Wat tof!!quote:Op zondag 29 maart 2009 10:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb samen met iemand anders een galerie en ik schilder. En nu moet ik dus naar de galerie.
Ging mij ook te ver iddquote:Die Sonja maakt het wel bont vandaag met d'r 600 calorietjes!! Goed dat je het zelf aanvult!!
de korte reactie:quote:Op zondag 29 maart 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
Ja, was leuk. De hele middag en avond waren gezellig, Hij is leuk, bezit ook heel veel eigenschappen die ik tof vind en sport zelfs op nationaal niveau. En laat ook merken dat hij mij heel leuk vindt.. En daar gaat het fout geloof ik
Hm, kan het niet precies onder woorden brengen, ik weet nog niet of ik bereid ben om mijn vrijheid op te geven.. En ik geloof wel dat hij dat zou willen. Maar misschien moet ik er niet teveel over nadenken en zien waar het schip strandt.
Niet expliciet, maar ik merk het, tussen de regels door. En ik wil het hier dus ook nog helemaal niet over hebben, want ik wil hem gewoon beter leren kennen en dan pas bekijken hoe verder te gaan. Maar omdat ik voel en merk dat hij daar sneller in is, en meer verwacht, voel ik me wel genoodzaakt om het onderwerp aan te snijden. Het enige wat ik nu nog heb gedaan is benadrukken dat ik het belangrijk vind om dingen rustig aan te doen.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh, na de 2e date gaat het daar al over????
quote:Op zondag 29 maart 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:
OMG , ik ben een man met bindingsangst!
Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens: ik heb echt niet bij elke date de illusie of intentie er (wellicht) een relatie aan over te houden. Sterker nog, meestal date ik gewoon om het datenquote:Op zondag 29 maart 2009 10:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
de korte reactie:
Vrouwen *zucht*
de lange reactie:
Dat is natuurlijk wel het hele idee van daten, schat...dat het ergens toe leidt...al kan het natuurlijk gewoon zo zijn dat het in dit geval te hard gaat voor je gevoel, of hij te hard van stapel loopt...of dat de spanning nu al minder is, omdat je weet dat hij verder wil...in welk geval je er of goed over na moet denken wat je nou eigenlijk wil (maar goed, daar ga je toch niet uitkomen..hiervoor verwijs ik graag terug nar de korte reactie), of het er met hem over hebben (altijd een goed idee, een goed gesprek over waar de relatie eigenlijk heen gaat na een paar dates...
), of het gewoon maar moet laten gebeuren en goed moet opletten dat je niets doet waar je niet achter staat...
![]()
het is mooi weer om te gaan sporten!quote:Op zondag 29 maart 2009 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook allemaal leuke zomerklerenalleen pas ik daar nu nog niet in
![]()
Ik kan helaas niet sporten cyclechick...quote:Op zondag 29 maart 2009 10:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
het is mooi weer om te gaan sporten!
Word je gelukkig van, kun je je beter tegen stress wapenen en dan pas je sneller in je zomerkleding
Ja, ok...snap ik wel....daten is in de eerste plaats gewoon leuk!quote:Op zondag 29 maart 2009 10:38 schreef cyclechick het volgende:
Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens: ik heb echt niet bij elke date de illusie of intentie er (wellicht) een relatie aan over te houden. Sterker nog, meestal date ik gewoon om het datenOmdat iemand leuk is, en ik daar een leuke tijd mee kan hebben, terwijl ik weet dat ik diegene niet leuk genoeg/passend genoeg vind om er daadwerkelijk een vaste relatie van te maken.
Dat dusquote:Ik merk inderdaad wel, dat de spanning minder is omdat ik weet dat hij mij ziet zitten en niet voor 1 avondjeIk hou van jagen en van mensen die op mij jagen
![]()
![]()
En ik weet wel wat ik wil: ik wil uiteindelijk gewoon de perfecte kerel vinden, waar ik lekker samen mee kan zijn en die ik een stuk van mijn leven wil geven, maar tot die tijd wil ik gewoon een leuke tijd hebben![]()
quote:En momenteel probeer ik het laatste te doen. Dat eennalaatste, dat goede gesprek was sarcastisch tochLijkt mij in ieder geval niet zo;n puik plan om na 2 dates zo'n gesprek te hebben
(overigens hebben we elkaar al wel vaker gesproken, best veel gebeld)
graag gedaanquote:
je bedoelt 'minder' neem ik aan?quote:Op zondag 29 maart 2009 10:40 schreef AKnynke het volgende:
ik zie nog wat tegen m'n zomerkleren op, want die verhullen wat meer. De teugels gaan weer aan dus...
Bodyshape (ene dag gewoon, andere dag met nadruk op BBB)quote:
ehh...ja. bah, taal.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je bedoelt 'minder' neem ik aan?
Goedemorgen
Yes, agreesquote:Op zondag 29 maart 2009 10:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ja, ok...snap ik wel....daten is in de eerste plaats gewoon leuk!maar uiteindelijk is er ergens wel een soort stiekeme, onderliggende hoop/verwachting/gedachte dat dat ook wel de praktische manier is om iemand tegen te komen die zo leuk is dat je er gewoon aan vast blijft zitten...
[..]
Dat dus
...en ik geef je gelijk hoor...ik schrik ook altijd enorm van mensen die meteen dingen voor over maanden gaan plannen, terwijl ik nog maximaal met volgende week bezig ben...dat leidt tot verwachtingen, en twijfel bij mij of ik die wel kan/wil waarmaken, en dat leidt weer tot teveel nadenken, en als dat al na een paar dates gebeurt...een periode die wat mij betreft gewoon leuk moet zijn en dus zonder al te veel nadenken moet gaan...dan is dat meestal het begin van het einde...enthousiasme en mensen die je echt leuk vinden...bah![]()
[..]...en dat goede gesprek was inderdaad sarcastisch...
Spinningfietsen bijten niet, en de instructeurs doorgaans ook niet..quote:Op zondag 29 maart 2009 10:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bodyshape (ene dag gewoon, andere dag met nadruk op BBB)
Spinning durf ik niet
dan is dat het belangrijkste, en moet je er nu gewoon lekker over ophoudenquote:Op zondag 29 maart 2009 10:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Yes, agrees![]()
Maar los van al mijn nadenkerij hebben we heerlijk gegeten gister, en een hele leuke date gehad
Ja nouja, misschien dat ik het eens probeer als ik bodyshape niets vindquote:Op zondag 29 maart 2009 10:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Spinningfietsen bijten niet, en de instructeurs doorgaans ook niet..
Misschien blief ik 'm ook wel hoor, maar ik ben er gewoon nog niet achter, want we kennen elkaar nauwelijks en dan wil ik niet gelijk teveel vastleggen. Dat benauwt mequote:Op zondag 29 maart 2009 11:10 schreef kwakveense het volgende:ik wil dus wel zo'n kerel die cycleckick niet blieft...ik vind mensen met bindingsangst stiekem een beetje raar
is dat gek?
misschin komt dat omdat ik de intentie van het samen blijven niet per sé zie als het ook daadwerkelijk vol moeten houden... maar dat het een fijn idee is dat iemand wel vooruit wil kijken (en ondertussen kan t nog 3000 keer fout gaan, dat merk ik dan onderweg wel)
hallo, ik ben deels bijgelezen (tot gisteren 21 uur ongeveer) was bij mn ouders in Boskoop. Had vrijdag de auto geleend en heb in totaal een uur of 5,5 achter t stuur gezeten vrijdag, heerlijk, nu durf ik écht weer (ik reed wat vrienden naar nijmegen, en daarna via allerlei omwegen mensen thuisbrengend weer terug) heb nu ook in t donker gereden en ben weer helemaal rijklaarvind t leuker dan ooit voorheen!
verder ben ik er net achter gekomen dat ik 50% van mn jaarsportkaart kan declareren bij mn zorgerszekering vanwege de collectiviteitsovereenomst met de uni, en dat ik de andere 50% in t keuzemodel van mn brutosalaris kan laten aftrekken... sporten wordt bijna gratis!!ik wilde vanochtend al gaan maar ik ben echt nog best wel ziek. mn hoofd doet alleen maar bonken en ik ben benauwd, dus sla nog maar even een dagje over... misschien zo even met gewichtjes spelen...dat kan wel...en een pilates dvdtje ofzo
voelde me dit weekend zo vet en opgeblazen, ben t helemaal zat...vikje! wat tof!! hoe klinkt muziek nu met je CI??
Ja, je hebt geljik. Misschien ben ik ook wel aan het 'zoeken' naar dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
CC: verwar enthousiasme niet met zich willen binden hè!! Daar is hij waarschijnlijk ook niet mee bezig, dat zou vreemd zijn!!
ik snap e deels wel hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 11:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Misschien blief ik 'm ook wel hoor, maar ik ben er gewoon nog niet achter, want we kennen elkaar nauwelijks en dan wil ik niet gelijk teveel vastleggen. Dat benauwt me![]()
Wat goed dat je gratizz kunt sporten! Dat is goed geregeld![]()
Uitziekse en volgende week met frisse moed ertegenaan dus
hoe weet je dat dan? ik weet het nl nooit....ik twijfel meestal alleen maar...quote:Op zondag 29 maart 2009 11:19 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik wist het wel na twee dates hoor!Alleen heb ik dat niet besproken toen volgensmij
bindingsdrang?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:21 schreef kwakveense het volgende:
(ik heb nooit een date, dus laat staan een met bindingsdrang)
Ik ook, en ik wil graag zeker weten dat ik de allerleukste heb, dus moet ik eigenlijk blijven daten totdat ik ALLE mannen heb ontmoetquote:Op zondag 29 maart 2009 11:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hoe weet je dat dan? ik weet het nl nooit....ik twijfel meestal alleen maar...
Om heel eerlijk te zijn vind ik het wel spannend. Ik heb het gevoel dat alles weer open staat.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:19 schreef cyclechick het volgende:
Hoe bevalt het voor jou om vrijgezel te zijn nu, Co? al een beetje gewend aan dat idee?
Is het contact nog steeds goed tussen jou en de exmr?
Als je twijfelt is het (bijna) nooit goedquote:Op zondag 29 maart 2009 11:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hoe weet je dat dan? ik weet het nl nooit....ik twijfel meestal alleen maar...
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:28 schreef conleche het volgende:
Ik heb maar 1x "liefde op het eerste gezicht" meegemaakt en dat was met P. En dat was wederzijds. Onafscheidelijk na de 1e date.
En dat maakt het wel des te zuurder, dat dat uiteindelijk dus ook niets wil zeggen.
Wat fijn! En wat goed ook, dat jullie dat kunnen. Ik ben nooit zo goed in het onderhouden van contact nadat een relatie verbroken is, maargoed jullie zijn ook goed uit elkaar gegaan, toch?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik het wel spannend. Ik heb het gevoel dat alles weer open staat.
Natuurlijk vind ik het af en toe nog wel verdrietig en ook vreemd. Dan bedenk ik me ineens bij sommige details: o nee, dat is niet meer nu.
Ik heb nog steeds goed contact met P. We spreken elkaar wel 3 of 4 x in de week nog. Daar ben ik echt erg blij om!!
soms zou het zo makkelijk zijn om gewoon eens echt verliefd te kunnen worden...quote:Op zondag 29 maart 2009 11:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ook, en ik wil graag zeker weten dat ik de allerleukste heb, dus moet ik eigenlijk blijven daten totdat ik ALLE mannen heb ontmoetHet leven is zwaar
ik wil geen flaws voor lief nemen...quote:Op zondag 29 maart 2009 11:28 schreef Muis006 het volgende:
Maar de allerleukste bestáát niet. Dat zou evolutionair gezien ook niet echt voordelig zijn. Je wordt expres 'verliefd' zodat je de flaws van de ander voor lief neemt, waardoor de kans op voortplanting groter wordt.
Ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:28 schreef conleche het volgende:
Ik heb maar 1x "liefde op het eerste gezicht" meegemaakt en dat was met P. En dat was wederzijds. Onafscheidelijk na de 1e date.
En dat maakt het wel des te zuurder, dat dat uiteindelijk dus ook niets wil zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |