Ja, als je ernaast woont is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef DurumDoner het volgende:
Douche gewoon thuis, woon praktisch naast de sportschool, en die douche daar is echt nasty.
quote:
Nee als je schaakt niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef Meddo het volgende:
Niet iedereen stinkt en zweet zo als jij na een tijdje sporten
Jij houdt echt van mannen he? Al die homofobe reacties van je.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef DurumDoner het volgende:
Douche gewoon thuis, woon praktisch naast de sportschool, en die douche daar is echt nasty.
OHJA: TS wilt andermans penis zien.
Ik zeg toch ook dat dat dan een ander verhaal is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:33 schreef Beauregard het volgende:
Als ik in de sportschool ben geweest douche ik ook thuis.
Reden? Ik woon er 100m vanaf en prefereer mijn eigen badkamer.
ps. TS is een homofiel.
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef Zaith het volgende:
Je kan ook gewoon thuis douchen?![]()
Ik zelf douche liever ook niet in de sportschool. Doe het wel eens; maar liever niet. Ik vind het gewoonweg irritant om mijn sokken en alles aan te doen/krijgen (aankleden) in een kamertje met een halfnatte/vieze vloer.
Vandaar dat ik liever thuis douche; het is sneller en schoner.
Ik kan je garanderen dat ik in de sportschool echt geen stijve krijg onder de douche. Zo aantrekkelijk zijn ze nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Homo's zouden sowieso nooit gaan douchen.Die zijn veuls te bang om een stijve te krijgen.
![]()
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:43 schreef Fritztiaan het volgende:
Hahah, al die pussies die thuis douchen![]()
Schaam je je voor je pielemuisje ofzo?
Heuj.. Un homo!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat ik in de sportschool echt geen stijve krijg onder de douche. Zo aantrekkelijk zijn ze nou ook weer niet.
Ik douche er wel, maar alleen als ik weet dat ik daarna meteen andere dingen doe. Als ik gewoon naar huis ga dan douche ik thuis, aangezien douches in sportscholen vaak smerig en vies zijn.
Geeft niet hoor. "It's not the size that matters"quote:
nog een piemelfanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:44 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. "It's not the size that matters"
Ja lekker man. Echtquote:
???quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:43 schreef Fritztiaan het volgende:
Mensen die met hun boxer (vaak moslims) douchen zijn helemaal geniaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:44 schreef deepart het volgende:
[..]
Heuj.. Un homo!![]()
Grappig om er eens eentje te zien
gaan we scheldenquote:
Die grootte he, die wordt veroorzaakt door je maatjes in de douche hequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:47 schreef Lakitu het volgende:
Ik loop niet graag met m'n grootte te koop, plus de sportschool is op 3 min. fietsen, dus ik douche thuis wel.
Ts is gay trouwens. [ afbeelding ]
Scheldenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:49 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
gaan we schelden![]()
Vertel eens slik je ook?
Boxershortquote:
Wij hebben geeneens een gezamelijke douche, fucking faalhaas.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Die grootte he, die wordt veroorzaakt door je maatjes in de douche he![]()
Jij als "Alfaman" kan zich natuurlijk natuurlijk niet veroorloven dat je maatjes weten dat jij er 1 bent van het type rugridder.
Jij moet even flink op je gezichtje geswaffeld worden na een ruige bukkake.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Schelden![]()
Ik slik wel ja, jij ook?
Ja, dat stond er dus niet... ik zal al een moslim onder de douche met een boxer...quote:
Wat is het probleem dan. Infantiele kutmongoolquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij hebben geeneens een gezamelijke douche, fucking faalhaas.
Doet pijn hé.. De waarheid!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wij hebben geeneens een gezamelijke douche, fucking faalhaas.
Nee, maar alleen nichten vinden het belangrijk wat andere mannen van ze vinden. Mij interesseert het vrij weinigquote:
Komt er al voorvocht uit bij die gedachte erectiewolf? Want dat valt mij echt op he. De grootste homofoben lopen te koop met die perverse fantasieen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij moet even flink op je gezichtje geswaffeld worden na een ruige bukkake.
Ik vroeg me dat nl af vanwege je uiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:53 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee, maar alleen nichten vinden het belangrijk wat andere mannen van ze vinden. Mij interesseert het vrij weinig
oh vandaar. Nee, ik moest ff een plaatje hebben en vond deze wel grappig.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat nl af vanwege je ui
Maar ja, nichten overdrijven het vaak inderdaad een beetje
Het probleem is dat je graag leuters om je heen hebt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:53 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan. Infantiele kutmongool
/carequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Doet pijn hé.. De waarheid!
Met je kleine lulletje
Op de sportschool lopen wel altijd mannen met tieten rond...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat nl af vanwege je ui
Maar ja, nichten overdrijven het vaak inderdaad een beetje
Ik vind z`n muziek stiekem ook wel leuk, maar loop er niet mee te koop ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:56 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
oh vandaar. Nee, ik moest ff een plaatje hebben en vond deze wel grappig.
Hoho jij bent de piemelfan, mij kan het geen ruk schelen als er minder mannen in de douche van de sportschool zijn omdat ze thuis willen douchen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:54 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Komt er al voorvocht uit bij die gedachte erectiewolf? Want dat valt mij echt op he. De grootste homofoben lopen te koop met die perverse fantasieen.
Bij mij op sportschool loopt er zo`n nicht rond met dan z`n bilnaad een beetje boven ze broek uit en natuurlijk hartstikke gebruindquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Op de sportschool lopen wel altijd mannen met tieten rond...
Doet me denken aan die homo uit Reno 911quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij mij op sportschool loopt er zo`n nicht rond met dan z`n bilnaad een beetje boven ze broek uit en natuurlijk hartstikke gebruind
Inderdaad Fritztiaan staat graag in de middelpunt van de belangstelling dikke pikken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het probleem is dat je graag leuters om je heen hebt.
Haha, inderdaad een beetje op die manierquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:59 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Doet me denken aan die homo uit Reno 911
En maar blijven aandringen dat je echt wel een grote hebtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
/care
Ik heb nog nooit een smatje horen klagen.[ afbeelding ]
Wel als je het zo jammer vind dat er mannen thuis gaan douchen ipv op de sportschool dat je er serieus een topic over opent.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef Marurk het volgende:
Dus als je op de sportschool doucht ben je per definitie een piemelfan?_!
15quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Meisjes van 12 hebben nog nooit eerder een lulletje gezien en hebben dus geen vergelijkings matriaal..
Laat maar, jij snapt het niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wel als je het zo jammer vind dat er mannen thuis gaan douchen ipv op de sportschool dat je er serieus een topic over opent.
wat ik niet snap: wat kan jou het schelen als anderen niet gaan douchen?quote:
Aangezien dit dus echt geen reden kan zijn, twijfels over TS.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:06 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
wat ik niet snap: wat kan jou het schelen als anderen niet gaan douchen?
zo erg stinkt het nou toch ook weer niet?
Dan moet die ander (waar ik mee gesport heb) ook niet liggen zeiken dat ie moet wachten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:06 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
wat ik niet snap: wat kan jou het schelen als anderen niet gaan douchen?
zo erg stinkt het nou toch ook weer niet?
Stel dat het waar is, waarom maak jij je er druk om? Voel je je buiten gesloten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:56 schreef Lakitu het volgende:
Nee vind je het heel gek, die komen niet eens in je buurtquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind z`n muziek stiekem ook wel leuk, maar loop er niet mee te koop ofzo
Daarentegen Hilary Duff
Geen "ruk" schelen? Hiermee verloor je jouw geloofwaardigheid. Faggot in diguisequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hoho jij bent de piemelfan, mij kan het geen ruk schelen als er minder mannen in de douche van de sportschool zijn omdat ze thuis willen douchen.
Dan zeg je toch gewoon dat hij in die tussentijd even wat moet fietsen of 2 toestelletjes pakken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:10 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan moet die ander (waar ik mee gesport heb) ook niet liggen zeiken dat ie moet wachten.
Dat gebeurde wel, dus open ik er een topic over.
Waar zie je me meer druk maken dan jij doet?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:16 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Stel dat het waar is, waarom maak jij je er druk om? Voel je je buiten gesloten?
[..]
Nee vind je het heel gek, die komen niet eens in je buurt
Waar zie je mij mezelf uberhaupt druk maken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar zie je me meer druk maken dan jij doet?
En ik zou je kristallen bol maar terugbrengen, hij doet het niet echt. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:46 schreef Rosbief het volgende:
Gezamenlijk douchen is juist dé reden dat ik lid ben geworden van een sportschool.
Ik sta er al bekend als 'de inzeper'
Tsja, word je moe van he?quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:20 schreef Adelante het volgende:
Beetje TS is homofiel reacties verwijderd, kappen daar mee graag anders topic dicht.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij houdt echt van mannen he? Al die homofobe reacties van je.![]()
Ik moet zeggen dat ik ook liever niet heb dat anderen me naakt zien.
Dat dus. En sauna is er ook, en alles heel properquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:24 schreef hamster90 het volgende:
Ik weet niet waar jullie allemaal sporten, maar bij ons is het altijd hartstikke schoon gelukkig.
Het is juist heerlijk om na het sporten nog even van de sauna, het stoombad en het zwembad gebruik te maken om vervolgens lekker op m'n gemak op de sportschool onder de douche te gaan staan. Of gaan jullie echt allemaal naar zo'n 'krachthonk' waar alleen wat oude troep ligt en waar sjonnie en patrick naast elkaar in de spiegel hun spieren staan te showen?
Met ondergoed aan de sauna in ??????quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:42 schreef DeepChord het volgende:
Ach, het zal me boeien dat iemand ervoor kiest niet op de sportschool te douchen.
Wat ik wél ranzig vind is bepaalde personen die, na gesport te hebben, rustig naar de WC gaan en daar een bolus leggen, en dan vervolgens met hetzelfde ondergoed zo in de sauna stappen..
Veel "sportscholen" hebben niet eens dumbells van boven de 25 kg , zodat er niet "verkeerd volk" komt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:24 schreef hamster90 het volgende:
Ik weet niet waar jullie allemaal sporten, maar bij ons is het altijd hartstikke schoon gelukkig.
Het is juist heerlijk om na het sporten nog even van de sauna, het stoombad en het zwembad gebruik te maken om vervolgens lekker op m'n gemak op de sportschool onder de douche te gaan staan. Of gaan jullie echt allemaal naar zo'n 'krachthonk' waar alleen wat oude troep ligt en waar sjonnie en patrick naast elkaar in de spiegel hun spieren staan te showen?
Klopt.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Veel "sportscholen" hebben niet eens dumbells van boven de 25 kg , zodat er niet "verkeerd volk" komt.
Triest maar waar.
Schijnbaar heb je dat dus nodig.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
Hulde aan alle dikke wijven die douchen in mijn sportschoolgoed voor mn zelfvertrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |