iddquote:Op zondag 5 april 2009 18:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
Van Gaal, daar kan je een aparte DVD van maken
Idd, constant Bert dit, Bert dat!quote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef marcodej het volgende:
Een clipje met boze sporters, alleen maar met Bert Maalderink volgens mij.![]()
alleen al zijn persconferentie bij het vertrek bij Oranje is een DVD waard.quote:Op zondag 5 april 2009 18:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
Van Gaal, daar kan je een aparte DVD van maken
Vraah het hem in VBL Feedback.quote:Op zondag 5 april 2009 20:13 schreef sezten het volgende:
Tong waarom sluit die Ambrosius jou TV TIP topic
VBL heeft hier niks mee te maken.quote:
Oh je gaat me pakken op een typo.quote:Op zondag 5 april 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
VBL heeft hier niks mee te maken.
Nu weer ontopic graag. De Reunie begint bijna.
Ja terecht natuurlijk dat dat in het Studio Sport topic moet worden besproken terwijl het een zelfstandig programma isquote:
Wat ben jij toch een ongelooflijke matennaaierquote:Op zondag 5 april 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
wat ben je toch aan t zeiken gast de laatste tijd. Seksgebrek ofzo?quote:Op zondag 5 april 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iemand die dvd al gezien, de moeite waard om te kopen?quote:Op zondag 5 april 2009 10:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Jep http://www.bol.com/nl/p/d(...)006557420/index.html
Als het goed is krijg ik hem vandaag thuis van Cosmox.nl !quote:Op maandag 6 april 2009 13:43 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Iemand die dvd al gezien, de moeite waard om te kopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |