Hoe is het met je kies?quote:
Das mooi k*t danquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kut. Net nog een ibuprofen erin gegooid, maar nog steeds ruk.
Je kan ook overvragenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:29 schreef Jimbo het volgende:
en nog even 4-0 maken voor het af te maken
Kill it all with wodka. Of cognac.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kut. Net nog een ibuprofen erin gegooid, maar nog steeds ruk.
Lekkere mixen weerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef Daniellippens het volgende:
Hallikidee Hallooooo
Ben benieuwd hoe ze het zal gaan doenquote:
Ejquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien omdat de meeste spelers te fragiel zijn voor topvoetbal.
Vooral bij Arjen Robben valt dat op.
Op een WK kan alles gebeuren, voorlopig zet ik in op een kwartfinale. Onze middenveld/aanval is top, misschien wel de beste van de wereld maar achterinquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Op de radio wel, in de ArenA niet meer.
Woensdag kan Nederland de tickets ophalen (evenals Australië), maar ik heb geen vertrouwen in een goed resultaat op het WK.
(Ik moet overigens voorzichtig zijn, in VBL ben ik onderdeel van de digitale schandpaal en dankzij die sukkel van een Kevin Kilbane mag ik andermaal diep door het stof.)
Ej Daniel ! puike platen/mixen weerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:28 schreef Daniellippens het volgende:
Hallikidee Hallooooo
En dan heb je de uitstekende keepers die goed zijn met lage ballen...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Op een WK kan alles gebeuren, voorlopig zet ik in op een kwartfinale. Onze middenveld/aanval is top, misschien wel de beste van de wereld maar achterin.
n00b.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... Met die ibu en panadol in m'n mik sla ik dat maar ff over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |