Ik had eerst A.s. in de TT maar dat pastte nietquote:
Ga je wel kijken ?quote:
Die snap ik niet eigenlijk, ik wil niks van RVV missen iig. Maar goed, er is altijd wel wat anders op zo'n dag, dus blijft lastig plannen.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:17 schreef tong80 het volgende:
Valt gelijk met de ronde van Vlaanderen. Dus extra leuk.
Dat is deel van de uitzending. Ze hebben drie grote evenementen (Marathon van Rotterdam, RVV en EK turnen) en tussendoor zenden ze oude fragmenten uit, praten ze over de afgelopen 50 jaar enz. Om 20.20 is er dan een speciale uitzending van De Reünie met allemaal bekende gezichten van vroeger en nu.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:03 schreef franklop het volgende:
Valt toch ook tegelijk met de Marathon van Rotterdam?
Zal ongetwijfeld kijken overigens
Ja las het.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
Regisseur Martijn Lindeberg zit zometeen bij DWDD, zal ook wel hierover gaan.
OS 1984, bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:08 schreef tong80 het volgende:
Ja las het.
Heeft ooit een Emmy gewonnen.
Volgens mij voor zijn regie bij de ronde van Vlaanderen.
Ok ik zag het vanavondquote:
Er wordt 20 graden voorspeldquote:
Jij blijft vanaf nu dus gewoon wakker tot te begint?quote:
Heb het ooit 24 uur gedaan op de OS.quote:Op zondag 5 april 2009 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij blijft vanaf nu dus gewoon wakker tot te begint?
Shit, ik baal wel dat ik dit dus grotendeels moet missen omdat ik op m'n werk zitquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 10:07 schreef BoerBert het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=9404423 Live-stream
Nou sorry heur.quote:Op zondag 5 april 2009 10:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kijk je niet, ga iig niet quotes zitten veranderen van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen echte fans zijn wakker..quote:Op zondag 5 april 2009 10:34 schreef maril het volgende:
Tong verslaapt zich.
Jep http://www.bol.com/nl/p/d(...)006557420/index.htmlquote:Op zondag 5 april 2009 10:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen echte fans zijn wakker..
Gaan ze nog een DVD uitbrengen eigenlijk ter gelegenheid van 50 jaar Studio Sport?
Tong is een echte fan, daar twijfel ik geen moment aan.quote:Op zondag 5 april 2009 10:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen echte fans zijn wakker..
Gaan ze nog een DVD uitbrengen eigenlijk ter gelegenheid van 50 jaar Studio Sport?
U-E-F-A cupquote:Op zondag 5 april 2009 13:28 schreef golfer het volgende:
Leuk, even dat blikje in Beeld en Geluid. Wij hebben die tentooonstelling over 50 jaar Studio Sport daar ook bezocht.
Dat ie een rondje te vroeg stopte? Dat was Leen Pfrommer toch?quote:Op zondag 5 april 2009 13:29 schreef TheArt het volgende:
Die man met dat commentaar bij Van der Duim
Ja, best wel. Ik wil graag die items zien, maar RVV gaat toch voor.quote:Op zondag 5 april 2009 13:32 schreef wimderon het volgende:
Irritant dat het steeds tussendoor komt, voor en na de Ronde is er toch genoeg tijd
Leen Pfrommer idd.. ik kijk vooral Sporza, zapte net ff op het goeie moment voor Eddy.quote:Op zondag 5 april 2009 13:32 schreef wimderon het volgende:
Dat ie een rondje te vroeg stopte? Dat was Leen Pfrommer toch?
Irritant dat het steeds tussendoor komt, voor en na de Ronde is er toch genoeg tijd
Nee, dat het Leen Pfrommer was weet ik. Ze lieten alleen beelden zien van een man die in Beeld & Geluid commentaar gaf bij dat moment. En dat vond ik even grappigquote:Op zondag 5 april 2009 13:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat ie een rondje te vroeg stopte? Dat was Leen Pfrommer toch?
Ik heb gisteren bij cosmox een 2 delig dvd besteld 20.99 euro ...geen verzendkosten erbij.quote:Op zondag 5 april 2009 11:25 schreef maril het volgende:
[..]
Tong is een echte fan, daar twijfel ik geen moment aan.![]()
Er ligt al; in de winkel voor 25 euro een 7 uur durende DVD van sportbeelden 3 dvd eigenlijk 24.99 en er is ook een boek over 5 (oud)medewerkers 50 jaar studio spotvoor 14,90 bij selexyz.
Boogerd op La Plagne slaat ook nergens op vind ik.quote:Op zondag 5 april 2009 16:24 schreef golfer het volgende:
3 voetbalfragmenten in de top5. Beetje veel van het goede.
Ja, jammer, en Boogerd hoort er ook niet in. Maar het is allemaal wel leuk.quote:Op zondag 5 april 2009 16:24 schreef golfer het volgende:
3 voetbalfragmenten in de top5. Beetje veel van het goede.
Was een paar jaar geleden een reportage over bij Andere Tijden.quote:
Ook een veel te nationalistische top 5quote:Op zondag 5 april 2009 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, jammer, en Boogerd hoort er ook niet in. Maar het is allemaal wel leuk.
Ze wonnen op het nippertje van Grasshoppers.quote:Op zondag 5 april 2009 16:41 schreef fratsman het volgende:
Ik was ff bier halen, waarom jankt ie? Champions league winst?
Ben het met beide niet eens. Krajicek finale was niet zo bijzonder en ook geen heel groot sportman. Boogerd idem. Natuurlijk hoort dan eerder Jan Jansen of Zoetemelk thuis. Vooor mij het fragment dat Van de Velde vlak voor Joop van de fiets stuitert, weet niet of die er bij stond.quote:Op zondag 5 april 2009 16:42 schreef marcodej het volgende:
Zo'n top-5 is altijd jammer, want je mist altijd je eigen favoriete fragmenten. Deze top-5 is sowieso gemankeerd omdat ze de rechten van Krajicek op Wimbledon niet hebben. En die hoort in elke top-5 thuis.
Boogerd op La Plagne vind ik er juist wel terecht instaan. Ok, het was maar een Touretappetje in principe, maar het was zooo mooi, zooo spannend en als je het iemand gunde was het Michael Boogerd wel. Die staat zeker in mijn top-5 in ieder geval.
Is er dan eerder een Nederlander geweest die Wimbledon won?quote:Op zondag 5 april 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
. Krajicek finale was niet zo bijzonder en ook geen heel groot sportman.
Dat was op zich wel bijzonder maar de finale was niet bijzonder, de kwartfinale en halve finale waren dat wel. Maar het was ook een beetje een uitschieter, ik zie het niet als een van de grootste sportmomenten. Gewoon leuk en bijzonder maar echt een uitschieter, minder van Verkerk op Roland Garros maar wel een eenmalig iets.quote:Op zondag 5 april 2009 16:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Is er dan eerder een Nederlander geweest die Wimbledon won?
Halve ook niet.quote:Op zondag 5 april 2009 16:52 schreef SCH het volgende:
Dat was op zich wel bijzonder maar de finale was niet bijzonder, de kwartfinale en halve finale waren dat wel. Maar het was ook een beetje een uitschieter, ik zie het niet als een van de grootste sportmomenten. Gewoon leuk en bijzonder maar echt een uitschieter, minder van Verkerk op Roland Garros maar wel een eenmalig iets.
ik kende hem niet, maar als ik het net zo hoorde had ie legendarisch kunnen worden. beetje vergelijkbaar met Evert.quote:
Hij was al legendarisch tijdens zijn leven. Net zoals Henk Terlingen en Frans Hendrickx. Allemaal grootheden op sportverslaggeefgebied.quote:Op zondag 5 april 2009 16:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik kende hem niet, maar als ik het net zo hoorde had ie legendarisch kunnen worden. beetje vergelijkbaar met Evert.
En ik herinner mij ze nog allemaal.quote:
iddquote:Op zondag 5 april 2009 18:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
Van Gaal, daar kan je een aparte DVD van maken
Idd, constant Bert dit, Bert dat!quote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef marcodej het volgende:
Een clipje met boze sporters, alleen maar met Bert Maalderink volgens mij.![]()
alleen al zijn persconferentie bij het vertrek bij Oranje is een DVD waard.quote:Op zondag 5 april 2009 18:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
Van Gaal, daar kan je een aparte DVD van maken
Vraah het hem in VBL Feedback.quote:Op zondag 5 april 2009 20:13 schreef sezten het volgende:
Tong waarom sluit die Ambrosius jou TV TIP topic
VBL heeft hier niks mee te maken.quote:
Oh je gaat me pakken op een typo.quote:Op zondag 5 april 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
VBL heeft hier niks mee te maken.
Nu weer ontopic graag. De Reunie begint bijna.
Ja terecht natuurlijk dat dat in het Studio Sport topic moet worden besproken terwijl het een zelfstandig programma isquote:
Wat ben jij toch een ongelooflijke matennaaierquote:Op zondag 5 april 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
wat ben je toch aan t zeiken gast de laatste tijd. Seksgebrek ofzo?quote:Op zondag 5 april 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iemand die dvd al gezien, de moeite waard om te kopen?quote:Op zondag 5 april 2009 10:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Jep http://www.bol.com/nl/p/d(...)006557420/index.html
Als het goed is krijg ik hem vandaag thuis van Cosmox.nl !quote:Op maandag 6 april 2009 13:43 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Iemand die dvd al gezien, de moeite waard om te kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |