Ingewikkelde tekst ookquote:Op maandag 30 maart 2009 11:49 schreef LeonH het volgende:
De zoveelste Bløf plaat waar ik alweer geen zak van snap...
Zo moeilijk is deze toch nietquote:
DOE HET NIETquote:Op maandag 30 maart 2009 11:36 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben al bijna twee jaar niet meer bij de tandarts geweest maar ik heb sinds kort last van doorkomende verstandskiezen waar waarschijnelijk geen plek voor is maar ik durf niet te gaan...![]()
Ah ok. Dankje, nu is het wat meer te plaatsen!quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Nieuwe Bløf is erg goed.
Leon: gaat over de manager van Bløf, die na vele jaren stopt en andere dingen gaat doen. Dus, denk liever aan Vandaag dan aan wat geweest is..
Ach, sommigen zijn wat moeilijk te begrijpen ja. Vind ook echt lang niet alles goed van ze, maar het overgrote merendeel wel. Hier worden ze ook vaak bekritiseerd, maar dat boeit me niets. Ga al vele jaren naar concerten van ze (ontelbare gezien, door heel het land), het blijft leukquote:Op maandag 30 maart 2009 11:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ah ok. Dankje, nu is het wat meer te plaatsen!![]()
Nee sorry, maar de meeste Blof teksten heb ik erg weinig mee. Aan De Kust snap ik nog wel, als je jarenlang in Zeeland op vakantie bent geweest, Harder dan ik hebben kan ook nog wel, maar de rest is me af en toe toch wat te cryptisch
Heb ze een paar jaar terug op Pinkpop gezien. Live is er idd niks mis mee.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, sommigen zijn wat moeilijk te begrijpen ja. Vind ook echt lang niet alles goed van ze, maar het overgrote merendeel wel. Hier worden ze ook vaak bekritiseerd, maar dat boeit me niets. Ga al vele jaren naar concerten van ze (ontelbare gezien, door heel het land), het blijft leuk.
In Guitar Hero zijn ze ook goedquote:Op maandag 30 maart 2009 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, sommigen zijn wat moeilijk te begrijpen ja. Vind ook echt lang niet alles goed van ze, maar het overgrote merendeel wel. Hier worden ze ook vaak bekritiseerd, maar dat boeit me niets. Ga al vele jaren naar concerten van ze (ontelbare gezien, door heel het land), het blijft leuk.
quote:
dat dusquote:Op maandag 30 maart 2009 12:10 schreef tha_dark het volgende:
Fuck youuu,,, fuck you very very muuuuuch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |