Alles overleeft?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, we zijn weer op kantoor gearriveerd.
Dan gaan we je even aan de tand voelenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, we zijn weer op kantoor gearriveerd.
Nog eerder zelfsquote:Op maandag 30 maart 2009 06:45 schreef Paul het volgende:
Ja hooor
Hij draait hem( sweet goodbyes)
Nu nog bij Coen en Sander vanmiddag en ik ben een voorspeller
Hmjah... morgen het echte werk. Wotelkanaalbehandeling van een tand die blijkbaar van binnenuit oplost.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:05 schreef Piles het volgende:
Kaarten voor Jason Mraz, kan Veenstra hem weer elke dag draaien
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan gaan we je even aan de tand voelen
das kut dat doet zeerquote:Op maandag 30 maart 2009 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmjah... morgen het echte werk. Wotelkanaalbehandeling van een tand die blijkbaar van binnenuit oplost.
Moet die running gag er elke dag komen?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:14 schreef TIM-846 het volgende:
Cos, Hans, RoelSpringen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik eraan denkquote:Op maandag 30 maart 2009 13:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet die running gag er elke dag komen?![]()
![]()
Indd, als Gerard Henk zó kan nadoen, is er toch iets mis...quote:
Gezellig... Morgen terug voor een wortelkanaalbehandeling van een tand die vanzelf van binnenuit oplost.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey Roel! Hoe was 'et bij de tandarts?
Ik vind 'm nog steeds geweldigquote:Op maandag 30 maart 2009 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, weer die Bertolf![]()
![]()
. Maak es wat nieuws
.
For Life vond ik wat teleurstellend, bij Another Day wil ik nog wel de radio luider zetten.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, weer die Bertolf![]()
![]()
. Maak es wat nieuws
.
Oei, da's klotequote:Op maandag 30 maart 2009 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezellig... Morgen terug voor een wortelkanaalbehandeling van een tand die vanzelf van binnenuit oplost.
Tel daar 3 uur bij op en ik heb m ook weer gehad.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:10 schreef themauster het volgende:
nog 50 min en dan zit de eerste werkdag van de week er weer op tis echt druk vandaag
quote:
Hmja. Nouja, op zich zou 't moeten meevallen als de verdoving goed werktquote:
Dat zijn nog eens werktijden als je om 3u klaar bentquote:Op maandag 30 maart 2009 14:10 schreef themauster het volgende:
nog 50 min en dan zit de eerste werkdag van de week er weer op tis echt druk vandaag
Schoon foto'squote:Op maandag 30 maart 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Tandpijn of niet, hier is Heidi.
Moet je zelf optreden dan ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:39 schreef muisje-eliza het volgende:
mensen ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest voor n concert...de adrenaline giert door mn lijf! ik ben al kapot voor ik daar ooit aankom
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
heeeerlijk!!! untill it sleeps![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan had ik natuurlijk verwacht, speciaal voor mijn forum vriendje Da_Sandman moet ik natuurlijk wel Enter Sandman doen.
Oh? Is me niet opgevallen...quote:Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef muisje-eliza het volgende:
kom ik zo op de radio!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |