Ja, als je ernaast woont is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef DurumDoner het volgende:
Douche gewoon thuis, woon praktisch naast de sportschool, en die douche daar is echt nasty.
quote:
Nee als je schaakt niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef Meddo het volgende:
Niet iedereen stinkt en zweet zo als jij na een tijdje sporten
Jij houdt echt van mannen he? Al die homofobe reacties van je.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef DurumDoner het volgende:
Douche gewoon thuis, woon praktisch naast de sportschool, en die douche daar is echt nasty.
OHJA: TS wilt andermans penis zien.
Ik zeg toch ook dat dat dan een ander verhaal is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:33 schreef Beauregard het volgende:
Als ik in de sportschool ben geweest douche ik ook thuis.
Reden? Ik woon er 100m vanaf en prefereer mijn eigen badkamer.
ps. TS is een homofiel.
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef Zaith het volgende:
Je kan ook gewoon thuis douchen?![]()
Ik zelf douche liever ook niet in de sportschool. Doe het wel eens; maar liever niet. Ik vind het gewoonweg irritant om mijn sokken en alles aan te doen/krijgen (aankleden) in een kamertje met een halfnatte/vieze vloer.
Vandaar dat ik liever thuis douche; het is sneller en schoner.
Ik kan je garanderen dat ik in de sportschool echt geen stijve krijg onder de douche. Zo aantrekkelijk zijn ze nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Homo's zouden sowieso nooit gaan douchen.Die zijn veuls te bang om een stijve te krijgen.
![]()
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:43 schreef Fritztiaan het volgende:
Hahah, al die pussies die thuis douchen![]()
Schaam je je voor je pielemuisje ofzo?
Heuj.. Un homo!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:40 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat ik in de sportschool echt geen stijve krijg onder de douche. Zo aantrekkelijk zijn ze nou ook weer niet.
Ik douche er wel, maar alleen als ik weet dat ik daarna meteen andere dingen doe. Als ik gewoon naar huis ga dan douche ik thuis, aangezien douches in sportscholen vaak smerig en vies zijn.
Geeft niet hoor. "It's not the size that matters"quote:
nog een piemelfanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:44 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. "It's not the size that matters"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |