationale tricots hoger moeten worden geplakt. Volgens de coach schuurt het huidige wapenschild te veel over de tepels van de internationals
Nee, dat zal voorlopig nog niet uitkomen. Je zult hoogstens plaatjes zien van snotneuzen die handig zijn met photoshop.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:06 schreef Lyzio het volgende:
Nog niets uitgelekt van de nieuwe Ajax-shirts? Behalve dan dat de 3 strepen terugkomen?
Welke datum is het ook alweer?quote:
Leuk, op 1 april.quote:
Het wapen van Amsterdam komt in de nek.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:06 schreef Lyzio het volgende:
Nog niets uitgelekt van de nieuwe Ajax-shirts? Behalve dan dat de 3 strepen terugkomen?
als ze zich kwalificerenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef Fortitudo het volgende:
zal Engeland deze ook dragen op het WK?
Als dit zo is dan ga ik het tenue zeker aanschaffen.
Lelijke psuedo-nostalgie.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:31 schreef Hung-08 het volgende:
Sjimzie, 1 april met verlengsnoer? Volgens mij krijgt Mancheter United toch echt een andere sponsor ivm geldproblemen bij AIG....![]()
De Britse voetbalclub Manchester United verwisselt aan het einde van het seizoen van shirtsponsor. De huidige sponsor, American International Group (AIG), die jaarlijks ¤20 miljoen is de club pompt, heeft door laten schemeren weinig interesse te hebben in een verdere samenwerking – het aflopende contract wordt niet verlengd.
Het zat er natuurlijk al een beetje aan te komen. AIG werd door het stelsel van Amerikaanse centrale banken (FED) in de herfst van 2008 van de ondergang gered, en om de Amerikaanse belastingbetaler te laten betalen voor Brits voetbal is ook weer zo wat.
ManU geeft aan met meerdere partijen in overleg te zijn voor het shirtsponsorschap. ‘De club spreekt met een select aantal topbedrijven die over de hele wereld actief zijn’, aldus woordvoerder Philip Townsend. ‘Er wordt behoorlijk wat interesse in United getoond. We hebben er vertrouwen in dat het huidige sponsorcontract van ¤20 miljoen per jaar aanzienlijk kan worden verbeterd.’
Zie hieronder het nieuwe uitshirt van Manchester United!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjimmie
Geen enkele keer?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus 3e uitshirt van United, wist ik niet eens. Wel apart dat ze dit seizoen geen enkele keer in dit shirt hebben gespeeld.
Die wedstrijd heeft hij misschien niet gezien, maar deze toch zeker wel:quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:13 schreef Hung-08 het volgende:
ACMilan al geweest?
[ afbeelding ]
En real?
[ afbeelding ]
Het gouden moet toch echt paars, of zwart zijn..... Dat hoort bij Real![]()
Is chelsea al voorbij gekomen?zelfde styl als Bayern thuis.....
![]()
[ afbeelding ]
Ook veel shirts uit de MLS League bekend:
Klik HIER
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die wedstrijd heeft hij misschien niet gezien, maar deze toch zeker wel:
[ afbeelding ]
Even een vraagje, hoe betaal je met Neteller op subside? Ik zie die mogelijkheid nergens staan. Zou wel zeer ideaal zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 11:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ideal?![]()
Dat wordt immers alleen in Nederland geaccepteerd.Maar het is CC only inderdaad. Aangezien ik ook geen echte CC heb maak ik gebruik van een ''digitale'' CC: Neteller. Kun je geld via Ideal overmaken op je account en het staat er ook direct op. Werkt voortreffelijk.
Daarvoor moet je eerst de Neteller Desktop downloaden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:21 schreef Frederik_Rikandel het volgende:
[..]
Even een vraagje, hoe betaal je met Neteller op subside? Ik zie die mogelijkheid nergens staan. Zou wel zeer ideaal zijn
Dankjewel voor de moeite. Beetje jammer dat die fees best hoog zijn, ofja... als je er maar een paar keer gebruik van gaat maken. Wazig ook dat ze geen uitleg bij die fees geven. Uitshirt van Engeland met Gerrard achterop is trouwens spotgoedkoop daar bij Subside.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst de Neteller Desktop downloaden.![]()
Hoe het betalingsproces in zijn werk gaat:
http://public.neteller.com/content/global/netplus_demo_index.htm
Op de site van subside zul je je CC dus moeten toevoegen door de cijfers van je CC in te voeren. Welke cijfers dat zijn, zal Neteller voor je genereren. Maar bekijk de demo maar en het wordt je al duidelijk.
Das van carefreechris. Die 'mockt' Chelsea shirts elk jaar, naar voorbeeld van eerder uitgebrachte shirts van hetzelfde merk.quote:
Eensquote:
Dat tweede Ajax shirt van linksquote:Op zondag 5 april 2009 16:27 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Collectie
Lijkt knap veel op het 2e arsenal shirt van een jaar of 2 geledenquote:
Zo iets zou het dan kunnen worden:quote:Op woensdag 8 april 2009 21:29 schreef kevin33 het volgende:
Denk dat het Ajax uitshirt, dit template gaat gebruiken komend seizoen
[ afbeelding ]
Vind hem opzich nog wel aardig tofquote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Zo iets zou het dan kunnen worden:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef Tim21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
AS en Lazio naast elkaarquote:Op zondag 5 april 2009 16:27 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Collectie
Niet verkeerdquote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef Tim21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk je dat ze voor zwart gaan? Ik vrees weer zoiets als vies lichtblauw ofzo.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef Tim21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij gaan ze wel weer naar zwart jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Denk je dat ze voor zwart gaan? Ik vrees weer zoiets als vies lichtblauw ofzo.
Hoop wel zwart
Wow die is vet!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef Tim21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker, dus het zal wel wat anders worden.quote:
Geel is niet mijn kleur maar Umbro, wat doe je, waarom maak je je zelf zo klein in de voetbal wereld, waarom profileer je je niet wat meer in de grote competities. Er zijn genoeg clubs die je willen helpen om binnen nu en 10 jaar weer groot te worden. Umbro, please come back to us!quote:
Umbro zal nooit meer de grote clubs/landen gaan sponsoren aangezien Umbro eigendom is van Nike.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geel is niet mijn kleur maar Umbro, wat doe je, waarom maak je je zelf zo klein in de voetbal wereld, waarom profileer je je niet wat meer in de grote competities. Er zijn genoeg clubs die je willen helpen om binnen nu en 10 jaar weer groot te worden. Umbro, please come back to us!
Een shirt zoals een shirt bedoeld is. Kraagje, en respect voor de kleuren voor welk team erin gaat lopen.
En dat te bedenken dat ons heilig Shirt volgend jaar wordt bevuild 3 strepen
Wist ik niet, welke umbro is dus dood, eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Umbro zal nooit meer de grote clubs/landen gaan sponsoren aangezien Umbro eigendom is van Nike.
Dus alle A ploegen op Engeland na zullen Nike vertegenwoordigen ipv Umbro.
Net zoals reebok van Adidas is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wist ik niet, welke umbro is dus dood, eigenlijk.
Reebok boeit me niet. Die maakte toch niets knaps.quote:
Kon wel van katoen zijn ofzoquote:
neem onderstaande link maar eens door! het zijn nep shirts. ik heb echter nog geen negatief verhaal gelezen op dat forum, dus ze zijn wat dat betreft wel betrouwbaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:55 schreef Tim21 het volgende:
Iemand ervaring met http://www.thefootballshirt.com/ ? Lijkt me vrij goedkoop, maar zijn ze ook betrouwbaar?
je hebt nog 2 van die sites met nepshirtsquote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef drummerdude het volgende:
Vandaag toevallig twee shirtjes van binnen, echt super! Helemaal tevreden. Goedkopere wegen heb ik nu gevonden, maar dat is dan een aparte weg
Ziet er wel net uit.quote:Op maandag 13 april 2009 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog een afbeelding van het nieuwe uitshirt van Liverpool:
https://www.allucangetsto(...)rpoolThirdPotoSS.gif
Ik vind hem lelijkquote:
Die kraag van die template hadden ze gewoon door moeten laten lopen. Vind 'm wel mooi als die van Ajax hierop zou lijken, hoewel de wit-rood-witte baan eigenlijk niet scheef hoort te lopen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef Tim21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je hem gewoon verticaal doet krijg je weer dat hij onderbroken wordt voor de sponsor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die kraag van die template hadden ze gewoon door moeten laten lopen. Vind 'm wel mooi als die van Ajax hierop zou lijken, hoewel de wit-rood-witte baan eigenlijk niet scheef hoort te lopen.
Sponsors.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je hem gewoon verticaal doet krijg je weer dat hij onderbroken wordt voor de sponsor.
Nicequote:
Dat ziet er toch niet uit man.. Wat een gedrocht zeg.quote:
Gelukkig. Ik vond 'm erg matig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:26 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Is een photoshop. Door de maker toegegeven op AN.
Uuitshirt is wel fraai.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 16:10 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje van Frankz0rz uit dit topic.
AFC Ajax topic # 1271 Laat Luis naar Mounir kijken!
Zou een hele verbetering zijn, hopelijk doen Feyenoord en Puma er wat mee.quote:
Beste uitshirt sinds begin jaren 90, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Die van PSV is meesterlijk
Reker heeft twee weken geleden tegen mij gezegd dat dit inderdaad het nieuwe uitshirt zou wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:13 schreef MJFM het volgende:
PSV uitshirt 2009-2011...
[ afbeelding ]
Overigens nog niet officieel, maar wel zeer waarschijnlijk!
Je hebt toch wel Huntelaar op je rug he.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam vandaag binnen voor 37 euro bij Avanti![]()
Heerlijk shirt, B-win bedrukking![]()
Zaterdag aan bij de wedstrijd
Huntelaar mag de rasta haren van Drenthe nog niet eens vlechten man!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:28 schreef toma het volgende:
[..]
Je hebt toch wel Huntelaar op je rug he.
Hij kijkt wel uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huntelaar mag de rasta haren van Drenthe nog niet eens vlechten man!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had het over die tweede van rechts, jwt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:52 schreef _Mike_ het volgende:
Ik wist niet dat je op kale mannen viel PK
Niet haten.quote:
Ja mooi shirt, ik heb em met Robben 11quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
jezus, die van dit seizoen is goed, deze nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
Tim Lovejoy in het nieuwe Chelsea-shirt
http://farm4.static.flickr.com/3630/3488237837_42201d92c7_b.jpg
Zo, daar word je niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
Lijkt net een TRON shirtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef mcyodogg het volgende:
Een show-rits, je kan hem niet open en dicht doen, wat ik begreep.
Dit is het keepersshirt trouwens
[ afbeelding ]
Dat is toch geen voetbalshirt meerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
Eens. Ik snap ook echt niet waarom. Want als ik regelmatig photoshops zie, dan denk je 'wow, die is vet', nou dat moeten de creatievelingen daar toch ook wel kunnen bedenken...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Adidas maakt dit jaar echt enorm lelijke shirts zeg
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Eens. Ik snap ook echt niet waarom. Want als ik regelmatig photoshops zie, dan denk je 'wow, die is vet', nou dat moeten de creatievelingen daar toch ook wel kunnen bedenken...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:34 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop zo van harte dat we dit template niet krijgen![]()
Volgens mij is het niet eens mogelijk om de rode baan zo in dat shirt te krijgen. Kijk maar eens naar de structuur van het Chelsea shirt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:34 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog steeds op de eerste shirts die strips erop hebben voor extra snelheid net als destijds bij de schaatspakkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef Federici het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens mogelijk om de rode baan zo in dat shirt te krijgen. Kijk maar eens naar de structuur van het Chelsea shirt.
Een showrits dus.. dat slaat werkelijk alles.. Als het nou echt een rits was, maar dit slaat echt op kaas.
Inderdaad. Als ze zo nodig die strepen op de schouder moeten hebben, doen ze maar het huidige shirt en dan de strepen erop.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:34 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Echt afschuwelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:34 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fokking stuk broddelwerk inderdaad!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:34 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
zooooowwwwwwww das nie misquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
Ben wel benieuwd, zag inderdaad ook de site www.thefootballshirt.com , maar die zijn dus nep
Anders reageer je effe op de rest van mijn vraag, want zoals ik al suggestief aangaf ging ik er al van uit dat die krengen daar nep waren.quote:
kitbag.com of officiële kanalen, die hebben vaak gewoon aanbiedingen enzo.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kitbag.com of officiële kanalen, die hebben vaak gewoon aanbiedingen enzo.
vind ik ook een heel mooi shirt, alleen erg jammer van die sponsor! ik vind dat echt verschrikkelijk lelijk, daarom heb ik bijna alleen maar landenshirts! ben nog op zoek naar een shirt van Ierland zonder sponsor, helaas nog niet kunnen vinden, erg jammer!quote:
Uit of thuis?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Ziet er goed uit dat Kitbag.com , allemaal origineel neem ik aan? En heb je ervaring met het verzenden?
Denk dat ik daar maar eens het complete Real Madrid tenue van dit seizoen ga halen, of iemand nog ergens een goedkopere gezien?
Zeker goede ervaringen alleen maar eigenlijk. Donderdag een shirt besteld en had hem vandaag binnen dus eigenlijk binnen een week.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
![]()
Ziet er goed uit dat Kitbag.com , allemaal origineel neem ik aan? En heb je ervaring met het verzenden?
Denk dat ik daar maar eens het complete Real Madrid tenue van dit seizoen ga halen, of iemand nog ergens een goedkopere gezien?
Thuis. Bij Kitbag is ie 38,90 pond inclusief bedrukking en verzenden. Anyone?quote:
Ik vind hem tof.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
quote:
Bij hun kom je dus uit op ongeveer 43 euro. Goedkoper dan dat ga je niet krijgen (als ik de webshops uit de OP erbij pak), tenminste als je ook vrede neemt met gedrochten die bij de eerste wasbeurt al verkleuren. Maar daar zit je niet op te wachten lijkt me.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Thuis. Bij Kitbag is ie 38,90 pond inclusief bedrukking en verzenden. Anyone?
Waar ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb me die van Everton besteld
De site ziet er niet heel betrouwbaar uit, maar ze beweren geen fakes te verkopen; iemand ervaringen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:06 schreef Drecks het volgende:
[..]
Waar ?
Op http://www.qualityfootball.co.uk/ is hij echt goedkoop.
Ik heb er twee gekocht. Van dezelfde site maar dan Via E-Bay.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef Mindstate het volgende:
[..]
De site ziet er niet heel betrouwbaar uit, maar ze beweren geen fakes te verkopen; iemand ervaringen?
Ik haal voor mn broertje trouwens even zo'n volledige kit van Real Madrid bij Kitbag, voor een tientje
Vast geen toeval dat die fiets ook op de foto staatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
Veel plezier ermeequote:
Ik zal nog eens op die site kijken, liep eerst nogal vaak vastquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:08 schreef Dos37 het volgende:
kitbag heeft hem wel gewoon in ponden afrekenen met creditcard 35 euro wordt dat dan
Ja je hebt de kinder versie en die van volwassenenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Dos37 het volgende:
http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/products/kit_selector.aspx?selector=150&cur=GBP
zit verkeerd te kijken toch wel 40 pond
http://www.classicfootballshirts.co.uk/quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:27 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zoek weer een leuk apart (goedkoop) shirtje die niemand heeft. Iemand tips?Het hoeft zeker niet 09/10 te zijn.
Dat rood-witte geblokte is de Vlag van Brabant. Da's inderdaad geen fijn gegeven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zag een foto van het nieuwe uitshirt van PSV, dat een klein beetje lijkt op de shirts van Kroatië. Nu wist iemand mij te vertellen dat aan die rood/witte blokken een niet zo mooie geschiedenis vast zit. Maar wat precies wist hij niet. Iemand die het verhaal kent en met mij wil delen?
Hehe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:40 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dat rood-witte geblokte is de Vlag van Brabant. Da's inderdaad geen fijn gegeven.
Als je naar Kroatie kijkt, zou dat te maken kunnen hebben met de Chetniks, Kroaten die met de Duitsers samenwerkten in Joegoslavie en behoorlijk bruut tekeer gingen tegen de bevolking en partizanen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zag een foto van het nieuwe uitshirt van PSV, dat een klein beetje lijkt op de shirts van Kroatië. Nu wist iemand mij te vertellen dat aan die rood/witte blokken een niet zo mooie geschiedenis vast zit. Maar wat precies wist hij niet. Iemand die het verhaal kent en met mij wil delen?
Aha. Ik dacht uit je bericht te begrijpen dat je op het PSV shirt doelde. Excuus!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hehe.
Denk alleen niet dat de Kroaten spelen met de Brabantse vlag in gedachten.
Oh, en ik dacht dat je een geintje maakte.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:52 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Aha. Ik dacht uit je bericht te begrijpen dat je op het PSV shirt doelde. Excuus!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:11 schreef FireFox1 het volgende:
Een tijdje geleden had hier iemand een link geplaatst van een online shop met shirts voor 10 pond. Weet iemand welke online shop het was?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
Waar halen jullie die shirts?
Ben wel benieuwd, zag inderdaad ook de site www.thefootballshirt.com , maar die zijn dus nep
Iemand ervaring met andere sites?
En ik haak ook effe in op de vrag van Prosac, heb ook een shirt waar de naam half van afgebladderd is.
Dank je Cyb, dat was inderdaad de site.quote:
http://www.thefootballshirt.com/productsdetail.php?item_id=203quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:18 schreef Burakius het volgende:
Weet iemand hoe ik aan een YURI ZHIRKOV t-shirt kan komen? Van het Russische n-team of van CSKA moscow???????
Laat effe weten als je er besteld hebt, ben stiekem toch wel benieuwdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dank je Cyb, dat was inderdaad de site.
Moet eerst even kijken hoe dat PayPal werkt :Squote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Laat effe weten als je er besteld hebt, ben stiekem toch wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |