Het eerste deel van die finale had bijna 1 miljoen kijkers minder en 500.000 mensen zapten weg na de uitzending van de Reünie.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:02 schreef Nouk het volgende:
Gister was het natuurlijk tussen de finale van Joseph.
Ik ook nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had dus nog nooit van dat nummer gehoord.
Valensia is niks veranderd.. is een bekend liedje Gaia!! Leuke uitzending weer.Volgende week om 20:20 uurquote:
Ik luisterde Valensia al toen ik een kleine Miam was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Valensia is niks veranderd.. is een bekend liedje Gaia!! Leuke uitzending weer.Volgende week om 20:20 uur
Ik was en ben ouder jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:21 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik luisterde Valensia al toen ik een kleine Miam was.
Phantom of the opera van Valensia vind ik ook nog steeds ge-we-l-dig!
Net als Tere en natuurlijk Bohemian Rhapsody.![]()
Wat een artiest..
En of!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik was en ben ouder jaIs wel een mooie man vind ik.
Dat die man niet voorgoed terug keert naar Nederland..Alhoewel moeilijk is om een baan te zoeken hier..quote:
Hij zou altijd nog een simpele baan in NL kunnen nemen als call center agent ofzo, zoiets deed ie volgens mij daar ook (telefonische verkoop).quote:Op maandag 12 januari 2009 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat die man niet voorgoed terug keert naar Nederland..Alhoewel moeilijk is om een baan te zoeken hier..
Maar daar wonen als een kluisernaar
quote:Klas 5 uit 1991 van de Antoon Schellensschool. Dit is een school voor speciaal onderwijs. Hier komen kinderen terecht die leer- en/of gedragsproblemen hebben. De leerlingen zitten in kleine klassen en krijgen extra veel aandacht van docenten. Er was een afdeling leao en een mavo die vijf in plaats van vier jaar duurde.
Op deze school zaten kinderen van divers pluimage. Zoals Roelant. Hij was gek van papegaaien. Voor zijn studie biologie liep hij stage in Colombia, om een zeer speciale papegaai te bestuderen. Roelant werd ontvoerd door de FARC en heeft bijna acht maanden in het oerwoud gevangengezeten. Na betaling van losgeld kwam hij vrij. Terug in Nederland maakte hij zijn studie biologie af. Toch vertrok hij afgelopen november 2008 weer naar Zuid-Amerika. Samen met zijn vriendin bezocht hij Brazilië, om te onderzoeken of hij daar een project met papegaaien kan opzetten. De reünie ging met hem mee.
De licht gehandicapte Alex had maar één droom: vrachtwagenchauffeur worden. Door een breuk in zijn voet ging dit echter niet door. Een moeilijke periode volgde. Het feit dat zijn vader zijn handicap niet kon aanvaarden en dat hij altijd een buitenbeentje is geweest op school, brak hem op. Alexander raakte aan de drank. Inmiddels heeft hij de weg omhoog weer gevonden. Met zijn gezondheid gaat het goed en de relatie met zijn vader is weer een stuk beter. Alexander volgt nu een opleiding voor vrachtwagenchauffeur. Op de dag van zijn examen, wachten wij samen met zijn vader en moeder op de uitslag. In een openhartig gesprek vertellen Alexander en zijn vader over hun vroegere relatie.
Ivo besefte al vroeg dat hij een hoge functie moest gaan bekleden om ergens te komen. Hij studeerde af op de heao, richting facilitaire dienstverlening. Hij kreeg een goede baan, maar kon het in de snelle, commerciële wereld niet volhouden. Ivo werkt nu als verhuizer. Dit vindt hij een nederlaag, maar is wel gelukkig
Absoluutquote:Op zondag 18 januari 2009 22:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Was een mooie en indrukwekkende uitzending.
Ja echt een indrukwekkend verhaal van die man..Rob doet dit beter dan ''Kampheus Boeit''.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:09 schreef justshutup het volgende:
Indrukwekkend verhaal van die man die als enige Nederlander de Estonia ramp overleefde.
Mooi programma, keer op keer weer!
quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef golfer het volgende:
Speciale uitzending nu, met de coryfeeën van Studio Sport.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef tong80 het volgende:
Vanavond een speciale uitzending vanwegen 50-jaar Studio Sport
Ruud ter Weijdenquote:Op zondag 5 april 2009 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Leuk dat al die oude gezichten er ook zijn... zoals Griselda Visser en Annette van Trigt
quote:
Iddquote:Op zondag 5 april 2009 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Die Tom Egbers ziet er toch nog verdomd goed uit voor een 50'er hoor....
Die staat al met een been in het graf... die zal wel niet meer aanspreekbaar zijnquote:
Die heeft te veel last van Korzakov om daar te kunnen zitten.quote:
Ik denk dat je zou schrikken. Heb 'm hier in Maastricht recent niet meer gezien, maar ergens vorig jaar schuifelde ie richting PIN-automaat naast 't station... Wat een zielig hoopje... En daarna weer terug naar het Brand Beerhoes ertegenover...quote:
Ik ben bang dat die dat helaas niet met aankan.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Anette van Tricht en Giselda Visser zijn met ruzie weggegaanquote:Op zondag 5 april 2009 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Ben ook benieuwd of je wat onderhuidse spanningen te zien krijgt... heb altijd het idee dat sommige mensen bij Studio Sport nooit zo heel goed met elkaar door een deur konden... Dijkstra en Smeets bijvoorbeeld
Maar presenteren kan ie nietquote:Op zondag 5 april 2009 20:37 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Zal Gullit ook leuk vinden... nog een keer met zijn blote leuter in beeld
Het is een negerquote:
En een vakvrouw pur sang... vond haar bij het Journaal ook sterk... maar het is ook geen makkelijke tante... dat zal wel de reden zijn dat ze overal met slaande deuren is vertrokkenquote:
Dat Annette pas sinds 2000 weg is. Voor mijn gevoel is ze al veel langer weg.quote:Op zondag 5 april 2009 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Annette is ook totaal niet veranderd.
Dat valt toch wel meequote:
Dat ze er al van 1988 zatquote:Op zondag 5 april 2009 20:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat Annette pas sinds 2000 weg is. Voor mijn gevoel is ze al veel langer weg.
Yup, idd. Die weet wel wat ze wilquote:Op zondag 5 april 2009 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En een vakvrouw pur sang... vond haar bij het Journaal ook sterk... maar het is ook geen makkelijke tante... dat zal wel de reden zijn dat ze overal met slaande deuren is vertrokken
Ik vond en vind haar eng.quote:Op zondag 5 april 2009 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Griselda Visser... aparte intrigerende vrouw
Gelukkig een medestanderquote:
Verslaggever... maakt altijd leuke filmpjesquote:
Iemand die heel veel prachtige reportages voor Studio Sport heeft gemaakt.quote:
Altijd al een rare teef gevonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |