abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 april 2009 @ 20:45:21 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67657007
Nouja dan lijkt me PSV volgend jaar toch een prima optie......... zo'n deal moet toch niet zo lastig zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 2 april 2009 @ 21:16:04 #127
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_67657799
quote:
Op donderdag 2 april 2009 20:45 schreef rubbereend het volgende:
Nouja dan lijkt me PSV volgend jaar toch een prima optie......... zo'n deal moet toch niet zo lastig zijn.
Precies.
En zoals al eerder gezegd door iemand, met Rutten - Hiddink is het lijntje zo gelegd natuurlijk.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_67663346
quote:
'PSV wil Schalke helpen met afkoopsom voor Rutten'

PSV lijkt bereid te zijn een afkoopsom te betalen voor Fred Rutten. De coach staat bovenaan het lijstje van de Eindhovense club, maar heeft tevens nog recht op een ontslagregeling voor zijn contract tot medio 2010 bij Schalke 04.

De Duitse topclub zette Rutten onlangs op straat naar aanleiding van de tegenvallende resultaten. Het contract van de trainer liep echter nog anderhalf jaar door, waardoor een hoge afkoopsom betaald zou moeten worden. PSV wil daarin enigszins schikken middels een financiële regeling, meldt AD/Sportwereld.

Overigens heeft Rutten reeds gesproken met PSV om daar vanaf aankomend seizoen hoofdtrainer én technisch directeur te worden. Daarin liet de oud-trainer van onder meer FC Twente weten dolgraag Orlando Engelaar (Schalke 04) en Eljero Elia (FC Twente) vast te willen leggen.
bron: voetbalprimeur
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 april 2009 @ 00:22:42 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67663697
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:07 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat klinkt alsof er voortvarend wordt gewerkt, snel binnen halen. En dan mag Rutten ff lekker een week op vakantie. Met Engelaar en Elia is het budget trouwens wel op denk ik...... in het beste geval
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67663902
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat klinkt alsof er voortvarend wordt gewerkt, snel binnen halen. En dan mag Rutten ff lekker een week op vakantie. Met Engelaar en Elia is het budget trouwens wel op denk ik...... in het beste geval
mja.. maar of dat nou de spelers zijn die PSV naar een hoger plan brengen.. ik weet het niet.. ik zie meer heil in het halen van spelers voor de back posities..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 april 2009 @ 00:39:51 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67663959
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:36 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mja.. maar of dat nou de spelers zijn die PSV naar een hoger plan brengen.. ik weet het niet.. ik zie meer heil in het halen van spelers voor de back posities..
vooral linksback, daar ligt het kwetsbaarste punt. Kromkamp voldoet in principe voor rechts.

Maar er moet gewoon kwaliteit bij in de verdediging.

Maar in het middenveld heb je vervanging voor mendez nodig -> Engelaar.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67663997
Die Chinees is toch ook een middenvelder?
pi_67664043
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vooral linksback, daar ligt het kwetsbaarste punt. Kromkamp voldoet in principe voor rechts.

Maar er moet gewoon kwaliteit bij in de verdediging.

Maar in het middenveld heb je vervanging voor mendez nodig -> Engelaar.
mendez gaat op zeker weg dan? en ik vind dat Bakkal best wel de positie van Mendez kan overnemen.. Hoe zit het met Salcido, blijft ie of gaat ie weg?
pi_67664743
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:42 schreef Radegast het volgende:
Die Chinees is toch ook een middenvelder?
Klopt
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:02:30 #135
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67670073
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 00:07 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Wat een onzin. Schalke ontslaat een trainer, en PSV moet ervoor opdraaien? Ik weet niet wie hier zit te onderhandelen, maar laat die Duitsers lekker stikken in hun contract.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_67670122
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:02 schreef ErikT het volgende:

[..]

Wat een onzin. Schalke ontslaat een trainer, en PSV moet ervoor opdraaien? Ik weet niet wie hier zit te onderhandelen, maar laat die Duitsers lekker stikken in hun contract.
Volgens mij hebben ze hem niet ontslagen, maar op non-actief gesteld en staat hij nog steeds bij hen onder contract.
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:06:40 #137
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67670209
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:04 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze hem niet ontslagen, maar op non-actief gesteld en staat hij nog steeds bij hen onder contract.
Ja, dat klopt. En wat dan nog? Het is toch niet zo alsof PSV hem daar weg wil kopen, zoals bv met Valencia en Koeman?
pi_67670404
voetbalprimeur wordt niet echt gezien als betrouwbaar maar indien psv hier aan mee gaat werken is het gewoon wanbeleid. je kunt je geld toch wel anders besteden dan schalke helpen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67670513
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:06 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. En wat dan nog? Het is toch niet zo alsof PSV hem daar weg wil kopen, zoals bv met Valencia en Koeman?
Bij Schalke zijn ze natuurlijk ook niet achterlijk en dat ze de interesse van PSV aangrijpen om de afkoopsom omlaag te brengen, is niet meer dan logisch.
pi_67670528
Inderdaad, maar wanbeleid is ook beleid!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:19:20 #141
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67670600
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:16 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Bij Schalke zijn ze natuurlijk ook niet achterlijk en dat ze de interesse van PSV aangrijpen om de afkoopsom omlaag te brengen, is niet meer dan logisch.
Dat is idd niet meer dan logisch.
En als PSV dan zegt: "Stik er lekker in, jullie willen hem toch kwijt? Wat hebben wij er nou mee te maken?" dan is dat ook niet meer dan logisch.
pi_67670737
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:19 schreef ErikT het volgende:

[..]

En als PSV dan zegt: "Stik er lekker in, jullie willen hem toch kwijt? Wat hebben wij er nou mee te maken?" dan is dat ook niet meer dan logisch.
Inderdaad, ik zie Rutten heel graag komen maar niet op deze manier. Hard spelen is hier het credo
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67670796
quote:

[..]

Dan zou Schalke hem formeel nog onder contract kunnen houden en kan PSV fluiten naar Rutten.
Zo lang het bedrag wat voor Rutten betaald zou worden binnen proporties blijft, heb ik niet echt moeite met de beschreven constructie, om eerlijk te zijn.

PSV kennende zal het wel weer in de miljoenen gaan lopen.
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:25:11 #144
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_67670819
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:06 schreef ErikT het volgende:

[..]

Volgens mij wel hoor, aangezien hij nog onder contract staat bij Schalke. Schalke moet hem sowieso betalen en als PSV hem zo graag wil, dan zou ik het als Schalke zijnde ook zo spelen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_67670986
Gewoon bluffen. Schalke kan een trainer toch niet maandenlang op non-actief houden. Zij moeten op een gegeven moment ook verder. Wachten, of anders verder kijken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67671065
quote:

[..]

. Hopelijk doen ze dat, maar met de huidige leiding weet je maar nooit ...
pi_67671684
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 11:30 schreef mcyodogg het volgende:
Gewoon bluffen. Schalke kan een trainer toch niet maandenlang op non-actief houden. Zij moeten op een gegeven moment ook verder. Wachten, of anders verder kijken.
Inderdaad
pi_67676472
Ik geloof dat voetbalzone bericht ook niet hoor. Áls ze zoiets van plan zijn, gaan ze dat middel pas inzetten als het niet anders kan lijkt mij.
pi_67676719
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:10 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik geloof dat voetbalzone bericht ook niet hoor. Áls ze zoiets van plan zijn, gaan ze dat middel pas inzetten als het niet anders kan lijkt mij.
Het komt van voetbalprimeur en zij melden AD/Sportwereld als bron
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zaterdag 4 april 2009 @ 03:39:57 #150
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67697417
Ook baggere bronnen. Allemaal amsterdams.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')