Die staat al met een been in het graf... die zal wel niet meer aanspreekbaar zijnquote:
Die heeft te veel last van Korzakov om daar te kunnen zitten.quote:
Ik denk dat je zou schrikken. Heb 'm hier in Maastricht recent niet meer gezien, maar ergens vorig jaar schuifelde ie richting PIN-automaat naast 't station... Wat een zielig hoopje... En daarna weer terug naar het Brand Beerhoes ertegenover...quote:
Ik ben bang dat die dat helaas niet met aankan.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Die Tom Egbers ziet er toch nog verdomd goed uit voor een 50'er hoor....
Anette van Tricht en Giselda Visser zijn met ruzie weggegaanquote:Op zondag 5 april 2009 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Ben ook benieuwd of je wat onderhuidse spanningen te zien krijgt... heb altijd het idee dat sommige mensen bij Studio Sport nooit zo heel goed met elkaar door een deur konden... Dijkstra en Smeets bijvoorbeeld
Maar presenteren kan ie nietquote:Op zondag 5 april 2009 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Die Tom Egbers ziet er toch nog verdomd goed uit voor een 50'er hoor....
quote:Op zondag 5 april 2009 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Zal Gullit ook leuk vinden... nog een keer met zijn blote leuter in beeld
Het is een negerquote:
En een vakvrouw pur sang... vond haar bij het Journaal ook sterk... maar het is ook geen makkelijke tante... dat zal wel de reden zijn dat ze overal met slaande deuren is vertrokkenquote:
Dat Annette pas sinds 2000 weg is. Voor mijn gevoel is ze al veel langer weg.quote:Op zondag 5 april 2009 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Annette is ook totaal niet veranderd.
Dat valt toch wel meequote:
Dat ze er al van 1988 zatquote:Op zondag 5 april 2009 20:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat Annette pas sinds 2000 weg is. Voor mijn gevoel is ze al veel langer weg.
Yup, idd. Die weet wel wat ze wilquote:Op zondag 5 april 2009 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En een vakvrouw pur sang... vond haar bij het Journaal ook sterk... maar het is ook geen makkelijke tante... dat zal wel de reden zijn dat ze overal met slaande deuren is vertrokken
Ik vond en vind haar eng.quote:Op zondag 5 april 2009 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Griselda Visser... aparte intrigerende vrouw
Gelukkig een medestanderquote:
Verslaggever... maakt altijd leuke filmpjesquote:
Iemand die heel veel prachtige reportages voor Studio Sport heeft gemaakt.quote:
Altijd al een rare teef gevonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |