Heb Delilah altijd een zeer mooi liedje gevondenquote:
Ik heb Intergalactic zelfs gedownload per Limewire.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
yeah! die plaat is zo gruwelijk. De clip trouwens ook
Ah nog net voordat het programma van tv gehaald wordtquote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef Jimbo het volgende:
woei !
vanavond naar Budget TVheerlijk deze werkplek
Topquote:Op maandag 30 maart 2009 12:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb Intergalactic zelfs gedownload per Limewire.
IBTL !quote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Ah nog net voordat het programma van tv gehaald wordt
Peter Crouch deed tijdens het WK2006 nog de 'Crouch', waarbij hij de robot uit de videoclip imiteerde.quote:
haha tofquote:Op maandag 30 maart 2009 12:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Peter Crouch deed tijdens het WK2006 nog de 'Crouch', waarbij hij de robot uit de videoclip imiteerde.
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:49 schreef jmac het volgende:
In groep 8 acteerde we beter dan dat die Ruben Nicolai doet. Geluk bij ongeluk dat Patrick Lodiers niet meedoet maar die gaat zich vanavond belachelijk maken in afghanistan.
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog niet gezien, maar het schijnt echt tenenkrommend te zijn
Soms kan Patrick wel serieus overkomen. Geef hem vanavond nog een kans.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:49 schreef jmac het volgende:
In groep 8 acteerde we beter dan dat die Ruben Nicolai doet. Geluk bij ongeluk dat Patrick Lodiers niet meedoet maar die gaat zich vanavond belachelijk maken in afghanistan.
Alles overleeft?quote:Op maandag 30 maart 2009 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, we zijn weer op kantoor gearriveerd.
Dan gaan we je even aan de tand voelenquote:Op maandag 30 maart 2009 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, we zijn weer op kantoor gearriveerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |