Ingewikkelde tekst ookquote:Op maandag 30 maart 2009 11:49 schreef LeonH het volgende:
De zoveelste Bløf plaat waar ik alweer geen zak van snap...
Zo moeilijk is deze toch nietquote:
DOE HET NIETquote:Op maandag 30 maart 2009 11:36 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben al bijna twee jaar niet meer bij de tandarts geweest maar ik heb sinds kort last van doorkomende verstandskiezen waar waarschijnelijk geen plek voor is maar ik durf niet te gaan...![]()
Ah ok. Dankje, nu is het wat meer te plaatsen!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Nieuwe Bløf is erg goed.
Leon: gaat over de manager van Bløf, die na vele jaren stopt en andere dingen gaat doen. Dus, denk liever aan Vandaag dan aan wat geweest is..
Ach, sommigen zijn wat moeilijk te begrijpen ja. Vind ook echt lang niet alles goed van ze, maar het overgrote merendeel wel. Hier worden ze ook vaak bekritiseerd, maar dat boeit me niets. Ga al vele jaren naar concerten van ze (ontelbare gezien, door heel het land), het blijft leukquote:Op maandag 30 maart 2009 11:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ah ok. Dankje, nu is het wat meer te plaatsen!![]()
Nee sorry, maar de meeste Blof teksten heb ik erg weinig mee. Aan De Kust snap ik nog wel, als je jarenlang in Zeeland op vakantie bent geweest, Harder dan ik hebben kan ook nog wel, maar de rest is me af en toe toch wat te cryptisch
Heb ze een paar jaar terug op Pinkpop gezien. Live is er idd niks mis mee.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, sommigen zijn wat moeilijk te begrijpen ja. Vind ook echt lang niet alles goed van ze, maar het overgrote merendeel wel. Hier worden ze ook vaak bekritiseerd, maar dat boeit me niets. Ga al vele jaren naar concerten van ze (ontelbare gezien, door heel het land), het blijft leuk.
In Guitar Hero zijn ze ook goedquote:Op maandag 30 maart 2009 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, sommigen zijn wat moeilijk te begrijpen ja. Vind ook echt lang niet alles goed van ze, maar het overgrote merendeel wel. Hier worden ze ook vaak bekritiseerd, maar dat boeit me niets. Ga al vele jaren naar concerten van ze (ontelbare gezien, door heel het land), het blijft leuk.
quote:
dat dusquote:Op maandag 30 maart 2009 12:10 schreef tha_dark het volgende:
Fuck youuu,,, fuck you very very muuuuuch![]()
yeah! die plaat is zo gruwelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
I like my coffee with sugar and cream.
Zekerquote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
yeah! die plaat is zo gruwelijk. De clip trouwens ook
Woehoe!quote:Op maandag 30 maart 2009 12:28 schreef TIM-846 het volgende:
Delilah
Hij heeft idd de smaak goed te pakkenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker.
En dan Delilah er achteraan, goed bezig Rob.
Heb Delilah altijd een zeer mooi liedje gevondenquote:
Ik heb Intergalactic zelfs gedownload per Limewire.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
yeah! die plaat is zo gruwelijk. De clip trouwens ook
Ah nog net voordat het programma van tv gehaald wordtquote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Jimbo het volgende:
woei !
vanavond naar Budget TVheerlijk deze werkplek
Topquote:Op maandag 30 maart 2009 12:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb Intergalactic zelfs gedownload per Limewire.
IBTL !quote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Ah nog net voordat het programma van tv gehaald wordt
Peter Crouch deed tijdens het WK2006 nog de 'Crouch', waarbij hij de robot uit de videoclip imiteerde.quote:
haha tofquote:Op maandag 30 maart 2009 12:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Peter Crouch deed tijdens het WK2006 nog de 'Crouch', waarbij hij de robot uit de videoclip imiteerde.
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:49 schreef jmac het volgende:
In groep 8 acteerde we beter dan dat die Ruben Nicolai doet. Geluk bij ongeluk dat Patrick Lodiers niet meedoet maar die gaat zich vanavond belachelijk maken in afghanistan.
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog niet gezien, maar het schijnt echt tenenkrommend te zijn
Soms kan Patrick wel serieus overkomen. Geef hem vanavond nog een kans.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:49 schreef jmac het volgende:
In groep 8 acteerde we beter dan dat die Ruben Nicolai doet. Geluk bij ongeluk dat Patrick Lodiers niet meedoet maar die gaat zich vanavond belachelijk maken in afghanistan.
Alles overleeft?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, we zijn weer op kantoor gearriveerd.
Dan gaan we je even aan de tand voelenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, we zijn weer op kantoor gearriveerd.
Nog eerder zelfsquote:Op maandag 30 maart 2009 06:45 schreef Paul het volgende:
Ja hooor
Hij draait hem( sweet goodbyes)
Nu nog bij Coen en Sander vanmiddag en ik ben een voorspeller
Hmjah... morgen het echte werk. Wotelkanaalbehandeling van een tand die blijkbaar van binnenuit oplost.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:05 schreef Piles het volgende:
Kaarten voor Jason Mraz, kan Veenstra hem weer elke dag draaien
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan gaan we je even aan de tand voelen
das kut dat doet zeerquote:Op maandag 30 maart 2009 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmjah... morgen het echte werk. Wotelkanaalbehandeling van een tand die blijkbaar van binnenuit oplost.
Moet die running gag er elke dag komen?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:14 schreef TIM-846 het volgende:
Cos, Hans, RoelSpringen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik eraan denkquote:Op maandag 30 maart 2009 13:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet die running gag er elke dag komen?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |