quote:
Mijn hemel wat lelijk. Grijs is sowieso nooit mooi.quote:
Ik vind hem mooi! Bijpassend sponsor logoquote:
Viesquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef wolferl het volgende:
Bij Ajax komen de 3 strepen op de mouwen ook terug op de thuisshirts van '09/'10.
Is dat ter compensatie van de 3de ster?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef wolferl het volgende:
Bij Ajax komen de 3 strepen op de mouwen ook terug op de thuisshirts van '09/'10.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dat ter compensatie van de 3de ster?
En terecht.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef wolferl het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
bron?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef wolferl het volgende:
En het shirt is er nog niet of de 1ste rel is al geboren :quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:08 schreef wolferl het volgende:
quote:Ajax-fans woest om verminkt nieuw tenue
De supporters van Ajax hebben woedend gereageerd op het nieuws dat de Ajax-tenues weer worden voorzien van drie rode strepen. Dit lieten de Amsterdammers de supportersvereniging dinsdag weten.
De eerste rel om de drie rode strepen op de mouw, een kenmerk van vele shirts van sponsor Adidas, dateert van 2000. Adidas gaf destijds toe de bijkomende emotie te hebben onderschat en een seizoen later kwam men hierop terug.
Acht jaar na dato heeft het merk echter opnieuw bedongen dat de thuistenues worden voorzien van de strepen. Dit gebeurt naar aanleiding van het lucratieve nieuwe sponsorcontract, dat vorig jaar voor de looptijd van tien seizoenen is afgesloten.
"Men doet regelrecht afbreuk aan de clubcultuur en tradities. De drie rode strepen horen gewoon niet op ons thuisshirt", zo luidt een verklaring op de website van de AFCA Supportersclub. "Wij hebben de directie van Ajax vriendelijk doch dringend verzocht om weer met Adidas in onderhandeling te gaan. Ajax heeft te kennen gegeven niets meer te kunnen doen. Het niet nakomen van de afspraken met de kledingsponsor zou contractbreuk betekenen, wat zou lijden tot zware (juridische) sancties. Dit betekent dus dat we de aankomende tien jaar zitten opgescheept met een verminkt Ajax-shirt."
"Het is duidelijk dat men denkt dat de wereld er na tien jaar anders uit ziet. In vele opzichten is dat natuurlijk ook zo, maar clubcultuur en historisch besef worden niet aangetast door de tijdsgeest. Dat geldt ook voor de emoties die daarbij komen kijken. Tien jaar later maakt de Ajax-directie weer een knieval voor de commercie; het grote geld, maar gaan voorbij aan de emotie van haar supporters. Een trieste constatering", aldus de supportersvereniging.
Voetbalprimeur
niets bijzonders...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:37 schreef Samcali het volgende:
Zo zien de shirts van VVV-Venlo er volgend seizoen uit:
[ afbeelding ]
Laat SCH het maar niet horen.quote:
Ik denk niet goedkoper dan op de site van NEC zelf:quote:Op maandag 30 maart 2009 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik wil het shirt van NEC hebben van dit seizoen. Iemand een site waar ze goedkoop te bestellen zijn.
hij staat nu voor 10 euro op plutosportquote:Op maandag 30 maart 2009 14:16 schreef belanov het volgende:
vorige week het thuisshirt van marokko besteld bij plutosport
[ afbeelding ]
19,95 euro is een mooie prijs en het is een aardig shirt, valt me alleen een beetje tegen dat de maat L wel erg ruim valt. Ik ben 1.85 maar het gaat meer in de richting van een American Football shirt dan dat het lijkt op de strakke shirtjes die ik van het weekend zag bij marokko. Of misschien wassen ze daar heel heet
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben niet eens Marokkaan of Marokko fan. Maar deze t-shirt is echt wel gaaf. Ff halen dusquote:Op woensdag 1 april 2009 10:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
hij staat nu voor 10 euro op plutosport
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:46 schreef Fortitudo het volgende:
zijn er al meer plaatjes beschikbaar van het engeland shirt?
Nummer 8quote:Op woensdag 1 april 2009 10:48 schreef Burakius het volgende:
Iemand idee waar ik dit t-shirt kan bestellen:
[ afbeelding ]
En ook laten bedrukken met Ibrahimovic(welk nummer heeft hij eigenlijk?)
Maar ik welquote:Op woensdag 1 april 2009 10:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nummer 8![]()
Naast de Amsterdam Arena staat een grote sportwinkel waar ze bijna alle shirtjes verkopen en bedrukken.
Maarja, niet iedereen komt uit Amsterdam
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:47 schreef Coin het volgende:
Het uittenue en 3de tenue zijn al niet veel beter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:46 schreef Fortitudo het volgende:
zijn er al meer plaatjes beschikbaar van het engeland shirt?
Hed je trouwens nog de naam van die winkel. Ken ik nog even online zwieren op den site. Even prijsies kijken enzo.quote:
Ik denk dat hij Decathlon bedoelt.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hed je trouwens nog de naam van die winkel. Ken ik nog even online zwieren op den site. Even prijsies kijken enzo.
http://www.subsidesports.(...)d=432345564227567818quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef toma het volgende:
Die van Engeland is echt prachtig.
Kun je op subsidesports.co.uk alleen met een creditcard betalen? Of kan dat ook op rembours of met Ideal?
Kan niet echt veel vinden bij Decathlon en Perry sport ook niet. Dit zijn tenminste de sites. Misschien dat daar lokaal wel het een en ander te vinden is. Moet ik even vrijdag kijken. Ga denk ik ook voor een vriend een Materazzi T-shirt kopen. Welk nummer heb die zager van een Mata eigelijk?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Decathlon bedoelt.
Anders is er ook nog een Perry Sport bij de ArenA.
L en M hierquote:Op woensdag 1 april 2009 10:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben niet eens Marokkaan of Marokko fan. Maar deze t-shirt is echt wel gaaf. Ff halen dus
edit: laat maar. alleen Xl of XXL. En niet eens bedrukken. Zo gaar.
Ideal?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef toma het volgende:
Die van Engeland is echt prachtig.
Kun je op subsidesports.co.uk alleen met een creditcard betalen? Of kan dat ook op rembours of met Ideal?
Je moet gewoon even langs de winkels zelf gaan.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kan niet echt veel vinden bij Decathlon en Perry sport ook niet. Dit zijn tenminste de sites. Misschien dat daar lokaal wel het een en ander te vinden is. Moet ik even vrijdag kijken. Ga denk ik ook voor een vriend een Materazzi T-shirt kopen. Welk nummer heb die zager van een Mata eigelijk?
Paas een URL anders.quote:
hier andersquote:
Goedkoop vooral. Als ik een lege witte polo wil ga ik bij wijze van spreken wel naar de Zeeman, daar betaal ik er geen 50 Pond voor.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:12 schreef pfaf het volgende:
De tering, wat een prachtig tenue van Engeland!
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Goedkoop vooral. Als ik een lege witte polo wil ga ik bij wijze van spreken wel naar de Zeeman, daar betaal ik er geen 50 Pond voor.
quote:Fabio Capello heeft er bij de Engelse voetbalbond op aangedrongen dat de emblemen op de nationale tricots hoger moeten worden geplakt. Volgens de coach schuurt het huidige wapenschild te veel over de tepels van de internationals
Nee, dat zal voorlopig nog niet uitkomen. Je zult hoogstens plaatjes zien van snotneuzen die handig zijn met photoshop.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:06 schreef Lyzio het volgende:
Nog niets uitgelekt van de nieuwe Ajax-shirts? Behalve dan dat de 3 strepen terugkomen?
Welke datum is het ook alweer?quote:
Leuk, op 1 april.quote:
Het wapen van Amsterdam komt in de nek.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:06 schreef Lyzio het volgende:
Nog niets uitgelekt van de nieuwe Ajax-shirts? Behalve dan dat de 3 strepen terugkomen?
als ze zich kwalificerenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef Fortitudo het volgende:
zal Engeland deze ook dragen op het WK?
Als dit zo is dan ga ik het tenue zeker aanschaffen.
Lelijke psuedo-nostalgie.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:31 schreef Hung-08 het volgende:
Sjimzie, 1 april met verlengsnoer? Volgens mij krijgt Mancheter United toch echt een andere sponsor ivm geldproblemen bij AIG....![]()
De Britse voetbalclub Manchester United verwisselt aan het einde van het seizoen van shirtsponsor. De huidige sponsor, American International Group (AIG), die jaarlijks ¤20 miljoen is de club pompt, heeft door laten schemeren weinig interesse te hebben in een verdere samenwerking – het aflopende contract wordt niet verlengd.
Het zat er natuurlijk al een beetje aan te komen. AIG werd door het stelsel van Amerikaanse centrale banken (FED) in de herfst van 2008 van de ondergang gered, en om de Amerikaanse belastingbetaler te laten betalen voor Brits voetbal is ook weer zo wat.
ManU geeft aan met meerdere partijen in overleg te zijn voor het shirtsponsorschap. ‘De club spreekt met een select aantal topbedrijven die over de hele wereld actief zijn’, aldus woordvoerder Philip Townsend. ‘Er wordt behoorlijk wat interesse in United getoond. We hebben er vertrouwen in dat het huidige sponsorcontract van ¤20 miljoen per jaar aanzienlijk kan worden verbeterd.’
Zie hieronder het nieuwe uitshirt van Manchester United!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjimmie
Geen enkele keer?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus 3e uitshirt van United, wist ik niet eens. Wel apart dat ze dit seizoen geen enkele keer in dit shirt hebben gespeeld.
Die wedstrijd heeft hij misschien niet gezien, maar deze toch zeker wel:quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:13 schreef Hung-08 het volgende:
ACMilan al geweest?
[ afbeelding ]
En real?
[ afbeelding ]
Het gouden moet toch echt paars, of zwart zijn..... Dat hoort bij Real![]()
Is chelsea al voorbij gekomen?zelfde styl als Bayern thuis.....
![]()
[ afbeelding ]
Ook veel shirts uit de MLS League bekend:
Klik HIER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |