Die is goedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:17 schreef borisz het volgende:
KLAAS JAN HUNTELAAR tralalalala
quote:
2-0? Doelpunt gemist. Wat voor soort doelpunt was het?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
The Virgins - Rich Girls
Van Persiiiiieeeeee
Kopbal in de 45+2 minuutquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
2-0? Doelpunt gemist. Wat voor soort doelpunt was het?
Van Persiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
2-0? Doelpunt gemist. Wat voor soort doelpunt was het?
bah t is dat ik me niet lekker voel anders had ik nu bij een maat thuis ana het bier gezeten en voetbal gekekenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nederland - Schotland. Wk kwalificatiewedstrijd.
tof!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Mag een dagje meelopen met UruzganFM. Als alles weer rustig is.
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Wow, dat is wel tof zeg!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Beterschap.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bah t is dat ik me niet lekker voel anders had ik nu bij een maat thuis ana het bier gezeten en voetbal gekeken
Vielen de spareribs als ontbijt niet lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bah t is dat ik me niet lekker voel anders had ik nu bij een maat thuis ana het bier gezeten en voetbal gekeken
dankjequote:
Wordt er nog geluisterd naar uruzfanfm ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
ik bedenk me net, ik voel me al helemaal ingeburgerd hier bij het 3fm topicterwijl ik dr met SR alleen maar kwam om te spammen en noortje
te vervelen.
Sinds je dat laatste hebt laten vallen ben je een best leuke mede poster gewordenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
ik bedenk me net, ik voel me al helemaal ingeburgerd hier bij het 3fm topicterwijl ik dr met SR alleen maar kwam om te spammen en noortje
te vervelen.
hehequote:
Ah, bij Kristel dus, want die neemt vanaf komende week de presentatie over van Miranda.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef on_air het volgende:
Idd ja ! Geluid staat op mute, maar met een schuin oog kijk ik naar de beelden en ik zie vooral Nederlanders die op de grond liggen omdat ze, al dan niet terecht, pijn hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hehe
trouwens wat zijn die nederlandse voetballers een stel aanstellerskrijgt ie een tikje tegen zn hoofd en gelijk liggen en huilen
Misschien omdat de meeste spelers te fragiel zijn voor topvoetbal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idd ja ! Geluid staat op mute, maar met een schuin oog kijk ik naar de beelden en ik zie vooral Nederlanders die op de grond liggen omdat ze, al dan niet terecht, pijn hebben.
Woensdag, Kristel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow, dat is wel tof zeg!. Ik geloof dat de nieuwe UruzganFM jock over een paar dagen begint
Jeppers.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, bij Kristel dus, want die neemt vanaf komende week de presentatie over van Miranda.
Overigens is Uruzgan.FM wel in een compleet andere studio, dus ik zal je wel niet tegenkomen.
trustenquote:
Navondquote:
Hoe is het met je kies?quote:
Das mooi k*t danquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kut. Net nog een ibuprofen erin gegooid, maar nog steeds ruk.
Je kan ook overvragenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef Jimbo het volgende:
en nog even 4-0 maken voor het af te maken
Kill it all with wodka. Of cognac.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kut. Net nog een ibuprofen erin gegooid, maar nog steeds ruk.
Lekkere mixen weerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef Daniellippens het volgende:
Hallikidee Hallooooo
Ben benieuwd hoe ze het zal gaan doenquote:
Ejquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien omdat de meeste spelers te fragiel zijn voor topvoetbal.
Vooral bij Arjen Robben valt dat op.
Op een WK kan alles gebeuren, voorlopig zet ik in op een kwartfinale. Onze middenveld/aanval is top, misschien wel de beste van de wereld maar achterinquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Op de radio wel, in de ArenA niet meer.
Woensdag kan Nederland de tickets ophalen (evenals Australië), maar ik heb geen vertrouwen in een goed resultaat op het WK.
(Ik moet overigens voorzichtig zijn, in VBL ben ik onderdeel van de digitale schandpaal en dankzij die sukkel van een Kevin Kilbane mag ik andermaal diep door het stof.)
Ej Daniel ! puike platen/mixen weerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef Daniellippens het volgende:
Hallikidee Hallooooo
En dan heb je de uitstekende keepers die goed zijn met lage ballen...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Op een WK kan alles gebeuren, voorlopig zet ik in op een kwartfinale. Onze middenveld/aanval is top, misschien wel de beste van de wereld maar achterin.
n00b.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... Met die ibu en panadol in m'n mik sla ik dat maar ff over
Goh, jij ook al een account?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Straks live vanuit Miami DJ Hardwell!
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Te gek ! en wees welkomquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:08 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Van wie is die? kan `m nergens vindenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
W00t !! Riverside motherfucker
wat 'n track!![]()
Ik heb 'm helaas ook nog niet digitaal (ook nog niet echt fanatiek gezocht), maar de plaat is van Sidney Samson. Wat een trackquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Van wie is die? kan `m nergens vinden
Sidney Samsonquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Van wie is die? kan `m nergens vinden
Sidney Samson kan live ook zeer puick draaienquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb 'm helaas ook nog niet digitaal (ook nog niet echt fanatiek gezocht), maar de plaat is van Sidney Samson. Wat een track
Haha, dat is wel kud jaquote:zometeen maar gaan pitten, moet om 0600uur beginnen![]()
en dan kunnen we ook nog een uur korter slapen
![]()
![]()
![]()
Ken eigenlijk heel weinig van die gast, maar Riverside is echt te gruwelijk. Zal wel eens even wat op het net gaan neuzen naar werk van hemquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:22 schreef borisz het volgende:
Sidney Samson kan live ook zeer puick draaien
Beterschap/sterkte Roelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pitten en hopelijk morgen zonder kiespijn weer op.
Trustenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pitten en hopelijk morgen zonder kiespijn weer op.
Nopequote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:41 schreef Christiaan het volgende:
Is Sander nou weg of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |