abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67513608
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bodyshape (ene dag gewoon, andere dag met nadruk op BBB)

Spinning durf ik niet
Spinningfietsen bijten niet, en de instructeurs doorgaans ook niet..
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zondag 29 maart 2009 @ 10:54:48 #27
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67513637
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:52 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Yes, agrees
Maar los van al mijn nadenkerij hebben we heerlijk gegeten gister, en een hele leuke date gehad
dan is dat het belangrijkste, en moet je er nu gewoon lekker over ophouden mocht het nog eens echt een probleem worden, dan kun je altijd nog actie ondernemen...sterker nog, dat gaat dan meestal vanzelf wel...

je moet het jezelf niet lastiger maken dan noodzakelijk natuurlijk
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67513650
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:52 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Spinningfietsen bijten niet, en de instructeurs doorgaans ook niet..
Ja nouja, misschien dat ik het eens probeer als ik bodyshape niets vind De lessen zitten de eerste 3 weken toch al vol zag ik
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:00:14 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67513708
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:
OMG , ik ben een man met bindingsangst!
.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 maart 2009 @ 11:01:06 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67513718
Net naar Daar gaat ze geluisterd van Clouseau, op m'n iPod. En die hoor ik serieus waar voor het eerst Maar wat een lief liedje .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 maart 2009 @ 11:10:32 #31
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67513823
ik wil dus wel zo'n kerel die cycleckick niet blieft...ik vind mensen met bindingsangst stiekem een beetje raar is dat gek? misschin komt dat omdat ik de intentie van het samen blijven niet per sé zie als het ook daadwerkelijk vol moeten houden... maar dat het een fijn idee is dat iemand wel vooruit wil kijken (en ondertussen kan t nog 3000 keer fout gaan, dat merk ik dan onderweg wel)

hallo, ik ben deels bijgelezen (tot gisteren 21 uur ongeveer) was bij mn ouders in Boskoop. Had vrijdag de auto geleend en heb in totaal een uur of 5,5 achter t stuur gezeten vrijdag, heerlijk, nu durf ik écht weer (ik reed wat vrienden naar nijmegen, en daarna via allerlei omwegen mensen thuisbrengend weer terug) heb nu ook in t donker gereden en ben weer helemaal rijklaar vind t leuker dan ooit voorheen!

verder ben ik er net achter gekomen dat ik 50% van mn jaarsportkaart kan declareren bij mn zorgerszekering vanwege de collectiviteitsovereenomst met de uni, en dat ik de andere 50% in t keuzemodel van mn brutosalaris kan laten aftrekken... sporten wordt bijna gratis!!

ik wilde vanochtend al gaan maar ik ben echt nog best wel ziek. mn hoofd doet alleen maar bonken en ik ben benauwd, dus sla nog maar even een dagje over... misschien zo even met gewichtjes spelen...dat kan wel...en een pilates dvdtje ofzo

voelde me dit weekend zo vet en opgeblazen, ben t helemaal zat...

vikje! wat tof!! hoe klinkt muziek nu met je CI??
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67513879
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:10 schreef kwakveense het volgende:
ik wil dus wel zo'n kerel die cycleckick niet blieft...ik vind mensen met bindingsangst stiekem een beetje raar is dat gek? misschin komt dat omdat ik de intentie van het samen blijven niet per sé zie als het ook daadwerkelijk vol moeten houden... maar dat het een fijn idee is dat iemand wel vooruit wil kijken (en ondertussen kan t nog 3000 keer fout gaan, dat merk ik dan onderweg wel)

hallo, ik ben deels bijgelezen (tot gisteren 21 uur ongeveer) was bij mn ouders in Boskoop. Had vrijdag de auto geleend en heb in totaal een uur of 5,5 achter t stuur gezeten vrijdag, heerlijk, nu durf ik écht weer (ik reed wat vrienden naar nijmegen, en daarna via allerlei omwegen mensen thuisbrengend weer terug) heb nu ook in t donker gereden en ben weer helemaal rijklaar vind t leuker dan ooit voorheen!

verder ben ik er net achter gekomen dat ik 50% van mn jaarsportkaart kan declareren bij mn zorgerszekering vanwege de collectiviteitsovereenomst met de uni, en dat ik de andere 50% in t keuzemodel van mn brutosalaris kan laten aftrekken... sporten wordt bijna gratis!!

ik wilde vanochtend al gaan maar ik ben echt nog best wel ziek. mn hoofd doet alleen maar bonken en ik ben benauwd, dus sla nog maar even een dagje over... misschien zo even met gewichtjes spelen...dat kan wel...en een pilates dvdtje ofzo

voelde me dit weekend zo vet en opgeblazen, ben t helemaal zat...

vikje! wat tof!! hoe klinkt muziek nu met je CI??
Misschien blief ik 'm ook wel hoor, maar ik ben er gewoon nog niet achter, want we kennen elkaar nauwelijks en dan wil ik niet gelijk teveel vastleggen. Dat benauwt me

Wat goed dat je gratizz kunt sporten! Dat is goed geregeld
Uitziekse en volgende week met frisse moed ertegenaan dus
pi_67513896
CC: verwar enthousiasme niet met zich willen binden hè!! Daar is hij waarschijnlijk ook niet mee bezig, dat zou vreemd zijn!!
pi_67513923
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
CC: verwar enthousiasme niet met zich willen binden hè!! Daar is hij waarschijnlijk ook niet mee bezig, dat zou vreemd zijn!!
Ja, je hebt geljik. Misschien ben ik ook wel aan het 'zoeken' naar dingen die er niet zijn.
Ik ga er niet meer over nadenken en gewoon nagenieten van de leuke avond
pi_67513935
Hoe bevalt het voor jou om vrijgezel te zijn nu, Co? al een beetje gewend aan dat idee?
Is het contact nog steeds goed tussen jou en de exmr?
pi_67513936
Oh, ik wist het wel na twee dates hoor! Alleen heb ik dat niet besproken toen volgensmij
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:19:11 #37
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67513937
Goeiesmorges!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:21:13 #38
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67513961
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:14 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Misschien blief ik 'm ook wel hoor, maar ik ben er gewoon nog niet achter, want we kennen elkaar nauwelijks en dan wil ik niet gelijk teveel vastleggen. Dat benauwt me

Wat goed dat je gratizz kunt sporten! Dat is goed geregeld
Uitziekse en volgende week met frisse moed ertegenaan dus
ik snap e deels wel hoor ben zelf alleen gewoon heel anders. het vóelt voor mij helemaal niet benauwend o.i.d. omdat ik me nooit vastgelegd zal voelen als ik iets leuks plan in mei (als t in april uitgaat/niks blijkt te zijn, dan ga ik toch gewoon niet in mei??) ik vind t juist fíjn voelen als iemand de intentie heeft om dan nog wél iets te zijn, alleen voel ik het niet als benauwend dan dus, en jij wel ik liep ook maar een beetje te grappen en de gefrustreerde sjaan uit te hangen (ik heb nooit een date, dus laat staan een met bindingsdrang)

jah, ik doe mn best met uitzieken, vandaag een rustig dagje computer opruimen en tv series kijken

o- te laat, nog niks n huis ook
t- boodschapjes doen (hoera voor de stad waar op zondag alle supermarkten gewoon open zijn)
l- volkorenpannenkoekjes met zoetstof (plus vooruitbakken voor de rest van de week)
t- plakje worst/ham, brinta vezelfit cracker(s)
d- gamba's met knoflook groentes
t- kweenie, misschien wel niks.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:22:09 #39
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67513969
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:19 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik wist het wel na twee dates hoor! Alleen heb ik dat niet besproken toen volgensmij
hoe weet je dat dan? ik weet het nl nooit....ik twijfel meestal alleen maar...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:24:17 #40
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67514005
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:21 schreef kwakveense het volgende:

(ik heb nooit een date, dus laat staan een met bindingsdrang)

bindingsdrang?
pi_67514029
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:22 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik ook, en ik wil graag zeker weten dat ik de allerleukste heb, dus moet ik eigenlijk blijven daten totdat ik ALLE mannen heb ontmoet Het leven is zwaar
pi_67514039
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:19 schreef cyclechick het volgende:
Hoe bevalt het voor jou om vrijgezel te zijn nu, Co? al een beetje gewend aan dat idee?
Is het contact nog steeds goed tussen jou en de exmr?
Om heel eerlijk te zijn vind ik het wel spannend. Ik heb het gevoel dat alles weer open staat.

Natuurlijk vind ik het af en toe nog wel verdrietig en ook vreemd. Dan bedenk ik me ineens bij sommige details: o nee, dat is niet meer nu.

Ik heb nog steeds goed contact met P. We spreken elkaar wel 3 of 4 x in de week nog. Daar ben ik echt erg blij om!!
pi_67514054
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:22 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Als je twijfelt is het (bijna) nooit goed Zo zat ik voor mijn ex ook altijd excuusjes te verzinnen in mijn hoofd zegmaar.

Waardoor ik het wist? Some of the good old butterflies? Ik weet het echt niet, maar ik was echt zwáár verliefd.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:28:07 #44
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67514060
Maar de allerleukste bestáát niet. Dat zou evolutionair gezien ook niet echt voordelig zijn. Je wordt expres 'verliefd' zodat je de flaws van de ander voor lief neemt, waardoor de kans op voortplanting groter wordt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_67514069
Ik heb maar 1x "liefde op het eerste gezicht" meegemaakt en dat was met P. En dat was wederzijds. Onafscheidelijk na de 1e date.

En dat maakt het wel des te zuurder, dat dat uiteindelijk dus ook niets wil zeggen.
pi_67514095
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:28 schreef conleche het volgende:
Ik heb maar 1x "liefde op het eerste gezicht" meegemaakt en dat was met P. En dat was wederzijds. Onafscheidelijk na de 1e date.

En dat maakt het wel des te zuurder, dat dat uiteindelijk dus ook niets wil zeggen.
pi_67514100
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn vind ik het wel spannend. Ik heb het gevoel dat alles weer open staat.

Natuurlijk vind ik het af en toe nog wel verdrietig en ook vreemd. Dan bedenk ik me ineens bij sommige details: o nee, dat is niet meer nu.

Ik heb nog steeds goed contact met P. We spreken elkaar wel 3 of 4 x in de week nog. Daar ben ik echt erg blij om!!
Wat fijn! En wat goed ook, dat jullie dat kunnen. Ik ben nooit zo goed in het onderhouden van contact nadat een relatie verbroken is, maargoed jullie zijn ook goed uit elkaar gegaan, toch?

Alles staat ook weer open! en het is lente, dan heeft iedereen overal zin in Gaat helemaal goedkomen dus en je gaat je deze lente ontpoppen tot een ware flirt met je sekseh buik
  zondag 29 maart 2009 @ 11:31:08 #48
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67514105
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:25 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik ook, en ik wil graag zeker weten dat ik de allerleukste heb, dus moet ik eigenlijk blijven daten totdat ik ALLE mannen heb ontmoet Het leven is zwaar
soms zou het zo makkelijk zijn om gewoon eens echt verliefd te kunnen worden...
  zondag 29 maart 2009 @ 11:33:16 #49
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67514142
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:28 schreef Muis006 het volgende:
Maar de allerleukste bestáát niet. Dat zou evolutionair gezien ook niet echt voordelig zijn. Je wordt expres 'verliefd' zodat je de flaws van de ander voor lief neemt, waardoor de kans op voortplanting groter wordt.
ik wil geen flaws voor lief nemen...
pi_67514145
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:28 schreef conleche het volgende:

Ja, dat kan ik me voorstellen
Maar aan de andere kant schept dat opties en creeert het kansen Want als je in het vervolg iemand leuk vindt maar het is geen liefde op het eertste gezicht, wil dat dus niet zeggen dat het niks kan worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')