http://en.wikipedia.org/wiki/Motivational_posterquote:Op zondag 29 maart 2009 22:02 schreef PAA-053 het volgende:
Waar kom de 'motivational' eigenlijk vandaan?
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ja leuk hoor het topic vervuilen met je post zonder plaatjesquote:Op maandag 13 april 2009 19:35 schreef Bootje84 het volgende:
kunnen de mensen aub stoppen met het plaatsen van replies zonder plaatjes? Probeer dit topic aub zo schoon mogelijk te houden en post alleen plaatjes!
Mocht je toch een reply willen posten, doe dit dan met een paar plaatjes erbij!
Bvd,
Bootje
Link werkt niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef kalibr het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog meer foto's van haar(nsfw)
http://meukblog.vasnd.com/2009/04/15/motivationals/
jah, webhost doet moeilijk, mag niet referren vanaf fokquote:
Misschien dat jullie het niet zagen omdat de resolutie automatisch wordt aangepast voor de layout, maar toen ik deze voor het eerst keek, trok de bovenkant van de foto natuurlijk vooral mijn aandacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Re-done:quote:Op zondag 31 mei 2009 21:01 schreef Mirel het volgende:
En motivationals horen niet op die manier te zijn eigenlijk.
die kwam ik ook al tegen in de skittles uitvoering:quote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:17 schreef Mopst3r het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet dezelfde van oh sweet futurama's on?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:20 schreef dj-rico01 het volgende:
hier ga ik veel geld mee verdienen:
motifacials.com
OMG dat kan ik ookquote:
Same here, kwam die foto tegen na een google search op lip curlquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:32 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
OMG dat kan ik ook
Maar of het echt erfelijk is weet ik niet, m'n ouders kunnen het allebei helemaal niet maar m'n oma kon het een beetje
http://74.125.77.132/search?q=cache:pCHKc4cMMyIJ:forum.fok.nl/topic/1299214+site:forum.fok.nl+motivationals&cd=18&hl=en&ct=clnk&client=firefox-aquote:
Dat komt, omdat een admin alle onzinreplies heeft verwijderd, en daarom pastte het nog in deel 1. Als mensen nu eens een keer leren om alleen plaatjes te posten, ipv te slowchatten, is het topic nog wat waardquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
http://74.125.77.132/search?q=cache:pCHKc4cMMyIJ:forum.fok.nl/topic/1299214+site:forum.fok.nl+motivationals&cd=18&hl=en&ct=clnk&client=firefox-a
zal wel samengevoegd hier mee zijn
quote:
quote:
Leer nou eens lezen klapjosti'squote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat komt, omdat een admin alle onzinreplies heeft verwijderd, en daarom pastte het nog in deel 1. Als mensen nu eens een keer leren om alleen plaatjes te posten, ipv te slowchatten, is het topic nog wat waard
En nee, ga niet op deze reactie reageren, maar post gewoon lekker motivationals, waar het topic voor is!!!
ik denk die bkladeren naast haar hoofdquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
iemand énig idee wat daarmee is?
Ziet eruit als een of ander beest jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denk die bkladeren naast haar hoofd
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef MikeyMo het volgende:
het is tijd voor de Vrijdagnacht opdracht:
[ afbeelding ]
Wie maakt er een mooie van
Ik ben ff blanco
Als je zelf niks doet mag je een ander ook niet af krakenquote:
Emile Squote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:01 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik weet wie het is, hij is heel slim (maar dan ook echt rainman slim).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |