Ja, als je ernaast woont is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef DurumDoner het volgende:
Douche gewoon thuis, woon praktisch naast de sportschool, en die douche daar is echt nasty.
quote:
Nee als je schaakt niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef Meddo het volgende:
Niet iedereen stinkt en zweet zo als jij na een tijdje sporten
Jij houdt echt van mannen he? Al die homofobe reacties van je.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef DurumDoner het volgende:
Douche gewoon thuis, woon praktisch naast de sportschool, en die douche daar is echt nasty.
OHJA: TS wilt andermans penis zien.
Ik zeg toch ook dat dat dan een ander verhaal is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:33 schreef Beauregard het volgende:
Als ik in de sportschool ben geweest douche ik ook thuis.
Reden? Ik woon er 100m vanaf en prefereer mijn eigen badkamer.
ps. TS is een homofiel.
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:24 schreef Zaith het volgende:
Je kan ook gewoon thuis douchen?![]()
Ik zelf douche liever ook niet in de sportschool. Doe het wel eens; maar liever niet. Ik vind het gewoonweg irritant om mijn sokken en alles aan te doen/krijgen (aankleden) in een kamertje met een halfnatte/vieze vloer.
Vandaar dat ik liever thuis douche; het is sneller en schoner.
Ik kan je garanderen dat ik in de sportschool echt geen stijve krijg onder de douche. Zo aantrekkelijk zijn ze nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Homo's zouden sowieso nooit gaan douchen.Die zijn veuls te bang om een stijve te krijgen.
![]()
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:43 schreef Fritztiaan het volgende:
Hahah, al die pussies die thuis douchen![]()
Schaam je je voor je pielemuisje ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |